quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee maar ik heb niet echt de neiging gehad om nog maar iets van me te laten horen... Ik wil het eens echt laten afhangen van haar en ondervinden wat ik echt voor haar beteken. Verwachtingen laat ik steeds meer varen.
We'll see
Ellende man, klinkt als een reboundjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef Iemand85 het volgende:
Pfff 2 1/2 week nu uit na een korte zeer intensieve relatie. Zij heeft het uitgemaakt uit het niets, ik dacht er steeds beter over heen te zijn. Ze noemde hem letterlijk een klootzak. Zie ik nu weer dat ze regelmatig contact heeft met haar vorige ex, denk ook dat ze weer bij elkaar terug zijn of komen.
Vind het alleen verwarrend, aangezien ze altijd heeft gezegd dat ze hem wel eens miste maar echt nooit terug wilde, zoveel ruzie en frustraties hadden ze onderling. En een van haar goede eigenschappen was eerlijk zijn, en dan zie je dit nu..... doet wel pijn meot ik zeggen.
Je hebt helemaal gelijk man. Maar probleem is dat je zo iemand echt hebt vertrouwd en dus blijkbaar beter niet had kunnen doen. En onddanks dat ze het uit maakte waardeerde ik haar eerlijkheid, wat dus blijkbaar ook niet klopte. Maar laat haar lekker ongelukkig worden met dr exquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:04 schreef BasBron het volgende:
[..]
Ellende man, klinkt als een reboundje
Vrouwen zijn eigenlijk veel slechter dan mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:17 schreef ramakandra het volgende:
ik baal er ook nog steeds van dat het uit is en ook hoe (een paar dage voor de verjaardag van mn broer, op de dag dat we wat problemen uit zouden gaan praten).
ik heb al die tijd moeite gehad om haar los te laten en nu het eindelijk lukt wil ze weer terug komen in mn leven. zo komt ze bijvoorbeeld naar een toneel cursus (waar ze vervolgens geen enkele zinnige rol vervult) en ik zit nu ook met haar oom vast op stage, iets wat ook al geregeld was voor het uitging.
waarom zijn vrouwen hier altijd zo kut in? toen het uitging kwam zij er namelijk mee dat ze het gevoel al een tijdje weg was... kutwijf!!
Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!
Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!
Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
ja, je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:
Ik denk dat je altijd vergelijkt, ook al wil je dat niet..
En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten
Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar
Je hebt gelijk, maar het probleem is altijd dat ik alles wat ik had / ooit was heel erg romantiseer, en de toekomst daardoor als ''eng/ minder leuk'' zie als het verleden...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:
Ik denk dat je altijd vergelijkt, ook al wil je dat niet..
En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten
Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar
Met zo'n reacties heb ik geen zin meer om nog iets kwijt te kunnen hier. Als ik dit al lees zullen de reacties op m'n verhaal alleen maar kut zijn.quote:
Ik zat op m'n werk toen ik dit postte. Had maar eventjes pauze en heb daarom geen verslag gedaan. Maar als er al lacherig gedaan wordt, voordat ik post, dan verwacht ik straks alleen maar nog stommere reacties... en daar sta ik nu niet voor open.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef JiggyJ het volgende:
Maar misschien is het wel handig om ook de redenen voor je gevoelens neer te zetten, met het bericht dat jij typte kun je alleen maar gissen naar wat er gebeurd is verder niet...
Da's nu iets wat je hier (in dit draadje) volgens mij niet moet doen : je verontschuldigen dat je hier een bericht achterlaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:
Sorry dat ik zoveel post hier, maar heb het gewoon weer even moeilijk en moet het even ergens neerzetten...
Natuurlijk kan dat ! Da's het positieve aan relaties.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:Is er please iemand hier die kan bevestigen dat een 2e/3e/4e etc etc relatie net zo goed en vertrouwd kan voelen als je eerste ?:P
Hey Joyce.... 'Long' time no see, hoe gaat'ie ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het al in het andere topic gepost maar de namen kunnen wel weg in de OP..
Ik gok dat het te maken heeft met die ex van zijn ex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef undissputed het volgende:
ik ben wel oprecht benieuwd naar wat er voor een ontwikkeling heeft plaatsgevonden.
Ik heb haar, ondanks haar laatste zin, toch nog terug gesmst:quote:Beste Rens, ik heb er n tijdje over nagedacht voordat ik zou reageren, De fequentie waarmee jij me belt en smst is teveel naar mijn smaak en dat vind ik erg vervelend. We zijn al 8 jaar bevriend maar het gaat de laatste tijd bergafwaarts. Ik ben nog steeds van mening dat je niet moet kiezen tussen vrienden, maar dit kan zo niet langer. Je gedraag je niet meer als een vriend, maar een jaloerse, obsessieve ex. Door jou wil ik niet op het matje geroepen worden voor elke uitspraak, facebook status, etc. die jou in het verkeerde keelgat schiet. Ik wil hierbij onze 8-jarige vriendschap beëindigen.. Jammer, maar het gaat niets worden. Neem aub geen contact meer met me op. Vaarwel.
Zoals jullie lezen, ga ik ondanks alles nog steeds vol door de knieën om alles goed te laten gaan... Zoals je verwacht heb ik hierop niets meer teruggekregen.quote:Ik krijg geen waarschuwing? Je verbreekt zonder een goed gesprek een vriendschap van 8 jaar. Luister, ik heb inderdaad een beetje raar gedaan, maar dit kan anders en beter opgelost worden. Ik wil best grotere afstand van je doen, maar waarom gelijk alles verbreken? Ik wil je vragen om een laatste kans wat betreft deze vriendschap. In feite heb je daar niets aan verloren. Ik wil mezelf bewijzen. Laten we geen 2e keer 2007 herleven... Dat heeft me veel pijn gedaan. Zeg me wat je van me verwacht en ik zal het waarmaken, dat beloof ik.
Gelukkig weet jij hoe de vriendschapsrelatie verder ging. Ik heb zoveel meer voor haar gedaan dan jij weet... en als ik dan enkele berichten stuur die haar met haar neus in haar leugens duwen en dat IK daar de dupe van moet worden, dan is dat gewoon niet terecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef goofy_goober het volgende:
Wat ben je toch ook een Calimero. Het obsessieve gedrag wat ik hier de laatste tijd van jou heb gezien verwoordt zij prima in haar bericht. Het is niet haar schuld dat ze geen contact meer wil maar dat van jezelf, want je bent vaak genoeg gewaarschuwd hier voor je gedrag en naar wat zoiets kan leiden en zie hier het resultaat.
Puur omdat ik van haar hou ben ik bij haar gebleven. We hadden plannen gemaakt voor de toekomst en wilde dat niet opgeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?
En in mijn geval knap, tsja vind je precies knap? Ik kan best goed een masker opzetten, maar nu ik thuis weet ik het even niet meer. Of het gaat me helpen het goed te verwerken zo, of ik ga het alleen maar nog vreemder vinden dat ze me nooit meer terug wil...
Het wordt voor mij wel heel belangrijk dat ik deze soap na bijna 11 maanden eindelijk eens af kan sluiten. Het beinvloedt nog steeds mijn dagelijks leven in negatieve zin...
Ik weet niet of ik er goed of fout aan heb gedaan door vandaag mee te gaan, al had ik eigenlijk ook niet echt een keuze. Juist het feit dat het zo vertrouwd was meteen weer, maakt voor mij ook dat ''nieuwe'' meisjes opeens weer een stuk ''enger'' lijken...
K weet waar ik op dit moment behoefte aan heb, en dat is aan een meid waarmee het klikt, die moeite voor mij doet. Dit keer zal zij, in tegenstelling tot mijn ex, daar ook moeite voor terug kunnen verwachten. Dat is 1 ding waar ik vandaag WEL achter ben gekomen: Ik wil heel graag een nieuwe relatie, denk dat ik voor het eerst in mijn leven maar eens een beetje op zoek ga...Jammer alleen dat ik echt niet weet waar ik moet zoeken..
Afgelope dagen zoals gezegd weer veel ge - smst met die 2 meiden, maar ik zie momenteel vooral hun nadelen. HEt moeilijke is echter: Waar trek ik de lijn wat betreft of ik haar aan het vergelijken ben met mijn ex, of dat het gewoon iemand is die gewoon niet bij me past...
Je moet uitgaan van een vriendschap. In een vriendschap lieg je gewoon niet naar elkaar. Dat doe jij ook niet naar jouw vrienden of vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Meer heb ik niet te zeggen, Neo. Absurd dat zij überhaupt beloftes naar jou toe doet en nog absurder dat je denkt verhaal te kunnen halen bij haar. Zij is jou geen enkele verantwoording schuldig.
Daar dacht ik destijds aan, maar je hebt gelijk. Het is onzin. Het grootste voordeel nu is dat ik geen last meer heb van haar sores.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.
Ik heb aan niemand een hekel, maar je bent voldoende gewaarschuwd hier en toch blijf je keer op keer de verongelijkte spelen en met je kop tegen die muur aanlopen. Als je haar met rust had gelaten en niet om elk wissewasje zoals een fucking Facebook status uit je bol was gegaan, dan had het heel anders gelopen. Je had gewoon naar het advies van formerjellybean moeten luisteren, want zij legde precies de vinger op de zere plek. En ach, als jij graag zo over mij wil denken moet je dat vooral doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe de vriendschapsrelatie verder ging. Ik heb zoveel meer voor haar gedaan dan jij weet... en als ik dan enkele berichten stuur die haar met haar neus in haar leugens duwen en dat IK daar de dupe van moet worden, dan is dat gewoon niet terecht.
Hou gewoon je bek eens, ongevoelig figuur. Verdiep je eens in iemands emoties voordat je met je politiek correcte gezeik komt.
Het is mij wel duidelijk dat jij mij gewoon niet moet en me keer op keer onderuit wilt halen, zonder enig begrip of notie van wat emoties met iemand kunnen doen. Flikker dan gewoon op. Je woorden zijn geen opbouwende kritiek maar gewoon puur om mij af te zeiken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet je soms zijn vriendschappen voor een bepaalde tijd en ontgroei je elkaar. Je wilt zo graag een plek in haar leven hebben, dat je het forceert. Laat het gewoon eens los onderneem geen pogingen meer, als ze contact wil neemt ze dat wel op zo niet ook goed.
Het punt blijft wel dit zij is verder gegaan jij niet, je kan niet verwachten dat iemand haar leven stillegt voor jou. Jij legt het stil voor haar en je verwijt haar eigenlijk alleen maar dat zei dat niet doet voor jou.
Als je uberhaupt al een vriendschap wil hebben is dat geen goede basis voor een vriendschap. Haar leven draait niet meer om jou en het word eens tijd dat je dat goed tot je door laat dringen.
Ik heb nog in mijn post nadrukkelijk gezegd dat ik geen behoefte heb aan bepaalde opmerkingen, omdat ik me er al van bewust ben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Het probleem is gewoon dat jij alleen wilt horen wat jij wilt horen.
beloftes als: ik ga binnen een jaar geen nieuwe relatie aan zijn absurd. Dat zegt iemand in de emotie van het moment en daar kin je iemand niet aan houden. Zo werkt het gewoon niet. Ik denk, nee ik weet wel zeker, dat het beter is zo want op dit moment werkt het niet tussen jullie. Geloof me: been there too en ik heb zulke berichten ook gehad en ik heb er net zo op gereageerd als jij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je moet uitgaan van een vriendschap. In een vriendschap lieg je gewoon niet naar elkaar. Dat doe jij ook niet naar jouw vrienden of vriendinnen.
Doe je dat wel, dan komen zij ook verhaal halen.
Zoals ik ook in mijn post aanduidde: ik had een ideaalbeeld van haar. Ook na onze relatie... Ikd acht dat ze dit nooit zou doen en dat ze haar woorden ook altijd meende, maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik heb aan niemand een hekel, maar je bent voldoende gewaarschuwd hier en toch blijf je keer op keer de verongelijkte spelen en met je kop tegen die muur aanlopen. Als je haar met rust had gelaten en niet om elk wissewasje zoals een fucking Facebook status uit je bol was gegaan, dan had het heel anders gelopen. Je had gewoon naar het advies van formerjellybean moeten luisteren, want zij legde precies de vinger op de zere plek. En ach, als jij graag zo over mij wil denken moet je dat vooral doen.
[..]
Ik begrijp ook dat het stom is geweest om daar naar te luisteren. Maar voor de break-up loog ze nooit tegen me. Ik nam haar woord voor vol aan en vandaar dat al die leugens me zoveel pijn deden en me steeds tot wanhoop dreven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
beloftes als: ik ga binnen een jaar geen nieuwe relatie aan zijn absurd. Dat zegt iemand in de emotie van het moment en daar kin je iemand niet aan houden. Zo werkt het gewoon niet. Ik denk, nee ik weet wel zeker, dat het beter is zo want op dit moment werkt het niet tussen jullie. Geloof me: been there too en ik heb zulke berichten ook gehad en ik heb er net zo op gereageerd als jij.
Nee, je hebt teveel bloed, zweet en tranen in iemand gestoken die daar helemaal niet op zat te wachten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb gewoon veel teveel bloed zweet en tranen in iemand gestoken die het uiteindelijk niet verdiende.
Daar heb je gelijk in. M'n verstand zegt me ook dat dit beter is... M'n gevoel echter loopt daarin flink achter en dat merk ik nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Neo, ik denk dat het even vervelend is , maar denk toch dat dit hoe naar het ook even voor je is, de beste oplossing is.
Zij heeft nu de knoop voor je doorgehakt en dat is even vervelend, maar ik denk dat je toch ook wel in moet zien dat het even het beste is.
Je rent rond in cirkeltjes en dat is gewoon niet goed, op een gegeven moment moet het ook voor jou en je gemoedsrust over zijn , want het lijkt me ook niet makkelijk om zo te leven.
Nu heb je even pijn maar op lange termijn is dit even de beste oplossing. Nu moet je gewoon verder kijken en proberen je leven in te vullen zonder haar , want door dit gedoe heb je een boel uitgesteld wat waarschijnlijk eerder had moeten gebeuren.
Ik gebruik het niet als eis. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik zoveel dingen voor haar gedaan heb en dat lijkt ze nu veel te makkelijk te vergeten. Ik heb me stom gedragen tegenover haar. Vaak dingen gezegd en gedaan waar ik beter even mee kon wachten enzo, maar ze lijkt de focus alleen te leggen op de slechte dingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Kun je je voorstellen dat je ex wellicht zelfs dingen tegen jou gezegd heeft om van jouw verbale geweld af te zijn?
Je bent niet de makkelijkste, je vindt dat je alles en iedereen maar ter verantwoording kan roepen, maar je ziet af en toe niet hoe je als een olifant in een porceleinkast tekeer gaat. Je bent gewoon niet in de positie om je ex ter verantwoording te roepen.
(en dat je dingen voor haar gedaan hebt mag je nooooooit als 'eis' gaan gebruiken dat zij naar jou verplicht een bepaalde houding moet aannemen of van jou dingen moet accepteren, dat vind ik een allerminst frisse houding van je....)
Probleem is dat ze zelf ook altijd zei dat ze vrienden wou blijven en leuke dingen wou doen... Dat is ook de reden waarom ik door bleef gaan. Het leek altijd van 2 kanten te komen. Het kwam van 2 kanten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee, je hebt teveel bloed, zweet en tranen in iemand gestoken die daar helemaal niet op zat te wachten. Het is uit, weet je nog?
Ik kan me goed voorstellen dat je dan als meisje even geen behoefte hebt om met je kersverse ex 'leuke' dingen te doen, maar lekker je eigen ding wil doen en zonder daarbij verantwoording af te moeten leggen. Als je die vriendschap dan gaat forceren in de hoop dat ze ziet dat je oh zo'n fijne jongen bent dan krijg je dit soort dingen.
Mijn advies: laat haar met rust want alles wat je zal proberen nu zal tegen je werken. Probeer het over een half jaar nog eens, hoewel ik bij het idee heb dat het nog wat langer zal duren.
Blijkbaar weet ik dat niet nee... Wellicht kun jij me dit wel uitleggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:16 schreef goofy_goober het volgende:
Als ik jou was zou ik me nog eens verdiepen in wat het betekent wanneer een kersverse ex zegt dat ze vrienden wil blijven, want dat heb je nog niet echt door.
Mja, ik denk dat dit inderdaad gewoon het beste is. Ik ben verwijderd van haar facebook dus ik kan niks meer lezen (ben ik wel blij om).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Zoals ik al zei: been there, done that. Ook ik heb de boel verergerd door te forceren en ook ik heb dat moeten bekopen met een breuk. Ik zou het een aantal maanden rust geven en het dan, als je dan nog behoefte voelt, nog eens proberen. Realiseer je wel dat je die kaart maar 1 keer kunt spelen en dus moet je het pas doen op het moment dat je zeker weet dat je er anders in staat. Als ze je weer een kans geeft en je verpest het opnieuw ben je het haasje.
Doe ik nu ook. Dit was simpelweg een stukje uitleg om te vertellen hoe het de laatste tijd tussen ons ging en waarom ik steeds opnieuw bij haar kwam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt simpelweg geen keus meer, neo. Je moet het nu loslaten.
Ik vind het knap dat jij uit mijn post haalt dat ik mijn ex niet met rust laat en de hele tijd in cirkeltjes blijf draaien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik gok dat het te maken heeft met die ex van zijn ex.
Ging jij je ex niet met rust laten trouwens? Wordt dat niet vermoeiend: de hele tijd in cirkeltjes blijven draaien?
Ik had het over Neo in die post?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:34 schreef undissputed het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij uit mijn post haalt dat ik mijn ex niet met rust laat en de hele tijd in cirkeltjes blijf draaien.
Feit is dat ik alleen contact met mijn ex heb omtrent ons kind en sinds een paar weken dus ook niet meer in cirkeltjes blijf draaien.
Het is nu heel klote Neo maar je realisteerd je over een tijd vast wel dat dit het beste voor jullie beiden is.
Hmm dit lijkt inderdaad wel zo te zijn in mijn geval...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wanneer een ex zegt vrienden te willen blijven bedoelen ze veelal dat ze er niet op zit te wachten om dagelijks contact met je te hebben en wekelijks leuke dingen te doen, maar dat jullie je eigen weg vervolgen zonder elkaar daarbij in de weg te lopen en dat jullie normaal doch oppervlakkig doen tegen elkaar, mochten jullie elkaar eens onverhoopt een keer tegenkomen. Dat betekent vrienden blijven. Uiteraard kan dit later uitgroeien tot een betere vriendschap, maar dat hoef je de eerste jaren niet te verwachten.
Ja, het gaat al weken goed. Ttz. gedurende de week ben ik meer geconcentreerd op het werk (Fok!Forum staat geen ganse dagen meer openquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:03 schreef J0ycie88 het volgende:
Haay Octagon!!
Toch goed dat ik hier nog meelurk!
Met mij gaat het echt prima! Hoe is het met jou?
Gaat het goed?
Hier sè, ww lurkt ook mee !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
@Neo:
Het probleem is gewoon dat jij alleen wilt horen wat jij wilt horen.
Waarschijnlijk komt het in vele gevallen hierop neer ja, al is het niet mijn definitie van "vrienden zijn/vrienden blijven" - en daar snap ik Neo dan wel omdat ik zelf ook zo ben : waarschijnlijk neemt hij de woorden die tegen hem gezegd worden te letterlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef goofy_goober het volgende:
Wanneer een ex zegt vrienden te willen blijven bedoelen ze veelal dat ze er niet op zit te wachten om dagelijks contact met je te hebben en wekelijks leuke dingen te doen, maar dat jullie je eigen weg vervolgen zonder elkaar daarbij in de weg te lopen en dat jullie normaal doch oppervlakkig doen tegen elkaar, mochten jullie elkaar eens onverhoopt een keer tegenkomen. Dat betekent vrienden blijven. Uiteraard kan dit later uitgroeien tot een betere vriendschap, maar dat hoef je de eerste jaren niet te verwachten.
God ja, zelfs als je gelijk hebt, denk je echt dat zij er haar slaap voor laat ? Dat zij opgefok door het leven gaat (zoals jij nu blijkbaar) ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
En echt mensen, ik weet dat ik geen slimme dingen heb gedaan. Maar zij is verre van onschuldig. Haar manieren van aanpak de laatste maanden is ook erg scheef. Door haar woorden werd ik telkens verleid om weer closer te komen. Ze zei dat ze van me hield en dat we wellicht nog wel eens bij elkaar konden komen.
Naja het spijt me, maar ik voelde veel voor haar dus ik ging daar op in. Enkele dagen later deed ze volledige afstand hiervan en dan zou ik geen vraagtekens mogen hebben? Blijkbaar niet dus...
Nou, het voelt anderzijds wel goed om te weten dat zij net zo goed schuldig is. Gewoon een geruststelling dat ik niet de grote verpester van alles ben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Octagon het volgende:
God ja, zelfs als je gelijk hebt, denk je echt dat zij er haar slaap voor laat ? Dat zij opgefok door het leven gaat (zoals jij nu blijkbaar) ?
Probeer tov de mensen die met hem weglopen hem niet zwart te maken (werkt averechts), maar zeg ze gewoon dat JIJ niet gelukkig met hem was en dat JIJ hebt besloten met hem te stoppen, en vertel ze dat je hun steun en hulp nodig hebt. Dat je mensen nodig hebt die achter je staan, zelfs als zij jouw keuze niet begrijpen. Het is namelijk jouw leven, niet dat van hen. Vertel ze dat je het moeilijk hebt. Dat het misschien wel erg alleen voelt, relatie verbroken en alleen maar onbegrip voelen vanuit anderen)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef mihija het volgende:
Ik meld me hier ook maar.. Ik heb het in november uitgemaakt met mijn 'ex' en ben toen ook op korte termijn verhuisd. Mijn huisdier kon niet mee, dus die woont daar nog steeds. Dit hadden we zo afgesproken, in ieder geval tot ik iets heb gevonden waar het beestje ook kan wonen. In de tussentijd zijn we contact blijven houden en gewoon vriendje en vriendinnetje blijven spelen, maar op dit moment ben ik het echt zat. Ik heb al eens eerder het contact verbroken en toen stond hij uiteindelijk bij mij op de stoep. De laatste tijd merk ik gewoon dat ik heel erg veel moeite heb met het contact. We hebben 2,5 jaar een relatie gehad, heel snel gaan samenwonen (ik heb mijn woning opgezegd - achteraf gezien erg dom, maar nu niks meer aan te doen) en hij is ruim een jaar werkloos geweest en heeft door eigen toedoen geen werk behouden, waardoor hij financieel eigenlijk faillliet is. Ik heb al het respect voor hem als man verloren en het voelt alsof hij mij meesleurt in zijn misere. Hij heeft weinig zelfreflectie en geef mij en anderen de schuld voor zijn situatie...Als we samen zijn is hij erg negatief en hij maakt van alle mooie dingen nachtmerries. Kortom: het werkt voor mij niet, moet het contact verbreken, maar zit ook nog met mijn huisdier/mijn afstuderen en alle stress die daarbij komt kijken. Ik heb op dit moment niet veel opties wb mijn huisdier en het voelt voor mij als het ontlopen van mijn verantwoordelijkheid. Ik ben eigenlijk ten einde raad, omdat deze situatie mij niet gelukkig maakt. Het is ook zo lastig, omdat niemand in mijn omgeving mij echt begrijpt. Hij komt altijd over als iemand die alles goed voor mekaar heeft en ook goed voor mij is. Mijn familie loopt helemaal met hem weg, maar ik kan het niet meer. Mijn vriendinnen horen al deze verhalen al maanden en snappen er ook niets meer van. Hebben jullie misschien tips oid. Ik ben echt ten einde raad. Ik hoop dat jullie iets van dit warrige verhaaltje kunnen maken.
Is het niet een beetje normaal dat je zo'n intieme band mist? Dat heb ik namelijk ook, het is heerlijk om met iemand echt alles te kunnen delen. Maar dat wilt niet zeggen dat ik niet klaar ben met mijn vorige relatie. Ik kan echt zeggen dat ik daar overheen ben.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:21 schreef JiggyJ het volgende:
@ Goofy : wake up and smell the coffee/ dat is nu juist een beetje het probleem bij mij..
Bij iedereen komt op een gegeven moment, na een bepaalde periodevan verwerken, weer dat "feelgood" moment, waarbij je weer zin hebt om weer vanalles te gaan ondernemen..
Ik heb dat nog steeds niet.. Of een psycholoog me kan helpen weet ik niet, wat ik echter wel weet is dat ik het niet zelf voorelkaar krijg im het te verwerken lijkt wel..
Als ik nadenk over wat voor dingen er nu door mn hoofd schieten wat betreft liefdesverdriet/verwerken, dan zijn dat eigenlijk nog steeds dezelfde gedachten/gevoelens als toen het net uit was... Schiet dus niet op op deze manier...
@ hertje: geldt voor mij ook, been there, done that... Ga gemiddeld 2 x per week uit, en niet om stoer te doen oid, maar de meerderheid van de avonden zoek ik ook wel met meiden... Heb al tijden sms-contact met 2 leuke chicks ( ook in real life btw:P), heb al seks gehad met een ander meisje hetgeen voor mij best wel wat is want op dat gebied ben ik nogal preuts, maar het helpt gewoon allemaal niets, ik mis de persoonlijke/intieme band met haar/een meid, niet zozeer de aandacht ( al is dit wel goed voor zelfvertrouwen), zoenen of seks...
Ja daarom ook mijn post.. Van is het niet normaal dat je dat mistquote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef hertjesftw het volgende:
Thja snap het wel, zit nu ook sinds 4 dagen weer bij mijn ouders.. Gewoon het lekker op de bank zitten met elkaar mis ik wel.
Maar dat je er na een jaar nog mee zit, ongezond.De relatie die ik 'nog' heb ik nog niet echt definitief uit, maar denk dat het een dezer dagen wel komen.
Hoofd omhoog, zoek afleiding lekker in het weekend stappen. De dingen die je mist komen terug, die kunnen namelijk ook met een andere chick.
Ik herken mijn situatie ook in hun verhalen, het is gewoon het gevoel van een 2e kans...want we zijn wel leuk, en dat willen we graag bewijzen. Alleen kan dat niet meer, en alles wat we nu in positieve zin doen krijgen we geen voldoening uit, want we kunnen het niet meer laten zien aan onze ex..Je moet het nu alleen voor jezelf doen, en tja waarom? Diegene waar je van houdt/hebt gehouden is allang niet meer met jou bezig.....quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef goofy_goober het volgende:
Wellicht dat Jiggy eens met Bartinhoo moet praten. Hun verhalen lijken op elkaar.
Klopt inderdaad... Nog steeds doen heel veel dingen me aan haar denken, ookal is er niet eens een sterk verband tussen die bepaalde dingen, en mijn ex..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja daarom ook mijn post.. Van is het niet normaal dat je dat mistDan is het bij JiggyJ misschien meer dat dan dat hij niet loskomt van zijn ex? Maar dat hij alles associeert aan haar?
Jep...quote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Voor Jiggy en de anderen die zich er misschien in kunnen vinden....
Bedankt voor je reactie! Het voelt inderdaad vaak alsof ik mijn keuze om niet met hem verder te gaan moet verdedigen, omdat hij in hun ogen 'the perect guy' is..Ik heb het er vandaag met een van mijn beste vriendinnen over gehad en zij zei ook dat ik me echt van hem los moet maken en dat vind ik het moeilijkste, maar ik zal wel moeten om het een plekje te kunnen geven. Van mijn familie hoef ik echt geen steun te verwachten. Zij hebben nogal oogkleppen op en hoewel het merendeel weet dat het uit is, vragen ze elke keer naar hem of moeten ze weer eens meedelen dat 'we zo goed bij elkaar passen'. Waarschijnlijk zijn ze bang dat ik alleen eindig, maar ik ben liever alleen dan in een ongelukkige relatie. Ik heb mijn ex gister laten weten dat ik een tijd geen contact meer wil en dat ik op zoek ben naar een oplossing voor mijn kat. Ik heb de komende weken enkele bezichtigingen, dus hoop dat daar wat uit komt.quote:Op zondag 27 februari 2011 07:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Probeer tov de mensen die met hem weglopen hem niet zwart te maken (werkt averechts), maar zeg ze gewoon dat JIJ niet gelukkig met hem was en dat JIJ hebt besloten met hem te stoppen, en vertel ze dat je hun steun en hulp nodig hebt. Dat je mensen nodig hebt die achter je staan, zelfs als zij jouw keuze niet begrijpen. Het is namelijk jouw leven, niet dat van hen. Vertel ze dat je het moeilijk hebt. Dat het misschien wel erg alleen voelt, relatie verbroken en alleen maar onbegrip voelen vanuit anderen)
En vraag ze dan of ze je willen helpen een plek voor jou en je beestje te vinden (wat voor dier is het?). En sowieso om er voor je te zijn en je niet te veroordelen om hoe jij je leven invult.
Sterkte!
Wilde jouw ex weer een man? Want dan heb ik dat topic ook ff gevolgd. Hoe ben je deze week doorgekomen?quote:Op zondag 27 februari 2011 12:49 schreef hertjesftw het volgende:
Thja snap het wel, zit nu ook sinds 4 dagen weer bij mijn ouders.. Gewoon het lekker op de bank zitten met elkaar mis ik wel.
Maar dat je er na een jaar nog mee zit, ongezond.De relatie die ik 'nog' heb ik nog niet echt definitief uit, maar denk dat het een dezer dagen wel komen.
Hoofd omhoog, zoek afleiding lekker in het weekend stappen. De dingen die je mist komen terug, die kunnen namelijk ook met een andere chick.
Misschien is het wel goed om met een psych te praten. Als je na een jaartje nog zo erg met je ex bezig bent, heb je het niet goed kunnen verwerken. Zo'n psych kan je leren inzicht te verkrijgen in je psyche, je manier van handelen..Gaat het op andere aspecten in je leven wel goed? Of voelt het alsof het niet goed kunnen verwerken van de breuk je op andere plekken doet stagneren?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:44 schreef JiggyJ het volgende:
Ik zit te denken om binnenkort eens een afspraakje bij een psych te maken...
Over enkele weken is het een jaar uit, en ik denk dat haar naam nog steeds gemiddeld zo' n 100 keer per dag door mijn hoofd gaat.. Ik denk dat, sinds het uit is, het nog nooit is voorgekomen dat ik een UUR niet aan haar heb gedacht...
Het uitgaan van de relatie heeft mij extreem onzeker gemaakt. In goede zin heeft het me geholpen om, na jaren van een beetje aanklooien, wel over mezelf te gaan nadenken wie ik ben, wat ik wil in mijn leven, maar het zorgt er ook voor dat ik me lusteloos voel..
Terwijl ik alle mogelijkheden tot mijn beschikking heb om er iets van te maken, is mijn gemiddelde week toch vooral binnen zitten, chillen met huisgenoten, beetje uitgaan, sportschool en tv kijken, computeren op mijn kamer...
Ik voel me niet meer gewild door vrouwen, en ookal zitten er 8 meiden achter me aan, dat gevoel zal daardoor niet weggaan.
Praat mezelf negatieve dingen aan die gewoon niet kloppen, maar toch ga ik erin geloven...
Het feit dat het uitgegaan is, is volledig mijn schuld. Hiermee wil ik mezelf niet pijnigen, maar ik weet gewoon dat ik bewust geen inzet voor haar heb getoond, en bewust geen leuke vriend ben geweest vaak... Natuurlijk is dit enorm fout geweest, en is het enorm logisch dat mijn ex het uit heeft gemaakt..
Maar ik wou dat ik eens wat vaker op de positieve manier dacht: Dat zij wel echt heel erg haar best heeft gedaan om een relatie met mij te krijgen, en dat ze me echt wel heel erg leuk vond ooit, en dat ik het zelf BEWUST verknald heb, en dus wel degelijk weet hoe het wel moet, en als ik gewoon mezelf was geweest en mijn ego aan de kant had gezet en mijn gevoelens voor haar ook echt aan haar had getoond, dan was het gewoon nog aan geweest...
Blijf je vaak thuis? Wat je kunt proberen is naar de bieb gaan om te studeren. Ik ben aan het afstuderen en ga vanaf morgen weer beginnen aan een studiemarathon. Ik hoop dat je niet vastzit aan een bindend studie-advies..Je zou anders via je studie of een decaan ook kunnen deelnemen aan een studiemotiveringsgroepje oid, dat zou ook kunnen helpen. Ik ben de laatste tijd ook erg bezig geweest met mijn ex, maar dat heeft me nergens gebracht en moet nu gewoon presteren, omdat in de zomer afstuderen anders erg lastig wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef JiggyJ het volgende:
Hmm het is een beetje een vicieuze cirkel...
Er zijn wel meer dingen in mijn leven waar ik op dit moment niet tevreden mee ben... Heb genoeg echt ''goede'' vrienden, maar ontmoet te weinig nieuwe mensen...
Mijn dagbesteding is ronduit nutteloos te noemen, ben niet blij met mijn bijbaan.. Op de studie heb ik mezelf in een aardig lastig pakket gewerkt door tot nu toe nog maar 12 van de benodigde 42 punten te behalen.... Het is nog wel mogelijk, maar dan moet ik er nu echt voor gaan...
Het probleem is echter inderdaad, dat het overgaan van mijn relatie me telkens weer een punch in the face geeft, waardoor al mijn motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnt...
Tijdens het leren in mijn boek dwaalt mijn gedachte nog altijd af naar haar, de dingen die we deden... Dat vermijd ik dan ook zo veel mogelijk...
Ook in mijn relatie met andere dierbaren heb ik er last van, bij vrienden ben ik niet zo gezellig meer als ik ooit was, en mn ouders krijgen om het minste of geringste een snauw toe... Dit omdat ik vaak denk, fuck it wat maakt het allemaal ook uit, die tijd met mijn ex krijg ik toch niet meer terug dus waarom zou ik mijn best doen...
Ik wil weer positief zijn, dingen omdraaien en ik ben iemand die gelooft in what goes around comes around, en als ik hard ga werken, weer een nuttig, productief en actief leven ga leiden, mezelf meer open ga stellen en vriendelijker ga doen, dan kom ik echt wel weer iemand tegen waar ik gek op kan worden...
Dat gevoel herken ik... Waar wij elkaar eigenlijk elke avond voordat we gingen slapen smsten, viel dat ineens weg.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:26 schreef mihija het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om mijn ex niet te bellen. Ik ben gewend hem elke dag te spreken en als ik het moeilijk heb op hem terug te vallen. Dat kan nu dus niet meer. Ik heb zijn nummers niet gewist, ik vind dat ik sterk genoeg moet zijn om gewoon niet te bellen of smsen. hmm
Ik zal voorzichtig zijn en mijn uiterste best doen haha. Het helpt ook niet mee dat hij altijd voor me klaarstaat, maar ik moet gewoon weer op eigen benen leren staan en dealen met mijn eigen problemen. Ik probeer het nu gewoon cold turkey, dat halfslachtige gedoe werkt voor mij niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik... Waar wij elkaar eigenlijk elke avond voordat we gingen slapen smsten, viel dat ineens weg.
Pas alleen op dat je niet gaat smsen in impulsieve buien of buien wanneer je iets gedronken hebt. Over dat eerste kan ik meepraten end at pakt niet goed uit. Dat 2e kan voor nóg grotere problemen zorgen
Ik heb dat al wel eens geprobeerd inderdaad, het probleem is dat ik vaak wel begin, maar het dan niet afmaak..quote:Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef mihija het volgende:
[..]
Blijf je vaak thuis? Wat je kunt proberen is naar de bieb gaan om te studeren. Ik ben aan het afstuderen en ga vanaf morgen weer beginnen aan een studiemarathon. Ik hoop dat je niet vastzit aan een bindend studie-advies..Je zou anders via je studie of een decaan ook kunnen deelnemen aan een studiemotiveringsgroepje oid, dat zou ook kunnen helpen. Ik ben de laatste tijd ook erg bezig geweest met mijn ex, maar dat heeft me nergens gebracht en moet nu gewoon presteren, omdat in de zomer afstuderen anders erg lastig wordt.
Ik snap wat je bedoelt dat je tijdens het studeren elke keer afgeleid wordt. Juist als je zo rustig geconcentreerd werkt, ga je opeens nadenken. Dat is normaal, maar probeer door te zetten. Ik denk dat een psych je echt goed zal doen. Sterkte!
Heb zojuist mijn topic ge-update, zie aldaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef mihija het volgende:
[..]
Wilde jouw ex weer een man? Want dan heb ik dat topic ook ff gevolgd. Hoe ben je deze week doorgekomen?
Ik wil me best even melden hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Octagon het volgende:
[..]
[..]
Hier sè, ww lurkt ook mee !
Als "ennudan" zich nog meldt... kunnen we dan van een reunie spreken ?
[..]
[..]
Een kwestie van instelling. Ik snap dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je leven hangt vast aan dat van iemand anders en als dat vervolgens verdwijnt dan is dus ook 50% van je leven weg. En moet je je eigen boontjes doppen, en dat kan heel moeilijk zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JiggyJ het volgende:
Wat is een gezond leven voor een jonge kerel van 21? Lijkt me niet 30 keer per dag inloggen op de laptop, fok en voetbal updatejes lezen, uitzendinggemist kijken, naar ah gaan eten halen, paar uurtjes werk, paar uurtjes sport..
Ik wil dat echt aanpakken en drukker worden, maar als ik dan weer dat idee krijg van hoe mijn leven ooit was met haar en de leuke dingen, daar zou ik zoveel motivatie uit kunnen halen. En het idee dat ik dit nu niet meer heb, en ook geen id heb hoelang dit nog zal duren...
Herkenbaar, dat denken. Nog steeds heel veel last van.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lijk wel een denker geworden
De hele dag doe ik niets anders dan analyseren en nadenken over wat er allemaal is gebeurd en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen.
Denkendenkendenken.
Ik heb een rebound nodig
Nu nog steeds zo'n moeite met slapen? Dat is inderdaad wel erg en ik denk dat een huisarts bezoek ook niet misplaatst is.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat denken. Nog steeds heel veel last van.
Even puur voor mezelf: Een rebound zou me niet helpen. Eventjes leuk, maar wat gebeurt er daarna: denkendenkendenken(Tenminste, zo stel ik het me voor, dat zal natuurlijk voor ieder persoon verschillend zijn... Ik kan daar verder ook niet over oordelen)
Iemand tegenkomen waarbij het serieus zou zijn... dat is een ander verhaal denk ik.
Vannacht ook even een goede dip gehad, maar nu gaat het wel weer. Mijn probleem is vooral het denken, daar zo ontzettend moe van worden, en vervolgens niet kunnen slapen.. Dat sloopt je. Ik slaap al ruim drie maanden nauwelijk/heel erg slecht. Vandaag maar weer even bij de huisarts geweest, want alle andere alternatieven mogen tot nu toe niet baten.
Ik heb wel vaker rebounds gehad, maar bleef daar vervolgens iets te lang aan vastplakken. Niet kunnen slapen is zo vermoeiend. Ik ben ook helemaal kapot nu. Kun pas rond 4 uur in slaap komen, nadat ik hem had gesproken. Ga je aan de slaaptabletten? Zo ja, pas op dat je ze niet te lang blijft gebruiken. Heb in mijn omgeving iemand die er al jaren aan zit en er inmiddels niet meer van af kan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat denken. Nog steeds heel veel last van.
Even puur voor mezelf: Een rebound zou me niet helpen. Eventjes leuk, maar wat gebeurt er daarna: denkendenkendenken(Tenminste, zo stel ik het me voor, dat zal natuurlijk voor ieder persoon verschillend zijn... Ik kan daar verder ook niet over oordelen)
Iemand tegenkomen waarbij het serieus zou zijn... dat is een ander verhaal denk ik.
Vannacht ook even een goede dip gehad, maar nu gaat het wel weer. Mijn probleem is vooral het denken, daar zo ontzettend moe van worden, en vervolgens niet kunnen slapen.. Dat sloopt je. Ik slaap al ruim drie maanden nauwelijk/heel erg slecht. Vandaag maar weer even bij de huisarts geweest, want alle andere alternatieven mogen tot nu toe niet baten.
<3 bballllquote:Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Under_Score het volgende:
allemaal aan de rebound, lijkt wel een basketbal wedstrijd
Dit was niet vlak daarna. Een paar weken terug zei ze dit nog.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen en vast blijven houden aan woorden die vlak na een relatie zijn gezegd. Je ex is verder gegaan en heeft zich gerealiseerd dat ze ook heel goed zonder jou kan, waarom kan jij dat niet?
Ja, slapen is echt een ramp. Ik ben ontzettend moe, daardoor ook lusteloos, geen zin om overdag dingen te ondernemen omdat ik zo moe ben. Ik probeer echter wel dingen te gaan doen hoor, door niks te ondernemen kom je in een vicieuze cirkel waardoor de moeheid alleen maar verergert.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nu nog steeds zo'n moeite met slapen? Dat is inderdaad wel erg en ik denk dat een huisarts bezoek ook niet misplaatst is.
De eerste week/2 weken sliep ik matig tot slecht. Steeds als er een klote ontwikkeling was dan sliep ik ook slecht, maar nu slaap ik, ondanks alles, toch wel goed eerlijk gezegd.
Heb je wel eens geprobeerd om een borrel te nemen voor het slapen gaan? Dat plus een goeie film opzetten en je slaapt als een roos. Hoop dat je gauw weer beter slaapt iig. Slecht slapen kan je echt breken.
Bedankt voor je advies! Dat is ook iets waar ik zelf enorm op tegen ben. Ik wil ze dan ook liever niet gebruiken, en dat heb ik vanmorgen ook aangegeven aan de huisarts. De psycholoog wilde liever dat ik ze wel nam, om in ieder geval weer even bij te kunnen tanken. Ik denk dat het een week of vier geleden is dat ik de laatste slaaptabletten heb gehad.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef mihija het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker rebounds gehad, maar bleef daar vervolgens iets te lang aan vastplakken. Niet kunnen slapen is zo vermoeiend. Ik ben ook helemaal kapot nu. Kun pas rond 4 uur in slaap komen, nadat ik hem had gesproken. Ga je aan de slaaptabletten? Zo ja, pas op dat je ze niet te lang blijft gebruiken. Heb in mijn omgeving iemand die er al jaren aan zit en er inmiddels niet meer van af kan.
Exact dit. Als de break niet vanuit jou is gekomen dan denk je natuurlijk wel eens aan hoe fijn het was, ik herken dat goed. Maar je ex gaat op heel veel plekken komen met een nieuwe liefde. Shit happens. Het is al heel vaak gezegd, maar zij hoeft met jou geen rekening te houden en dat hoef je ook niet te verwachten. In plaats daarvan doe je er beter aan door zelf ook op nieuwe plekken te komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen en vast blijven houden aan woorden die vlak na een relatie zijn gezegd. Je ex is verder gegaan en heeft zich gerealiseerd dat ze ook heel goed zonder jou kan, waarom kan jij dat niet?
QFT!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Nadat een relatie uit gaat moet je een nieuwe band opbouwen en niet meer er vanuit gaan dat de band zoals die er was in de relatie voortgezet kan worden. Zo'n nieuwe band bouw je alleen maar op door te breken met 'hoe het was' en gewoon volwassen om te gaan met haar nieuwe leven. Als je haar daar in probeert te steunen in plaats van het af te keuren dan heb je een betere kans op een goede band met haar dan wanneer je je steeds aan haar vastklampt.
Ik heb met mijn ex hier wel over gesproken, ze scharrelt wat met een goede vriend van ons beiden. Het scheelt dat we vriendschappelijk nog wel goede maatjes zijn, maar zij gaf aan het eventueel wel helemaal buiten mijn blikveld af te laten spelen. Ik heb haar gezegd dat, hoewel het soms steekt, ik liever heb dat ik gewoon de koude douche krijg. Het is geen rancune wat ze aan jou laat zien, of het nog even lekker inwrijven. Ze maakt gewoon afspraken met haar nieuwe vriend en het feit dat ze geen rekening met jou houdt is alleen maar een goed teken. Zij is daar al overheen gestapt, en jij mag je gelukkig prijzen dat je nog met haar om kan gaan op normale wijze, ook al heb je haar een tijd niet gezien.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb nog wel een vraag aan jullie waar ik opeens even aan moest denken: Ik was dus vrijdag met mijn ex op pad ( dit was noodzakelijk ook door omstandigheden, dus niet zomaar voor de leuk, al was het wel gezellig ) . Op een gegeven moment begon ze een paar anekdotes te vertellen die ze met haar nieuwe vriend had meegemaakt. Savonds moest ze ook even haar vriend bellen over dat ze haar spullen moest pakken thuis, en hoelaat ze naar hem toe zou komen om te slapen...
Nu heb ik de hele dag mezelf enorm luchtig opgesteld, en gedaan alsof ik er totaal niet meer mee zat, en het leuk voor haar vond dat ze een nieuwe vriend had ( is ook wel zo.. ) Maar wat vinden jullie: Stel je weet dat je ex het er heel moeilijk mee heeft gehad dat je hem of haar gedumpt hebt. Je belooft om de pijn te verminderen dat jullie vrienden zullen blijven, maar houdt je hier niet aan, jullie spreken elkaar vervolgens 10 maanden lang niet.. Opeens moeten jullie bij wijze van spreke ergens heen, waardoor je langere tijd op elkanders lip zit..
Je ex die je hebt gedumpt is nog alleen, en jij hebt al een nieuwe relatie...Denk je dan nog uit beleefdheid voor je ex die er pijn van heeft gehad: Ik bel wel even ergens waar zij/hij het niet kan horen, dit wil ex namelijk vast niet horen, nog een beetje rekening houden met gevoel..
Of vinden jullie dat bijvoorbeeld mijn ex er redelijkerwijs wel vanuit mag gaan dat ik er na 10 maanden wel dermate overheen ben dat dit mij niet meer zal kwetsen?
+1quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe eerder jij eraan went dat zij verder is gegaan, hoe beter. Dan wen jij er ook aan dat jij ook verder moet.
Helloooooo !quote:Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef ennudan het volgende:
Ik wil me best even melden hoor
lees nog wel mee maar heb niet direct de behoefte meer te posten....
Alles eigenlijk wel prima hier... hoewel ik nog steeds de kelder moet opruimen
Is daar een aanleiding voor ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja hoor.. Mijn dip van gisteren is compleet. Heb weer gedroomd! Bah!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:36 schreef Octagon het volgende:
[..]
Helloooooo !
Dacht ook geen aanleiding/behoefte te hebben om hier nog eens iets over mezelf te posten...
Dilemma, dilemma, dilemma...
Net op het nieuws gehoord dat in de streek waar ex woont de bof terug is in het land. Mijn eerste gedachte "Zou alles in orde zijn met <voeg kindernaam in> ?" (haar zoon dus).
Mijn dilemma's :
* stuur ik haar een SMS - na meer als 2 maand radiostilte ? Waarom zou je? Het heeft haar de afgelopen 2 maanden toch ook niet veel uitgemaakt hoe het met jou gaat. Ja ik weet klinkt heel hard maar.... als er echt iets is hoor je het vast wel
* hoe zal ik me voelen als ze antwoordt ? Opgelost als je niks stuurt
* wat als ze antwoordt en me een vraag stelt ? (antwoord ik dan nog) Zie punt 2
* ....
Het is lang geleden dat ik nog eens een uur aan één stuk aan ex gedacht heb, maar vandaag is het zo ver (het is ook net vandaag 5 maand uit - net even lang als dat de relatie geduurd heeft).
[..]
Is daar een aanleiding voor ?
Nee bij mij is er echt totaal geen aanleiding voor.. Was dat maar, dan kon ik het plaatsen, maar dat kan ik nu niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:36 schreef Octagon het volgende:
[..]
Helloooooo !
Dacht ook geen aanleiding/behoefte te hebben om hier nog eens iets over mezelf te posten...
Dilemma, dilemma, dilemma...
Net op het nieuws gehoord dat in de streek waar ex woont de bof terug is in het land. Mijn eerste gedachte "Zou alles in orde zijn met <voeg kindernaam in> ?" (haar zoon dus).
Mijn dilemma's :
* stuur ik haar een SMS - na meer als 2 maand radiostilte ?
* hoe zal ik me voelen als ze antwoordt ?
* wat als ze antwoordt en me een vraag stelt ? (antwoord ik dan nog)
* ....
Het is lang geleden dat ik nog eens een uur aan één stuk aan ex gedacht heb, maar vandaag is het zo ver (het is ook net vandaag 5 maand uit - net even lang als dat de relatie geduurd heeft).
[..]
Is daar een aanleiding voor ?
Ik zie geen zon hoor WWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waarom denk ik ineens aan koffie en koekjes?
Hier gaat het uitsteekbaar. Totaal niet zoals verwacht maar daardoor juist helemaal top. Het weer begint de lente in zich te dragen (ok, qua 'zon' dan en nog niet qua temp).
En Octo; gewoon doen zonder nadenken, geef die kriebel in je maar eens wat ruimte!
Een heerlijk zonnetje hier! (Den Bosch...) Goedgemutst de dag begonnen.en zin in vandaag. Ja, ik zal me nog eens ff beraden of ik m'n nieuwe 'status' hier nog neer zal gaan kladden vandaag....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik zie geen zon hoor WWIk denk totaal niet aan koekjes wel aan koffie
Je krijgt nu geheid vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Een heerlijk zonnetje hier! (Den Bosch...) Goedgemutst de dag begonnen.en zin in vandaag. Ja, ik zal me nog eens ff beraden of ik m'n nieuwe 'status' hier nog neer zal gaan kladden vandaag....
Juist, kans is vrij klein - ware het niet dat ex nog véél met (jonge) kinderen werkt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Kans dat juitst dat kind de bof heeft is vrij klein dus ik vind het eigenlijk een slappe smoes om contact op te nemen. Weet niet hoe jullie uit elkaar gegaan zijn maar als je ex het heeft uitgemaakt zou zij het ook als een slap excuus kunnen opvatten.
Wat wil je ermee bereiken eigenlijk?
Goh, is er een kriebel ? Of maak ik mezelf wijs dat ik over haar heen ben ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
En Octo; gewoon doen zonder nadenken, geef die kriebel in je maar eens wat ruimte!
Klik (al heb ik het op het radionieuws gehoordquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ff een offtopic vraag.. Octagon, waarom kan ik geen nieuwsbericht vinden over de Bof. Ivm mijn werk wil ik het ff lezen
Dan zal ik ze toch eerst zelf allemaal beantwoord moeten hebben?quote:
Je maakt het alleen maar erger WWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dan zal ik ze toch eerst zelf allemaal beantwoord moeten hebben?
(gisteravond was het weer raak namelijk)
Als de bof maar niet in Breda komt..! Dan neem ik vakantie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Octagon het volgende:
[..]
Juist, kans is vrij klein - ware het niet dat ex nog véél met (jonge) kinderen werkt.
Wat wil ik bereiken ? Aangezien ik daar niet over nagedacht heb totdat ik je vraag las, kan ik zeggen "niks".
@ennudan : je hebt natuurlijk gelijk - dat heb ik me het afgelopen uur ook bedacht : dat het haar de afgelopen 2 maand niet heeft uitgemaakt hoe het met mij gaat. Het interesseert me dan ook niet echt te weten hoe het met haar gaat, net zoals ik geen zin heb om haar mee te delen hoe ik me voel (cfr 'wat als ze me een vraag stelt')
[..]
Goh, is er een kriebel ? Of maak ik mezelf wijs dat ik over haar heen ben ?
(verdomme, steeds mee vragen)
[..]
Klik (al heb ik het op het radionieuws gehoord)
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb met mijn ex hier wel over gesproken, ze scharrelt wat met een goede vriend van ons beiden. Het scheelt dat we vriendschappelijk nog wel goede maatjes zijn, maar zij gaf aan het eventueel wel helemaal buiten mijn blikveld af te laten spelen. Ik heb haar gezegd dat, hoewel het soms steekt, ik liever heb dat ik gewoon de koude douche krijg. Het is geen rancune wat ze aan jou laat zien, of het nog even lekker inwrijven. Ze maakt gewoon afspraken met haar nieuwe vriend en het feit dat ze geen rekening met jou houdt is alleen maar een goed teken. Zij is daar al overheen gestapt, en jij mag je gelukkig prijzen dat je nog met haar om kan gaan op normale wijze, ook al heb je haar een tijd niet gezien.
Ik zou het dus niet aan haar melden, je moet juist willen dat ze jou niet als obstakel gaat zien. 'Take it like a man.'
Hoe eerder jij eraan went dat zij verder is gegaan, hoe beter. Dan wen jij er ook aan dat jij ook verder moet.
Nou, mijn poging voor het koekje:quote:
En teveel zoeken naar de open deur helpt ook niet he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als de ene deur naar geluk zich sluit, gaat een andere weer open. Maar vaak kijken we zo lang naar de gesloten deur dat we de deur die openstaat niet zien...
Juistem. Je kunt dingen blijven analyseren totdat je een ons weegt, de antwoorden die je graag wil horen krijg je toch niet. Er zullen altijd vragen blijven, maar je moet jezelf de tijd gunnen zodat die vragen je op een gegeven moment gestolen kunnen worden. En wat je al helemaal niet wil is haar bestoken met irreële en irrelevante vragen en niet respecteren dat ze je een tijdje niet wil zien, horen en spreken. Dus laat die spijtbetuigingen ook maar achterwege. Ik zeg het maar vast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het beter is te stoppen hoe en wat , soms moet je dingen accepteren zoals ze zijn en loslaten.
Op dit moment maak jezelf gek door te analyseren, je kan beter andere dingen doen in plaats van bezig blijven met je ex.
Was het uitwaaien fijn? En dat ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ allen hierboven: thanks voor jullie reacties...
Eerlijk gezegd voel ik me goed begrepen. Ik ben nou eenmaal iemand die altijd opzoek is naar antwoorden en verklaringen.
Ik weet niet wiens verklaring het meest in de buurt komt... ik denk een combi van GG en Mystikvm, mijn ex kennende.
Ik laat het ook hierbij. Ik ga geen contact zoeken of spijtbetuigingen doen. In feite heb ik niets anders gedaan dan op haar verleidingen ingegaan en daar is niets mis mee. En als zij geen contact meer wilt dan is dat haar goed recht, ookal kan ze daar een ander pijn mee doen.
Nou, ik pak de auto en ga ff ergens lekker een uurtje of 2 uitwaaien met de hond.
Owja: voor iedereen een stuk rijstevlaai met een kop koffie, enjoy
[ afbeelding ]
Waarom zou je moeite hebben met vertrouwen? Jouw steekproef van 1 levert 100% onbetrouwbare mannen op, maar dat is nauwelijks representatief te noemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Natalie78 het volgende:
Merk wel dat ik met nieuwe mannen in mijn leven moeite heb met vertrouwen. Hopelijk komt dat goed. Vast wel, toch.
Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Ja, maar ik heb alleen maar betrouwbare mannen gehad, dus zou het dan statistisch gezien nu niet een keer fout moeten gaan dan? Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je moeite hebben met vertrouwen? Jouw steekproef van 1 levert 100% onbetrouwbare mannen op, maar dat is nauwelijks representatief te noemenZo rationeel probeer ik altijd naar dit soort zaken te kijken, de kans dat je tegen weer een onbetrouwbare man aanloopt is betrekkelijk klein.
(Dan moet ik natuurlijk buiten beschouwing laten dat je wellicht een zeer ongelukkige hand hebt in kiezen, maar dat kan ik ook niet helpen)
Helaas, mijn partner ervoor (relatie van 4,5 jaar) bleek ook onbetrouwbaar en buiten de deur te neuken. Behoorlijk ongelukkige hand in kiezen wellicht ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je moeite hebben met vertrouwen? Jouw steekproef van 1 levert 100% onbetrouwbare mannen op, maar dat is nauwelijks representatief te noemenZo rationeel probeer ik altijd naar dit soort zaken te kijken, de kans dat je tegen weer een onbetrouwbare man aanloopt is betrekkelijk klein.
(Dan moet ik natuurlijk buiten beschouwing laten dat je wellicht een zeer ongelukkige hand hebt in kiezen, maar dat kan ik ook niet helpen)
Ik help het je hopen. Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta). Ik denk dat je nooit garanties kan krijgen, maar misschien wel eentje die eerlijk is over wat hij doet. Dat maakt meestal al veel verschil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Helaas, mijn partner ervoor (relatie van 4,5 jaar) bleek ook onbetrouwbaar en buiten de deur te neuken. Behoorlijk ongelukkige hand in kiezen wellicht ja.Hopelijk drie maal scheepsrecht!
Denk dat dat echt per man verschilt. Ik ben twee jaar geleden met de carnaval ook écht verleid door een ontzettend mooi meisje, die dingen aangaf die je zelfs niet durft te dromen. Maar op het moment dat ik iets met iemand heb zal ik niet in de verleiding komen. Het is simpelweg weten wat je hebt, en je afvragen of het het waard is om het te verknallen voor 'één geweldige nacht'.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta). Ik denk dat je nooit garanties kan krijgen, maar misschien wel eentje die eerlijk is over wat hij doet. Dat maakt meestal al veel verschil.
Mijn angst ligt ook precies in die situatie, door "toedoen" van een ander. Onzin natuurlijk, want it takes two to tango. Hopelijk kom ik ooit over die angst heen want...toch niet alle mannen zijn zo? Hebben zwak vlees? Vrouwen kunnen ook zo zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Denk dat dat echt per man verschilt. Ik ben twee jaar geleden met de carnaval ook écht verleid door een ontzettend mooi meisje, die dingen aangaf die je zelfs niet durft te dromen. Maar op het moment dat ik iets met iemand heb zal ik niet in de verleiding komen. Het is simpelweg weten wat je hebt, en je afvragen of het het waard is om het te verknallen voor 'één geweldige nacht'.
In een goede relatie (zonder daarmee een oordeel over andermans relatie te willen/kunnen geven!!) is dat antwoord voor mij in ieder geval echt heel erg makkelijk.
Mijn ex was weg op het moment dat dit me overkwam (vriendinnetje naar huis brengen), en toen ze terugkwam heb ik het haar meteen verteld. Ze kon er ook smakelijk om lachen (en ik ook, vond het behoorlijk grappig).
Ik herken mezelf dus zeker niet in het 'pakken wat je pakken kan'-verhaal.
Eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Under_Score het volgende:
ik ben altijd trouw geweest, en voor zover ik weet mijn partners ook.
ik ben allang blij als ik een vriendin heb, ga zoiets niet verkloten voor een half uurtje plezier.
*Wijst nogmaals naar zichzelf* Nee, niet alle mannen zijn zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mijn angst ligt ook precies in die situatie, door "toedoen" van een ander. Onzin natuurlijk, want it takes two to tango. Hopelijk kom ik ooit over die angst heen want...toch niet alle mannen zijn zo? Hebben zwak vlees? Vrouwen kunnen ook zo zijn.Beter gezegd, mensen kunnen zo zijn.
....en morgen denk je er weer anders overquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Devion het volgende:
Succes, na 6 maanden uit elkaar te zijn kan ik nu echt me ex loslaten. Vandaag dacht ik in eens aan haar(Schiet soms nog wel door mijn hoofd), maar kwam totaal geen enkele emotie bij kijken.
Dus zojuist door gedrongen dat ik totaal geen gevoelens richting haar heb. Zowel geen haat als liefde.
Waarom geen garanties geven? Ik zeg nooit en het zal ook nooit gebeuren. Wat dat betreft hadden ze een hele saaie aan me gehad op Temptation Islandquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, ik ben altijd 'trouw' geweest en heb jaren in een relatie gezeten waar we met elkaar afgesproken dat het niet eens hoefde. Maar ik kan nooit garanties geven, want je weet maar nooit...Eeuwige trouw kan ik niet beloven, er kan van alles gebeuren.
Niets is erger dan een belofte breken. Ik geloof ook niet dat ware monogamie bestaat of dat relaties voor eeuwig zijn. Ik streef het wel altijd na, maar ga geen beloftes doen die ik over 10 jaar misschien niet meer kan houden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Waarom geen garanties geven? Ik zeg nooit en het zal ook nooit gebeuren. Wat dat betreft hadden ze een hele saaie aan me gehad op Temptation Island
Ik zie het ook niet als een belofte breken. Ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf niet wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niets is erger dan een belofte breken. Ik geloof ook niet dat ware monogamie bestaat of dat relaties voor eeuwig zijn. Ik streef het wel altijd na, maar ga geen beloftes doen die ik over 10 jaar misschien niet meer kan houden.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta).
Weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een belofte breken. Ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf niet wil
Dat heeft imo weinig te maken met wel of niet eeuwigdurendheid v.e. relatie. Als je doelt op de mennekes en vrouwkes die aan het schimmige eind v.e. relatie ineens vreemdgaan? Tja, die hebben er de guts niet voor (of snappen de tijdsvolgordelijkheid niet?) om dan eerst te bespreken/bekijken of die relatie nog gered kan worden en indien zoniet er dan een punt achter te zetten. Daarna heb je alle vrijheid van handelen weer
Ik ben van mening dat iedereen in een relatie sterk in zijn/haar schoenen moet staan. Anders kies je ook niet voor de volle honderd procent voor je relatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef henrivo het volgende:
Haha idd
De meeste mannen zijn monogaam, maar na verloop van tijd zullen er wel verlangens ontstaan, (bij de een groter dan de ander) maar dan is het maar net of je sterk genoeg in je schoenen staat om er mee om te gaan
Just my 2 cts.
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef DennisLake het volgende:
@Neo-Mullen.
Geen zorgen man. Iedereen heeft dit gevoel gehad of kan het nog krijgen. Het heet Liefdesverdriet, toen het uit met mijn ex ging. Had ik eerste 3 weken geen liefdesverdriet totdat ik op Wintersport ging en barsten in tranen uit.
Ik had ook mijn momenten dat ik dacht, ik had gewoon nog even goed met haar moeten praten. Maar dan denk je ook: Waarom is ze mijn ex?. Wat is de reden dat zei of jij het heeft uitgemaakt.
Ze is niks voor niks je ex. Zo moet je ook denken. Om nog meer "pijn" tegen te gaan. Breek alle contact. MSN, Hyves, Mobiel, Facebook, Twitter. Alles gewoon alles verwijderen of blokkeren. Want geloof me als de partner van jou al weer een nieuwe partner heeft en er zo vrolijk over verteld via bijv: Twitter. Dan zak je in elkaar.
Geniet van je leven, je hebt nu meer tijd vrij. Ga leuke dingen doen met je beste maties, of je familie. Word Meneer Positivo. (Positief). Gewoon afleiding zoeken, en het gaat langzamerhand weg. Duurt een tijdje, maar je moet er door heen vechten. Zijn genoeg ouderen mensen die al 2x gescheiden zijn en hebben kinderen. Bij hun is het nog extra erg. Het beste is gewoon: Contact verbreken en Afleiding zoeken. Focus op je Carriere of je Hobby's.
Dat houd je altijd. Je leert van je Fouten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.
Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerdal ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.
Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerdal ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Ik weet het... ik begrijp ook niet waarom ik daarmee ben doorgegaan en waarom ik haar nog steeds terug zou willen. Of het naïviteit is of iets anders, ik weet het niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.
Ehh, las ik dat goedquote:Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
das wel beter, ik ben niks afgevallenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik ben juist veel afgevallen, bijna 6 kilo nu in 5 weken
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Ehh, las ik dat goed, ging zij ooit 2x vreemd op vakantie?? Dan verdiende ze het wel...
Maar als je haar direct de deur had gewezen, had je je dit kunnen besparen...
ik denk niet dat je je in dit geval schuldig hoeft te voelen... zij heeft jou lopen naaien, dus die paar dingen die jij misch wel of nie gedaan hebben maken dan ook niet meer uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.
Plus het feit dat ik haar had vergeven voor het feit dat ze dat deed... in feite heb je dan niet meer het recht om alsnog kut te gaan doen.
Nee, ik wil haar niet vrijpleiten van alle schulden, maar ik wil wel mans genoeg zijn om alle fouten die IK maakte ook op me te nemen.
Ja, ik ookquote:
Voordat wij uit elkaar gingen was het even een maandje lastig, toen zijn we allebei iets van 6 of 7 kilo afgevallen. Ik eet nu weer goed maar ben 's avonds nu maar weinig thuis. Geen kans meer om zakken chips leeg te eten enzo dus ik ben nog maar weinig aangekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was ook afgevallen, hoeveel precies weet ik niet meer. Maar toen stopte ik met roken en nu zitten die kilo's er weer aan.
Oh, ben je er zo één...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Huilen en dan nog jezelf een echte man durven te noemen...
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik denk dat ik een heel zielig gezicht geweest ben een week of 2-3 nog nadat het uit was.
Antwoorden als "Ja, kan wel." "de hele dag![]()
Stoer doen bij je vrienden maar dan 's avonds in bed piekeren en zelfs huilen. ( ja echte mannen huilen ook, en komen dus niet alleen maar voor de seks)
Het afvallen gaat zelfs nu nog door. Ben er niet ontevreden mee. Maar de leegte in mij....daar ben ik wel ontevreden over
*Noteert* Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.
Trouwens is een goede tip om te kijken als in break up zit , die film is hilarisch
ik denk dat je de scharrel eerlijk kan vertellen dat je de tijd met haar echt geweldig vind en ook graag met haar verder wil. maar dat je op dit moment nog even wat tijd nodig hebt, als ze echt van je houd zal ze hier vast en zeker begrip voor hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Ok,
Mijn verhaal. Ik weet niet precies wat ik wil bereiken door dit op het forum te zetten. Maar het is wel gewoon even lekker om het van je af te schrijven.
Mijn relatie is nu ongeveer een half jaar "over". We zijn financieel nog aan elkaar gebonden en kunnen nog goed met elkaar overweg. Ik ben 1 van de weinigen die haar door en door kent en haar begrijpt in bepaalde zaken. Bij problemen en vragen belt ze mij op en ik vind het fijn om haar te helpen. We wonen ver uit elkaar maar zien elkaar nog zo een 1 keer per 2 maanden. We slapen dan in 1 bed, liggen tegen elkaar aan. Alleen er is geen liefde, sex enz meer. Ik maak me zorgen als ik weet dat ze in een dip zit. We vinden het fijn om samen te zijn maar het gevoel van liefde is weg. We maken nog steeds ruzie op zijn tijd alleen niet meer zo heftig.
Eigenlijk zijn we 100% verkeerd bezig maar het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Ik heb ondertussen een "scharrel" (ik zie haar niet zo negatief als het woord scharrel klinkt) gehad en daar fijne "dingen" mee gedaan, ik heb het tijdens doen van de fijne dingen niet moeilijk gehad en heb ook niet aan mijn ex gedacht. Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Hoe doorbreken we dit ritme?
Dus nogmaals idd, het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Vind ik sowieso hier in R&P.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Baker_Boy het volgende:
Die scharrel heb ik eerlijk verteld hoe eea in elkaar steekt. Ik ga ook niet meer zo heel vaak naar mijn ex toe maar we bellen nog wel heel vaak. Ik weet dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan maar ja zoals de titel van dit topic al een beetje aangeeft, het is best een kunst, het loslaten van je ex...
btw, best uniek dat er op op en in dit topic zo serieus wordt gereageerd, dat is wel eens anders op FOK.
Je denkt dat, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Lijkt mij dat als je met je ex in 1 bed slaapt en tegen elkaar aan gaat liggen maar er geen liefde en sex bij komt kijken dat je er dan toch flink overheen bent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Sjeesh, wat naar. Sterkte!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
En alsof dit jaar nog niet erg genoeg kan: vandaag te horen gekregen dat mijn baan morgen per direct ophoudt. Geen contractverlenging...
Zit al niet helemaal lekker in m'n vel. M'n werk was een van die dingen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken en dan krijg je dit.
Morgen eens een goed gesprek.
Sorry voor offtopic
Dankjequote:
Opzegtermijn? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je geen opzegtermijn? Of zat je er via een UZB?
On the positive side: heb je in ieder geval iets anders om je druk over te maken en mee bezig te houden.
Morgen ga ik inderdaad naar de directeur en ga verhaal halen en ze inderdaad duidelijk maken dat dit gewoon zeer asociaal is... Heb me totaal niet kunnen voorbereiden. Mijn afdelingsleider wist het zelfs pas sinds gisteren en al m'n collega's vinden het jammer. Ik had het daar echt super naar m'n zin en nu dit...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef goofy_goober het volgende:
Het is meestal wel netjes dat ze minstens een week van te voren aangeven of je contract wordt verlengd of niet. Een dag van te voren is gewoon kut en daar zou ik morgen zeker wat van zeggen dat ze niet netjes handelen.
Ja tis gewoon klote, maar ik probeer het positief te benaderen... ik heb goeie vriendenkringen en ik ben gelukkig niet ineens heel erg kwetsbaar zonder loon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer.
+1, en de beste afleiding die er bestaat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef H6-4ever het volgende:
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego
Haay Jeice!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.
Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet
Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel)
Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettigHeb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik
Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...
Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...
Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien
Ik ga lekker verder!
Das kut om te horen gozer... je gaat de komende dagen wel nog op stap?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:58 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.
Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
pfff, ja dat heb ik ook. alleen heeft mijn ex waarschijnlijk alweer een nieuwe vriend en dat steekt wel een beetje. maar de afgelopen paar weken had ik leuk oogcontact met wat meisjes en ik baal er een beetje van dat ik gisteren niet uit ben gegaan om er werk van te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef CeeZee het volgende:
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..
Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk![]()
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef Mr.Myst het volgende:
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.
Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.
Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..
Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid.
Die dromen ga je niet tegen..quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?
Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef CeeZee het volgende:
Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
Het was niet zozeer dat ik mijn ex miste, maar meer dat ik me ongemakkelijk voelde omdat niemand die ik kende daar ook als single was. Dat stelletje was natuurlijk vooral met elkaar bezig, dus dan voel je je wel een beetje alleen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!
Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat'quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?
@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!
Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??
Yea have fun!
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat'
En dat was niet mijn bedoelding..
En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen
Gefaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!
Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Gefaald.
Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.
Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten!
Toch is dat een beetje vreemd eigenlijk. Ik bedoel, ze heeft mij bedonderd en als ik haar nu nog zie dan laat ik haar ook te makkelijk toe omdat er nog gevoelens zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur
Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Gefaald.
Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.
Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten!
Je ex maakt toch nog altijd iets in je los. Dat vertrouwde gevoel, dat fijne gevoel. Het voelt super op het moment maar daarna zit je opnieuw met een kut gevoel. Ik vraag me af hoe zoiets vol te houden is..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.
Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur
Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.
Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.
Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.
Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.
Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.
Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
Dat had ik me ook al voorgenomen. Als ze erom vraagt, zeg ik het haar gewoon. Dan zien we wel of ze nog wilt dat ik blijf slapen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.
Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
Wat dan?quote:
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.quote:
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oef, jij zit nog met dat huis gebeuredat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?
Juist, dat is beter zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij inGeen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.
Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel
Back to reality.. yea raar rot gevoel. Zal vandaag en morgen nog wel even door je kop schieten maar als ik jou was zou ik me er niet al te druk over maken. Gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.
ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.
maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom
Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Juist, dat is beter zegwoont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Under_Score het volgende:
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.
mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
Haha ja, weetje. Ze is nu je ex. Haar probleem inderdaad. Ze is jouw zorg niet meer. Althans, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen
mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.
Ik snap je. Gezeur wordt je gek van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.
ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
Ze moet gewoon niet zo raar doen, mjah ach. Dat heb je met exen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Under_Score het volgende:
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
Ik houd nog van mijn ex. Zij ook van mij, ze zei dat 'ze het niet leuk vond om mij te verlaten, omdat ze dan iemand van wie ze houdt pijn doet'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik heb een vraag voor degene die al over hen ex heen zijn.
Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?
Zit ik ernaast?
Hmm ik vind dit een lastige vraag!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik heb een vraag voor degene die al over hen ex heen zijn.
Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?
Zit ik ernaast?
Zeer herkenbaar, maar er is op iemand tegenkomen ook geen enkele vorm van logica los te laten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ?Herkenbaar?
Ja dat is erg klote. Bij mij was het zo dat tijdens de relatie waren er meerdere meisjes die wel geïnteresseerd waren en wel 'iets' met me wilde doen. Nu het uit is, valt het ietwat tegen. Is het dan toch een soort van zelfvertrouwen wat je dan wel uitstraalt en nu je (sinds kort) single bent toch niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Verder nog even terugkomend op mijn post van zaterdagnacht... Het is inderdaad vervelend als je (zoals ik) onzeker bent over de reden waarom het soms af en toe niet wil lukken met de meiden...
Het feit dat mijn ex alweer een nieuwe vriend heeft steekt me niet zozeer in de zin dat ze mij heeft ''verruild'' voor een ander, maar meer dat ik denk: wat heeft zij toch dat ze nu al aan haar 8e vriend begint terwijl zij mijn enige tot nu toe ooit is? Mis ik iets dat zij wel heeft, ben ik gewoon verlegen?
Ik wil eigenlijk gewoon weten ik welke categorie ik mezelf kan plaatsen. Het maakt me nog niet eens zo zeer uit (wel beetje natuurlijk ) of deze nu laag of hoog is, maar gewoon dat ik iets meer zekerheid heb over hoe ik nu lig bij de vrouwen zou toch fijn zijn...
Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ?Herkenbaar?
hmm, wat komt me dit bekend voor..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef JiggyJ het volgende:
Cezee ik vind het gewoon frustrerend om te lezen dat je kennelijk zelf niet doorhebt hoe je bezig bent!
Natuurlijk vind je het prima zo.. Hoe kun je je ex nu in godsnaam missen als je gisteravond seks met hem hebt gehad? Het loslaten is dus nog niet eens begonnen, dus hoe kun je dan de pijn voelen?
De relatie van een van mijn beste vrienden en zijn vriendin ging een half jaar geleden uit, zij maakte het uit nadat hij was vreemdgegaan...
De dagen die daaropvolgde zag ik hem helemaal " kapot"... Zij was boos, wilde geen contact, waardoor hij kapot van verdriet niets meer wou...Zegde af voor uitgaan, zat op school wezenloos voor zich uit te staren etc etc, ik dacht nou dit gaat wat worden zo...
Tot een week later, toen hij helemaal vrolijk opbelde of ik zin had mee naar de kroeg te gaan... Ik, wetebde hoe voorspelbaar dat soort situaties kunnen zijn wist de reden van die vrolijkheid natuurlijk al, en dat werd die avond in de kroeg door hem bevestigd: Zijn ex was niet meer boos, en wilde wel weer wat afspreken...
Zo is dat verder gegaan tot op de dag van vandaag, zij wil hem niet terug, maar ze zien elkaar zo' n 4 x in de week..
Als het moet haalt hij haar midden in de nacht op aan de andere kant van het
land, hij koopt dure laarzen voor haar, gaan samen dagjes weg, uiteten en binnenkort mag hij zelfs met haar en ouders mee op vakantie, maar aan is het niet, en guess what::: Hij vindt het niet eens erg, vindt het prima zo...
NATUURLIJK vindt hij het prima zo, iemand waarvan je houdt heb je gewoon nog in je leven ( zien elkaar minstens zoveel als tijdens de relatie) hij mag weer naar andere meisjes kijken, maar nu, ookal is het 6 maanden uit, als zijn ex een andere jongen krijgt, of eindelijk eens haar fucking verantwoordelijkheid gaat nemen, en zich gedraagt zoals je je als ex hoort te gedragen( want heb van haar beste vriendin gehoord dat zij hem niet meer terugwil, hij heeft natuurlijk nog 100% vertrouwen), dan gaat ze afstand nemen, en dan moet het hele proces van verwerken, 6 maanden na dato, nog van
voor af aan beginnen...
Ik heb er veel moeite mee gehad dat mijn ex zoveel afstand van me heeft genomen, maar nu bijna een jaar later ben ik haar op mijn blote knieen dankbaar dat ze mij mn eigen leven heeft laten heroppakken, terwijl ze alle kans had mij net zo te misbruiken als die ex van mijn vriend doet, namelijk puur om de leegte op te vullen, valse hoop te geven, terwijl je weet dat het nooit meer goed zal komen terwijk de ander daar vurig op hoopt...
CeeZee, als ik je verhaal zo lees, lijkt het me echt te mooi om waard te zijn. Ik vind het knap van je hoe je er mee om gaat en zou willen dat het voor mij ook zo was. Heb je een soort van afspraak gemaakt met je ex? Of gebeurt het gewoon? Wel goed dat je gewoon verder gaat met je vrienden en nu dan Bananenman. Maar wat JiggyJ zegt is toch wel heel erg waar. Ik heb het zelf ervaren. Je komt pas écht los wanneer je elkaar tijden niet ziet. Misschien is dit beetje bij beetje afkicken ook wel een manier maar dan nog moet er een punt komen waarop jullie elkaar niet meer gaan zien. Hoe kan je uberhaupt een nieuwe relatie aangaan als je nog zo met je ex bezig bent? Eerst het één afsluiten voordat je klaar bent voor iets nieuws. Dat is mijn visie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:33 schreef CeeZee het volgende:
Jiggy, je kan niet zeggen dat ik mijn ex niet mis..
Denk je dat ik hem na 2 maanden niet mis, omdat ik hem toevallig gister heb gezien?
Een paar uurtjes met hem wegen niet op tegen die weken alleen hoor
Cold turkey werkt voor mij niet zoals het voor jou heeft gewerkt (dat weet ik uit ervaring).. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en tempo, maar dat betekend niet dat ik niet bezig ben met verwerken.
Ik kan namelijk oprecht zeggen dat ik gelukkig ben, er zijn nog genoeg leuke dingen naast mijn ex over gebleven. Daar komt bij dat ik heb geaccepteerd dat het niks meer wordt en ik hou ook niet meer van hem zoals ik deed, dus ik denk dat ik al een heel eind ben..
En als jij daar anders over denkt, omdat ik hem nog wel eens zie (2 keer in 2 maanden, dus niet 4x per week zoals jouw vrienden), dan mag dat, maar voor mij werkt dit 'beetje bij beetje afkicken' beter.. Ik merk namelijk dat er steeds meer afstand ontstaat, op een normale, natuurlijke, niet pijnlijke manier en daar kan ik beter mee omgaan dan met 'opeens niks meer' (dan zou ik me pas echt waardeloos voelen).
Er is alleen nog steeds lichamelijke aantrekkingskracht en ik heb ook mijn behoeftes (ik heb er net zo veel plezier aan als hij hoor), dus ga ik de 'fout' in. En het probleem is dat ik niet hoef te stoppen met hem af en toe zien (Het is dan gewoon gezellig en het belet me niet in mijn eigen dingen). Maar ook dit zal, net zoals het contact, steeds minder worden, want ook hier krijg ik steeds minder behoefte aan.
En nee, banaan zal het niet leuk vinden als ik nog met een ex rotzooi, maar ik ken hem dan ook pas 1 avond. En ja, ik wil graag iets met hem afspreken. En ja, als dat goed voelt dan is het voor mij ook duidelijk, ik ben namelijk niet van plan iets moois te laten lopen vanwege een ex. Ik heb namelijk de fout eerder gemaakt om een ex bijna voorrang te geven en dat laat ik niet meer gebeuren. Dus mocht zich iets serieus aandringen dan moet en wil ik wel stoppen en dan zal ik dat ook zeker doen
Bij ons ligt het anders, er is van begin af aan (eerste keer zoenen) super sexuele aantrekkingskracht geweest. Gelijk nagels in mijn rug en bijten op m'n lip. Dat is het probleem niet. Ik ben alleen bang dat ik terug ga vallen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Anderen kunnen wel zeggen dat het niet verstandig is, maar dat ligt toch echt helemaal aan de verstandhouding met je ex en dat kunnen anderen niet beoordelen.
Ik zou de mijne ook niet mijn bed uitschoppen, maar voor mij is de realiteit helaas dat ze me juist wel nog graag ziet, maar niet meer sexueel aangetrokken is tot mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |