abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93421921
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik... Waar wij elkaar eigenlijk elke avond voordat we gingen slapen smsten, viel dat ineens weg.
Pas alleen op dat je niet gaat smsen in impulsieve buien of buien wanneer je iets gedronken hebt. Over dat eerste kan ik meepraten end at pakt niet goed uit. Dat 2e kan voor nóg grotere problemen zorgen :P
Ik zal voorzichtig zijn en mijn uiterste best doen haha. Het helpt ook niet mee dat hij altijd voor me klaarstaat, maar ik moet gewoon weer op eigen benen leren staan en dealen met mijn eigen problemen. Ik probeer het nu gewoon cold turkey, dat halfslachtige gedoe werkt voor mij niet.
pi_93429196
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:18 schreef mihija het volgende:

[..]

Blijf je vaak thuis? Wat je kunt proberen is naar de bieb gaan om te studeren. Ik ben aan het afstuderen en ga vanaf morgen weer beginnen aan een studiemarathon. Ik hoop dat je niet vastzit aan een bindend studie-advies..Je zou anders via je studie of een decaan ook kunnen deelnemen aan een studiemotiveringsgroepje oid, dat zou ook kunnen helpen. Ik ben de laatste tijd ook erg bezig geweest met mijn ex, maar dat heeft me nergens gebracht en moet nu gewoon presteren, omdat in de zomer afstuderen anders erg lastig wordt.
Ik snap wat je bedoelt dat je tijdens het studeren elke keer afgeleid wordt. Juist als je zo rustig geconcentreerd werkt, ga je opeens nadenken. Dat is normaal, maar probeer door te zetten. Ik denk dat een psych je echt goed zal doen. Sterkte!
Ik heb dat al wel eens geprobeerd inderdaad, het probleem is dat ik vaak wel begin, maar het dan niet afmaak..
Mis dat lekkere gevoel van overal zin in hebben en denken ''alles komt goed''.. Zit helaas wel vast aan een bsa, maar ls ik vanaf nu gewoon mijn best doe dan haal ik het nog wel, en kan alles wat ik heb verknald nog herkansen...

Ik weet nog wel dat mijn ex ooit eens tegen me zij : ze vroegen op mijn werk wat je hobby' s zijn, en ik wist niets te antwoorden, wat zijn eigenlijk je hobby' s?
Nu hoef ik me daar tegenover haar niet slecht over te voelen, want zij doet ook helemaal niets naast werken, maar voor mezelf zit ik er eigenlijk best mee, want het klopt wel..

Wat is een gezond leven voor een jonge kerel van 21? Lijkt me niet 30 keer per dag inloggen op de laptop, fok en voetbal updatejes lezen, uitzendinggemist kijken, naar ah gaan eten halen, paar uurtjes werk, paar uurtjes sport..
Ik wil dat echt aanpakken en drukker worden, maar als ik dan weer dat idee krijg van hoe mijn leven ooit was met haar en de leuke dingen, daar zou ik zoveel motivatie uit kunnen halen. En het idee dat ik dit nu niet meer heb, en ook geen id heb hoelang dit nog zal duren...
pi_93429226
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef mihija het volgende:

[..]

Wilde jouw ex weer een man? Want dan heb ik dat topic ook ff gevolgd. Hoe ben je deze week doorgekomen?
Heb zojuist mijn topic ge-update, zie aldaar. ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 10:35:38 #104
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_93431302
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Octagon het volgende:

[..]

[..]

Hier sè, ww lurkt ook mee !
Als "ennudan" zich nog meldt... kunnen we dan van een reunie spreken ? ;)

[..]

[..]

Ik wil me best even melden hoor :)
lees nog wel mee maar heb niet direct de behoefte meer te posten....
Alles eigenlijk wel prima hier... hoewel ik nog steeds de kelder moet opruimen }:|
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:37:21 #105
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93431352
Nu Jeice nog :P
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93431424
En Backgammon en Cocktailprikker? Die zie ik ook nooit meer!

Edit: Heb een dipje vandaag, das echt lang geleden! Zal wel weer overgaan :) Komt denk ik door het moment dat ik er weer ff aan denk. Van die leuke langsflitsende gedachtes zeg maar :P

[ Bericht 40% gewijzigd door J0ycie88 op 28-02-2011 10:57:17 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 28 februari 2011 @ 10:51:08 #107
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93431735
ja ik ken het. blij dat mijn dipje grotendeels weer voorbij is. *O*
pi_93434434
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 08:46 schreef JiggyJ het volgende:

Wat is een gezond leven voor een jonge kerel van 21? Lijkt me niet 30 keer per dag inloggen op de laptop, fok en voetbal updatejes lezen, uitzendinggemist kijken, naar ah gaan eten halen, paar uurtjes werk, paar uurtjes sport..
Ik wil dat echt aanpakken en drukker worden, maar als ik dan weer dat idee krijg van hoe mijn leven ooit was met haar en de leuke dingen, daar zou ik zoveel motivatie uit kunnen halen. En het idee dat ik dit nu niet meer heb, en ook geen id heb hoelang dit nog zal duren...
Een kwestie van instelling. Ik snap dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je leven hangt vast aan dat van iemand anders en als dat vervolgens verdwijnt dan is dus ook 50% van je leven weg. En moet je je eigen boontjes doppen, en dat kan heel moeilijk zijn.

Ik herken het omdat in mijn relatie mijn ex degene was die 'onze' sociale contacten onderhield. Nu moet ik dat zelf doen. Het zijn nog steeds dezelfde contacten, dat maakt het iets makkelijker.

Wat bij mij helpt is er met vrienden over kunnen praten. Als het duidelijk is dat je met een stukgelopen relatie zit en mensen vragen 'Hoe is het met je?', dan is het duidelijk dat ze niet een sociaal wenselijk antwoord verwachten. Als je dan even je hart hebt gelucht dan ga je wat leuks doen, erover praten helpt en daarna heb je zin om wat te ondernemen, even je batterij op te laden. Zoek contact met verschillende mensen zodat je altijd het vooruitzicht hebt van met iemand contact kunnen zoeken als je het moeilijk hebt.

En in plaats van elke dag uit de magnetron te eten kan je er ook voor kiezen om samen met anderen te eten. Nodig mensen bij jou thuis uit en kook samen. Is hartstikke gezellig.

Je weet natuurlijk wat je mist maar daar mag je niet te lang bij stil blijven staan. Als blijkt dat het heel leuk is om bij vrienden langs te gaan en samen dingen te ondernemen en dat het heel leuk is om samen te eten etc....Dan kan je toch zeggen dat je leven in zijn geheel leuk is? Wat je nu wellicht teveel doet is teveel stil staan bij wat je had. Als je ooit een miljoen euro had en nu niet meer dan is het heel verleidelijk om te huilen vanwege het feit dat je nu rond moet komen van 2000 per maand, maar je moet de weelde van wat je wel hebt en wat je nu allemaal zelf nog kan bereiken meer waarderen. Dan kan je ook prettiger terugkijken op wat ooit je relatie was.

Zo zie ik het in elk geval.
pi_93436525
Ik lijk wel een denker geworden :')
De hele dag doe ik niets anders dan analyseren en nadenken over wat er allemaal is gebeurd en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen.

Denkendenkendenken.

Ik heb een rebound nodig
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93436805
Ik ben echt een held op sokken, heb hem gister midden in de nacht gebeld, omdat ik maar bleef tobben. 48 uur was voor mij al teveel, oh my.. Denk dat ik ook wel een rebound kan gebruiken. Heb laatst een leuke, aparte man ontmoet, een kunstenaar. Lekker gek, dus misschien zit daar wel wat.

Het voelt wel een beetje als zwakte om een rebound te nemen, alsof je niet op eigen kracht over je ex heen kunt komen..
pi_93436862
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik lijk wel een denker geworden :')
De hele dag doe ik niets anders dan analyseren en nadenken over wat er allemaal is gebeurd en hoe ik dit in de toekomst kan voorkomen.

Denkendenkendenken.

Ik heb een rebound nodig
Herkenbaar, dat denken. Nog steeds heel veel last van.
Even puur voor mezelf: Een rebound zou me niet helpen. Eventjes leuk, maar wat gebeurt er daarna: denkendenkendenken ;) (Tenminste, zo stel ik het me voor, dat zal natuurlijk voor ieder persoon verschillend zijn... Ik kan daar verder ook niet over oordelen)
Iemand tegenkomen waarbij het serieus zou zijn... dat is een ander verhaal denk ik. :)

Vannacht ook even een goede dip gehad, maar nu gaat het wel weer. Mijn probleem is vooral het denken, daar zo ontzettend moe van worden, en vervolgens niet kunnen slapen.. Dat sloopt je. Ik slaap al ruim drie maanden nauwelijk/heel erg slecht. Vandaag maar weer even bij de huisarts geweest, want alle andere alternatieven mogen tot nu toe niet baten.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:24:25 #112
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93437000
allemaal aan de rebound, lijkt wel een basketbal wedstrijd :D
pi_93437263
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Even puur voor mezelf: Een rebound zou me niet helpen. Eventjes leuk, maar wat gebeurt er daarna: denkendenkendenken ;) (Tenminste, zo stel ik het me voor, dat zal natuurlijk voor ieder persoon verschillend zijn... Ik kan daar verder ook niet over oordelen)
Iemand tegenkomen waarbij het serieus zou zijn... dat is een ander verhaal denk ik. :)

Vannacht ook even een goede dip gehad, maar nu gaat het wel weer. Mijn probleem is vooral het denken, daar zo ontzettend moe van worden, en vervolgens niet kunnen slapen.. Dat sloopt je. Ik slaap al ruim drie maanden nauwelijk/heel erg slecht. Vandaag maar weer even bij de huisarts geweest, want alle andere alternatieven mogen tot nu toe niet baten.
Nu nog steeds zo'n moeite met slapen? Dat is inderdaad wel erg en ik denk dat een huisarts bezoek ook niet misplaatst is.
De eerste week/2 weken sliep ik matig tot slecht. Steeds als er een klote ontwikkeling was dan sliep ik ook slecht, maar nu slaap ik, ondanks alles, toch wel goed eerlijk gezegd.

Heb je wel eens geprobeerd om een borrel te nemen voor het slapen gaan? Dat plus een goeie film opzetten en je slaapt als een roos. Hoop dat je gauw weer beter slaapt iig. Slecht slapen kan je echt breken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93437395
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker rebounds gehad, maar bleef daar vervolgens iets te lang aan vastplakken. Niet kunnen slapen is zo vermoeiend. Ik ben ook helemaal kapot nu. Kun pas rond 4 uur in slaap komen, nadat ik hem had gesproken. Ga je aan de slaaptabletten? Zo ja, pas op dat je ze niet te lang blijft gebruiken. Heb in mijn omgeving iemand die er al jaren aan zit en er inmiddels niet meer van af kan.
pi_93437433
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:24 schreef Under_Score het volgende:
allemaal aan de rebound, lijkt wel een basketbal wedstrijd :D
<3 bballll
pi_93438305
Het pijnlijkste vind ik dat we nu waarschijnlijk niet samen naar Pinkpop gaan... Dat vind ik het aller rotste wat deze hele situatie met zich meebrengt.
Coldplay komt namelijk en Coldplay is vanaf het begin van onze relatie ONZE band geweest. Ik heb haar vóór onze relatie meegenomen naar een concert van hun en tijdens de relatie hebben we echt supervaak naar ze geluisterd, omdat de teksten vaak heel herkenbaar voor ons waren.

Echter nu ben ik heel bang dat dit gewoon niet doorgaat. Wat ik wel weet is dat ik 100% ga (tis 10 minuten lopen van mijn huis, dus ik kan dit niet laten schieten) en volgens mij is zij ook vastbesloten om te gaan. Maar dan misschien met d'r nieuwe lover.
Kutte is dat ik gedurende dat concert de hele tijd aan d'r denk en me ga inbeelden hoe zij daar misschien met hem staat ipv mij.

Ja, dit klinkt misschien ook weer heel calimero-achtig volgens sommigen, maar ik had gewoon zo graag met haar willen gaan. Zij wou dat trouwens ook. Ze zei nog (na de break-up) dat we samen zouden gaan. Dat leek haar supergezellig en fijn...

Bah :{ ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 februari 2011 @ 13:56:02 #117
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93438408
Je moet niet alles zo serieus nemen en vast blijven houden aan woorden die vlak na een relatie zijn gezegd. Je ex is verder gegaan en heeft zich gerealiseerd dat ze ook heel goed zonder jou kan, waarom kan jij dat niet?
pi_93438539
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef goofy_goober het volgende:
Je moet niet alles zo serieus nemen en vast blijven houden aan woorden die vlak na een relatie zijn gezegd. Je ex is verder gegaan en heeft zich gerealiseerd dat ze ook heel goed zonder jou kan, waarom kan jij dat niet?
Dit was niet vlak daarna. Een paar weken terug zei ze dit nog.
En nogmaals: als je een gezamelijke band met iets hebt, dan laat je dat niet 1, 2, 3 los. Doe/kun je dat wel, dan is er iets goed fout.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93438651
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nu nog steeds zo'n moeite met slapen? Dat is inderdaad wel erg en ik denk dat een huisarts bezoek ook niet misplaatst is.
De eerste week/2 weken sliep ik matig tot slecht. Steeds als er een klote ontwikkeling was dan sliep ik ook slecht, maar nu slaap ik, ondanks alles, toch wel goed eerlijk gezegd.

Heb je wel eens geprobeerd om een borrel te nemen voor het slapen gaan? Dat plus een goeie film opzetten en je slaapt als een roos. Hoop dat je gauw weer beter slaapt iig. Slecht slapen kan je echt breken.
Ja, slapen is echt een ramp. Ik ben ontzettend moe, daardoor ook lusteloos, geen zin om overdag dingen te ondernemen omdat ik zo moe ben. Ik probeer echter wel dingen te gaan doen hoor, door niks te ondernemen kom je in een vicieuze cirkel waardoor de moeheid alleen maar verergert.

Ben al meerdere keren bij de huisarts geweest, al twee keer slaapmedicatie gekregen. De eerste (Temazepam) hielp echt helemaal niks, en de Zolpidem helpt wat beter. Het stomme is dat ik moe genoeg ben om in slaap te vallen, heb een regelmatig ritme (elke doordeweekse ochtend om 08:00 uur opstaan, 's avonds rond 23:00 uur naar bed), en toch val ik niet in slaap. Ik ben wel moe als ik in bed lig, maar tegelijkertijd ook klaarwakker, rusteloos en ik blijf maar denken, piekeren. In het weekend lig ik wat langer in bed (bijslapen), maar waar ik eerder (half jaartje geleden) rustig tot 12:30 uur door kon slapen, ben ik nu rond 10:00 uur wel wakker.

Een borrel helpt af en toe, maar goed, dat wil je ook niet elke avond doen ;) (Al is het natuurlijk wel lekker!). Ik moet wel zeggen dat lang niet alle drank helpt. Gistermiddag een feestje gehad waarbij het bier rijkelijk vloeide, maar geslapen, ho maar.
Deze medicatie heb ik ook puur even voor de komende dagen (ik gebruik het t/m donderdagavond), zodat ik de week goed doorkom, en redelijk uitgerust aan de carnaval kan gaan beginnen. Ik wil daar namelijk wel van proberen te genieten, maar zoals ik er nu voorsta, ga ik dat niet eens volhouden. En dat terwijl ik echt ontzettend van carnaval hou. Zou dus zonde zijn als ik te vermoeid zou zijn om het te kunnen vieren, al is het 'vieren' dit jaar heel dubbel.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:33 schreef mihija het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker rebounds gehad, maar bleef daar vervolgens iets te lang aan vastplakken. Niet kunnen slapen is zo vermoeiend. Ik ben ook helemaal kapot nu. Kun pas rond 4 uur in slaap komen, nadat ik hem had gesproken. Ga je aan de slaaptabletten? Zo ja, pas op dat je ze niet te lang blijft gebruiken. Heb in mijn omgeving iemand die er al jaren aan zit en er inmiddels niet meer van af kan.
Bedankt voor je advies! Dat is ook iets waar ik zelf enorm op tegen ben. Ik wil ze dan ook liever niet gebruiken, en dat heb ik vanmorgen ook aangegeven aan de huisarts. De psycholoog wilde liever dat ik ze wel nam, om in ieder geval weer even bij te kunnen tanken. Ik denk dat het een week of vier geleden is dat ik de laatste slaaptabletten heb gehad.
Ik krijg er ook maar zeven per keer voorgeschreven, en dat is ook helemaal goed. Ik moet toch zien dat ik weer op eigen kracht kan gaan slapen, maar af en toe zit ik er zo doorheen dat het even nodig is. Ruim drie maanden niet goed slapen is echt killing, kan ik je vertellen.
Hierboven gaf ik aan dat ik op tijd in bed lig, zo rond 23:00 uur elke avond. Eerder keek ik dan nog wat tv, meestal las ik een boek. Ik kan me daar echter nog niet goed op concentreren, dus ik probeer maar 'gewoon' te gaan slapen. Ik slaap echter niet voor 02:00 uur, en meestal lig ik om 03:00 uur nog wakker. Als ik dan eenmaal in slaap ben gevallen, slaap ik meestal redelijk goed door. Een paar keer per week word ik tussendoor nog weleens wakker, en dan kost het me ook weer de grootste moeite om in slaap te vallen.

Temazepam, Melatonine (dubbele dosis), Nachtrust Extra Sterk (van A. Vogel, dubbele dosis), een borrel... Allemaal dingen die ik geprobeerd heb, en die niet of nauwelijks werken. En zo zijn er nog wat dingen die ik geprobeerd heb, wat ook niet mocht baten.
Maar goed, we gaan gewoon stug door ;)

Over de rebounds: Dit was mijn eerste relatie, dus over rebounds kan ik ook verder weinig zinnigs zeggen. Ik denk echter dat het niet bij mij past, dat ik me er alleen maar rotter door zou voelen (niet naar mijn ex, want zij heeft het uitgemaakt, maar gewoon voor mezelf).
Een nieuwe relatie... wie weet :) Begin er steeds meer open voor te staan merk ik.

Een mooie uitspraak die hier al een aantal keren is gedaan: 'Zorg dat je zelf gelukkig bent, in je eentje, voor je aan een nieuwe relatie begint'.
Dat is natuurlijk helemaal waar, maar voor mezelf weet ik wel dat ik pas écht weer gelukkig ben als ik weer een relatie zou hebben. Dan is voor mij het plaatje (hopelijk weer) compleet.
Ik mis het hebben van een relatie wel enorm namelijk. Het is zo ontzettend fijn om met samen te zijn met iemand, te kunnen lachen en te kunnen huilen, lekker knuffelen, kortom alles wat een relatie zo fijn maakt.

Met dat gegeven in mijn achterhoofd, weet ik ook dat wanneer ik op dit moment een nieuwe relatie zou hebben, ik nog steeds aan mezelf zou willen en moeten werken. Ik denk ook dat dat besef wel goed is.

@ Pinkpop-post van Neo: Begrijpelijk, heb ik bijvoorbeeld ook met de carnaval. Ik ga haar daar ook tegenkomen, al hebben we afgesproken dat we best kort kunnen praten, maar het zeer zeker niet samen gaan vieren (dat wil ik ook absoluut niet!). Zie er ook tegenop, want dat was 'ons' feestje, twee jaar de meest geweldige carnaval ooit gehad. Ik wilde het eerst niet gaan vieren, maar thuis blijven zitten is ook geen optie. Ik ga er gewoon wat van proberen te maken, en dat zal ook best lukken. Het zal alleen wel 'anders' zijn. Waarschijnlijk wordt het wel gezellig.

Ik had gisteren een feest van een collega. Dat is ook zoiets: Nu ben je alleen, en moet je in je eentje naar zo'n feest. Daarbij ken ik m'n collega's nog nauwelijks, en kwamen er geen leeftijdsgenoten. Dacht je dat ik zin had om naar het feest te gaan? Absoluut niet.
Ik ben wel gegaan, en heb nog best een leuke middag gehad, ondanks alles.
Ik denk dat vooraf alles veel 'erger' lijkt dan het in werkelijkheid is, al is het natuurlijk wel anders...

Zo, nu heb ik wel weer genoeg geschreven... ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Myst op 28-02-2011 14:08:20 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 14:03:53 #120
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93438735
oh wat ben ik blij dat we geen gezamelijke band hadden :D gelukkig was onze muzieksmaak net verschillend genoeg om van andere bands te houden binnen hetzelfde overkoepelende genre. :D
pi_93438774
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef goofy_goober het volgende:
Exact dit. Als de break niet vanuit jou is gekomen dan denk je natuurlijk wel eens aan hoe fijn het was, ik herken dat goed. Maar je ex gaat op heel veel plekken komen met een nieuwe liefde. Shit happens. Het is al heel vaak gezegd, maar zij hoeft met jou geen rekening te houden en dat hoef je ook niet te verwachten. In plaats daarvan doe je er beter aan door zelf ook op nieuwe plekken te komen.

Nadat een relatie uit gaat moet je een nieuwe band opbouwen en niet meer er vanuit gaan dat de band zoals die er was in de relatie voortgezet kan worden. Zo'n nieuwe band bouw je alleen maar op door te breken met 'hoe het was' en gewoon volwassen om te gaan met haar nieuwe leven. Als je haar daar in probeert te steunen in plaats van het af te keuren dan heb je een betere kans op een goede band met haar dan wanneer je je steeds aan haar vastklampt.

Ik heb veel posts van je gelezen en waar het op lijkt is dat jij nog heel sterk hoopt dat het weer goed gaat komen. Daarom wil je haar ook niet met iemand anders zien, want als je het niet ziet dan is het niet zo en dan is er nog steeds kans dat het weer goed komt in de toekomst. In denk dat je veel verder komt als je breekt met die gedachte. Het gaat niet meer goed komen. Ga er niet van uit. Je mag best proberen om er nog een vriendschap met haar uit te slepen, dat is niet meer dan logisch maar dan moet je wel geaccepteerd hebben dat wat er tussen jullie was niet meer terug gaat komen.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:27:15 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93442163
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Nadat een relatie uit gaat moet je een nieuwe band opbouwen en niet meer er vanuit gaan dat de band zoals die er was in de relatie voortgezet kan worden. Zo'n nieuwe band bouw je alleen maar op door te breken met 'hoe het was' en gewoon volwassen om te gaan met haar nieuwe leven. Als je haar daar in probeert te steunen in plaats van het af te keuren dan heb je een betere kans op een goede band met haar dan wanneer je je steeds aan haar vastklampt.
QFT! :Y
  maandag 28 februari 2011 @ 20:45:44 #123
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93459661
Ze heeft te veel macht over mij gehad al die tijd..

Elke keer stelde ze mij teleur, en elke keer nam ik haar weer terug als ze dat wou.

Ik voelde mij al die tijd echt zo'n hondje dat braaf aan de lijn loopt.

Bah. Ze zoekt het maar uit.

Tot zover dat :@ :X
There is a long line down from heaven.
pi_93461464
Yesyesyes!

Hier ging het super vandaag, gisteren eigenlijk ook wel. De posts die ik in die tijd geplaatst heb waren eigenlijk meer nog een reactie van mijn gevoel van vrijdag en zaterdag, nadat ik met mijn ex op pad ben geweest..

Kan alles veel beter plaatsen, en ze is niet langer een romatisch, emotioneel plaatje in mijn hoofd als iemand die dood is die je nooit meer zult zien, maar gewoon een meid waar ik een leuke tijd mee heb gehad ooit, en als we elkaar zien kunnen we leuk ff praten....

Kan mezelf ook eindelijk vergeven hoe ik me heb opgesteld tijdens de relatie. Ik verweet mezelf tot op een paar dagen geleden nog alles, en gunde mezelf eigenlijk niet eens geluk in de liefde omdat ik het niet verdiende... Nu heb ik geaccepteerd hoe het is...

Verveelde me net en had zin om ff een stukje auto te rijden, en ik denk ik zoek eens bewust een paar plekjes op waar we samen zijn geweest, kijken of ik dan weer het bekende rotgevoel krijg, maar dat was niet het geval! Dacht wel hmm wat was het warm en gezellig/veilig toen, maar daarachteraan kwam dit keer geen kutgevoel, maar juist het gevoel van zin om dit ooit weer met een andere meid te beleven!

De ontmoeting met mijn ex van vrijdag heeft dus echt wel geholpen.. Het is denk ik belangrijk om afstand te nemen aan het begin ( de eerste weken/maanden), maar ik denk ook dat het gezond is om elkaar met verloop van tijd weer eens te zien/spreken. Niet voor altijd van alles naar niets gaan...

Ik heb nog wel een vraag aan jullie waar ik opeens even aan moest denken: Ik was dus vrijdag met mijn ex op pad ( dit was noodzakelijk ook door omstandigheden, dus niet zomaar voor de leuk, al was het wel gezellig ) . Op een gegeven moment begon ze een paar anekdotes te vertellen die ze met haar nieuwe vriend had meegemaakt. Savonds moest ze ook even haar vriend bellen over dat ze haar spullen moest pakken thuis, en hoelaat ze naar hem toe zou komen om te slapen...

Nu heb ik de hele dag mezelf enorm luchtig opgesteld, en gedaan alsof ik er totaal niet meer mee zat, en het leuk voor haar vond dat ze een nieuwe vriend had ( is ook wel zo.. ) Maar wat vinden jullie: Stel je weet dat je ex het er heel moeilijk mee heeft gehad dat je hem of haar gedumpt hebt. Je belooft om de pijn te verminderen dat jullie vrienden zullen blijven, maar houdt je hier niet aan, jullie spreken elkaar vervolgens 10 maanden lang niet.. Opeens moeten jullie bij wijze van spreke ergens heen, waardoor je langere tijd op elkanders lip zit..

Je ex die je hebt gedumpt is nog alleen, en jij hebt al een nieuwe relatie...Denk je dan nog uit beleefdheid voor je ex die er pijn van heeft gehad: Ik bel wel even ergens waar zij/hij het niet kan horen, dit wil ex namelijk vast niet horen, nog een beetje rekening houden met gevoel..
Of vinden jullie dat bijvoorbeeld mijn ex er redelijkerwijs wel vanuit mag gaan dat ik er na 10 maanden wel dermate overheen ben dat dit mij niet meer zal kwetsen?
pi_93462551
Hmm dit brengt mij wel weer op de gedachten om toch maar eens met mijn ex af te spreken, loop hier ookal 2 weken mee...maar goed om te lezen dat het je toch geholpen heeft! ^O^

[ Bericht 73% gewijzigd door H6-4ever op 28-02-2011 22:19:09 ]
pi_93467213
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef JiggyJ het volgende:
Ik heb nog wel een vraag aan jullie waar ik opeens even aan moest denken: Ik was dus vrijdag met mijn ex op pad ( dit was noodzakelijk ook door omstandigheden, dus niet zomaar voor de leuk, al was het wel gezellig ) . Op een gegeven moment begon ze een paar anekdotes te vertellen die ze met haar nieuwe vriend had meegemaakt. Savonds moest ze ook even haar vriend bellen over dat ze haar spullen moest pakken thuis, en hoelaat ze naar hem toe zou komen om te slapen...

Nu heb ik de hele dag mezelf enorm luchtig opgesteld, en gedaan alsof ik er totaal niet meer mee zat, en het leuk voor haar vond dat ze een nieuwe vriend had ( is ook wel zo.. ) Maar wat vinden jullie: Stel je weet dat je ex het er heel moeilijk mee heeft gehad dat je hem of haar gedumpt hebt. Je belooft om de pijn te verminderen dat jullie vrienden zullen blijven, maar houdt je hier niet aan, jullie spreken elkaar vervolgens 10 maanden lang niet.. Opeens moeten jullie bij wijze van spreke ergens heen, waardoor je langere tijd op elkanders lip zit..

Je ex die je hebt gedumpt is nog alleen, en jij hebt al een nieuwe relatie...Denk je dan nog uit beleefdheid voor je ex die er pijn van heeft gehad: Ik bel wel even ergens waar zij/hij het niet kan horen, dit wil ex namelijk vast niet horen, nog een beetje rekening houden met gevoel..
Of vinden jullie dat bijvoorbeeld mijn ex er redelijkerwijs wel vanuit mag gaan dat ik er na 10 maanden wel dermate overheen ben dat dit mij niet meer zal kwetsen?
Ik heb met mijn ex hier wel over gesproken, ze scharrelt wat met een goede vriend van ons beiden. Het scheelt dat we vriendschappelijk nog wel goede maatjes zijn, maar zij gaf aan het eventueel wel helemaal buiten mijn blikveld af te laten spelen. Ik heb haar gezegd dat, hoewel het soms steekt, ik liever heb dat ik gewoon de koude douche krijg. Het is geen rancune wat ze aan jou laat zien, of het nog even lekker inwrijven. Ze maakt gewoon afspraken met haar nieuwe vriend en het feit dat ze geen rekening met jou houdt is alleen maar een goed teken. Zij is daar al overheen gestapt, en jij mag je gelukkig prijzen dat je nog met haar om kan gaan op normale wijze, ook al heb je haar een tijd niet gezien.

Ik zou het dus niet aan haar melden, je moet juist willen dat ze jou niet als obstakel gaat zien. 'Take it like a man.'

Hoe eerder jij eraan went dat zij verder is gegaan, hoe beter. Dan wen jij er ook aan dat jij ook verder moet.
  maandag 28 februari 2011 @ 22:52:58 #127
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93468106
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe eerder jij eraan went dat zij verder is gegaan, hoe beter. Dan wen jij er ook aan dat jij ook verder moet.
+1
pi_93469608
Ik heb de laatste tijd wisselende buien..

Het ene moment heb ik het nog steeds moeilijk.. Vooral als ik over hem gedroomd heb :X
Gelukkig gaat het het grootste gedeelte van de tijd goed!
Dan denk ik of niet aan hem, of op een goede manier (dat het leuk was voor zolang het duurde enzo).

Maar ik denk dat ik in ieder geval wel vooruitgang boek!
En ik vind het fijn dat de meeste hier dat ook steeds meer doen :)

En over rebounds, ik denk dat het niet werkt..
Want dan neem je gewoon met iemand omdat je een relatie wil en dan werkt dat niet en dan gaat dat weer over en dan voel je je weer kut (ook al was het dan 'maar' een rebound, het blijft vervelend) en dan kun je weer een rebound gaan zoeken..
Ik denk dat het beter werkt als je rustig afwacht tot je echt weer een leuk iemand tegen komt, met wie het ook echt een kans van slagen heeft.. Dan is de kans om nog een keer teleurgesteld te worden wat kleiner omdat de basis voor die relatie dan beter is ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door CeeZee op 28-02-2011 23:22:42 ]
  maandag 28 februari 2011 @ 23:51:51 #129
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93471234
ja een rebound gaat voor mij ook niet werken, ik ben dan ook niet het type dat een beetje rondneukt alleen voor de seks ofzo. kansen genoeg gehad maar nooit genomen omdat het me gewoon niet fijn lijkt met een wildvreemde te neuken.

zou het alleen wel fijn vinden dat áls ik iemand leuk vind dat dat ook eindelijk weer is wederzijds is ;(

ach ja :+
  maandag 28 februari 2011 @ 23:54:09 #130
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93471327
Rebound lijkt mij vreselijk.. ik voel mij kwetsbaar genoeg (seks en gevoelens gaan bij mij altijd hand in hand).

Vriendschappen en afleiding zijn wat ik nu hard nodig heb. Ervoor zorgen dat ik niet te vaak alleen thuis zit.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 03:56:24 #131
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93477147
Als je het niet hebt gedaan dan weet je het niet :P Maar mij lijkt het ook niks, te veel gedoe en zou me ook niet op mijn gemak voelen, voel me vaak al niet op mijn gemak bij mensen met kleren aan :D :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_93477304
Ja hoor.. Mijn dip van gisteren is compleet. Heb weer gedroomd! Bah!
pi_93477600
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:35 schreef ennudan het volgende:
Ik wil me best even melden hoor :)
lees nog wel mee maar heb niet direct de behoefte meer te posten....
Alles eigenlijk wel prima hier... hoewel ik nog steeds de kelder moet opruimen }:|
Helloooooo ! ;)
Dacht ook geen aanleiding/behoefte te hebben om hier nog eens iets over mezelf te posten...

Dilemma, dilemma, dilemma...
Net op het nieuws gehoord dat in de streek waar ex woont de bof terug is in het land. Mijn eerste gedachte "Zou alles in orde zijn met <voeg kindernaam in> ?" (haar zoon dus).

Mijn dilemma's :
* stuur ik haar een SMS - na meer als 2 maand radiostilte ?
* hoe zal ik me voelen als ze antwoordt ?
* wat als ze antwoordt en me een vraag stelt ? (antwoord ik dan nog)
* ....

Het is lang geleden dat ik nog eens een uur aan één stuk aan ex gedacht heb, maar vandaag is het zo ver (het is ook net vandaag 5 maand uit - net even lang als dat de relatie geduurd heeft).

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 05:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja hoor.. Mijn dip van gisteren is compleet. Heb weer gedroomd! Bah!
Is daar een aanleiding voor ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:04:36 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93477850
Kans dat juitst dat kind de bof heeft is vrij klein dus ik vind het eigenlijk een slappe smoes om contact op te nemen. Weet niet hoe jullie uit elkaar gegaan zijn maar als je ex het heeft uitgemaakt zou zij het ook als een slap excuus kunnen opvatten.

Wat wil je ermee bereiken eigenlijk?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:04:45 #135
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_93477852
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:36 schreef Octagon het volgende:

[..]

Helloooooo ! ;)
Dacht ook geen aanleiding/behoefte te hebben om hier nog eens iets over mezelf te posten...

Net op het nieuws gehoord dat in de streek waar ex woont de bof terug is in het land. Mijn eerste gedachte "Zou alles in orde zijn met <voeg kindernaam in> ?" (haar zoon dus).

Mijn dilemma's :
* stuur ik haar een SMS - na meer als 2 maand radiostilte ? Waarom zou je? Het heeft haar de afgelopen 2 maanden toch ook niet veel uitgemaakt hoe het met jou gaat. Ja ik weet klinkt heel hard maar.... als er echt iets is hoor je het vast wel
* hoe zal ik me voelen als ze antwoordt ? Opgelost als je niks stuurt
* wat als ze antwoordt en me een vraag stelt ? (antwoord ik dan nog) Zie punt 2 :)
* ....

Het is lang geleden dat ik nog eens een uur aan één stuk aan ex gedacht heb, maar vandaag is het zo ver (het is ook net vandaag 5 maand uit - net even lang als dat de relatie geduurd heeft).

[..]

If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_93477891
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 07:36 schreef Octagon het volgende:

[..]

Helloooooo ! ;)

Mijn dilemma's :
* stuur ik haar een SMS - na meer als 2 maand radiostilte ?
* hoe zal ik me voelen als ze antwoordt ?
* wat als ze antwoordt en me een vraag stelt ? (antwoord ik dan nog)
* ....

[..]

Nee bij mij is er echt totaal geen aanleiding voor.. Was dat maar, dan kon ik het plaatsen, maar dat kan ik nu niet.

Hmm vervelend. Misschien moet je wel gewoon een smsje sturen. Belangstelling tonen. Waarschijnlijk blijf jij het je toch afvragen als je het niet doet :)
pi_93477939
Ff een offtopic vraag.. Octagon, waarom kan ik geen nieuwsbericht vinden over de Bof. Ivm mijn werk wil ik het ff lezen :)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:14:02 #138
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_93477951
Waarom denk ik ineens aan koffie en koekjes?

Hier gaat het uitsteekbaar. Totaal niet zoals verwacht maar daardoor juist helemaal top. Het weer begint de lente in zich te dragen (ok, qua 'zon' dan en nog niet qua temp).

En Octo; gewoon doen zonder nadenken, geef die kriebel in je maar eens wat ruimte! :+
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_93477981
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Waarom denk ik ineens aan koffie en koekjes?

Hier gaat het uitsteekbaar. Totaal niet zoals verwacht maar daardoor juist helemaal top. Het weer begint de lente in zich te dragen (ok, qua 'zon' dan en nog niet qua temp).

