ik denk niet dat je je in dit geval schuldig hoeft te voelen... zij heeft jou lopen naaien, dus die paar dingen die jij misch wel of nie gedaan hebben maken dan ook niet meer uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.
Plus het feit dat ik haar had vergeven voor het feit dat ze dat deed... in feite heb je dan niet meer het recht om alsnog kut te gaan doen.
Nee, ik wil haar niet vrijpleiten van alle schulden, maar ik wil wel mans genoeg zijn om alle fouten die IK maakte ook op me te nemen.
Ja, ik ookquote:
Voordat wij uit elkaar gingen was het even een maandje lastig, toen zijn we allebei iets van 6 of 7 kilo afgevallen. Ik eet nu weer goed maar ben 's avonds nu maar weinig thuis. Geen kans meer om zakken chips leeg te eten enzo dus ik ben nog maar weinig aangekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was ook afgevallen, hoeveel precies weet ik niet meer. Maar toen stopte ik met roken en nu zitten die kilo's er weer aan.
Oh, ben je er zo één...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Huilen en dan nog jezelf een echte man durven te noemen...
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik denk dat ik een heel zielig gezicht geweest ben een week of 2-3 nog nadat het uit was.
Antwoorden als "Ja, kan wel." "de hele dag![]()
Stoer doen bij je vrienden maar dan 's avonds in bed piekeren en zelfs huilen. ( ja echte mannen huilen ook, en komen dus niet alleen maar voor de seks)
Het afvallen gaat zelfs nu nog door. Ben er niet ontevreden mee. Maar de leegte in mij....daar ben ik wel ontevreden over
*Noteert* Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.
Trouwens is een goede tip om te kijken als in break up zit , die film is hilarisch
ik denk dat je de scharrel eerlijk kan vertellen dat je de tijd met haar echt geweldig vind en ook graag met haar verder wil. maar dat je op dit moment nog even wat tijd nodig hebt, als ze echt van je houd zal ze hier vast en zeker begrip voor hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Ok,
Mijn verhaal. Ik weet niet precies wat ik wil bereiken door dit op het forum te zetten. Maar het is wel gewoon even lekker om het van je af te schrijven.
Mijn relatie is nu ongeveer een half jaar "over". We zijn financieel nog aan elkaar gebonden en kunnen nog goed met elkaar overweg. Ik ben 1 van de weinigen die haar door en door kent en haar begrijpt in bepaalde zaken. Bij problemen en vragen belt ze mij op en ik vind het fijn om haar te helpen. We wonen ver uit elkaar maar zien elkaar nog zo een 1 keer per 2 maanden. We slapen dan in 1 bed, liggen tegen elkaar aan. Alleen er is geen liefde, sex enz meer. Ik maak me zorgen als ik weet dat ze in een dip zit. We vinden het fijn om samen te zijn maar het gevoel van liefde is weg. We maken nog steeds ruzie op zijn tijd alleen niet meer zo heftig.
Eigenlijk zijn we 100% verkeerd bezig maar het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Ik heb ondertussen een "scharrel" (ik zie haar niet zo negatief als het woord scharrel klinkt) gehad en daar fijne "dingen" mee gedaan, ik heb het tijdens doen van de fijne dingen niet moeilijk gehad en heb ook niet aan mijn ex gedacht. Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Hoe doorbreken we dit ritme?
Dus nogmaals idd, het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Vind ik sowieso hier in R&P.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Baker_Boy het volgende:
Die scharrel heb ik eerlijk verteld hoe eea in elkaar steekt. Ik ga ook niet meer zo heel vaak naar mijn ex toe maar we bellen nog wel heel vaak. Ik weet dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan maar ja zoals de titel van dit topic al een beetje aangeeft, het is best een kunst, het loslaten van je ex...
btw, best uniek dat er op op en in dit topic zo serieus wordt gereageerd, dat is wel eens anders op FOK.
Je denkt dat, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Lijkt mij dat als je met je ex in 1 bed slaapt en tegen elkaar aan gaat liggen maar er geen liefde en sex bij komt kijken dat je er dan toch flink overheen bent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Sjeesh, wat naar. Sterkte!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
En alsof dit jaar nog niet erg genoeg kan: vandaag te horen gekregen dat mijn baan morgen per direct ophoudt. Geen contractverlenging...
Zit al niet helemaal lekker in m'n vel. M'n werk was een van die dingen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken en dan krijg je dit.
Morgen eens een goed gesprek.
Sorry voor offtopic
Dankjequote:
Opzegtermijn? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je geen opzegtermijn? Of zat je er via een UZB?
On the positive side: heb je in ieder geval iets anders om je druk over te maken en mee bezig te houden.
Morgen ga ik inderdaad naar de directeur en ga verhaal halen en ze inderdaad duidelijk maken dat dit gewoon zeer asociaal is... Heb me totaal niet kunnen voorbereiden. Mijn afdelingsleider wist het zelfs pas sinds gisteren en al m'n collega's vinden het jammer. Ik had het daar echt super naar m'n zin en nu dit...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef goofy_goober het volgende:
Het is meestal wel netjes dat ze minstens een week van te voren aangeven of je contract wordt verlengd of niet. Een dag van te voren is gewoon kut en daar zou ik morgen zeker wat van zeggen dat ze niet netjes handelen.
Ja tis gewoon klote, maar ik probeer het positief te benaderen... ik heb goeie vriendenkringen en ik ben gelukkig niet ineens heel erg kwetsbaar zonder loon.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer.
+1, en de beste afleiding die er bestaat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef H6-4ever het volgende:
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego
Haay Jeice!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.
Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet
Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel)
Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettigHeb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik
Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...
Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...
Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien
Ik ga lekker verder!
Das kut om te horen gozer... je gaat de komende dagen wel nog op stap?quote:Op zondag 6 maart 2011 02:58 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.
Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
pfff, ja dat heb ik ook. alleen heeft mijn ex waarschijnlijk alweer een nieuwe vriend en dat steekt wel een beetje. maar de afgelopen paar weken had ik leuk oogcontact met wat meisjes en ik baal er een beetje van dat ik gisteren niet uit ben gegaan om er werk van te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef CeeZee het volgende:
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..
Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk![]()
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef Mr.Myst het volgende:
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.
Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.
Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..
Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid.
Die dromen ga je niet tegen..quote:Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?
Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef CeeZee het volgende:
Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
Het was niet zozeer dat ik mijn ex miste, maar meer dat ik me ongemakkelijk voelde omdat niemand die ik kende daar ook als single was. Dat stelletje was natuurlijk vooral met elkaar bezig, dus dan voel je je wel een beetje alleen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!
Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat'quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?
@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!
Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??
Yea have fun!
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat'
En dat was niet mijn bedoelding..
En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen
Gefaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!
Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Gefaald.
Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.
Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten!
Toch is dat een beetje vreemd eigenlijk. Ik bedoel, ze heeft mij bedonderd en als ik haar nu nog zie dan laat ik haar ook te makkelijk toe omdat er nog gevoelens zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur
Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:
[..]
Gefaald.
Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.
Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten!
Je ex maakt toch nog altijd iets in je los. Dat vertrouwde gevoel, dat fijne gevoel. Het voelt super op het moment maar daarna zit je opnieuw met een kut gevoel. Ik vraag me af hoe zoiets vol te houden is..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.
Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur
Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.
Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.
Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.
Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.
Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.
Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
Dat had ik me ook al voorgenomen. Als ze erom vraagt, zeg ik het haar gewoon. Dan zien we wel of ze nog wilt dat ik blijf slapen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.
Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
Wat dan?quote:
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.quote:
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
Oef, jij zit nog met dat huis gebeuredat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?
Juist, dat is beter zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij inGeen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.
Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel
Back to reality.. yea raar rot gevoel. Zal vandaag en morgen nog wel even door je kop schieten maar als ik jou was zou ik me er niet al te druk over maken. Gaat wel weer over.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.
ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.
maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom
Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Juist, dat is beter zegwoont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Under_Score het volgende:
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.
mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
Haha ja, weetje. Ze is nu je ex. Haar probleem inderdaad. Ze is jouw zorg niet meer. Althans, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen
mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.
Ik snap je. Gezeur wordt je gek van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.
ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
Ze moet gewoon niet zo raar doen, mjah ach. Dat heb je met exen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Under_Score het volgende:
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
Ik houd nog van mijn ex. Zij ook van mij, ze zei dat 'ze het niet leuk vond om mij te verlaten, omdat ze dan iemand van wie ze houdt pijn doet'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik heb een vraag voor degene die al over hen ex heen zijn.
Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?
Zit ik ernaast?
Hmm ik vind dit een lastige vraag!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik heb een vraag voor degene die al over hen ex heen zijn.
Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?
Zit ik ernaast?
Zeer herkenbaar, maar er is op iemand tegenkomen ook geen enkele vorm van logica los te laten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ?Herkenbaar?
Ja dat is erg klote. Bij mij was het zo dat tijdens de relatie waren er meerdere meisjes die wel geïnteresseerd waren en wel 'iets' met me wilde doen. Nu het uit is, valt het ietwat tegen. Is het dan toch een soort van zelfvertrouwen wat je dan wel uitstraalt en nu je (sinds kort) single bent toch niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Verder nog even terugkomend op mijn post van zaterdagnacht... Het is inderdaad vervelend als je (zoals ik) onzeker bent over de reden waarom het soms af en toe niet wil lukken met de meiden...
Het feit dat mijn ex alweer een nieuwe vriend heeft steekt me niet zozeer in de zin dat ze mij heeft ''verruild'' voor een ander, maar meer dat ik denk: wat heeft zij toch dat ze nu al aan haar 8e vriend begint terwijl zij mijn enige tot nu toe ooit is? Mis ik iets dat zij wel heeft, ben ik gewoon verlegen?
Ik wil eigenlijk gewoon weten ik welke categorie ik mezelf kan plaatsen. Het maakt me nog niet eens zo zeer uit (wel beetje natuurlijk ) of deze nu laag of hoog is, maar gewoon dat ik iets meer zekerheid heb over hoe ik nu lig bij de vrouwen zou toch fijn zijn...
Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ?Herkenbaar?
hmm, wat komt me dit bekend voor..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef JiggyJ het volgende:
Cezee ik vind het gewoon frustrerend om te lezen dat je kennelijk zelf niet doorhebt hoe je bezig bent!
Natuurlijk vind je het prima zo.. Hoe kun je je ex nu in godsnaam missen als je gisteravond seks met hem hebt gehad? Het loslaten is dus nog niet eens begonnen, dus hoe kun je dan de pijn voelen?
De relatie van een van mijn beste vrienden en zijn vriendin ging een half jaar geleden uit, zij maakte het uit nadat hij was vreemdgegaan...
De dagen die daaropvolgde zag ik hem helemaal " kapot"... Zij was boos, wilde geen contact, waardoor hij kapot van verdriet niets meer wou...Zegde af voor uitgaan, zat op school wezenloos voor zich uit te staren etc etc, ik dacht nou dit gaat wat worden zo...
Tot een week later, toen hij helemaal vrolijk opbelde of ik zin had mee naar de kroeg te gaan... Ik, wetebde hoe voorspelbaar dat soort situaties kunnen zijn wist de reden van die vrolijkheid natuurlijk al, en dat werd die avond in de kroeg door hem bevestigd: Zijn ex was niet meer boos, en wilde wel weer wat afspreken...
Zo is dat verder gegaan tot op de dag van vandaag, zij wil hem niet terug, maar ze zien elkaar zo' n 4 x in de week..
Als het moet haalt hij haar midden in de nacht op aan de andere kant van het
land, hij koopt dure laarzen voor haar, gaan samen dagjes weg, uiteten en binnenkort mag hij zelfs met haar en ouders mee op vakantie, maar aan is het niet, en guess what::: Hij vindt het niet eens erg, vindt het prima zo...
NATUURLIJK vindt hij het prima zo, iemand waarvan je houdt heb je gewoon nog in je leven ( zien elkaar minstens zoveel als tijdens de relatie) hij mag weer naar andere meisjes kijken, maar nu, ookal is het 6 maanden uit, als zijn ex een andere jongen krijgt, of eindelijk eens haar fucking verantwoordelijkheid gaat nemen, en zich gedraagt zoals je je als ex hoort te gedragen( want heb van haar beste vriendin gehoord dat zij hem niet meer terugwil, hij heeft natuurlijk nog 100% vertrouwen), dan gaat ze afstand nemen, en dan moet het hele proces van verwerken, 6 maanden na dato, nog van
voor af aan beginnen...
Ik heb er veel moeite mee gehad dat mijn ex zoveel afstand van me heeft genomen, maar nu bijna een jaar later ben ik haar op mijn blote knieen dankbaar dat ze mij mn eigen leven heeft laten heroppakken, terwijl ze alle kans had mij net zo te misbruiken als die ex van mijn vriend doet, namelijk puur om de leegte op te vullen, valse hoop te geven, terwijl je weet dat het nooit meer goed zal komen terwijk de ander daar vurig op hoopt...
CeeZee, als ik je verhaal zo lees, lijkt het me echt te mooi om waard te zijn. Ik vind het knap van je hoe je er mee om gaat en zou willen dat het voor mij ook zo was. Heb je een soort van afspraak gemaakt met je ex? Of gebeurt het gewoon? Wel goed dat je gewoon verder gaat met je vrienden en nu dan Bananenman. Maar wat JiggyJ zegt is toch wel heel erg waar. Ik heb het zelf ervaren. Je komt pas écht los wanneer je elkaar tijden niet ziet. Misschien is dit beetje bij beetje afkicken ook wel een manier maar dan nog moet er een punt komen waarop jullie elkaar niet meer gaan zien. Hoe kan je uberhaupt een nieuwe relatie aangaan als je nog zo met je ex bezig bent? Eerst het één afsluiten voordat je klaar bent voor iets nieuws. Dat is mijn visie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:33 schreef CeeZee het volgende:
Jiggy, je kan niet zeggen dat ik mijn ex niet mis..
Denk je dat ik hem na 2 maanden niet mis, omdat ik hem toevallig gister heb gezien?
Een paar uurtjes met hem wegen niet op tegen die weken alleen hoor
Cold turkey werkt voor mij niet zoals het voor jou heeft gewerkt (dat weet ik uit ervaring).. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en tempo, maar dat betekend niet dat ik niet bezig ben met verwerken.
Ik kan namelijk oprecht zeggen dat ik gelukkig ben, er zijn nog genoeg leuke dingen naast mijn ex over gebleven. Daar komt bij dat ik heb geaccepteerd dat het niks meer wordt en ik hou ook niet meer van hem zoals ik deed, dus ik denk dat ik al een heel eind ben..
En als jij daar anders over denkt, omdat ik hem nog wel eens zie (2 keer in 2 maanden, dus niet 4x per week zoals jouw vrienden), dan mag dat, maar voor mij werkt dit 'beetje bij beetje afkicken' beter.. Ik merk namelijk dat er steeds meer afstand ontstaat, op een normale, natuurlijke, niet pijnlijke manier en daar kan ik beter mee omgaan dan met 'opeens niks meer' (dan zou ik me pas echt waardeloos voelen).
Er is alleen nog steeds lichamelijke aantrekkingskracht en ik heb ook mijn behoeftes (ik heb er net zo veel plezier aan als hij hoor), dus ga ik de 'fout' in. En het probleem is dat ik niet hoef te stoppen met hem af en toe zien (Het is dan gewoon gezellig en het belet me niet in mijn eigen dingen). Maar ook dit zal, net zoals het contact, steeds minder worden, want ook hier krijg ik steeds minder behoefte aan.
En nee, banaan zal het niet leuk vinden als ik nog met een ex rotzooi, maar ik ken hem dan ook pas 1 avond. En ja, ik wil graag iets met hem afspreken. En ja, als dat goed voelt dan is het voor mij ook duidelijk, ik ben namelijk niet van plan iets moois te laten lopen vanwege een ex. Ik heb namelijk de fout eerder gemaakt om een ex bijna voorrang te geven en dat laat ik niet meer gebeuren. Dus mocht zich iets serieus aandringen dan moet en wil ik wel stoppen en dan zal ik dat ook zeker doen
Bij ons ligt het anders, er is van begin af aan (eerste keer zoenen) super sexuele aantrekkingskracht geweest. Gelijk nagels in mijn rug en bijten op m'n lip. Dat is het probleem niet. Ik ben alleen bang dat ik terug ga vallen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Anderen kunnen wel zeggen dat het niet verstandig is, maar dat ligt toch echt helemaal aan de verstandhouding met je ex en dat kunnen anderen niet beoordelen.
Ik zou de mijne ook niet mijn bed uitschoppen, maar voor mij is de realiteit helaas dat ze me juist wel nog graag ziet, maar niet meer sexueel aangetrokken is tot mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |