abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 17:16:27 #176
272287 henrivo
Tikt tegen jassies
pi_93546514
Haha idd :P

De meeste mannen zijn monogaam, maar na verloop van tijd zullen er wel verlangens ontstaan, (bij de een groter dan de ander) maar dan is het maar net of je sterk genoeg in je schoenen staat om er mee om te gaan :)

Just my 2 cts.
pi_93548312
Mijn ex heeft me op haar stage in Aruba ook 2 keer bedrogen... Dat was de moeilijkste en meest emotionele tijd die ik ooit heb meegemaakt (17 dagen in spanning wachten tot ze terug naar huis kwam, hopend dat ze niet weer met een ander in bed dook.. ze vond ook een jongen leuk daar, maar die wees haar af... vraag me af wat er was gebeurd als ie haar niet afwees :N) Elke nacht dromen dat alles in orde was, en 's ochtends wakker worden, wetend dat ze op dat moment (tijdverschil) uit aan het gaan is met allerlei jongens en meiden waarmee ze optrok. Elke ochtend gewoon helemaal naar de klote gaan door dat gevoel, om tegen de vroege avond haar facebook status te zien 'had such a great time in <naam van een club> last night :D' en dan kun je gaan speculeren over wat er was gebeurd die nacht ;(
Toen ze terugkwam zijn we doorgegaan met de relatie.
Ben in die 17 dagen 8 kg afgevallen, ik at niets meer en kreeg bijna niets weg qua drinken. Ik denk niet dat ik ooit een pijnlijkere situatie ga meemaken dan dat.

Deze ervaring zal me niet eens doen DENKEN aan het feit om vreemd te gaan in een relatie. Het is echt afschuwelijk wat je de ander aandoet...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93548941
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet als een belofte breken. Ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf niet wil :)
Dat heeft imo weinig te maken met wel of niet eeuwigdurendheid v.e. relatie. Als je doelt op de mennekes en vrouwkes die aan het schimmige eind v.e. relatie ineens vreemdgaan? Tja, die hebben er de guts niet voor (of snappen de tijdsvolgordelijkheid niet?) om dan eerst te bespreken/bekijken of die relatie nog gered kan worden en indien zoniet er dan een punt achter te zetten. Daarna heb je alle vrijheid van handelen weer ;)
Weinig aan toe te voegen.
Waarom haal je het in godsnaam in je hoofd om een goede relatie op het spel te zetten? En als het toch niet zo'n goede relatie blijkt te zijn, probeer er dan uit te komen, of zet er inderdaad een punt achter. Hoef je de ander ook geen pijn te doen.

Nogmaals, ik zou niet in de verleiding komen, het 'bewijs' heb ik in mijn vorige post geleverd. Pakken wat je pakken kan? Nee, misschien als je 16 bent...? (Vooroordelen/waardeoordeel, ik weet het, just a figure of speech).

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef henrivo het volgende:
Haha idd :P

De meeste mannen zijn monogaam, maar na verloop van tijd zullen er wel verlangens ontstaan, (bij de een groter dan de ander) maar dan is het maar net of je sterk genoeg in je schoenen staat om er mee om te gaan :)

Just my 2 cts.
Ik ben van mening dat iedereen in een relatie sterk in zijn/haar schoenen moet staan. Anders kies je ook niet voor de volle honderd procent voor je relatie.
Als het na een aantal jaren ontstaat? Praten, praten, praten, dan pas je beslissing maken.

Wat ook al eerder gezegd werd: Zoveel op het spel zetten voor een uurtje plezier? :N

En er wordt nu wel veel over mannen gepraat die zonodig vreemd moeten gaan, maar vrouwen kunnen er volgens mij ook wat van... (Zie o.a. Neo's post) :)
pi_93565052
Ik begin ineens enorme last te krijgen van spijt... Dingen die ik fout deed tijdens m'n relatie.
Als ik terugdenk aan waarom we ruzies hadden, hoe ik reageerde.
Niet dat ik haar vrijpleit van alles, maar ik heb me soms echt als een klootzak gedragen en voel me daar nu heel schuldig om. Zo schuldig dat ik gewoon een brok in m'n keel en mezelf wel voor m'n kop kan slaan...

Ik was heel perfectionistisch ingesteld tijdens onze relatie: alles moest perfect gaan, en alles wat van dat pad afweek maakte me enorm kwaad. Als zij dan zei: 'Rens, doe eens rustig joh', dan werd ik kwaad op haar. M'n ouders en broertje konden het nooit goed doen als ze hier was. Vooral het laatste weekend dat ze hier was merkte ik dat.
In sommige opzichten ben ik erg agressief ingesteld en het nodige gevloek kwam dan ook naar voren als iets niet goed liep.
Ik weet niet waarom ik zo deed, wtf bezielde me... Als ik in bed tegen haar aankroop en ze zei: 'nee Rens, ff niet, ik heb t warm', dan was ik een hele ochtend kwaad en chagrijnig tegen haar...

Ik weet niet waarom dit gevoel nu ineens zo sterk komt optreden, maar ik voel me er wel echt kut om...
Zou zo graag willen dat ik de tijd kon terugdraaien en gewoon lief tegen haar kon zijn en minder snel kwaad op dingen was, zodat de relatie nog fijner kon zijn.

Bah, heftige emotionele achtbaan ineens...
Liedje dat een beetje bij mijn situatie past, vanuit haar kant:
Is dit een gevoel dat anderen ook wel eens hebben gehad?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93568079
@Neo-Mullen.

Geen zorgen man. Iedereen heeft dit gevoel gehad of kan het nog krijgen. Het heet Liefdesverdriet, toen het uit met mijn ex ging. Had ik eerste 3 weken geen liefdesverdriet totdat ik op Wintersport ging en barsten in tranen uit.

Ik had ook mijn momenten dat ik dacht, ik had gewoon nog even goed met haar moeten praten. Maar dan denk je ook: Waarom is ze mijn ex?. Wat is de reden dat zei of jij het heeft uitgemaakt.

Ze is niks voor niks je ex. Zo moet je ook denken. Om nog meer "pijn" tegen te gaan. Breek alle contact. MSN, Hyves, Mobiel, Facebook, Twitter. Alles gewoon alles verwijderen of blokkeren. Want geloof me als de partner van jou al weer een nieuwe partner heeft en er zo vrolijk over verteld via bijv: Twitter. Dan zak je in elkaar.

Geniet van je leven, je hebt nu meer tijd vrij. Ga leuke dingen doen met je beste maties, of je familie. Word Meneer Positivo. (Positief). Gewoon afleiding zoeken, en het gaat langzamerhand weg. Duurt een tijdje, maar je moet er door heen vechten. Zijn genoeg ouderen mensen die al 2x gescheiden zijn en hebben kinderen. Bij hun is het nog extra erg. Het beste is gewoon: Contact verbreken en Afleiding zoeken. Focus op je Carriere of je Hobby's.
pi_93569257
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef DennisLake het volgende:
@Neo-Mullen.

Geen zorgen man. Iedereen heeft dit gevoel gehad of kan het nog krijgen. Het heet Liefdesverdriet, toen het uit met mijn ex ging. Had ik eerste 3 weken geen liefdesverdriet totdat ik op Wintersport ging en barsten in tranen uit.

Ik had ook mijn momenten dat ik dacht, ik had gewoon nog even goed met haar moeten praten. Maar dan denk je ook: Waarom is ze mijn ex?. Wat is de reden dat zei of jij het heeft uitgemaakt.

Ze is niks voor niks je ex. Zo moet je ook denken. Om nog meer "pijn" tegen te gaan. Breek alle contact. MSN, Hyves, Mobiel, Facebook, Twitter. Alles gewoon alles verwijderen of blokkeren. Want geloof me als de partner van jou al weer een nieuwe partner heeft en er zo vrolijk over verteld via bijv: Twitter. Dan zak je in elkaar.

Geniet van je leven, je hebt nu meer tijd vrij. Ga leuke dingen doen met je beste maties, of je familie. Word Meneer Positivo. (Positief). Gewoon afleiding zoeken, en het gaat langzamerhand weg. Duurt een tijdje, maar je moet er door heen vechten. Zijn genoeg ouderen mensen die al 2x gescheiden zijn en hebben kinderen. Bij hun is het nog extra erg. Het beste is gewoon: Contact verbreken en Afleiding zoeken. Focus op je Carriere of je Hobby's.
Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.

Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerd :@ al ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93569430
Hi.
pi_93569487
ik mis mijn kers verse ex best wel.. :|
pi_93569665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Contact is volledig verbroken. Weliswaar niet door mij, maar door haar. Op FB ben ik geblokkeerd, ze heeft d'r hyves verwijderd en smsen/bellen mocht ik niet van d'r, dus als dat d'r laatste wens is, dan wil ik doe waarmaken.

Positief zijn lukt ook wel aardig. Leuke dingen doen ook... Komend weekend flink carnaval vieren en de midweek daarop ga ik met een vriendengroep naar Center Parks en daar verheug ik me flink op.
Deze week gaan ook de uitnodigingen voor m'n verjaardag op de mail want dat komt er ook aan (al hoop ik dat ze me dan toch stiekem feliciteerd :@ al ben ik bang van niet).
Dus wat dat betreft zijn er wel zat dingen om naar uit te kijken. Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Dat houd je altijd. Je leert van je Fouten. ;) Je weet wat je volgende keer beter moet doen. Zei denkt heus ook wel wat voor leuke tijden jullie samen hebben meegemaakt. Ze mist je ook wel, maar vrouwen reageren nu eenmaal boos na een relatie die niet goed verloopt. Geloof me ze houd nog wel van je, maar ze weet niet hoe ze moet gedragen naar jou toe. (Wij mannen denken: Gewoon normaal, en praten.) Maar vrouwen denken er anders over. Gewoon relaxed Carnaval vieren en genieten van je leven. Want je laad je leven niet leiden door 1 meid. We zijn allemaal uniek. En niemand kan dat laten stoppen. :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:38:31 #185
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93571009
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93571775
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Als mijn vriendin mij 2x zou bedriegen terwijl ze op vakantie is dan zou ze bij terugkomst gelijk mogen oprotten van mij. Dat je haar uberhaupt nog wil.
Ik weet het... ik begrijp ook niet waarom ik daarmee ben doorgegaan en waarom ik haar nog steeds terug zou willen. Of het naïviteit is of iets anders, ik weet het niet...

Maar van m'n eigen fouten heb ik spijt. Ik ben heel vaak heel kwaad op haar geweest om kleine dingetjes. Die kwaadheid verdiende ze op dat moment gewoon niet en ik zou heel graag willen dat ik die fouten recht kon zetten.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:54:06 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93572006
What's done is done. Move on.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93572145
quote:
18s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef aami325 het volgende:
ik mis mijn kers verse ex best wel.. :|
Hoe vers?
pi_93580076
ja dat afvallen.. 5 kilo in ongeveer 5 dagen is er bij mij af gegaan. Nu gaat het weer goed, en kom ik mss ook weer iets aan. :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:07:19 #190
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:16:11 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93580198
Neo, je moet haar niet de hemel in prijzen. Jij hebt dingen gedaan die niet zo netjes zijn, zij ook.
Niet meer actief op Fok!
pi_93580369
Vannacht was het weer zo ver.. Heb rot geslapen, veel (onbewust) nagedacht over mijn ex. Heb contact met hem gehad.. Eigen schuld wel, het was alleen kiezen tussen 2 kwaden.. Of mezelf in de weg lopen door niet te reageren of me misschien wel beter voelen als ik wel zou reageren. (Hij stelde mij een vraag) Ik denk dat ik er goed aan heb gedaan. Alleen ben nu onrustig..

Sorry voor het wazige verhaal..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_93581846
Haha ik viel idd ook niet af :P

Ik kon niet veel eten, maar als ik dan at mocht ik van mezelf wel lekkere dingen, dus dat heft elkaar op denk ik ;)
pi_93581947
Ik ben denk ik niet afgevallen en niet bijgekomen toen het uit ging.. ik kon niet veel eten maar als ik at dan waren het lekkere dingen :p
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:56:45 #195
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93581966
Ik ben juist veel afgevallen, bijna 6 kilo nu in 5 weken ;)
Dit had ik niet verwacht.
pi_93582179
Ik wou dat dat bij mij zo gewerkt had ;)
pi_93582790
quote:
Ik zit alleen met mezelf in de knoop betreffende mijn kutte gedrag dat ik vertoonde... Dat verdiende ze gewoon niet.
Ehh, las ik dat goed }:| , ging zij ooit 2x vreemd op vakantie?? Dan verdiende ze het wel...
Maar als je haar direct de deur had gewezen, had je je dit kunnen besparen...
pi_93584349
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:56 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik ben juist veel afgevallen, bijna 6 kilo nu in 5 weken ;)
das wel beter, ik ben niks afgevallen :')
maar ben wel weer een stuk gespierder en heb geen bierbuik meer *O* (hoef mn trots nl. nie meer in te slikke) *O*
pi_93588380
Kleine 10 kilo. Ik heb dan ook bijna een maand nauwelijks gegeten. Nu krijg ik het er langzaam weer bij. Gelukkig maar, want het was niet mijn bedoeling om (zoveel) af te vallen.

Bijna carnaval, hoe dubbel dit jaar... Zaterdagavond zal ik haar wel tegenkomen, jippie. -O-
Maar ja, scheelt dat ik waarschijnlijk met een redelijk grote groep ga, en zij maar met 2 vriendinnen zal staan (letterlijk, want dat zijn echt geen feestneuzen, en de mensen met wie ik ga houden wel van een feestje). Het zal uiteindelijk misschien nog wel iets lastiger worden voor haar, want ik denk dat ze graag bij onze 'groep' had gestaan.
pi_93590646
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:29 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Ehh, las ik dat goed }:| , ging zij ooit 2x vreemd op vakantie?? Dan verdiende ze het wel...
Maar als je haar direct de deur had gewezen, had je je dit kunnen besparen...
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.
Plus het feit dat ik haar had vergeven voor het feit dat ze dat deed... in feite heb je dan niet meer het recht om alsnog kut te gaan doen.
Nee, ik wil haar niet vrijpleiten van alle schulden, maar ik wil wel mans genoeg zijn om alle fouten die IK maakte ook op me te nemen.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')