En Octo; gewoon doen zonder nadenken, geef die kriebel in je maar eens wat ruimte! :+
Ik zie geen zon hoor WW ;) Ik denk totaal niet aan koekjes wel aan koffie :P
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:25:44 #140
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_93478077
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik zie geen zon hoor WW ;) Ik denk totaal niet aan koekjes wel aan koffie :P
Een heerlijk zonnetje hier! (Den Bosch...) Goedgemutst de dag begonnen.en zin in vandaag. Ja, ik zal me nog eens ff beraden of ik m'n nieuwe 'status' hier nog neer zal gaan kladden vandaag.... ;)
Strek je eens uit !
pi_93478119
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:25 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Een heerlijk zonnetje hier! (Den Bosch...) Goedgemutst de dag begonnen.en zin in vandaag. Ja, ik zal me nog eens ff beraden of ik m'n nieuwe 'status' hier nog neer zal gaan kladden vandaag.... ;)
Je krijgt nu geheid vragen ;)
pi_93478150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Kans dat juitst dat kind de bof heeft is vrij klein dus ik vind het eigenlijk een slappe smoes om contact op te nemen. Weet niet hoe jullie uit elkaar gegaan zijn maar als je ex het heeft uitgemaakt zou zij het ook als een slap excuus kunnen opvatten.

Wat wil je ermee bereiken eigenlijk?
Juist, kans is vrij klein - ware het niet dat ex nog véél met (jonge) kinderen werkt.

Wat wil ik bereiken ? Aangezien ik daar niet over nagedacht heb totdat ik je vraag las, kan ik zeggen "niks".

@ennudan : je hebt natuurlijk gelijk - dat heb ik me het afgelopen uur ook bedacht : dat het haar de afgelopen 2 maand niet heeft uitgemaakt hoe het met mij gaat. Het interesseert me dan ook niet echt te weten hoe het met haar gaat, net zoals ik geen zin heb om haar mee te delen hoe ik me voel (cfr 'wat als ze me een vraag stelt')

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
Goh, is er een kriebel ? Of maak ik mezelf wijs dat ik over haar heen ben ?
(verdomme, steeds mee vragen :D)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ff een offtopic vraag.. Octagon, waarom kan ik geen nieuwsbericht vinden over de Bof. Ivm mijn werk wil ik het ff lezen :)
Klik (al heb ik het op het radionieuws gehoord :) )
  dinsdag 1 maart 2011 @ 08:35:10 #143
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_93478198
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je krijgt nu geheid vragen ;)
Dan zal ik ze toch eerst zelf allemaal beantwoord moeten hebben? :+
(gisteravond was het weer raak namelijk ;))
Strek je eens uit !
pi_93478349
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:35 schreef Wanderingwhy het volgende:
Dan zal ik ze toch eerst zelf allemaal beantwoord moeten hebben? :+
(gisteravond was het weer raak namelijk ;))
Je maakt het alleen maar erger WW ;)
pi_93478417
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:31 schreef Octagon het volgende:

[..]

Juist, kans is vrij klein - ware het niet dat ex nog véél met (jonge) kinderen werkt.

Wat wil ik bereiken ? Aangezien ik daar niet over nagedacht heb totdat ik je vraag las, kan ik zeggen "niks".

@ennudan : je hebt natuurlijk gelijk - dat heb ik me het afgelopen uur ook bedacht : dat het haar de afgelopen 2 maand niet heeft uitgemaakt hoe het met mij gaat. Het interesseert me dan ook niet echt te weten hoe het met haar gaat, net zoals ik geen zin heb om haar mee te delen hoe ik me voel (cfr 'wat als ze me een vraag stelt')

[..]

Goh, is er een kriebel ? Of maak ik mezelf wijs dat ik over haar heen ben ?
(verdomme, steeds mee vragen :D)

[..]

Klik (al heb ik het op het radionieuws gehoord :) )
Als de bof maar niet in Breda komt..! Dan neem ik vakantie!
pi_93478925
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb met mijn ex hier wel over gesproken, ze scharrelt wat met een goede vriend van ons beiden. Het scheelt dat we vriendschappelijk nog wel goede maatjes zijn, maar zij gaf aan het eventueel wel helemaal buiten mijn blikveld af te laten spelen. Ik heb haar gezegd dat, hoewel het soms steekt, ik liever heb dat ik gewoon de koude douche krijg. Het is geen rancune wat ze aan jou laat zien, of het nog even lekker inwrijven. Ze maakt gewoon afspraken met haar nieuwe vriend en het feit dat ze geen rekening met jou houdt is alleen maar een goed teken. Zij is daar al overheen gestapt, en jij mag je gelukkig prijzen dat je nog met haar om kan gaan op normale wijze, ook al heb je haar een tijd niet gezien.

Ik zou het dus niet aan haar melden, je moet juist willen dat ze jou niet als obstakel gaat zien. 'Take it like a man.'

Daar heb je gelijk in :)

Dat was eigenlijk ook nog een beetje de vraag waar ik mee zat, het kon 2 kanten op voor mij:
- Of ze probeert het er nog even extra in te vrijven, dat had ik jammer gevonden, waar is dat voor nodig?
- Of ze denkt er verder niet eens meer bij na, en ziet het al als zodanig verwerkt dat het niet eens meer in haar opkomt om rekening met mijn gevoelens te houden, in dat geval vind ik het prima..

Ik ga er dan maar vanuit dat het laatste het geval is. Heb haar zelf ook wat dingetjes gevraagd over haar nieuwe relatie, ben er lekker luchtig mee omgegaan...
Was trouwens ook niet van plan het haar te vertellen hoor of ze het niet in mijn bijzijn wil doen, ik spreek haar amper meer en ik kan idd beter wennen aan het idee dan doen alsof het niet bestaat...

Het enige waar ik nu nog over nadenk is dat ik het vreemd vind dat ik me toen zo ( kort samengevat: Arrogant, afstandelijk, ongeinteresseerd, jij doet maar je best voor mij, van mij hoef je niets te verwachten je blijft toch wel bij me), gedragen heb tijdens de relatie, en dat ik me nu ABSOLUUt niet kan voorstellen dat ik ooit zo heb kunnen doen.. Bij bepaalde handelingen zie ik nu ( laatste maanden ) pas in hoe raar dit eigenlijk is. Uberhaupt al afzonderlijk naar bijv. een dorpsfeest gaan, haar dan tegenkomen en even een kort kusje en zeggen ik moet weer door... Als ik iets van haar familie had zeggen heb er geen zin in ga niet mee, daar constant slap en chagrijnig op de bank hangen. Ik denk nu echt : Ik lijk wel een ander persoon nu, kan me echt niet voorstellen dat ik dit in het verleden gedaan heb of in de toekomst ooit zal doen. Het lijkt me nu hartstikke leuk om me van mijn beste kant te laten zien...
Maar denk ik dit nu echt / kan een mens in een paar maanden tijd echt zo erg veranderen, of zo snel leren van een gemaakte fout? Ik hoop echt dat ik er voorgoed van geleerd heb...
pi_93485527
Naar aanleiding van gg en enkele andere mensen heb ik vannacht eens goed nagedacht over waarom ik eigenlijk zo gehecht raakte aan mijn ex (waardoor ze mij zelfs obsessief noemde).
Ik denk dat ik tot een antwoord ben gekomen.

Zoals jullie weten had ik een benefits relatie met haar. Dat was allemaal leuk en aardig maar daardoor groeide we dichter naar elkaar toe (van beide kanten). We smsten vaak en ik kreeg ook vaak spontaan smsjes van haar en ze nam ook zelf vaak initiatieven tot gesprekken.
Ze zei lieve dingen. Dingen als 'ik kijk echt uit naar zaterdag, wordt super met jou <3'. Dat soort smsjes deden me weer geloven dat het goed zou komen (iets wat Mystikvm goed heeft gezien).
Ik ging hier op in, ik stuurde dezelfde smsjes terug en we werden wederom closer en closer.
Zaterdag 5 februari is dan ook nog het een en ander gebeurd en op het einde van die avond vertelde we elkaar dat we zielsveel van elkaar hielden...
Uiteindelijk heb ik d'r thuis afgezet en ben naar huis gegaan.
De daaropvolgende dagen ging ook heel leuk en aardig, zowel op msn, als via smsjes, als via telefoongesprekken.

Echter na een week begon er afstand te komen... Valentijnsdag kwam dichterbij en ze stuurde me geen smsjes meer 's avonds en op msn kwam ze bijna nooit. Ik heb haar nog uitgenodigd om valentijnsdag bij mij te komen vieren en ze twijfelde eerst, maar nog geen dag later wist ze al heel goed dat ze toch met die andere jongen wilde valentijnen...
Anyway, het contact van haar kant ebde weg en dat vond ik vreemd en ik begon me zorgen te maken.
Ze kwam niet online, dus ik stuurde haar eens in de 2/3 dagen een smsje. Om te vragen of alles goed was, hoe dr stage beviel, dat ik m'n schouder had ontwricht... Maar op 2 van de 3 smsjes kreeg ik nooit iets terug en dat vond ik vervelend. Ik besloot te vragen waarom ze zo weinig terugsmste en ze werd kwaad. Kwaad dat ik geen begrip kon opbrengen voor haar drukke situatie enz.

Wat hierna komt, staat al in deze reeks: vervelende facebook status waar ik over wilde praten en vervolgens die sms van haar waarin ze contact verbreekt.

Ofwel: we worden closer en closer, zeggen superlieve dingen tegen elkaar. Ook face to face en ik zag dat ze die dingen meende.
Toch is er iets gebeurd waardoor er van de een op de andere dag geen behoefte meer was voor contact. Dit gebeurde omstreeks 11/12 februari.
Ik dacht echt dat het geen kwaad kon door haar enkele smsjes te sturen uit interesse. Ze heeft nooit heel duidelijk gemaakt dat ze daar niet van gediend was en ineens schuift ze me zonder pardoes aan de kant.

Degene die hier een logische verklaring voor kan vinden krijgt een virtueel koekje. Ik begrijp haar namelijk nog steeds totaal niet :N
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93487297
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
...
Nou, mijn poging voor het koekje:

Het kan zijn dat ze jou bewust ontloopt, niet omdat ze je geen warm hart toedraagt, maar omdat ze wegloopt voor eventuele conflictsituaties. Zoals ik het zie na het lezen van je uitvoerige beschrijvingen is er gewoon een tweede jongen die hartstikke leuk is. Het gras is altijd groener aan de overkant, dus ze kiest voor de korte termijn. Wellicht heeft ze ingeschat dat jij daar niet goed mee om zou kunnen gaan en gaat ze je daarom uit de weg. Het is ook vluchtgedrag. Als ze bij jou is dan wordt ze opgezadeld met een schuldgevoel (want haar is het meeste aan te rekenen) en bij deze andere jongen kan ze dat allemaal vergeten en hoeft ze zich daar niet mee bezig te houden.

Dit is mijn interpretatie. Ik denk niet dat ze jou een naar persoon vindt, als mijn 'analyse' klopt dan kan haar hooguit verweten worden dat ze op de vlucht slaat om maar geen confrontatie aan te hoeven gaan. Ze kiest heel bewust voor de korte termijn en daarom kan het heel oneerlijk voelen dat jij met allerlei onbeantwoorde gevoelens zit terwijl zij de tijd van haar leven lijkt te hebben. Je kan het ook andersom bekijken, jij bent dus veel eerder over je verdriet heen, en zij zou er zomaar nog eens tegenaan kunnen lopen als het met die andere jongen op niets uitloopt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:43:11 #149
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93487839
Het is heel simpel: haar verstand heeft het gewonnen van haar gevoel. Haar verstand zei dat het niet weer zal werken tussen jullie, maar haar gevoel zei wat anders. Vandaar dat aantrekken en afstoten. Geen moeite meer instoppen die meid en niet te lang bij stil blijven staan. :)
pi_93487903
Ik bedoel dit niet lullig.. Echt niet.. En hoop dat het zo ook niet wordt over gevat. Waarom accepteer je het niet zoals het is Neo? Dat is het enige dat je kunt doen.

Ze heeft je aangegeven waarom ze er genoeg van had (omdat je gedrag obsessief op haar over kwam.) Is deze verklaring niet genoeg?

Nee zeg je nu, want daarvoor zei ze dat ze nog heel veel van me hield en hadden we plannen..

Ja, maar misschien wilde ze die plannen wel doen, maar met een veel minder intiemere band die jij voor ogen had, en haar misschien onbewust oplegde.

Ik denk dat het jezelf alleen maar meer pijn doen om te gaan overanalyseren nu..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')