Ja tis gewoon klote, maar ik probeer het positief te benaderen... ik heb goeie vriendenkringen en ik ben gelukkig niet ineens heel erg kwetsbaar zonder loon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer.
+1, en de beste afleiding die er bestaat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef H6-4ever het volgende:
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego
Haay Jeice!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.
Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet
Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel)
Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettigHeb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik
Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...
Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...
Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien
Ik ga lekker verder!
Das kut om te horen gozer... je gaat de komende dagen wel nog op stap?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:58 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.
Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
pfff, ja dat heb ik ook. alleen heeft mijn ex waarschijnlijk alweer een nieuwe vriend en dat steekt wel een beetje. maar de afgelopen paar weken had ik leuk oogcontact met wat meisjes en ik baal er een beetje van dat ik gisteren niet uit ben gegaan om er werk van te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef CeeZee het volgende:
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..
Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk![]()
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef Mr.Myst het volgende:
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.
Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.
Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..
Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid.
Die dromen ga je niet tegen..quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?
Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef CeeZee het volgende:
Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
Het was niet zozeer dat ik mijn ex miste, maar meer dat ik me ongemakkelijk voelde omdat niemand die ik kende daar ook als single was. Dat stelletje was natuurlijk vooral met elkaar bezig, dus dan voel je je wel een beetje alleen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!
Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |