quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Vorige topics:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/ma(...)644,0.00928&t=h&z=17
nergens vanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Heuh lex, ELF is toch weer dicht? Waar ben je dan mod van?
waarom ben je dan nog blauw?quote:
Reservemodquote:
whehehehquote:Op zondag 6 maart 2011 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik idd invalmod voor STA ben als Misstique op vakantie is
Vliegende Pantersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je rozijnen hebt laten wellen, terwijl het recept krenten vermeld, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
ja mooi is dat, nu ineens allemaal BNers in mn timeline ookdie zich serieus zorgen maken om bernalquote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef justmattie het volgende:
Met dan aan Ensaf, is Jody Bernal nu trending topic op Twitter_!!
Geniaalquote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mooi is dat, nu ineens allemaal BNers in mn timeline ookdie zich serieus zorgen maken om bernal
Televaag hequote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Alexxxxx het volgende:
“@WilmaNanninga: Afschuwelijk. Zwitsers persbureau meldt dat jody bernal zou zijn overleden na snowboardongeluk.”
aballadeerhere a balladeer
by marcdehond
wist allang dat het een hoax is (Jody is niet dood), maar wilde laten zien hoe betrouwbaar journalist Wilma Nanninga is.Wilma Nanninga krijgt de schuld van Ensaf zn actie
De Vrijheidswijkquote:Meisje beroofd in Leeuwarden
LEEUWARDEN - Een 16-jarig meisje uit Leeuwarden is zaterdagmiddag beroofd van haar telefoon op de Archipelweg in haar woonplaats.
Het meisje stond te bellen toen een onbekende man de blackberry uit haar hand griste en er vandoor ging richting de Canadezenlaan.
De man was rond de 1,80 meter lang, mager en droeg een blauw mutsje, een lichte spijkerbroek, sportschoenen en een zwarte jas. De politie zoekt getuigen.
Bron: LC
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef justmattie het volgende:
Met dan aan Ensaf, is Jody Bernal nu trending topic op Twitter_!!
Welke BN'ers?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja mooi is dat, nu ineens allemaal BNers in mn timeline ookdie zich serieus zorgen maken om bernal
Dennis Storm en nog een stuk of watquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke BN'ers?
Wilma Nanninga, Humberto Tan, Jody Bernal, Coen Swijnenberg heb ik er al over zien Twieteren.
Jody B was er boos om, hoorde ik op 3FM vanochtendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Welke BN'ers?
Wilma Nanninga, Humberto Tan, Jody Bernal, Coen Swijnenberg heb ik er al over zien Twieteren.
Sla je slag ergens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef justmattie het volgende:
Genot. Wanneer gaan we weer eens even een stadtopic volspammen, en omdopen tot Leeuwarden
HAHA EN DAN NET DOEN ALSOFTIE DOOD IS!!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Ensaf het volgende:
Kunnen we niet een Jody Bernal topic in SHO kapen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Ensaf het volgende:
Kunnen we niet een Jody Bernal topic in SHO kapen?
Ik ook niet, maar je zal haast denken van welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Ensaf het volgende:
Ik zat het net ook te kijken, maar kon niet vinden of ze ook uit Leeuwarden komt!
Beter dat, dan zijn zaakje in andermans neus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Ensaf het volgende:
Alex mag graag zijn neus in andermans zaakje steken.
Hoe weet je dat?quote:
Goed punt.quote:
Ik!quote:
Nijntje!quote:
En laatst ook al Cambuurfans bij dat dubbeltje 10000x omdraaien want ik heb geen cent te makken. We staan er goed op hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
De enige neger in dames in de dop heeft een cambuur vest aan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef neen het volgende:
[..]
En laatst ook al Cambuurfans bij dat dubbeltje 10000x omdraaien want ik heb geen cent te makken. We staan er goed op hoor
Hondekopquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoin. Hoe kom je bij die lugubere foto in je Fotoboek?
Sowieso treinenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Ensaf het volgende:
Ik begin NS treinen steeds meer te waarderen nu ik vaak met Arriva moet.
Station Liwwadden weest wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:06 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoin. Hoe kom je bij die lugubere foto in je Fotoboek?
nee, Plan V (Apekop)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hondekop![]()
Ik begin NS treinen steeds meer te waarderen nu ik vaak met Arriva moet.
Misschien past ie nog op ons platdak. Maar ik waag het er niet op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Iemand belangstelling in een leuke occasion?
Die biedingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Iemand belangstelling in een leuke occasion?
Getver, ik had gehoopt op een betere afloop voor de slachtoffers..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:23 schreef justmattie het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)&utm_medium=twitter#
Dronken bestuurders
in mijn tas.quote:
Heb ze meegenomen.quote:
Ja.quote:
stop die piemel in mijn kont.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DAN MUST HIER KOMME, SIK BEI DIE KOMME!
iddquote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
OMG!eindelijk een context gevonden waarbij die zin klopt!
idd.quote:
hehehe roeren in epic bootyquote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het kost je een paar jaar, maar danhebje ook wat
ik rij morgenmiddag bij je werk langs zelfs, ff een pakketje bezorgen op 50 meter van daarquote:
GENquote:
jeweetzelluf.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik rij morgenmiddag bij je werk langs zelfs, ff een pakketje bezorgen op 50 meter van daar
[..]
GENT
wat deed je daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah ik weet
ben wel moe trouwens.... net terug uit de Drentse bossen
de twee DUitse bestursleden hadden eenvakantiehuisje in Drenthe, dus met de Niva de rest van t bestuur opgepikt en daar naar toe geredenquote:
waar komen die dan vandaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de twee DUitse bestursleden hadden eenvakantiehuisje in Drenthe, dus met de Niva de rest van t bestuur opgepikt en daar naar toe gereden
De duitsers uit Friedrichshafn, verder nog een uit DOezum, die heb ik in Drachten opgepikt, en een uit Jubbega. De 'Duitse' bestuursleden zijn overigens beide in Groningen geborenquote:
lol ok. ik weet wel wie uit jubbegaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De duitsers uit Friedrichshafn, verder nog een uit DOezum, die heb ik in Drachten opgepikt, en een uit Jubbega. De 'Duitse' bestuursleden zijn overigens beide in Groningen geboren
je hebt hem irl gezien iddquote:Op zondag 13 maart 2011 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
lol ok. ik weet wel wie uit jubbega
omg zorg voor een kopie van ons.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er staat een foto van wij twee in de LadActueel
idd, nog maar een paar wekenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
heb trouwens zin in de volgende puzzelrithopelijk winnen we weer!
bij het volgende event zal er wel een exemplaar rondzwereven denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg zorg voor een kopie van ons.
was het zo'n chagrijnige foto?
yeahquote:
whehehe okequote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij het volgende event zal er wel een exemplaar rondzwereven denk ikhet si wel de meest vrolijke foto
gelukkig heel klein en zwart-wit
[..]
yeahen een week later op vakantie
ja al gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehe okeStuur die vent van je trouwens eens een berichtje voor een niva miniatuur
wat heb je erin?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja al gedaanik laat zedlf een niva snowglobe maken btw
vandaag werd er weer een snowglobe afgelevrd, ZO mooi
oh, die van mij nietquote:
Wast een witte?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
stond me er toch een gare Galant naast me te roken bij de verkeerslichten in Bolsward... blij dat ik gewoon door kon rijden...
quote:
Een colt is kut.quote:
opde GSI uit 1992 naquote:
Kapot.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef justmattie het volgende:
Net een gewapende overval op de Nieuwestad
http://yfrog.com/jacj8z
Must even bij Ricky langsgaan, die het wel wat spul in zijn garage staan, weest wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik een Nokia N8-00 kan testen (een met werkend scherm dus...) in Leeuwarden?
Ik heb er één.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik een Nokia N8-00 kan testen (een met werkend scherm dus...) in Leeuwarden?
Fikkiequote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, de weg naar beroemdheid is lang en zwaar
Gelukkig maar.quote:
quote:Gepubliceerd op 17 maart 2011, 14:39
LEEUWARDEN - Burgemeester Ferd Crone heeft woensdagavond in de Margaretha de Heerstraat een kijvend stel tot bedaren gebracht.
Crone fietste tussen zeven en acht uur toevallig langs, hoorde geschreeuw en zag het nodige ,,duw- en trekwerk''. Hij besloot af te stappen.
De burgemeester wil niet in detail treden, maar volgens andere getuigen had met name de vrouw behoorlijk losse handjes.
Crone: ,,Ik zei: kan ik u helpen? Door vragen te stellen heb ik geprobeerd om hen wat af te leiden.''
Na een minuut of tien was de rust weergekeerd en vertrok het stel. Ook Crone vervolgde zijn weg.
Hulde voor Crone!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat hebben wij toch een bazen burgemeester.
Crone sust meppend stelletje
[..]
WAAROM HEB IK GVD DIE TINYPIC LINK GEPOST!!!!???!/!??!??quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik een gele kikker in Leeuwarden zie, zwaai ik wel even.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:06 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Gelukkig is Leeuwarden zijn meest gezellige inwoner ook weer terug
[ afbeelding ]
Er is weer hoop voor Leeuwarden
Ps, ik deel geen handtekeningen uit, maar een gratis biertje sla ik nooit af
Prachtig! Ontroerend! Doe je ook eens een met een groet aan het Leeuwardertopic voor in de OP?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef Paladijn het volgende:
Na Stenden nu ook de NHL "positief" in het nieuws: http://www.geenstijl.nl/m(...)_nhl_hogeschool.html
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Paladijn het volgende:
En gelukkig hebben we een goed pliesie korps in Ljouwert:
LEEUWARDEN - Een 23-jarige dakloze is zaterdagavond opgepakt na een overval op New York Pizza in de Leeuwarder Schrans. De man stapte daar rond acht uur gemaskerd binnen, bedreigde een personeelslid met een mes, deed een greep in de kassa en ging er vandoor. Politiemensen zagen hem even later lopen bij de Oude Doelesteeg in het centrum en pakten hem op.
Dat was een gelukstreffer want een zoekactie met onder meer een speurhond rond de pizzeria leverde niets op. Bij zijn arrestatie had de verdachte een mes op zak. Hij was in bezit van een gestolen fiets en stond ook nog gesignaleerd voor de diefstal zaterdagmiddag van een aantal mobieltjes uit een telefoonwinkel aan de Wirdumerdijk in Leeuwarden.
Zou zo'n hond ongewassen mensen kunnen onderscheiden?
Fikquote:Op zondag 20 maart 2011 13:59 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ohw ja dit topic was er ook nog, al is het wel wat dicht bij de deur.....
greetings Devil
Tja ik was vergeten dat ik hier ook stond in een bui van overmoed,, pffffffffffffffquote:
hahaha handig jaquote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Tja ik was vergeten dat ik hier ook stond in een bui van overmoed,, pffffffffffffff
Nou ja er zit hier verder toch geen leven in, ljouwert is een dorpje, dus wie ziet hier nou?quote:
Arnhem is toffer.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:01 schreef slaaf_fikkie het volgende:
[..]
Nou ja er zit hier verder toch geen leven in, ljouwert is een dorpje, dus wie ziet hier nou?
even in leken taal graag, wat houd dat in?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Prachtig! Ontroerend! Doe je ook eens een met een groet aan het Leeuwardertopic voor in de OP?
ja idd, lekker remlof op de kast jagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben su eil
[..]
arnhem meet was tof gister idd
hahah, en hoequote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja idd, lekker remlof op de kast jagen.
ben je nu een Liwwadder die in Arnhem woont/studeert,of andersom?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef neen het volgende:
Ik zal su oek eens naar Arnhem. Genot bij cambuur vandaag.
Dat was leukquote:
Dat eerste jaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je nu een Liwwadder die in Arnhem woont/studeert,of andersom?
Geen genot in de file in de Coopmansstraat omdat er twee spelersbussen weg moestenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef neen het volgende:
Ik zal su oek eens naar Arnhem. Genot bij cambuur vandaag.
Eagles supporters denk ik?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen genot in de file in de Coopmansstraat omdat er twee spelersbussen weg moestenIneens ook heel veel politie op de been
Wat heeft een niet Leeuwarder te zoeken in Leeuwardenquote:
Zou goed kunnen, er stonden wat cambuur supporters middelvingers op te steken en naar de bussen te schreeuwen. Was wel geinig om te aanschouwenquote:
Ja, dat maakt echt een onuitwisbare indrukquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, er stonden wat cambuur supporters middelvingers op te steken en naar de bussen te schreeuwen. Was wel geinig om te aanschouwen
quote:
Preventieve werking.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef justmattie het volgende:
Ik zag ME op paarden, allemaal wat overdreven tegenwoordig...
Prachtige architectuur, of niet dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou heb het MCL ook voor het eerst van binnen gezien vandaag!
als je daar dan gewoon een koe koopt, heb je pas echt een Big Macquote:Op maandag 21 maart 2011 01:39 schreef NoBody122 het volgende:
Bijdehante boeren die naast je komen staan dan weer niet
Geen idee ik kwam er om mijn vinger te laten hechten. zag er voor het flauwvallen wel lelijker uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:40 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Prachtige architectuur, of niet dan?
Onbeperkt lijkt me, die hebben ze al minstens 10 jaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand enig idee hoelang die McDonalds kaartjes geldig zijn die je in de Bios krijgt? Staat geen datum op. Wou ze aan mn broertje geven
Doelesteeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:39 schreef Marvelous het volgende:
Dag lieve fokkers,
Vanwege werk, kom ik 1 a 2 maanden in Leeuwarden te zitten. Heb nog geen flauw idee waar, maar waarschijnlijk in een hotel.
Nu ben ik nogal een nachtmens, dus is mijn vraag.. Valt er Leeuwarden iets te beleven? kan je daar na 1 uur in de nacht nog ergens een plek vinden waar je gezellig een biertje kan drinken?
Kudtzooiquote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ja goeie tip
http://www.lc.nl/frieslan(...)k-weg-uit-Doelesteeg
uur of 4 ofzo.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Marvelous het volgende:
Maar ik neem aan dat het nog niet weg is binnen 2 maanden, ik werk tot laat... dus tot hoe laat kan je daar de kroeg in lopen? en hoe laat tappen ze de laatste ronde op welke dagen?
En dit geld ook voor doordeweekse dagen?quote:
3 of 4 uur dnek ik. donderdag/vrijdag/zaterdag wel wat langer.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
En dit geld ook voor doordeweekse dagen?
Dat is mooi! heb even op google gekeken, die steeg ligt op 1,3 km afstand van mijn werk... nu nog even horen waar ik verblijfquote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
3 of 4 uur dnek ik. donderdag/vrijdag/zaterdag wel wat langer.
Hebben jullie geen junkies waar je een fiets voor 10 euro kan kopen?quote:
Oh ja, moet je ook in de Doelesteeg zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hebben jullie geen junkies waar je een fiets voor 10 euro kan kopen?
* Marvelous pakt vast zijn kettingslot
Kijk, ik krijg steeds meer zin om een maandje of 2 in leeuwarden te zitten! hahahahaquote:Op maandag 21 maart 2011 17:26 schreef neen het volgende:
[..]
Oh ja, moet je ook in de Doelesteeg zijn
Dat vraag ik mij ook wel eens afquote:
Prostituee! Want je mag geen hoer zeggenquote:
Ik probeer aangenaam gezelschap te zijn in ruil voor veel geld idd!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Prostituee! Want je mag geen hoer zeggen
www.sexjobs.nlquote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik probeer aangenaam gezelschap te zijn in ruil voor veel geld idd!
Nee, ietsjes meer klasse als datquote:
ik weet het al. Hij is de body-double in van Ferd Crone, voor het geval er een aanslag geplagd wordquote:Op maandag 21 maart 2011 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Prostituee! Want je mag geen hoer zeggen
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef neen het volgende:
[..]
Nu ben je iets minder dom, gefeliciteerd.
quote:
Niet heel veel meer klasse hoorquote:
Ik had echt verwacht, dat die kroegbazen daar vóór het winkelplan zouden zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 17:59 schreef neen het volgende:
[..]
Nu ben je iets minder dom, gefeliciteerd.
Onwetend was een beter woord. Hij post een link naar de lc site alsof de kroegen daarvverdwijnen zonder het artikel te lezen waar op de site naar wordt verwezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht, dat die kroegbazen daar vóór het winkelplan zouden zijn [ afbeelding ]
Als je me gelooft, zie ik je daar wel in de kroeg!quote:
Gezellig, ben ik dan ook welkom? het ziet er nu naar uit dat ik de 30ste aankom en blijf tot begin mei ergens..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef NoBody122 het volgende:
Hm. Binnenkort maar eens een Liwwadden-meet doen in de Doelesteeg.
dan ben ik er toch niet juhquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gezellig, ben ik dan ook welkom? het ziet er nu naar uit dat ik de 30ste aankom en blijf tot begin mei ergens..
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gezellig, ben ik dan ook welkom? het ziet er nu naar uit dat ik de 30ste aankom en blijf tot begin mei ergens..
K vertoon me liever niet in de doelesteeg tijdens 'stap-tijden' een vrijdagmiddag daarentegen, klinkt als een planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef NoBody122 het volgende:
Hm. Binnenkort maar eens een Liwwadden-meet doen in de Doelesteeg.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef Faceoff het volgende:
[..]
K vertoon me liever niet in de doelesteeg tijdens 'stap-tijden' een vrijdagmiddag daarentegen, klinkt als een plan
wie ben ik? een mede liwwadder!quote:
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef justmattie het volgende:
Ongeveer 15 minuutjes lopen, schat ik
Zwerver zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?
Of station.quote:
Niks fiets. Gewoon met lijntje 5 vanaf 't FEC/WTC naar 't station/centrum.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?
Zo, dat is een best toestel juh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek net uit mijn raam zag dit ongelovelijke ding opstijgen vanaf de vliegbasis: [ afbeelding ]
(milspotters)
Dat lijkt echt wel HUGE, vooral als je kleine f-16's gewend bent (zoals wij Liwwadders)
ja, idd, voor de F16's heb ik altijd de zoomlens nodig vanuit mijn tuin, deze kreeg ik er met 55 mm fatsoenlijk op, wtfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek net uit mijn raam zag dit ongelovelijke ding opstijgen vanaf de vliegbasis: [ afbeelding ]
(milspotters)
Dat lijkt echt wel HUGE, vooral als je kleine f-16's gewend bent (zoals wij Liwwadders)
Over het algemeen leef ik in de nachtelijke uurtjes.... Dus ov rijd vaak niet als ik het nodig hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niks fiets. Gewoon met lijntje 5 vanaf 't FEC/WTC naar 't station/centrum.
[..]
Zo, dat is een best toestel juh.
Was vroeger vrij normaal denk ik, toen het nog een gewoon vliegveld was.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, idd, voor de F16's heb ik altijd de zoomlens nodig vanuit mijn tuin, deze kreeg ik er met 55 mm fatsoenlijk op, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |