Ik heb niet gestemd, ik was de hele dag aan het werk en mijn stempas lag in Elst en ik moest in Elst stemmen.quote:
Jij hebt inderdaad rijles nodig, goed dat je dat zelf ook inziet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vertrek over een uur naar de Uranusweg
skiles ook goed?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:47 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad rijles nodig, goed dat je dat zelf ook inziet.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef BrammB het volgende:
Ik kom er elke dag een paar keer langs met de bus, maar wie weet wanneer dat Lunatic eigenlijk open gaat en wat we ervan kunnen verwachten als studenten?
Alsof jij in overbetuwe woont.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:25 schreef Ensaf het volgende:
Dan is het maar goed dat je niet gestemd hebt.
Nou dat filmpje belooft veel zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:05 schreef Ensaf het volgende:
Een nietszeggend filmpje.
Zou officieel morgen openen, maar de eigenaar schijnt er maar wat een potje van te maken. Personeel is wel al aangenomen, maar het is nog onbekend wanneer de deuren openen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je rozijnen hebt laten wellen, terwijl het recept krenten vermeld, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
whehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je rozijnen hebt laten wellen, terwijl het recept krenten vermeld, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?
Wel neukbaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
dat knappe Indische meisje bij de Welkoop in Liwwadden
yeahquote:
hier werken geen mooie meisjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah![]()
misschien binnenkort weer eens mn kattenvoer in Leeuwarden halen ipv St Anne... t mooie meijse wat daar wekrte zit al een paar jaar in Franeker ondertussen (en is blank)
hij is toch verliefd op miijjhijjjjquote:
ja maar ik ben raarquote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah
morgen bestel ik startkaart elfstedentocht, pinkstermaandag vrij?
Nooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |