nee, al een hele tijd niet meerquote:
Dan ben je je peuken dus al lang kwijt!quote:
oh ja? van welk subforum dan precies als ik vragen mag?quote:
Verbazingwekkend.quote:
ik rook nietquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Hier, je mag wel een peuk van mij.
Wel een aftersekspeuk, die is het lekkerst.
Zijn vriendjes voor het leven.quote:
Ja maar jij bood hem aftersekspeuken aan!quote:
spannend hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij bood hem aftersekspeuken aan!
En voor afterseks moet er wel wat gebeuren!
vriendjes met voordelen voor het leven dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij bood hem aftersekspeuken aan!
En voor afterseks moet er wel wat gebeuren!
Whehehe, okee dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vriendjes met voordelen voor het leven dan?
Nee vind je het gek ik woon bij jou in de buurt!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, okee dan!Maar dus al lang niet bij elkaar over de vloer geweest dus?
ok, één peuk danquote:Op zondag 13 maart 2011 23:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Hier, je mag wel een peuk van mij.
Wel een aftersekspeuk, die is het lekkerst.
we houden van elkaarquote:
Nee klopt maar ik woon nu iets verderop he?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef ToT het volgende:
Jah idd!Ik ben net nog langs je woonplaats heen gereden. Binnenkort maar eens een keertje op bezoek gaan.
Is niet zo ver weg eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop