abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81947265

Liwwadden (Nederlands: Leeuwarden; Fries: Ljouwert) is de hoofdstad van de provincie Friesland en ook de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente Leeuwarden. Op 31 december 2008 telde de gemeente 93.601 inwoners en bijna 55.000 arbeidsplaatsen. Leeuwarden is één van de Friese elf steden en voert als gemeenteslogan 'Kijk, dat is het mooie van Leeuwarden!'.

Wiki's met meer informatie Arabisch, Nederlands, Roemeens,Fries, Bretons, Azerbeidzjaans en Engels

Fokkers in deze reeks

Van linksboven met de klok mee: De Achmea- en Averotorens, het WTC Expo Center, het station, de Oldehove.

Van linksboven met de klok mee: De Achmeatoren, de Potmarge, de stadsgracht, de Oosterkade.

Beroemde mensen die ooit in Leeuwarden zijn geweest

De meeste meensen kunnen niet zonder Oldehove. Dus gaan we d'r hier even bij kijken

Lijst met kroegen in Leeuwarden

• A-Kroegen: Dikke van Dale Irish Pub De Salon Stadscafé Fire Café Noa Del Sol De Rus Rembrandt Café Zelle Hemmingway De Walrus

• B-Kroegen Doelebar Coos Sybs De Ouwe Stoep De Prins De Stroohoed Mammaloe De Stee Mukkus Het Wapen van Leeuwarden Oranjebierhuis Scooters Shooters Café Café De Markies Twins De Gloppe Dubio

• C-Kroegen De Kleine Leeuwarder Bierhuis Lampie Het Hoekje Café Het Gouden Pilsje De Stengel De Scamele Rúter Stad Inn De Pastorie Cafe Cambuur De Brasserie Het Schuimkraagje Stars

Opmerkelijke quote's gemaakt in deze STA reeks die het vermelden waard zijn.
  • quote:
    Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende: Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
    quote:

Vorige topics: Leeuwarden-topic. Stad van de Leeuwen. Leeuwarden! 2 Liwadden aka Ljouwert aka Liewt aka Lienward aka Leeuwarden Leeuwarden/Ljouwert deel 4 - waar de mooie paal verdwenen is Leeuwarden/Ljouwert/Liwwadden #5 - waar het kermis is Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #6 Zonder OP.. Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #7 - weer met OP Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert Deel #8 - komkommertijd Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert Deel #9 - met nieuwe zebra´s Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #10 - met romke! Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #11 - De Stad van Auke! Leeuwarden deel #12 - waar de Achmeatoren dakpannen verliest Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #13 Nog zonder aanslagen Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #14 Nog zonder Leeuwarden/Liwwadden/Ljouwert deel #15 spanning en sensatie [Liwadden deel 16] Wust relle? Must nul-achtenvieftig belle! Leeuwarden / Liwwadden [17] - op naar de 100.000 inwoners! Liwwadden #18 - Het Venetië van het Noorden Liwwadden #19 - Waar de ekte ekte batsers wonen Liwwadden #20 Piene billug Liwwadden #21 Waar we nog altijd meezingen met Ricky Liwwadden #22 Weekje Sneeuwarden Liwwadden/Leeuwarden #23 Liwwadden/Leeuwarden #24 bier genot Liwwadden/Leeuwarden #25 - Het Jubileumtopic! Liwwadden/Leeuwarden #26 - Laatste Liwwadden topic van 2009 Leeuwarden/Liwwadden #27 Bier en Bessen Leeuwarden/Liwwadden #28 Ik open 'm omdat Joy geen TT weet Leeuwarden/Liwwadden #29 15-op-een-rij Leeuwarden/Liwwadden #30 - Een beetje een jubileum! Liwwadden/Leeuwarden #31. Vernieuwde OP !!! KIJKEN KIJKEN !! Liwwadden/Leeuwarden #32 Wurd het veld van Cambuur nog es wat? Liwwadden/Leeuwarden #33 Waar we lekker doorwinteren! Liwwadden #34 Genot, weest wel! Liwwadden/Leeuwarden #35 - Waar we su eil binne Leeuwarden/Liwwadden #36 Met luie inwoners. Leeuwarden / Liwwadden #37. Ensaf lullo Liwwadden #38 - Genot in ons stadje Liwwadden #39 - Met de OP in een spoiler! Liwwadden #40 - Waar ik het dan wel weer doe! Liwwadden #41 - Uitgerust stappen we uit bed Leeuwarden/Liwwadden #42. zonder TT. Liwwadden #43. Vanaf de mobiel, dus geen OP. Leeuwarden/ Liwwadden/ Ljouwert deel #44 Liwwadden #45 - DevilsWhore naamtopic Liwwadden #46 - An de singel dat woanskip, weest wel Liwwadden #47 - Friesland boppe Liwwadden/Leeuwarden #48 In un Liwwadder kroegie Liwwadden #49 Waar we voorzichtuig vooruitkijken naar de #50

• STA topics die gekaapt en omgedoopt zijn tot een Liwwadder topic Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt! Groningen Stad #423 - Liwwadden Oost weest wel!

• Gekaapte TT's: UDOWU SC - LIWWADDEN WEEST WEL! [ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!

De OP is hier te vinden.

[ Bericht 98% gewijzigd door DevilsWhore op 27-05-2010 12:50:03 ]
  • [b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
    Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
    [b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
    Bek houden tegen DW hè :(
    pi_81947289
    Fipo!
    Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
    pi_81947383
    Tsk. Hoe oud ben jij Justmattie?
    Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
    pi_81947437
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Opdekop het volgende:
    13.

Wat ben jij aan ;t spamsletten trouwens vandaag.
    [b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
    pi_81947458
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Opdekop het volgende:
    13, hoezo?
    pi_81947502
    Ja ik verveel me
    pi_81947572
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Opdekop het volgende:
    Ja ik verveel me
    Woon je in Liwwadden?
    pi_81947575
    Omdat ik nu zo'n beeld in mn hoofd heb van een heel mager dertienjarig jongetje met een lekkere stevige meid in bed. En het klopt niet. JE BENT AAN HET BREKEN JUSTMATTIE. Doe er iets aan.
    pi_81947641
    Net buiten Liwwadden. En ik kom niet naar Liwwadden want dan moet ik kleren aandoen.
    pi_81947715
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Opdekop het volgende:
    Omdat ik nu zo'n beeld in mn hoofd heb van een heel mager dertienjarig jongetje met een lekkere stevige meid in bed. En het klopt niet. JE BENT AAN HET BREKEN JUSTMATTIE. Doe er iets aan.
    Ik ben een gespierde 23 jarige man, sorry voor dit beeld dat ik je heb aangedaan
    pi_81947760
    Thanks.
    pi_81947803
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Opdekop het volgende:
    Net buiten Liwwadden. En ik kom niet naar Liwwadden want dan moet ik kleren aandoen.
    OMG IK OOK!

Ben je mn buurvrouw? Vast neit, dan had je wel geweten waar Koarnjum lag

Maar goed, ik ging op bed, en sex met (te) dunne meisjes is het idd niet
    pi_81947808
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Opdekop het volgende:
    Thanks.
    DW kan dit bevestigen trouwens
    pi_81947862
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

OMG IK OOK!

Ben je mn buurvrouw? Vast neit, dan had je wel geweten waar Koarnjum lag

Maar goed, ik ging op bed, en sex met (te) dunne meisjes is het idd niet
    Ik woon aan de andere kant net buiten ljouwert. Richting Mantgum.
    pi_81947954
    Zet je ff de OP erin DevilsWhore?
    Thanx. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_81948068
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Misstique het volgende:
    Thanx. .
    Hoi Miss
    pi_81948135
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Misstique het volgende:
    Thanx. .
    Morgen misschien, vandaag niet meer.
    [b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
    pi_81948194
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ik woon aan de andere kant net buiten ljouwert. Richting Mantgum.
    ook mooi! reden we (DW, Paal, Miss Paal en ik) dan maandag niet bij jou langs met de elfstedentocht?
    pi_81948275
    pi_81948277
    De échte elfstedentocht gaat wel door mijn doarp maar die op de fiets niet geloof ik. Heb niets gezien, wel 20 minuten vastgestaan op het Europaplein.
    Ik wil meedoen op de motor!
    pi_81948328
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Opdekop het volgende:
    De échte elfstedentocht gaat wel door mijn doarp maar die op de fiets niet geloof ik. Heb niets gezien, wel 20 minuten vastgestaan op het Europaplein.
    Ik wil meedoen op de motor!
    Fiets? FIETS?!

We deden de motor elfstedentocht... met de auto
    pi_81948356
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Fiets? FIETS?!

We deden de motor elfstedentocht... met de auto
    Ik dacht een trekker.
    pi_81948398
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik dacht een trekker.
    de tractor elfstedentocht is volgende week pas
    pi_81948406
    Wat zijn jullie nou voor friezen!
    pi_81948439
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik dacht een trekker.
    Ze hebben net de Lada Niva ontdekt in dat dorp
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')