Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:56 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Gezellig, ben ik dan ook welkom? het ziet er nu naar uit dat ik de 30ste aankom en blijf tot begin mei ergens..
K vertoon me liever niet in de doelesteeg tijdens 'stap-tijden' een vrijdagmiddag daarentegen, klinkt als een planquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:34 schreef NoBody122 het volgende:
Hm. Binnenkort maar eens een Liwwadden-meet doen in de Doelesteeg.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef Faceoff het volgende:
[..]
K vertoon me liever niet in de doelesteeg tijdens 'stap-tijden' een vrijdagmiddag daarentegen, klinkt als een plan
wie ben ik? een mede liwwadder!quote:
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef justmattie het volgende:
Ongeveer 15 minuutjes lopen, schat ik
Zwerver zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?
Of station.quote:
Niks fiets. Gewoon met lijntje 5 vanaf 't FEC/WTC naar 't station/centrum.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:47 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel te doen.... Maar toch, Fiets gezocht, het liefst een fiets die fietsen kan! wie weet wat?
Zo, dat is een best toestel juh.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek net uit mijn raam zag dit ongelovelijke ding opstijgen vanaf de vliegbasis: [ afbeelding ]
(milspotters)
Dat lijkt echt wel HUGE, vooral als je kleine f-16's gewend bent (zoals wij Liwwadders)
ja, idd, voor de F16's heb ik altijd de zoomlens nodig vanuit mijn tuin, deze kreeg ik er met 55 mm fatsoenlijk op, wtfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik keek net uit mijn raam zag dit ongelovelijke ding opstijgen vanaf de vliegbasis: [ afbeelding ]
(milspotters)
Dat lijkt echt wel HUGE, vooral als je kleine f-16's gewend bent (zoals wij Liwwadders)
Over het algemeen leef ik in de nachtelijke uurtjes.... Dus ov rijd vaak niet als ik het nodig hebquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Niks fiets. Gewoon met lijntje 5 vanaf 't FEC/WTC naar 't station/centrum.
[..]
Zo, dat is een best toestel juh.
Was vroeger vrij normaal denk ik, toen het nog een gewoon vliegveld was.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, idd, voor de F16's heb ik altijd de zoomlens nodig vanuit mijn tuin, deze kreeg ik er met 55 mm fatsoenlijk op, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |