abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93617479
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer. ;)
Ja tis gewoon klote, maar ik probeer het positief te benaderen... ik heb goeie vriendenkringen en ik ben gelukkig niet ineens heel erg kwetsbaar zonder loon.
Na mijn midweekje weg gewoon verder zoeken en de hoop erin houden. Ookal ziet het er nu ff slecht uit.
Thanks in ieder geval.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93666823
Hier gaat het al de hele week super!
Na die dag (verplicht door omstandigheden) eropuit vorige week vrijdag met mijn ex ( en anderen ) zijn dingen in mijn hoofd radicaal veranderd...
Mijn hele gedachtegang is anders, sta voor het eerst sinds het 11 maanden geleden uitging weer vooruitkijkend in het leven in plaats van hopeloos terugblikkend...

Kan eindelijk weer een paar uur leren zonder afdwalende gedachten, het doet me geen pijn meer, voel me niet meer gekwetst door haar en het feit dat ze een nieuwe vriend heeft, heb weer zin om de (kleine) dingetjes in mijn leven waar ik niet tevreden over ben aan te gaan pakken en te veranderen, ik heb daar zelfs zin in, ipv te denken " wat maakt het allemaal nog uit, het wordt nooit meer zoals het was"...
Als ik een foto van haar zie dan zit daar niet meer iemand die nog zo erg van "mij" voelt waarvan ik me afvraag hoe ze me zo makkelijk heeft kunnen laten gaan, maar gewoon een leuke ex maar die absoluut niet bij mij past...
Had niet verwacht dat vorige week zo' n Positieve impuls zou geven, denk dat ik oprecht kan zeggen dat ik voor 99% over
haar heen ben...

Zoals jullie trouwens misschien wel weten, sms ik al vanaf november bijna dagelijks met een meid... Ze zocht zelf het contact met mij, wou langskomen etc etc...
Ik was altijd een beetje afwachtend/liet haar het initiatief nemen voor het contact omdat ik erg onzeker was geworden...

Vaak begint zij met sms'en en dan antwoord ik gewoon terug en hebben we een leuk "gesprek", af en toe neem ik het initiatief, verhouding 7/2 ongeveer..
Naast mijn onzekerheid heeft/ had het er ook een beetje mee te maken dat ik haar ergens een beetje apart vind ook...
Heb het idee dat ze niet erg veel vriendinnen heeft en daarnaast kickt ze erop om "slim" gevonden te worden...

Dit in de zin van dat ze het vaak heeft over dingen dat ze cum laude vwo heeft gehaald, en ze blijft het maar hebben over haar twijfel of ze nu medicijnen of tandheelkunde zal gaan studeren... Of het zo is weet ik niet, maar eventueel verkapt : " kijk mij eens intelligent zijn" zou voor mij een behoorlijke afknapper zijn...
Toch overwint de nieuwsgierigheid het: ze is (extreem) knap, en op vakantie hadden we eindeloze gesprekken, in tegenstelling tot mijn ex waarmee ik soms na 5 minuten al liep te gissen naar gespreksstof...

Wat ik echter vreemd vind, is het feit dat ze meestal honderduit vertelt en zoals gezegd ook bijna altijd het initiatief neemt en ik iemand ben die , als ik terugstuur, altijd gewoon vriendelijk en geinteresseerd terugstuur...
Soms is het echter zo dat, wanneer we wat contact hebben, of middenin een "sessie:P" zitten, ik oprecht geinteresseerd iets aan haar vraag, en dan opeens gewoon een antwoord van bijvoorbeeld "nee" krijg, en vervolgens niets meer...

Nu ben ik nogal gauw op mijn pik getrapt en denk ik " met zulke antwoorden, laat dan maar zitten"
Maar altijd hoor ik dan na een dag/paar daagjes wel weer van haar...

Ook valt me vaak op dat zij dus het meeste contact zoekt, en dan praat ze volop, maar soms als ik eens contact zoek( de spaarzame momenten) dan krijg ik ook soms een kortaf antwoord van een of twee woorden...

Misschien is mijn ego iets te groot hoor, maar zo werkt het toch niet? Alleen antwoorden wanneer je er zin in hebt, en dan vanuit het niets afkappen, of wannerr je zelf niet het initiatief voor contact hebt genomen gewoon kortaf reageren...

Jullie denken misschien wat doet hij moeilijk, maar ik twijfel tussen een aantal opties:
- of ze heeft zoals ik soms vermoed niet echt veel vriendinnen, en gebruikt mij om tegenaan te lullen, maar alleen wanneer het haar zelf uitkomt... Dit zou ik echter raar vinden want ik ken haar in principe alleen van 3 weken vakantie..
pi_93666889
Of optie 2: ik ben gewoon te snel op mijn teentjes getrapt..

Het is gewoon imo vreemd, dat wanneer ik een meid leuk zou vinden, ik vind dat ik mijn eigen glazen in zou gooien wanneer ik antwoorden zou gaan geven als: nee/oke oid...
Tegen zo iemand wil je jezelf toch van een leuke/spontane kant laten zien..
En als ik even geen tijd of zin zou hebben om te reageren dan zou ik een paar uurtjes wachten met antwoorden om dan het weer op te pakken, maar ik zou persoonlijk nooit met dat soort kortaf antwoorden gaan strooien...

Wat ik namelijk ook vreemd vind, is dat ik me bedacht dat we inmiddels al bijna een half jaar sms'en, en ze nog altijd geen enkel initiatief toont om eens af te spreken oid...
Heb wel eens vaker meegemaakt dat meiden contact met me zoeken, en ik vind het altijd leuk om te wachten tot zij het initiatief neemt voor " meer" en tot nu toe heeft het hoogstens 6 weken geduurd voordat een meid eens vroeg " zou je wat willen afspreken" oid...
Dit lijkt een beetje een gebed zonder end te worden, en heb ook niet echt zin om haar uitlaatklep te zijn, vooral omdat ze het nogal veel over zichzelf heeft...

[ Bericht 90% gewijzigd door JiggyJ op 04-03-2011 22:56:59 ]
pi_93671433
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.

Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet :+

Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel :P)

Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettig :) Heb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik :P Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...

Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...

Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien :P

Ik ga lekker verder! :D
pi_93675905
Nou, kom net terug van m'n eerste avond carnaval vieren :D
Totaal niet aan m'n ex gedacht, alleen toen Guus Meeuwis - Per Spoor langs kwam... Deed ons beide altijd denken aan de treinreizen die we naar elkaar toe maakten, dus zojuist dacht ik daar weer aan.
Maar in plaats van stil te worden en te jammeren heb ik gewoon met de hele club mee staan blèren :D
Merkte eveneens dat ik nog wel in de markt lig. Met een tweetal meisjes toch wel wat dichter op elkaar gedanst en wat langer oogcontact gehad. Helaas op niks uitgelopen :P Misschien maar wat meer initiatief tonen de volgende keer. Is wel goed voor je ego in ieder geval.

Maargoed, bier begint wel in te slaan nu, dus ik gooi wat glazen water naar binnen en ga eens beginnen aan een heerlijke nachtrust!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93676180
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:36:50 #232
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93676725
gisteravond vaag gedroomd, geen idee wat het betekend. acceptatie denk ik.

vanavond flink sjansen inderdaad :) had goede contacten de afgelopen keer. hopelijk komt er nog wat van ook :D
pi_93681682
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef H6-4ever het volgende:
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego :D
+1, en de beste afleiding die er bestaat! :Y ^O^
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:10:42 #234
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_93682448
Veel plezier beide, enjoy!!!!!!
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
pi_93683044
Ik kan ook niet wachten :D
Heb echt veel zin om 3 avonden lang alles te vergeten en gewoon een leuke tijd te hebben!

@ Jeice
Fijn dat het goed gaat!
pi_93683118
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.

Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet :+

Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel :P)

Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettig :) Heb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik :P Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...

Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...

Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien :P

Ik ga lekker verder! :D
Haay Jeice!

Wat fijn dat he zo goed met je gaat! Leuk op te lezen.
Ook fijn dat je baan zo goed bevalt en daar een positief vooruitzicht in hebt! Goed zo!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_93715872
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.

Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
  zondag 6 maart 2011 @ 04:13:12 #238
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_93716499
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:58 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.

Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
Das kut om te horen gozer... je gaat de komende dagen wel nog op stap?
Ik namelijk niet. Morgen blijf ik bij m'n pa slapen en ga ik niet uit en daarna ga ik met vrienden naar centerparks.

Vanavond wederom gek doen. Enorm veel gedronken en veel gesjanst met meiden, waar ik ook antwoord op kreeg. Of 't slim is zal ik morgen pas kunnen bedenken, maar heb vrij intiem gedanst met een oud collega van de AH en een gezellige tijd gehad.
Ondanks m'n beschonken staat herinner ik me wel dat 1 week en 1 dag geleden nog steeds vast stond dat zij en ik carnaval gingen vieren met wat vriendinnen van haar en daar baal ik nog steeds een beetje van ;(

Maargoed, ik moet echt gaan want het gaat niet zo geweldig atm :')
Weltrusten allemaal en misschien tot morgen :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93716733
Over je ex heen, tsja in het dagelijks leven wel maar soms merk je toch dat je wat littekens hebt opgelopen hier en daar...

Vanavond voor de derde achtereenvolgende week uit met 4 vrienden... 2 gaan er telkens eerder naar huisaar ik wil nooit de loser zijn dus blijf altijd langer...
De andere 2 vrienden zijn gladde jongens en goede praters, en zodra ik met hen sta weet ik dat het voor mij een kutavond gaat worden...
Hoe het toch telkens weer komt weet ik niet, maar zij worden aangesproken door de ene na de andere meid, en dat mondt altijd uit in zoenen of seks, en dan sta ik daar weer een beetje in mn eentje...
Dit terwijl ik qua uiterlijk toch op zijn minst gezegd absoluut niet onderdoe voor beiden...

Tsja hoe kan dit nu in 9 vd 10 gevallen toch weer het geval zijn ga je je dan afvragen... Vertelde mezelf maar dat het wel zal komen doordat ik waarschijnlijk een hele gesloten houding heb, komt er echt nog geen minuut later een meid meid naar je toe die zegt dat je zo' n lieve spontane uitstraling hebt...

Tsja dan weet je toch ook even niet meer waar je het zoeken moet...
Weet heus wel waar het probleem zit, heb toch een aantal meiden op me af gehad vanacht maar ik weet het balletje gewoon niet aan het rollen te krijgen...

Voorheen deed dit me niets, en dacht ik gewoon steevast ik ben leuk en knap genoeg, het ligt gewoon aan mijn eigen onzekerheid dat ik zo weinig succes heb met de dames maar sinds het uit is ging het me toch wel behoorlijk veel pijn doen,..
Vooral als je weerr eens alleen naar huid fietst en je bedenkt dat je ex nu lekker met haar vriend in bed ligt...

Erg pijnlijk voor mij en dit blijft gewoon kut, maar ik probeer me maar vadt te houden aan de gedachte dat er op dit moment ergens een meisje rondloopt dat ooit stapelgek op me zal worden... Let's hope so...
pi_93723215
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd :(
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..

Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk :P
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..

Hoop dat ik daar snel overheen ben :P

Genoeg gezeurd, nu weer verder carnavallen!
Gister achter de bar gestaan dus alleen maar wat geflirt met jongens, maar vanavond ga ik er wel even kijken of ik nog weet hoe versieren moet ;)

(En het is nu 2 jaar geleden dat ik mijn ex ontmoette met carnaval.. Alleen ga ik daar niet aan denken)
  zondag 6 maart 2011 @ 13:41:19 #241
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93724422
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef CeeZee het volgende:
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd :(
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..

Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk :P
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..
pfff, ja dat heb ik ook. alleen heeft mijn ex waarschijnlijk alweer een nieuwe vriend en dat steekt wel een beetje. maar de afgelopen paar weken had ik leuk oogcontact met wat meisjes en ik baal er een beetje van dat ik gisteren niet uit ben gegaan om er werk van te maken. :O -O-
pi_93756626
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.

Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.

Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
pi_93759438
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..

Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93759457
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef Mr.Myst het volgende:
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.

Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.

Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid. :D
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93759480
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..

Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer :)
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?

Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93763189
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid. :D
Eens :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?

Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Die dromen ga je niet tegen..
Hoe goed je ook bezig bent, je onderbewustzijn is toch nog een beetje met je ex bezig en dat uit zich dan in je dromen.. Erg kut helaas, vooral zodra je wakker bent..

Gister een leuke avond gehad met mijn vrienden :)
Maar miste wel iemand om die kleffe smartlappen tegen te blèren.. Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.

Vanavond weer met een groter groepje dus dat word wel leuk!
Ik zie alleen vanmiddag eerst mijn ex nog.. Kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd :X

Iedereen nog een fijne carnaval!
pi_93764042
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?

@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!

Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??

Yea have fun!
pi_93767783
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef CeeZee het volgende:

Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.

Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
pi_93769269
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer :)
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!

Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
pi_93770628
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer :)
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!

Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
Het was niet zozeer dat ik mijn ex miste, maar meer dat ik me ongemakkelijk voelde omdat niemand die ik kende daar ook als single was. Dat stelletje was natuurlijk vooral met elkaar bezig, dus dan voel je je wel een beetje alleen.

Maar dat kan inderdaad ook positief zijn, ik wen er wel aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')