ff reageren op wat oude replys (kwam het tegen tijdens mijn zoektocht naar "vacature 3d friesland"

)
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef Paladijn het volgende:[..]
Voorlopig geen

Bij de NHL was de vacature voor gamedesign docent reeds vervuld en mijn partner in crime gaat eerst een jaar sabbatical doen in het land van de rijzende zon.
Er is destijds een splitsing geweest tussen Triangle en ons, er was geen concreet business plan dus ik ben toen primair als loonslaaf aan de slag gegaan

Triangle is pas sinds vorig jaar echt serieus van de grond gekomen met Stratego DS en de kabouter plop spellen, misschien volgen wij in de nabije toekomst ook nog. In het huidige economische klimaat is het bovendien niet echt praktisch om voltijd een nieuw bedrijf te starten...
Maar toch erg tof dat het hier zo'n vlucht neemt, de HKU is ook al erg actief met gamedesign.
Wat een klein wereldje is het toch

Ik heb (ook) CMD gedaan en ben in 07 afgestudeerd. Zelf had ik een bedrijf (vanaf april 2006) met 2 anderen maar dat is per 1 sept dit jaar gestopt. Bedrijf liep op zich wel, maar door gebrek aan motivatie leek het ons verstandiger om ermee te stoppen.
quote:
Ja, zolang ze bereikbaar zijn
quote:
Doceert Tim Laning tegenwoordig weer of zit hij nog steeds voltijd op Grendel?
Al zo'n 2 jaar niet meer volgens mij.. Zit nu volgens mij fulltime bij Grendel.. Alhoewel je het nooit weet met Tim

Overigens is hij verantwoordelijk aan de enorme impuls aan 3d-projecten op de NHL. Helaas was niet iedere(en) docent het ermee eens dat er ineens zoveel 3d-gaming en -visualisatie projecten kwamen op een multimedia-opleiding.
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 09:53 schreef hornage het volgende:[..]
Ik heb tijdens mijn opleidng Informatica een vak Game Design gehad van hem. Stelde alleen weinig voor. Had hij wat consoles mee en ging hij games spelen

We hebben ook een aantal films gekeken tijdens de les

Owjah, en de bedoeling was dat we een goede UT2003 mod gingen maken, maar dat is ook nooit echt van de grond gekomen

Wij hebben toen ook een mod voor UT2k3 gemaakt idd. The good ol days

Ons mod was een Transformers-mod. Was goed geslaagd if I may say so.

Zo, moest het toch ff kwijt. Bedankt voor uw aandacht!
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...