quote:Op maandag 28 december 2009 01:28 schreef Ensaf het volgende:
Opdat latere generaties zullen weten van onze grootse daden:
[ afbeelding ]
Zal wel tegen diefstal/vernieling zijnquote:Op maandag 28 december 2009 01:30 schreef neen het volgende:
Rustig bij die ijsbaan maar zo te zien staan de lampjes nog wel aan!
quote:Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ei is gelegd voor de meest succesvolle reeks op Fok!
quote:foto Op maandag 28 december 2009 01:31 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ei is gelegd voor de meest succesvolle reeks op Fok!
Meestal weet Bluesrebel zijn TVP nog wel bij de eerste 200 posts te plaatsen.quote:foto Op maandag 28 december 2009 01:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
en al die lui als Marhabal met hun TVP zo kijken morgenvroeg
Ik zie ons als moderne helden.quote:foto Op maandag 28 december 2009 01:33 schreef neen het volgende:
Inderdaad! Het ging behoorlijk rap!
2 keer op 1 dag wel te verstaanquote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef justmattie het volgende:
Als we nog een uurtje doorbaggeren, lukt het hem twee keer niet
De tijden ze veranderen.quote:foto Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef neen het volgende:
Die OP in de wiki kan ik niet bewerken
Vroeger kon dat nog gewoon
Daar is Ensaf voorquote:Op maandag 28 december 2009 01:34 schreef neen het volgende:
Die OP in de wiki kan ik niet bewerken
Vroeger kon dat nog gewoon
Nieuwe motto voor de reeks: Een topic per dag.quote:foto Op maandag 28 december 2009 01:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
2 keer op 1 dag wel te verstaan
quote:Op maandag 28 december 2009 01:36 schreef neen het volgende:
Vroeger toen Liwadden nog gewoan mien eigen kleine stadsje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop