Sintjacobstraatquote:Op donderdag 27 november 2008 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Waar is dat? Woont dat een beetje fijn in de binnenstad? Vind het altijd wel interesant zo'n huisje boven een winkelhoge plafonds? Straalt toch altijd wel wat uit.
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nogquote:Op donderdag 27 november 2008 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Uiteraard! Lijkt mij ook wel es wat maar ja de prijzen van huizen en huur lijkt me niet echt realistisch dus zal er wel nooit van komen.
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik heb 2 kamersquote:Op donderdag 27 november 2008 08:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ok dan heb je dus 1 kamer. Ik betaal ook rond de 330 en woon in de Euterpestraat dus aan de rand van Leeuwarden, ik heb 4 kamers en keuken/badkamer en balkon en kelder. Wel een groot verschil dus.
Liwwadden, weest welquote:Op donderdag 27 november 2008 08:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik betaal 325. Ik zal komende week wel eens een foto van mijn kamer posten als het er een beetje fatsoenlijk uitziet ( opgeruimd dus ) Behoorlijk groot nog
Ik zeg trouwens altijd luwadden. Liwadden vond ik zo stom klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Liwwadden, weest wel
Ik betaal btw 280netto voor m'n koophuis in de Oranjewijk
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
Ik ben al 9 maanden niet meer bij de kapper geweest.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zat jij laatst niet bij die nieuwe kapper ? Daar waar al die emo's heen gaan ?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik betaal helemaal niks, ik woon nog bij heitie en memmie.
33quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Wat is daar te doen dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Morgenavond maar eens even in het FEC kijken
Oh ja, ff de truck van Rowwen Heze op de foto zetten.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef Peterselieman het volgende:
Morgenavond maar eens even in het FEC kijken
Wat maakt de Hemrik tot een geschikte meeting-plaatsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:14 schreef OxygeneFRL het volgende:
Juist. Ik ben lekker op de Hemrik te vinden op de meeting.
Het gedoogbeleid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 01:50 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat maakt de Hemrik tot een geschikte meeting-plaats
Groetjes, een wannabe Liwwadder.
Flitsen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef nagel72 het volgende:
weet ook iemand wat voor kasjes er aan de lantaarenpaalen hangen op de rondweg .?
reed gisteravond van de hemrik richting julianalaan en vroeg me af waar die nu weer voor zijn
Aaaahw. Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop het niet, want toen ik de eerste zag reed ik iets te vlug
Vrees niet! Ik schrok ook al en ben daardoor even op onderzoek uitgeweest, waardoor ik het volgende tegenkwam:quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop het niet, want toen ik de eerste zag reed ik iets te vlug
.quote:De registratie van de kentekens wordt overigens alleen gebruikt voor dit onderzoek.
"Die nieuwe filewaarschuwingsborden ten zuiden van Leeuwarden zijn behoorlijk irritant trouwens, had zonet op de waldwei iemand voor me die hard afremde om de tekst te lezen"quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:26 schreef nagel72 het volgende:
weet ook iemand wat voor kasjes er aan de lantaarenpaalen hangen op de rondweg .?
reed gisteravond van de hemrik richting julianalaan en vroeg me af waar die nu weer voor zijn
Wat een klein wereldje is het tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voorlopig geenBij de NHL was de vacature voor gamedesign docent reeds vervuld en mijn partner in crime gaat eerst een jaar sabbatical doen in het land van de rijzende zon.
Er is destijds een splitsing geweest tussen Triangle en ons, er was geen concreet business plan dus ik ben toen primair als loonslaaf aan de slag gegaanTriangle is pas sinds vorig jaar echt serieus van de grond gekomen met Stratego DS en de kabouter plop spellen, misschien volgen wij in de nabije toekomst ook nog. In het huidige economische klimaat is het bovendien niet echt praktisch om voltijd een nieuw bedrijf te starten...
Maar toch erg tof dat het hier zo'n vlucht neemt, de HKU is ook al erg actief met gamedesign.
Ja, zolang ze bereikbaar zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Docenten zijn ook maar gewoon mensen die pogen je wat bij te brengen
Al zo'n 2 jaar niet meer volgens mij.. Zit nu volgens mij fulltime bij Grendel.. Alhoewel je het nooit weet met Timquote:Doceert Tim Laning tegenwoordig weer of zit hij nog steeds voltijd op Grendel?
Wij hebben toen ook een mod voor UT2k3 gemaakt idd. The good ol daysquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn opleidng Informatica een vak Game Design gehad van hem. Stelde alleen weinig voor. Had hij wat consoles mee en ging hij games spelen
We hebben ook een aantal films gekeken tijdens de les
Owjah, en de bedoeling was dat we een goede UT2003 mod gingen maken, maar dat is ook nooit echt van de grond gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |