SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Een TeringVreselijkPauper museumquote:Op donderdag 15 april 2010 23:17 schreef Crutch het volgende:
Ik schrok me laatst echt de tyfus toen ik voor het eerst sinds tijden weer in L'warden was en langs het 'voormalige' plein liep. Mééén wat een bouwput daar. Wat komt daar?
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinnerenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:24 schreef justmattie het volgende:
Kan iemand ook verklaren waarom in Groningen, in dezelfde winkelstraat, 2 Foot Lockers, 2 Mango's en 2 Jack & Jones zitten? Waarom kan dit in Leeuwarden niet, waarom zit de Mango hier niet?
Niet dat ik behoefte heb aan een Mango, dat is een vrouwenwinkel, dat terzijde
Er zitten van elk 2 in Grunnquote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinneren
Je kan de vraag ook anders stellen, waarom zouden er twee nodig zijn in een stad?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Crutch het volgende:
Waarom zou je twee dezelfde winkels willen?
Mwah, als ik uit het feest kom dan zie ik ook van alles tweequote:Op donderdag 15 april 2010 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar ik kan me maar 1 van elk herinneren
Meer winkelstraten heeft Groningen toch ook niet?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar niet in dezelfde winkelstraat.
Ergo: je zin was kut
Juhwel. Maargoed, iig zitten ze niet allemaal in de herestraat.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Meer winkelstraten heeft Groningen toch ook niet?
Ja, óóóóóóóóóf: "Waarom niet één, maar dan 4 veriepingen hoog?quote:Op donderdag 15 april 2010 23:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kan de vraag ook anders stellen, waarom zouden er twee nodig zijn in een stad?
Verder kom ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 15 april 2010 23:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Juhwel. Maargoed, iig zitten ze niet allemaal in de herestraat.
Niet TE ingewikkeld hequote:Op donderdag 15 april 2010 23:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, óóóóóóóóóf: "Waarom niet één, maar dan 4 veriepingen hoog?"
Officieel uit de Blesse, heb daarna 3 jaar in Rotterdam gewoond en ben nu weer terug en op zoek naar iets in H'veen of Meppel. Kwam vroeger regelmatig in L'warden (veelal om te bieren).quote:Op donderdag 15 april 2010 23:32 schreef justmattie het volgende:
Niet TE ingewikkeld he![]()
Waar kom jij vandaan? Niet uit Leeuwarden las ik, maar waar wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |