wat deed je daar?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
yeah ik weet
ben wel moe trouwens.... net terug uit de Drentse bossen
de twee DUitse bestursleden hadden eenvakantiehuisje in Drenthe, dus met de Niva de rest van t bestuur opgepikt en daar naar toe geredenquote:
waar komen die dan vandaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de twee DUitse bestursleden hadden eenvakantiehuisje in Drenthe, dus met de Niva de rest van t bestuur opgepikt en daar naar toe gereden
De duitsers uit Friedrichshafn, verder nog een uit DOezum, die heb ik in Drachten opgepikt, en een uit Jubbega. De 'Duitse' bestuursleden zijn overigens beide in Groningen geborenquote:
lol ok. ik weet wel wie uit jubbegaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De duitsers uit Friedrichshafn, verder nog een uit DOezum, die heb ik in Drachten opgepikt, en een uit Jubbega. De 'Duitse' bestuursleden zijn overigens beide in Groningen geboren
je hebt hem irl gezien iddquote:Op zondag 13 maart 2011 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
lol ok. ik weet wel wie uit jubbega
omg zorg voor een kopie van ons.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en er staat een foto van wij twee in de LadActueel
idd, nog maar een paar wekenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
heb trouwens zin in de volgende puzzelrithopelijk winnen we weer!
bij het volgende event zal er wel een exemplaar rondzwereven denk ikquote:Op zondag 13 maart 2011 23:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
omg zorg voor een kopie van ons.
was het zo'n chagrijnige foto?
yeahquote:
whehehe okequote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij het volgende event zal er wel een exemplaar rondzwereven denk ikhet si wel de meest vrolijke foto
gelukkig heel klein en zwart-wit
[..]
yeahen een week later op vakantie
ja al gedaanquote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
whehehe okeStuur die vent van je trouwens eens een berichtje voor een niva miniatuur
wat heb je erin?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja al gedaanik laat zedlf een niva snowglobe maken btw
vandaag werd er weer een snowglobe afgelevrd, ZO mooi
oh, die van mij nietquote:
Wast een witte?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
stond me er toch een gare Galant naast me te roken bij de verkeerslichten in Bolsward... blij dat ik gewoon door kon rijden...
quote:
Een colt is kut.quote:
opde GSI uit 1992 naquote:
Kapot.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef justmattie het volgende:
Net een gewapende overval op de Nieuwestad
http://yfrog.com/jacj8z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |