abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93488092
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het beter is te stoppen hoe en wat , soms moet je dingen accepteren zoals ze zijn en loslaten.

Op dit moment maak jezelf gek door te analyseren, je kan beter andere dingen doen in plaats van bezig blijven met je ex.

Het is heel hard , ze is niet meer in je leven en uitzoeken naar het hoe en wat heeft gewoon geen zin meer , geef jezelf een goede schop onder je hol en onderneem dingen en laat haar voor wat het is.

Ze is niet de enige persoon op aarde, er komen heus wel andere mensen, nu ben je gewoon zelf aan het pijnigen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:58:21 #152
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_93488461
Als de ene deur naar geluk zich sluit, gaat een andere weer open. Maar vaak kijken we zo lang naar de gesloten deur dat we de deur die openstaat niet zien...
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_93490346
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
Als de ene deur naar geluk zich sluit, gaat een andere weer open. Maar vaak kijken we zo lang naar de gesloten deur dat we de deur die openstaat niet zien...
En teveel zoeken naar de open deur helpt ook niet he?

Verdomme, het ging vandaag echt geweldig, tot een half uur geleden. Ziekenfonds heeft me verkeerd geïnformeerd, de psych wordt niet (maximaal) vergoed (en dit zou wel het geval zijn). Gevolg: Rekeningetje van 300 euro.
Nu: Psych afbellen en op zoek naar een andere.

Er zal ook een keertje iets meezitten.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:57:28 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93490967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het beter is te stoppen hoe en wat , soms moet je dingen accepteren zoals ze zijn en loslaten.

Op dit moment maak jezelf gek door te analyseren, je kan beter andere dingen doen in plaats van bezig blijven met je ex.
Juistem. Je kunt dingen blijven analyseren totdat je een ons weegt, de antwoorden die je graag wil horen krijg je toch niet. Er zullen altijd vragen blijven, maar je moet jezelf de tijd gunnen zodat die vragen je op een gegeven moment gestolen kunnen worden. En wat je al helemaal niet wil is haar bestoken met irreële en irrelevante vragen en niet respecteren dat ze je een tijdje niet wil zien, horen en spreken. Dus laat die spijtbetuigingen ook maar achterwege. Ik zeg het maar vast.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93492118
Het is goed om na een relatie te kijken wat er gebeurd is, misschien kun je er iets van leren..
Maar door dat zo lang te blijven doen krijg je geen nieuwe antwoorden en inzichten.

Je weet nu wat er gebeurd is, de volgende stap is dat te gaan accepteren.
Hou niet vast aan iets wat was. Het was leuk zolang het duurde en het is vervelend dat zij opeens haar gedrag veranderd, maar daar kun je niks meer aan doen.
Jij vind ook wel weer iemand en tot die tijd moet je gewoon zo veel mogelijk dingen doen die jij leuk vind. Laat je geluk niet afhangen van iemand anders ;)
pi_93492144
@ allen hierboven: thanks voor jullie reacties...
Eerlijk gezegd voel ik me goed begrepen. Ik ben nou eenmaal iemand die altijd opzoek is naar antwoorden en verklaringen.
Ik weet niet wiens verklaring het meest in de buurt komt... ik denk een combi van GG en Mystikvm, mijn ex kennende.

Ik laat het ook hierbij. Ik ga geen contact zoeken of spijtbetuigingen doen. In feite heb ik niets anders gedaan dan op haar verleidingen ingegaan en daar is niets mis mee. En als zij geen contact meer wilt dan is dat haar goed recht, ookal kan ze daar een ander pijn mee doen.

Nou, ik pak de auto en ga ff ergens lekker een uurtje of 2 uitwaaien met de hond.

Owja: voor iedereen een stuk rijstevlaai met een kop koffie, enjoy :)

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93522045
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
@ allen hierboven: thanks voor jullie reacties...
Eerlijk gezegd voel ik me goed begrepen. Ik ben nou eenmaal iemand die altijd opzoek is naar antwoorden en verklaringen.
Ik weet niet wiens verklaring het meest in de buurt komt... ik denk een combi van GG en Mystikvm, mijn ex kennende.

Ik laat het ook hierbij. Ik ga geen contact zoeken of spijtbetuigingen doen. In feite heb ik niets anders gedaan dan op haar verleidingen ingegaan en daar is niets mis mee. En als zij geen contact meer wilt dan is dat haar goed recht, ookal kan ze daar een ander pijn mee doen.

Nou, ik pak de auto en ga ff ergens lekker een uurtje of 2 uitwaaien met de hond.

Owja: voor iedereen een stuk rijstevlaai met een kop koffie, enjoy :)

[ afbeelding ]
Was het uitwaaien fijn? En dat ziet er lekker uit. :Y)

Jeetje. Aanstaande zaterdag is het precies een jaar geleden dat mijn ex wegging. Vanavond keek ik sinds tijden op zijn Facebook pagina. De pagina waardoor ik er achter kwam dat meneer wel degelijk een ander had. En nog steeds. Want ik keek ook bij haar. En ik hield het droog. "Blonde Barbie maat 34" heeft een relatie met "ex". Zo raar om dat te zien staan. Ja zo stond het er niet echt uiteraard. ;) Tien jaar lang was ik zijn relatie.

Deed me minder dan verwacht, maar had wel een kloppend hart in de keel, omdat ik niet wist wat ik verder te zien zou krijgen. Zou hem nu zelfs willen emailen. Bedanken. Bedankt dat je bent weggegaan, de ballen had. Anders hadden we nu nog steeds langs elkaar heen levend, elkaar zo ongelukkig gemaakt. Doe ik natuurlijk niet, hoor. Merk wel dat ik met nieuwe mannen in mijn leven moeite heb met vertrouwen. Hopelijk komt dat goed. Vast wel, toch.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! :*
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:22:36 #158
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93522202
Jij vindt ook nog wel een leuke vent hoor en dat vertrouwen komt vanzelf. ;)
pi_93526968
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:18 schreef Natalie78 het volgende:

Merk wel dat ik met nieuwe mannen in mijn leven moeite heb met vertrouwen. Hopelijk komt dat goed. Vast wel, toch.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! :*
Waarom zou je moeite hebben met vertrouwen? Jouw steekproef van 1 levert 100% onbetrouwbare mannen op, maar dat is nauwelijks representatief te noemen :) Zo rationeel probeer ik altijd naar dit soort zaken te kijken, de kans dat je tegen weer een onbetrouwbare man aanloopt is betrekkelijk klein.

(Dan moet ik natuurlijk buiten beschouwing laten dat je wellicht een zeer ongelukkige hand hebt in kiezen, maar dat kan ik ook niet helpen)
pi_93528609
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou je moeite hebben met vertrouwen? Jouw steekproef van 1 levert 100% onbetrouwbare mannen op, maar dat is nauwelijks representatief te noemen :) Zo rationeel probeer ik altijd naar dit soort zaken te kijken, de kans dat je tegen weer een onbetrouwbare man aanloopt is betrekkelijk klein.

(Dan moet ik natuurlijk buiten beschouwing laten dat je wellicht een zeer ongelukkige hand hebt in kiezen, maar dat kan ik ook niet helpen)
Ja, maar ik heb alleen maar betrouwbare mannen gehad, dus zou het dan statistisch gezien nu niet een keer fout moeten gaan dan? Haha :P
Ik maak me er niet zo veel zorge over..
Als het een eikel is dan verdien ik (en iedereen hier) toch beter ;)
pi_93529634
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Helaas, mijn partner ervoor (relatie van 4,5 jaar) bleek ook onbetrouwbaar en buiten de deur te neuken. Behoorlijk ongelukkige hand in kiezen wellicht ja. ;) Hopelijk drie maal scheepsrecht! :Y
pi_93530147
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:18 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Helaas, mijn partner ervoor (relatie van 4,5 jaar) bleek ook onbetrouwbaar en buiten de deur te neuken. Behoorlijk ongelukkige hand in kiezen wellicht ja. ;) Hopelijk drie maal scheepsrecht! :Y
Ik help het je hopen. Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta). Ik denk dat je nooit garanties kan krijgen, maar misschien wel eentje die eerlijk is over wat hij doet. Dat maakt meestal al veel verschil.
pi_93537139
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta). Ik denk dat je nooit garanties kan krijgen, maar misschien wel eentje die eerlijk is over wat hij doet. Dat maakt meestal al veel verschil.
Denk dat dat echt per man verschilt. Ik ben twee jaar geleden met de carnaval ook écht verleid door een ontzettend mooi meisje, die dingen aangaf die je zelfs niet durft te dromen. Maar op het moment dat ik iets met iemand heb zal ik niet in de verleiding komen. Het is simpelweg weten wat je hebt, en je afvragen of het het waard is om het te verknallen voor 'één geweldige nacht'.
In een goede relatie (zonder daarmee een oordeel over andermans relatie te willen/kunnen geven!!) is dat antwoord voor mij in ieder geval echt heel erg makkelijk.

Mijn ex was weg op het moment dat dit me overkwam (vriendinnetje naar huis brengen), en toen ze terugkwam heb ik het haar meteen verteld. Ze kon er ook smakelijk om lachen (en ik ook, vond het behoorlijk grappig).

Ik herken mezelf dus zeker niet in het 'pakken wat je pakken kan'-verhaal. :)
pi_93537688
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Denk dat dat echt per man verschilt. Ik ben twee jaar geleden met de carnaval ook écht verleid door een ontzettend mooi meisje, die dingen aangaf die je zelfs niet durft te dromen. Maar op het moment dat ik iets met iemand heb zal ik niet in de verleiding komen. Het is simpelweg weten wat je hebt, en je afvragen of het het waard is om het te verknallen voor 'één geweldige nacht'.
In een goede relatie (zonder daarmee een oordeel over andermans relatie te willen/kunnen geven!!) is dat antwoord voor mij in ieder geval echt heel erg makkelijk.

Mijn ex was weg op het moment dat dit me overkwam (vriendinnetje naar huis brengen), en toen ze terugkwam heb ik het haar meteen verteld. Ze kon er ook smakelijk om lachen (en ik ook, vond het behoorlijk grappig).

Ik herken mezelf dus zeker niet in het 'pakken wat je pakken kan'-verhaal. :)
Mijn angst ligt ook precies in die situatie, door "toedoen" van een ander. Onzin natuurlijk, want it takes two to tango. Hopelijk kom ik ooit over die angst heen want...toch niet alle mannen zijn zo? Hebben zwak vlees? Vrouwen kunnen ook zo zijn. ~O> Beter gezegd, mensen kunnen zo zijn.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:58:56 #165
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93537811
ik ben altijd trouw geweest, en voor zover ik weet mijn partners ook.

ik ben allang blij als ik een vriendin heb, ga zoiets niet verkloten voor een half uurtje plezier. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:04:59 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93538044
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:58 schreef Under_Score het volgende:
ik ben altijd trouw geweest, en voor zover ik weet mijn partners ook.

ik ben allang blij als ik een vriendin heb, ga zoiets niet verkloten voor een half uurtje plezier. :')
Eens :'). Als je zoiets doet heb je imo echt geen besef van de waarde van relaties.
Niet meer actief op Fok!
pi_93538402
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Mijn angst ligt ook precies in die situatie, door "toedoen" van een ander. Onzin natuurlijk, want it takes two to tango. Hopelijk kom ik ooit over die angst heen want...toch niet alle mannen zijn zo? Hebben zwak vlees? Vrouwen kunnen ook zo zijn. ~O> Beter gezegd, mensen kunnen zo zijn.
*Wijst nogmaals naar zichzelf* Nee, niet alle mannen zijn zo :)
Zoals Viking terecht aangeeft: Iemand die zoiets doet heeft echt geen besef van de waarde van relaties.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik zoiets binnen een relatie zou doen. Als het dan écht niet goed in de relatie, zou ik er eerst zelf een punt achter zetten alvorens iets nieuws te beginnen, vreemdgaan ik zelf echt niet kunnen. Zou me ongelofelijk rot gaan voelen.
pi_93539450
Oh, ik ben altijd 'trouw' geweest en heb jaren in een relatie gezeten waar we met elkaar afgesproken dat het niet eens hoefde. Maar ik kan nooit garanties geven, want je weet maar nooit...Eeuwige trouw kan ik niet beloven, er kan van alles gebeuren.
pi_93539554
Succes *O*, na 6 maanden uit elkaar te zijn kan ik nu echt me ex loslaten. Vandaag dacht ik in eens aan haar(Schiet soms nog wel door mijn hoofd), maar kwam totaal geen enkele emotie bij kijken.

Dus zojuist door gedrongen dat ik totaal geen gevoelens richting haar heb. Zowel geen haat als liefde. *O*
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93542154
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:43 schreef Devion het volgende:
Succes *O*, na 6 maanden uit elkaar te zijn kan ik nu echt me ex loslaten. Vandaag dacht ik in eens aan haar(Schiet soms nog wel door mijn hoofd), maar kwam totaal geen enkele emotie bij kijken.

Dus zojuist door gedrongen dat ik totaal geen gevoelens richting haar heb. Zowel geen haat als liefde. *O*
....en morgen denk je er weer anders over :+

(beetje Freudiaans; zoiets als jezelf willen overtuigen dat het nu echt 'gedaan' is....t gekke is dat als het echt gedaan is je dat meestal niet wereldkundig maakt. Dat laatste is dus die noemer van jezelf willen overtuigen ;))
Strek je eens uit !
pi_93542224
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, ik ben altijd 'trouw' geweest en heb jaren in een relatie gezeten waar we met elkaar afgesproken dat het niet eens hoefde. Maar ik kan nooit garanties geven, want je weet maar nooit...Eeuwige trouw kan ik niet beloven, er kan van alles gebeuren.
Waarom geen garanties geven? Ik zeg nooit en het zal ook nooit gebeuren. Wat dat betreft hadden ze een hele saaie aan me gehad op Temptation Island :s)
Strek je eens uit !
pi_93544122
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:51 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Waarom geen garanties geven? Ik zeg nooit en het zal ook nooit gebeuren. Wat dat betreft hadden ze een hele saaie aan me gehad op Temptation Island :s)
Niets is erger dan een belofte breken. Ik geloof ook niet dat ware monogamie bestaat of dat relaties voor eeuwig zijn. Ik streef het wel altijd na, maar ga geen beloftes doen die ik over 10 jaar misschien niet meer kan houden.
pi_93544704
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niets is erger dan een belofte breken. Ik geloof ook niet dat ware monogamie bestaat of dat relaties voor eeuwig zijn. Ik streef het wel altijd na, maar ga geen beloftes doen die ik over 10 jaar misschien niet meer kan houden.
Ik zie het ook niet als een belofte breken. Ik doe het gewoon niet omdat ik het zelf niet wil :)
Dat heeft imo weinig te maken met wel of niet eeuwigdurendheid v.e. relatie. Als je doelt op de mennekes en vrouwkes die aan het schimmige eind v.e. relatie ineens vreemdgaan? Tja, die hebben er de guts niet voor (of snappen de tijdsvolgordelijkheid niet?) om dan eerst te bespreken/bekijken of die relatie nog gered kan worden en indien zoniet er dan een punt achter te zetten. Daarna heb je alle vrijheid van handelen weer ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:46:58 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93545040
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mannen zijn nu eenmaal wel mannen en pakken meestal wat ze pakken kunnen (ik moet eerlijk bekennen dat als ik in de verleiding kom ook niet heel sterk in mijn schoenen sta).
Wat een bullshit. :{w
pi_93545314
Oh jee wat heb ik nu weer aangekaart... ;) Wel een interessante discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')