We deden gokken wie de gasten zouden zijn, want er stond niets bij de aankondiging.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was er helemaal niet, waarom zat je me van te voren lekker te maken?
Ik dacht eigenlijk Linda Wagenmakers.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:35 schreef NoCigar het volgende:
Die vrouw uit herexamen, was dat Julia Lo'ko?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
Al met al lijkt het niveau van DWDD weer héél lichtjes te stijgen.
Als ik alle gasten deze uitzending zie gaan ze hier een half uur mee doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk zo'n onderwerp met 8 man en 7 minuten...en dan ook nog fragmentjes uitzenden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik alle gasten deze uitzending zie gaan ze hier een half uur mee door
Niet zo onvriendelijk doen!quote:
Die komt uit Westerhaar, dat is genoeg om haar niet te mogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Sabine Uitslag is de enige CDA-er waar ik op zou kunnen stemmen.
Zelfingenomen kwalletjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Regelmatig als winnaar uit de strijd. Wat een zelfoverschatting.
Hij is geweldig!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Omdat ze geil is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Sabine Uitslag is de enige CDA-er waar ik op zou kunnen stemmen.
Was wel zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tim heeft het shirt Jakhals Erik geleend.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Tim heeft het shirt van Jakhals Erik geleend.
Hij heet echt tim knol hij wou geen andere artiestennaam;)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Wat voor artiestennaam heb je dan. Tim Knol.![]()
Ik denk dat ze samen nét 100 zijn.quote:
Hij heeft z'n knol ingeslikt zo te zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Wat voor artiestennaam heb je dan. Tim Knol.![]()
nee koud.quote:
Dat heet modieus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Elusive het volgende:
gevalletje BOEIEN dit of niet dan, tjonge
heeft die jongen nou een boswortels op als pruik?
Ze zoeken nog een hetero.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Schunckelstar het volgende:
wat een freaks in die modewereld zeg
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Elusive het volgende:
gevalletje BOEIEN dit of niet dan, tjonge
zoals hij over zichzelf praat vind ik echt leuk!quote:
Die gedachten haal je toch niet bij hem weg maar het is kennelijk wel wat hij denkt. .quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
Die Dior-creep hoort niet meer aan de bak te komen. Al zeggen zijn 'fans' dat het 'niet zo bedoeld' was.
Dat, plus hij verdient die 2 miljoen gewoon. Mensen die zeggen dat dat bedrag belachelijk is zijn jaloers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef arucard het volgende:
Hij mag toch zelf weten wat hij met zijn geld doet?
quote:
Wat mij betreft spuit hij zich dood. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef arucard het volgende:
ballet dansenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Kooijman, he, wat kan ie eigenlijk?
Je stelt kwaliteitsvragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Kooijman, he, wat kan ie eigenlijk?
Wat een kutmongool is dat.quote:
quote:De Wereld Draait Door (VARA, Ned3, 19:28) 3FM-dj Michiel Veenstra is een actie begonnen tegen De Wereld Draait Door. Hij vindt dat de talkshow bands langer dan een minuut moet gunnen om hun liedje te zingen. Fuck die minuut, speel je hele nummer, roept hij op aan bands. Het is een belediging voor muziek, de artiest, het liedje en de kijker om een kunstwerk zo te verminken uit angst voor zapmomenten. Daarom: welke band durft?
iddquote:
Michiel Veenstraquote:
Die koffie verkeerd ziet er wel heel erg brak uitquote:
Niet verder vertellen: het is diarree van Jan Kooijmans.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Countess het volgende:
[..]
Die koffie verkeerd ziet er wel heel erg brak uit
Charlie Sheen? Door koffers cocaïne te kopen onderhoudt hij wel de drugsoorlog in Zuid-Amerika. Er gaan dagelijks mensen dood door rijke verslaafden zoals hij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef arucard het volgende:
Wat een sukkel dat hij een tennisracket en een boek mee zou nemen naar een onbewoond eilandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: het is diarree van Jan Kooijmans.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Charlie Sheen? Door koffers cocaïne te kopen onderhoudt hij wel de drugsoorlog in Zuid-Amerika. Er gaan dagelijks mensen dood door rijke verslaafden zoals hij.
Had je daar nog niet over nagedacht?quote:
Slaat nergens op natuurlijk. Er is een drugsoorlog omdat drugs gecriminaliseerd is door overheden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je daar nog niet over nagedacht?
En omdat er vraag is naar koffers cocaïne.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Slaat nergens op natuurlijk. Er is een drugsoorlog omdat drugs gecriminaliseerd is door overheden.
Als dat niet illegaal zou zijn, was er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En omdat er vraag is naar koffers cocaïne.
Als dat niet illegaal zou zijn zou er veel meer aan de hand zijn.. Dan zouden er vast meer mensen sterven aan de gevolgen van verslaving dan dat er nu dagelijks omkomen doordat het verboden is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:11 schreef arucard het volgende:
[..]
Als dat niet illegaal zou zijn, was er niets aan de hand.
Nummers verknippen om maar zo veel mogelijk reclame uit te kunnen zenden op de radio valt daar gelukkig niet onderquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Nummers verknippen om maar zo veel mogelijk reclame uit te kunnen zenden op de radio valt daar gelukkig niet onder.
Ze heeft nu niks meer te vertellen, nu de boeren hun vrouwen (niet) hebben gevonden.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Alwéér geen Yvon Jaspers? Zou ze ziek zijn?
Hij maakt het seizoen af.quote:
Vroeg ik me net ook al afquote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef sander89 het volgende:
Hoeveel geld krijgt de Vara om elke week een onderwerp over de NRC te hebben?
Eén keer per maand ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Vroeg ik me net ook al af
Hoe vaak is het nrc nu al aan tafel geweest zeg?
Twee grootsten journalisten van de vorige eeuw. Helden.quote:
Dat is net zoveel als Yvonne Jaspers haar periode heeft.quote:
Ik heb hem!! Ik zag z'n gebitje.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Fnx2 het volgende:
spelletje: Spot de excuusneger in de background!
Je begrijpt zijn briljante humor niet ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef marcodej het volgende:
Een krant beter vinden omdat hij in het Engels is.
Omdat ze moedig stand houden als kleine krant in een land van vulsarisering.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
NRC, een krant waar íedereen tevreden over is? Hoe weet Matthijs dat?
Heb ik op dvd.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
'Mensen zoals jij en ik', was eigenlijk best een mooie serie.
Ja achteraf als je 20 jaar ouder bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
'Mensen zoals jij en ik', was eigenlijk best een mooie serie.
Zou je denken hequote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Roi het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik heb nog nooit van deze man gehoord, en zijn opmerkingen lijken me (dan ook) vrij arrogant.
Ze zijn ook allemaal wel erg oud vandaag, hoog omroep MAX-gehalte. Ik wil Alexander Klopping.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Roi het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn maar ik heb nog nooit van deze man gehoord, en zijn opmerkingen lijken me (dan ook) vrij arrogant.
Die móet toch binnenkort de iPad2 komen uitleggen uitlekken.quote:
Het is mij ook volledig ontgaan waar ik naar zat te kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Waar gaat dit Krabbé itempje eigenlijk over? Ik kijk er naar en ik zie niks.
Die ouwe met dat gehoorapparaatje heeft een klein glimlachje losgeweekt hier.quote:
Neequote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die zich rot moest lachen om Hakim?
En daarana "Mit dem Fahrrad war ein bischen zu weit" o.i.dquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef wdn het volgende:
"Is het een wonder dat Trinidad op het wk is"
"Nee hoor, we zijn gewoon met het vliegtuig gekomen"
Sjenee, Gijpie en De Snor wachten idd op onsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb 'm al in mijn knuistjes:
[ afbeelding ]
Gemist!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Drakenstein het volgende:
Wel een mooie, blonde meid achter in het publiek, zeg
Ik post het in het Nederland.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En daarana "Mit dem Fahrrad war ein bischen zu weit" o.i.d(weet iemand nog de exacte woorden?)
Don Leo
Stuttgart - Feyenoord 1-3quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post het in het Nederland.
Na de 0-1 overwinning tegen Stuttgart vroeg een Duitse journalst
Wat is er mis met het Duitse voetbal ?
Beenhakker zei :
'Haben sie eine stunde ?'
Terugwedstrijd VFB Stuttgart - Feyenoord 1-3
Kan er in details naast zitten.
Had de namen verkeeerd verbeterd voor jouw post. Wist de itslag niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stuttgart - Feyenoord 1-3
Feyenoord - Stuttgart 0-3
quote:
Ik heb alleen het voorgesprekje met Jan Mulder, De Tv draait door en Lucky TV gezien. De rest konden ze beter door de plee spoelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:42 schreef TLC het volgende:
Het moet van mijn hart ; wat was dit een grote slaapverwekkende uitzending
Net 5, dus verwacht er vooral niet te veel van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef pberends het volgende:
Beauty & the Beast-item kan wel interessant worden.
Dat gaat nog wel meevallen denk ik. Het is origineel een Engels concept en bleek een zeer integer programma.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
Net 5, dus verwacht er vooral niet te veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |