Oke.quote:
Kest mien reg op.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef Adames het volgende:
Je bent zo'n lotehoer, ik kan de k niet meer zeggen
Ai. pm me voor verdere gegevensquote:
Eerst harsenquote:
Ik eilanden in de stille oceaan die onbewoond zijn. xDquote:
Betrapt!quote:
Done.quote:
ik heb geen rughaar, gatverdamme.quote:
Ik voel een 3e topic opkomen... GENOOOTTquote:
PIENEBILLUG!!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een 3e topic opkomen... GENOOOTT
Haha So random iksdee xDquote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ik eilanden in de stille oceaan die onbewoond zijn. xD
Het is nooit wat geweest, en het zal nooit wat worden.quote:
ast in liwwaden geboren bist must an dien piemel skudde!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is nooit wat geweest, en het zal nooit wat worden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ast in liwwaden geboren bist must an dien piemel skudde!
kut voor je ik nietquote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik gaan eefkes skieten en dan op bêd juh, mut der moarn om ses uur al weer ut
morgen een heel drukke dag op t werk, 3 collegas hebben vrij, en na werk nog vrijwilligerswerk doen, jottemquote:
lekker koese leavequote:Op maandag 14 maart 2011 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen een heel drukke dag op t werk, 3 collegas hebben vrij, en na werk nog vrijwilligerswerk doen, jottemdus zo er maar in
fijne dromen geweldige vrouwquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop