Weinig aan toe te voegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als een belofte breken. Ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf niet wil
Dat heeft imo weinig te maken met wel of niet eeuwigdurendheid v.e. relatie. Als je doelt op de mennekes en vrouwkes die aan het schimmige eind v.e. relatie ineens vreemdgaan? Tja, die hebben er de guts niet voor (of snappen de tijdsvolgordelijkheid niet?) om dan eerst te bespreken/bekijken of die relatie nog gered kan worden en indien zoniet er dan een punt achter te zetten. Daarna heb je alle vrijheid van handelen weer
Ik ben van mening dat iedereen in een relatie sterk in zijn/haar schoenen moet staan. Anders kies je ook niet voor de volle honderd procent voor je relatie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef henrivo het volgende:
Haha idd
De meeste mannen zijn monogaam, maar na verloop van tijd zullen er wel verlangens ontstaan, (bij de een groter dan de ander) maar dan is het maar net of je sterk genoeg in je schoenen staat om er mee om te gaan
Just my 2 cts.
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef DennisLake het volgende:
@Neo-Mullen.
Geen zorgen man. Iedereen heeft dit gevoel gehad of kan het nog krijgen. Het heet Liefdesverdriet, toen het uit met mijn ex ging. Had ik eerste 3 weken geen liefdesverdriet totdat ik op Wintersport ging en barsten in tranen uit.
Ik had ook mijn momenten dat ik dacht, ik had gewoon nog even goed met haar moeten praten. Maar dan denk je ook: Waarom is ze mijn ex?. Wat is de reden dat zei of jij het heeft uitgemaakt.
Ze is niks voor niks je ex. Zo moet je ook denken. Om nog meer "pijn" tegen te gaan. Breek alle contact. MSN, Hyves, Mobiel, Facebook, Twitter. Alles gewoon alles verwijderen of blokkeren. Want geloof me als de partner van jou al weer een nieuwe partner heeft en er zo vrolijk over verteld via bijv: Twitter. Dan zak je in elkaar.
Geniet van je leven, je hebt nu meer tijd vrij. Ga leuke dingen doen met je beste maties, of je familie. Word Meneer Positivo. (Positief). Gewoon afleiding zoeken, en het gaat langzamerhand weg. Duurt een tijdje, maar je moet er door heen vechten. Zijn genoeg ouderen mensen die al 2x gescheiden zijn en hebben kinderen. Bij hun is het nog extra erg. Het beste is gewoon: Contact verbreken en Afleiding zoeken. Focus op je Carriere of je Hobby's.
Dat houd je altijd. Je leert van je Fouten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.
Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerdal ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.
Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerdal ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Ik weet het... ik begrijp ook niet waarom ik daarmee ben doorgegaan en waarom ik haar nog steeds terug zou willen. Of het naïviteit is of iets anders, ik weet het niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.
Ehh, las ik dat goedquote:Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
das wel beter, ik ben niks afgevallenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik ben juist veel afgevallen, bijna 6 kilo nu in 5 weken
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef H6-4ever het volgende:
[..]
Ehh, las ik dat goed, ging zij ooit 2x vreemd op vakantie?? Dan verdiende ze het wel...
Maar als je haar direct de deur had gewezen, had je je dit kunnen besparen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |