Sintjacobstraatquote:Op donderdag 27 november 2008 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar is dat? Woont dat een beetje fijn in de binnenstad? Vind het altijd wel interesant zo'n huisje boven een winkelhoge plafonds? Straalt toch altijd wel wat uit.
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nogquote:Op donderdag 27 november 2008 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uiteraard! Lijkt mij ook wel es wat maar ja de prijzen van huizen en huur lijkt me niet echt realistisch dus zal er wel nooit van komen.
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik heb 2 kamersquote:Op donderdag 27 november 2008 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.
Liwwadden, weest welquote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik zeg trouwens altijd luwadden. Liwadden vond ik zo stom klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Liwwadden, weest wel
Ik betaal btw 280netto voor m'n koophuis in de Oranjewijk
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
Ik ben al 9 maanden niet meer bij de kapper geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
33quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat is daar te doen dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Morgenavond maar eens even in het FEC kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |