ja idd, lekker remlof op de kast jagen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben su eil
[..]
arnhem meet was tof gister idd
hahah, en hoequote:Op zondag 20 maart 2011 17:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja idd, lekker remlof op de kast jagen.
ben je nu een Liwwadder die in Arnhem woont/studeert,of andersom?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef neen het volgende:
Ik zal su oek eens naar Arnhem. Genot bij cambuur vandaag.
Dat was leukquote:
Dat eerste jaquote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben je nu een Liwwadder die in Arnhem woont/studeert,of andersom?
Geen genot in de file in de Coopmansstraat omdat er twee spelersbussen weg moestenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef neen het volgende:
Ik zal su oek eens naar Arnhem. Genot bij cambuur vandaag.
Eagles supporters denk ik?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen genot in de file in de Coopmansstraat omdat er twee spelersbussen weg moestenIneens ook heel veel politie op de been
Wat heeft een niet Leeuwarder te zoeken in Leeuwardenquote:
Zou goed kunnen, er stonden wat cambuur supporters middelvingers op te steken en naar de bussen te schreeuwen. Was wel geinig om te aanschouwenquote:
Ja, dat maakt echt een onuitwisbare indrukquote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, er stonden wat cambuur supporters middelvingers op te steken en naar de bussen te schreeuwen. Was wel geinig om te aanschouwen
quote:
Preventieve werking.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:59 schreef justmattie het volgende:
Ik zag ME op paarden, allemaal wat overdreven tegenwoordig...
Prachtige architectuur, of niet dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou heb het MCL ook voor het eerst van binnen gezien vandaag!
als je daar dan gewoon een koe koopt, heb je pas echt een Big Macquote:Op maandag 21 maart 2011 01:39 schreef NoBody122 het volgende:
Bijdehante boeren die naast je komen staan dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |