abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93590870
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.
Plus het feit dat ik haar had vergeven voor het feit dat ze dat deed... in feite heb je dan niet meer het recht om alsnog kut te gaan doen.
Nee, ik wil haar niet vrijpleiten van alle schulden, maar ik wil wel mans genoeg zijn om alle fouten die IK maakte ook op me te nemen.
ik denk niet dat je je in dit geval schuldig hoeft te voelen... zij heeft jou lopen naaien, dus die paar dingen die jij misch wel of nie gedaan hebben maken dan ook niet meer uit.
tuurlijk, je kan het voor een volgende relatie meenemen, maar daar zou het mee op moeten houden, voordat je jezelf in een depressie praat. ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:33:15 #202
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93591757
quote:
18s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef aami325 het volgende:
ik mis mijn kers verse ex best wel.. :|
Ja, ik ook :) Ik heb op de breuk aangespoord, maar sindsdien alleen maar de gedachte dat ik iets heel stoms heb gedaan door er mee te stoppen.
pi_93591996
Ik was ook afgevallen, hoeveel precies weet ik niet meer. Maar toen stopte ik met roken en nu zitten die kilo's er weer aan. :')
pi_93592118
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was ook afgevallen, hoeveel precies weet ik niet meer. Maar toen stopte ik met roken en nu zitten die kilo's er weer aan. :')
Voordat wij uit elkaar gingen was het even een maandje lastig, toen zijn we allebei iets van 6 of 7 kilo afgevallen. Ik eet nu weer goed maar ben 's avonds nu maar weinig thuis. Geen kans meer om zakken chips leeg te eten enzo dus ik ben nog maar weinig aangekomen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:46:04 #205
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93592303
Ik denk dat ik een heel zielig gezicht geweest ben een week of 2-3 nog nadat het uit was.
Antwoorden als "Ja, kan wel." "de hele dag :')

Stoer doen bij je vrienden maar dan 's avonds in bed piekeren en zelfs huilen. ( ja echte mannen huilen ook, en komen dus niet alleen maar voor de seks :D )

Het afvallen gaat zelfs nu nog door. Ben er niet ontevreden mee. Maar de leegte in mij....daar ben ik wel ontevreden over :P
Dit had ik niet verwacht.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:52:25 #206
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93592588
Huilen en dan nog jezelf een echte man durven te noemen...

Ik ben niks afgevallen, ik ging juist goed (en gezond) eten omdat het haar altijd tegen stond dat ik dat niet deed _O- :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:56:09 #207
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93592751
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Huilen en dan nog jezelf een echte man durven te noemen...
Oh, ben je er zo één...
pi_93592873
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik denk dat ik een heel zielig gezicht geweest ben een week of 2-3 nog nadat het uit was.
Antwoorden als "Ja, kan wel." "de hele dag :')

Stoer doen bij je vrienden maar dan 's avonds in bed piekeren en zelfs huilen. ( ja echte mannen huilen ook, en komen dus niet alleen maar voor de seks :D )

Het afvallen gaat zelfs nu nog door. Ben er niet ontevreden mee. Maar de leegte in mij....daar ben ik wel ontevreden over :P
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.

Trouwens is een goede tip om te kijken als in break up zit , die film is hilarisch
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:21:13 #209
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_93593653
Ok,
Mijn verhaal. Ik weet niet precies wat ik wil bereiken door dit op het forum te zetten. Maar het is wel gewoon even lekker om het van je af te schrijven.

Mijn relatie is nu ongeveer een half jaar "over". We zijn financieel nog aan elkaar gebonden en kunnen nog goed met elkaar overweg. Ik ben 1 van de weinigen die haar door en door kent en haar begrijpt in bepaalde zaken. Bij problemen en vragen belt ze mij op en ik vind het fijn om haar te helpen. We wonen ver uit elkaar maar zien elkaar nog zo een 1 keer per 2 maanden. We slapen dan in 1 bed, liggen tegen elkaar aan. Alleen er is geen liefde, sex enz meer. Ik maak me zorgen als ik weet dat ze in een dip zit. We vinden het fijn om samen te zijn maar het gevoel van liefde is weg. We maken nog steeds ruzie op zijn tijd alleen niet meer zo heftig.
Eigenlijk zijn we 100% verkeerd bezig maar het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Ik heb ondertussen een "scharrel" (ik zie haar niet zo negatief als het woord scharrel klinkt) gehad en daar fijne "dingen" mee gedaan, ik heb het tijdens doen van de fijne dingen niet moeilijk gehad en heb ook niet aan mijn ex gedacht. Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Hoe doorbreken we dit ritme?
Dus nogmaals idd, het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
- Is anything better than see a glimpse of a stocking top under a girl skirt?
pi_93593798
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.

Trouwens is een goede tip om te kijken als in break up zit , die film is hilarisch
*Noteert* Thanks voor de tip! ^O^

En Baker_Boy, hadden jullie een lange relatie? Wel fijn dat er nog zo'n contact is en geen ruzie of dergelijke. Het is moeilijk alleen begrijp ik het nou goed, je wil geen relatie aan gaan met iemand anders omdat je daar mee je ex zou kwetsen?
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:33:26 #211
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_93594115
Het is idd wel fijn zo een relatie, wij kunnen nu nog steeds bijna alles met elkaar bespreken.
Maar aan de andere kant kom je ook niet echt verder. Dat maakt het lastig vind ik. En ja idd dat is 1 van de redenen waarom ik nog geen relatie met iemand wil...stom he. Toen ik met dat meisje een leuke tijd had voelde dat heerlijk. (het was ook zo een tijd geleden :) ) maar toen mijn ex de volgende dag vroeg wat ik allemaal had gedaan voelde het een beetje alsof ik was vreemdgegaan terwijl dit onzin is dat weet ik ook wel maar ik heb ook niet gezegd dat ik met iemand was.
Ondanks dat ik toch wel blij ben dat het over is zou ik best wel een beetje gekwetst zijn als zij nu zegt dat ze gisteren met een andere kerel was.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
pi_93594498
quote:
16s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Ok,
Mijn verhaal. Ik weet niet precies wat ik wil bereiken door dit op het forum te zetten. Maar het is wel gewoon even lekker om het van je af te schrijven.

Mijn relatie is nu ongeveer een half jaar "over". We zijn financieel nog aan elkaar gebonden en kunnen nog goed met elkaar overweg. Ik ben 1 van de weinigen die haar door en door kent en haar begrijpt in bepaalde zaken. Bij problemen en vragen belt ze mij op en ik vind het fijn om haar te helpen. We wonen ver uit elkaar maar zien elkaar nog zo een 1 keer per 2 maanden. We slapen dan in 1 bed, liggen tegen elkaar aan. Alleen er is geen liefde, sex enz meer. Ik maak me zorgen als ik weet dat ze in een dip zit. We vinden het fijn om samen te zijn maar het gevoel van liefde is weg. We maken nog steeds ruzie op zijn tijd alleen niet meer zo heftig.
Eigenlijk zijn we 100% verkeerd bezig maar het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Ik heb ondertussen een "scharrel" (ik zie haar niet zo negatief als het woord scharrel klinkt) gehad en daar fijne "dingen" mee gedaan, ik heb het tijdens doen van de fijne dingen niet moeilijk gehad en heb ook niet aan mijn ex gedacht. Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Hoe doorbreken we dit ritme?
Dus nogmaals idd, het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
ik denk dat je de scharrel eerlijk kan vertellen dat je de tijd met haar echt geweldig vind en ook graag met haar verder wil. maar dat je op dit moment nog even wat tijd nodig hebt, als ze echt van je houd zal ze hier vast en zeker begrip voor hebben.

het lijkt me ook nioet verstandig dat je nog lang verder gaat met je ex, iig op de manier die je nu zelf beschrijft. wat zal je nieuwe scharel wel niet denken als ze er bijvoorbeeld achter komen dat jullie in hetzelfde bed slapen? zou je zelf geloven dat er niks gebeurt als je huidige scharrel hetzelfde zou opbiechten over een ex en haarzelf?
  donderdag 3 maart 2011 @ 15:58:14 #213
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_93595116
Die scharrel heb ik eerlijk verteld hoe eea in elkaar steekt. Ik ga ook niet meer zo heel vaak naar mijn ex toe maar we bellen nog wel heel vaak. Ik weet dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan maar ja zoals de titel van dit topic al een beetje aangeeft, het is best een kunst, het loslaten van je ex...

btw, best uniek dat er op op en in dit topic zo serieus wordt gereageerd, dat is wel eens anders op FOK.
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
pi_93598124
Hier word gelukkig meestal wel normaal gereageerd ;)

Ik snap wat je bedoeld met dat het met je ex nog vertrouwd is, dat heb ik zelf namelijk ook als ik hem weer zie (maandag komt ie weer).. En ik weet dat ik hem los moet laten, maar voor nu is het nog even fijn dat we zo met elkaar om kunnen gaan. Alleen ik zou dat wel opgeven als er potentieel relatie materiaal voorbij komt.
Het is namelijk niet voor niks uit (hij houd niet meer van me) en ik ben niet van plan om mijn leven stil te zetten voor hem. Als we vrienden kunnen blijven vind ik dat leuk, maar niet als dit mijn kansen om verder te gaan in de weg zit :P

Dus als jij die scharrel leuk vind zou ik er wel voor gaan, want met je ex word het niks meer en ik denk dat dit dan wel een goed moment is om echt los te laten.
pi_93599160
quote:
16s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Baker_Boy het volgende:
Die scharrel heb ik eerlijk verteld hoe eea in elkaar steekt. Ik ga ook niet meer zo heel vaak naar mijn ex toe maar we bellen nog wel heel vaak. Ik weet dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan maar ja zoals de titel van dit topic al een beetje aangeeft, het is best een kunst, het loslaten van je ex...

btw, best uniek dat er op op en in dit topic zo serieus wordt gereageerd, dat is wel eens anders op FOK.

Vind ik sowieso hier in R&P. :Y Op een paar lullige reacties na (die hou je overal en altijd) heb ik vorig jaar zoveel gehad aan Fok! in dat topic wat ik toen opende, ook per PM's die me echt goed deden. Zat mensen in real life waar ik mee kon/kan praten, maar voelde gewoon fijner even gal anoniem te spuien en nog steeds af en toe. Fijn dat het kan hier! ^O^

Bakerboy, begrijpelijk...Maar jij moet toch ook verder. En eens met Ramakandra, als scharrel/potentiele nieuwe liefde is het best gek om erachter te komen dat jij nog af en toe in 1 bed ligt met je ex, al gebeurt er niks. En als je nu eens begint met het stoppen van vertellen van dit soort dingen aan je ex? Dan doe je haar geen kwaad en jij begint aan je nieuwe leven!
pi_93599352
Vandaag een email van mijn ex gekregen. Zou hij soms meelezen? :') Informeerde zowaar hoe het met me gaat en met onze mijn huisdieren. Ik zat meteen hele regels terug te typen (Ik heb dit gedaan! En dat overkwam me! En dit en dat en zus en zo!) maar zat direct elke zin weer te backspacen of in te korten, hoe graag ik ook dingen die ik meemaak met hem wil delen...het is klaar, hij maakt er geen deel meer van uit. Mijn antwoord kort gehouden, dat het best gek is, het is alweer een jaar geleden nu, maar dat het nu goed met me gaat en ik hoop met hem ook. Even kort heen en weer gemaild. En nu is het klaar. En nu heb ik zaterdag een date. Voor de derde keer met een hele mooie meneer. Die ook nog eens lief is. En aardig. O+ Goeie timing wel, precies een jaar later. :Y Date gaat waarschijnlijk niet door. Alternatief: aan de drank in de kroeg. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Natalie78 op 03-03-2011 22:18:10 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:57:35 #217
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93609233
quote:
16s.gif Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Je denkt dat, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Lijkt mij dat als je met je ex in 1 bed slaapt en tegen elkaar aan gaat liggen maar er geen liefde en sex bij komt kijken dat je er dan toch flink overheen bent? :P Ik zou het niet kunnen in ieder geval :D

De keuze maken wat je wilt, wil je je ex in je leven houden op deze manier dan zal je zoals Natalie zegt het haar moeten gaan vertellen.
[/quote]
pi_93614165
Het is je ex.. En dat betekend niet dat je haar pijn moet doen, maar geen relatie beginnen vanwege haar gevoelens is ook niet de bedoeling. Jullie moeten allebei je eigen weg gaan dus je kan het haar beter rustig vertellen, want het moment dat 1 van jullie 2 weer iemand anders krijgt moet toch een keertje komen ;)

ik snap dat het kut is.. ik hoop het ook nog lang niet te horen van hem.. maar het is nou eenmaal niet te vermijden
pi_93614366
En alsof dit jaar nog niet erg genoeg kan: vandaag te horen gekregen dat mijn baan morgen per direct ophoudt. Geen contractverlenging...
Zit al niet helemaal lekker in m'n vel. M'n werk was een van die dingen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken en dan krijg je dit. :r

Morgen eens een goed gesprek.

Sorry voor offtopic
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93615245
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
En alsof dit jaar nog niet erg genoeg kan: vandaag te horen gekregen dat mijn baan morgen per direct ophoudt. Geen contractverlenging...
Zit al niet helemaal lekker in m'n vel. M'n werk was een van die dingen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken en dan krijg je dit. :r

Morgen eens een goed gesprek.

Sorry voor offtopic
Sjeesh, wat naar. Sterkte!
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:18:54 #221
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93615713
Heb je geen opzegtermijn? Of zat je er via een UZB?

On the positive side: heb je in ieder geval iets anders om je druk over te maken en mee bezig te houden. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93616193
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Sjeesh, wat naar. Sterkte!
Dankje
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je geen opzegtermijn? Of zat je er via een UZB?

On the positive side: heb je in ieder geval iets anders om je druk over te maken en mee bezig te houden. ;)
Opzegtermijn? Hoe bedoel je?
Ik had een half jaar contract bij de Media Markt en die verloopt 6 maart. Aangezien niemand iets wist en de directie pas vandaag bekend maakte dat ik eruit moet komt dit totaal onverwacht...

Maargoed, ik ga morgen carnaval vieren en daarna een midweek met vrienden erop uit... al dat gezeik komt later wel ;( Heb het ff helemaal gehad
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:26:04 #223
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93616277
Het is meestal wel netjes dat ze minstens een week (via UZB) of een maand (op contractbasis) van te voren aangeven of je contract wordt verlengd of niet. Een dag van te voren is gewoon belachelijk en daar zou ik die lui morgen zeker op aanspreken als ik jou was. Dat is gewoon geen stijl.
pi_93616416
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef goofy_goober het volgende:
Het is meestal wel netjes dat ze minstens een week van te voren aangeven of je contract wordt verlengd of niet. Een dag van te voren is gewoon kut en daar zou ik morgen zeker wat van zeggen dat ze niet netjes handelen.
Morgen ga ik inderdaad naar de directeur en ga verhaal halen en ze inderdaad duidelijk maken dat dit gewoon zeer asociaal is... Heb me totaal niet kunnen voorbereiden. Mijn afdelingsleider wist het zelfs pas sinds gisteren en al m'n collega's vinden het jammer. Ik had het daar echt super naar m'n zin en nu dit...

Ben over het algemeen niet iemand die snel om iets gaat treuren, maar het begint me nu wel érg tegen te zitten :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:30:56 #225
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93616650
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer. ;)
pi_93617479
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, ik had in maart 2010 hetzelfde. In één klap m'n vriendin en baan kwijt. Dan zakt de moed je ook wel in de schoenen. Okee, anderhalve maand later was t dan weer goed gekomen tussen ons, maar om eerlijk te zijn heb ik daar nu nog altijd spijt van dat ik niet wat sterker in mijn schoenen stond toen. Maar goed, dit gebeurt me dus geen tweede keer. ;)
Ja tis gewoon klote, maar ik probeer het positief te benaderen... ik heb goeie vriendenkringen en ik ben gelukkig niet ineens heel erg kwetsbaar zonder loon.
Na mijn midweekje weg gewoon verder zoeken en de hoop erin houden. Ookal ziet het er nu ff slecht uit.
Thanks in ieder geval.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93666823
Hier gaat het al de hele week super!
Na die dag (verplicht door omstandigheden) eropuit vorige week vrijdag met mijn ex ( en anderen ) zijn dingen in mijn hoofd radicaal veranderd...
Mijn hele gedachtegang is anders, sta voor het eerst sinds het 11 maanden geleden uitging weer vooruitkijkend in het leven in plaats van hopeloos terugblikkend...

Kan eindelijk weer een paar uur leren zonder afdwalende gedachten, het doet me geen pijn meer, voel me niet meer gekwetst door haar en het feit dat ze een nieuwe vriend heeft, heb weer zin om de (kleine) dingetjes in mijn leven waar ik niet tevreden over ben aan te gaan pakken en te veranderen, ik heb daar zelfs zin in, ipv te denken " wat maakt het allemaal nog uit, het wordt nooit meer zoals het was"...
Als ik een foto van haar zie dan zit daar niet meer iemand die nog zo erg van "mij" voelt waarvan ik me afvraag hoe ze me zo makkelijk heeft kunnen laten gaan, maar gewoon een leuke ex maar die absoluut niet bij mij past...
Had niet verwacht dat vorige week zo' n Positieve impuls zou geven, denk dat ik oprecht kan zeggen dat ik voor 99% over
haar heen ben...

Zoals jullie trouwens misschien wel weten, sms ik al vanaf november bijna dagelijks met een meid... Ze zocht zelf het contact met mij, wou langskomen etc etc...
Ik was altijd een beetje afwachtend/liet haar het initiatief nemen voor het contact omdat ik erg onzeker was geworden...

Vaak begint zij met sms'en en dan antwoord ik gewoon terug en hebben we een leuk "gesprek", af en toe neem ik het initiatief, verhouding 7/2 ongeveer..
Naast mijn onzekerheid heeft/ had het er ook een beetje mee te maken dat ik haar ergens een beetje apart vind ook...
Heb het idee dat ze niet erg veel vriendinnen heeft en daarnaast kickt ze erop om "slim" gevonden te worden...

Dit in de zin van dat ze het vaak heeft over dingen dat ze cum laude vwo heeft gehaald, en ze blijft het maar hebben over haar twijfel of ze nu medicijnen of tandheelkunde zal gaan studeren... Of het zo is weet ik niet, maar eventueel verkapt : " kijk mij eens intelligent zijn" zou voor mij een behoorlijke afknapper zijn...
Toch overwint de nieuwsgierigheid het: ze is (extreem) knap, en op vakantie hadden we eindeloze gesprekken, in tegenstelling tot mijn ex waarmee ik soms na 5 minuten al liep te gissen naar gespreksstof...

Wat ik echter vreemd vind, is het feit dat ze meestal honderduit vertelt en zoals gezegd ook bijna altijd het initiatief neemt en ik iemand ben die , als ik terugstuur, altijd gewoon vriendelijk en geinteresseerd terugstuur...
Soms is het echter zo dat, wanneer we wat contact hebben, of middenin een "sessie:P" zitten, ik oprecht geinteresseerd iets aan haar vraag, en dan opeens gewoon een antwoord van bijvoorbeeld "nee" krijg, en vervolgens niets meer...

Nu ben ik nogal gauw op mijn pik getrapt en denk ik " met zulke antwoorden, laat dan maar zitten"
Maar altijd hoor ik dan na een dag/paar daagjes wel weer van haar...

Ook valt me vaak op dat zij dus het meeste contact zoekt, en dan praat ze volop, maar soms als ik eens contact zoek( de spaarzame momenten) dan krijg ik ook soms een kortaf antwoord van een of twee woorden...

Misschien is mijn ego iets te groot hoor, maar zo werkt het toch niet? Alleen antwoorden wanneer je er zin in hebt, en dan vanuit het niets afkappen, of wannerr je zelf niet het initiatief voor contact hebt genomen gewoon kortaf reageren...

Jullie denken misschien wat doet hij moeilijk, maar ik twijfel tussen een aantal opties:
- of ze heeft zoals ik soms vermoed niet echt veel vriendinnen, en gebruikt mij om tegenaan te lullen, maar alleen wanneer het haar zelf uitkomt... Dit zou ik echter raar vinden want ik ken haar in principe alleen van 3 weken vakantie..
pi_93666889
Of optie 2: ik ben gewoon te snel op mijn teentjes getrapt..

Het is gewoon imo vreemd, dat wanneer ik een meid leuk zou vinden, ik vind dat ik mijn eigen glazen in zou gooien wanneer ik antwoorden zou gaan geven als: nee/oke oid...
Tegen zo iemand wil je jezelf toch van een leuke/spontane kant laten zien..
En als ik even geen tijd of zin zou hebben om te reageren dan zou ik een paar uurtjes wachten met antwoorden om dan het weer op te pakken, maar ik zou persoonlijk nooit met dat soort kortaf antwoorden gaan strooien...

Wat ik namelijk ook vreemd vind, is dat ik me bedacht dat we inmiddels al bijna een half jaar sms'en, en ze nog altijd geen enkel initiatief toont om eens af te spreken oid...
Heb wel eens vaker meegemaakt dat meiden contact met me zoeken, en ik vind het altijd leuk om te wachten tot zij het initiatief neemt voor " meer" en tot nu toe heeft het hoogstens 6 weken geduurd voordat een meid eens vroeg " zou je wat willen afspreken" oid...
Dit lijkt een beetje een gebed zonder end te worden, en heb ook niet echt zin om haar uitlaatklep te zijn, vooral omdat ze het nogal veel over zichzelf heeft...

[ Bericht 90% gewijzigd door JiggyJ op 04-03-2011 22:56:59 ]
pi_93671433
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.

Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet :+

Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel :P)

Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettig :) Heb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik :P Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...

Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...

Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien :P

Ik ga lekker verder! :D
pi_93675905
Nou, kom net terug van m'n eerste avond carnaval vieren :D
Totaal niet aan m'n ex gedacht, alleen toen Guus Meeuwis - Per Spoor langs kwam... Deed ons beide altijd denken aan de treinreizen die we naar elkaar toe maakten, dus zojuist dacht ik daar weer aan.
Maar in plaats van stil te worden en te jammeren heb ik gewoon met de hele club mee staan blèren :D
Merkte eveneens dat ik nog wel in de markt lig. Met een tweetal meisjes toch wel wat dichter op elkaar gedanst en wat langer oogcontact gehad. Helaas op niks uitgelopen :P Misschien maar wat meer initiatief tonen de volgende keer. Is wel goed voor je ego in ieder geval.

Maargoed, bier begint wel in te slaan nu, dus ik gooi wat glazen water naar binnen en ga eens beginnen aan een heerlijke nachtrust!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93676180
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego :D
  zaterdag 5 maart 2011 @ 08:36:50 #232
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93676725
gisteravond vaag gedroomd, geen idee wat het betekend. acceptatie denk ik.

vanavond flink sjansen inderdaad :) had goede contacten de afgelopen keer. hopelijk komt er nog wat van ook :D
pi_93681682
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef H6-4ever het volgende:
Hier zelfde verhaal, sjansen is goed voor je ego :D
+1, en de beste afleiding die er bestaat! :Y ^O^
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:10:42 #234
321412 Baker_Boy
Kereltje van de bakker
pi_93682448
Veel plezier beide, enjoy!!!!!!
- Resistance is futile
- Face down, Ass UP!!!
pi_93683044
Ik kan ook niet wachten :D
Heb echt veel zin om 3 avonden lang alles te vergeten en gewoon een leuke tijd te hebben!

@ Jeice
Fijn dat het goed gaat!
pi_93683118
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef jeice het volgende:
* jeice meldt zich maar weer eens in dit topic.

Na meerdere malen van anderen te hebben gelezen dat een tijdje NIET in dit subforum komen toch wel een beetje hielp heb ik dit ook maar eens gedaan. En inderdaad... 2 weken even niet kijken lijkt te helpen, op de een of andere stomme manier. Waarom ik hier dan toch weer kom? Ach... een weekendje even niks te doen, voor het eerst in weken en toch maar een status update geven, of jullie willen of niet :+

Eigenlijk gaat het best goed. M'n nieuwe werklocatie bevalt prima, ze zijn zeer tevreden over me. Zelfs zo tevreden dat een loonsverhoging + functieverhoging binnen nu en een jaar toch wel een zekerheidje is. Leuke ploeg ook, en dat ik nu in totaal 20 minuten op de fiets zit ipv ruim anderhalf uur per dag in de auto is ook een verademing. Daarnaast ben ik begin februari begonnen met hardlopen, na al het spinnen wat ik al deed. Dit gaat prima, ik heb inmiddels een stuk of 9 keer hardgelopen en zit nu tegen de 10km aan 1 stuk aan. Voel me merkbaar fitter dan een jaar terug en dit is ook enigzins te zien geloof ik (ik sta nooit op de weegschaal maar mensen om me heen zeggen het wel :P)

Of dat de oorzaak is, of mijn verbeterde zelfvertrouwen (of beide), dat ik ineens bijna elk weekend wel vol zit met afspraken en toch wel iets meer aandacht krijg dan voorheen weet ik niet, maar het is wel prettig :) Heb er flink op los gestapt de afgelopen weekenden, waarbij ik 2 weken geleden nog de mooiste avond had op een vrijdag. Flink oogcontact gehad met een (toch wel veel jongere volgens mij, maar ERG leuke) meid de hele avond. Maar ik was natuurlijk te schijterig om er op af te stappen. Er te lang uit geweest denk ik :P Daarnaast duiken er links en rechts meiden uit m'n verleden op dit wat met me willen drinken of iig contact zoeken, altijd leuk natuurlijk. Afgelopen zondag met m'n eerste vriendin hier thuis gegeten en een filmpje gekeken. Super gezellige avond gehad, niks gebeurd ofzo en dat zit er ook niet in, maar wel helemaal top. En binnenkort een bak koffie doen met een meid die ik minstens 15 jaar niet gezien heb, maar net als ik ruim 4 maanden single is, we zullen zien...

Voor wat m'n ex betreft; ik heb haar nu bijna 2 maanden niet gesproken. Irritant genoeg droom ik de laatste tijd wat vaker over haar, en moet ik de laatste 2 weken weer iets meer aan haar denken als eerder, misschien ten gevolge van? Misschien slaat het nergens op, maar zo nu en dan bekruipt het nare gevoel me dat ze binnenkort toch een definitieve "echte" relatie met iemand krijgt (die barman?) of zwanger blijkt te zijn. Tot nu toe hebben m'n gevoelens me niet in de steek gelaten, maar dat zou best wel klote zijn natuurlijk...

Ze knipt m'n oma nog steeds en m'n oma kon het waarschijnlijk niet laten om te vertellen hoe goed het wel niet met me ging. M'n ex had daarop gezegd: "Maar misschien komt het binnenkort wel weer goed tussen ons hoor, je weet het nooit". Vond ik op z'n minst een aparte opmerking, het lijkt alsof ze denkt/hoopt dat de deur nog open staat? Ik weet het niet, wil het ook niet weten. Begin langzaam maar zeker prima te wennen aan dit leventje. Ik zag toevallig nog wel een foto voorbij komen van haar op een facebook pagina. Terwijl ik afgevallen ben is zij zo te zien toch wel redelijk aangekomen. Ze is nooit echt slank geweest, en hoewel ik absoluut niet vies ben van een maatje meer was het toch in zekere zin prettig om te zien :P

Ik ga lekker verder! :D
Haay Jeice!

Wat fijn dat he zo goed met je gaat! Leuk op te lezen.
Ook fijn dat je baan zo goed bevalt en daar een positief vooruitzicht in hebt! Goed zo!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_93715872
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.

Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
  zondag 6 maart 2011 @ 04:13:12 #238
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_93716499
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:58 schreef Mr.Myst het volgende:
Jee wat rustig! Carnaval waarschijnlijk. Bij mij iig wel. Heb m'n ex vanavond nog gezien en heel kort gesproken. Mag eigenlijk geen gesprek heten... Zelfde café, onze liedjes. Gewoon kut, ondanks dat het best gezellig was.

Je eindigt toch alleen in bed. Zonder gezelligheid, intimiteit e.d.
Lastig, vooral als je twee jaar achtereenvolgens de leukste carnavals ooit hebt gehad. Dan is dit nu toch heel raar...
Das kut om te horen gozer... je gaat de komende dagen wel nog op stap?
Ik namelijk niet. Morgen blijf ik bij m'n pa slapen en ga ik niet uit en daarna ga ik met vrienden naar centerparks.

Vanavond wederom gek doen. Enorm veel gedronken en veel gesjanst met meiden, waar ik ook antwoord op kreeg. Of 't slim is zal ik morgen pas kunnen bedenken, maar heb vrij intiem gedanst met een oud collega van de AH en een gezellige tijd gehad.
Ondanks m'n beschonken staat herinner ik me wel dat 1 week en 1 dag geleden nog steeds vast stond dat zij en ik carnaval gingen vieren met wat vriendinnen van haar en daar baal ik nog steeds een beetje van ;(

Maargoed, ik moet echt gaan want het gaat niet zo geweldig atm :')
Weltrusten allemaal en misschien tot morgen :W
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93716733
Over je ex heen, tsja in het dagelijks leven wel maar soms merk je toch dat je wat littekens hebt opgelopen hier en daar...

Vanavond voor de derde achtereenvolgende week uit met 4 vrienden... 2 gaan er telkens eerder naar huisaar ik wil nooit de loser zijn dus blijf altijd langer...
De andere 2 vrienden zijn gladde jongens en goede praters, en zodra ik met hen sta weet ik dat het voor mij een kutavond gaat worden...
Hoe het toch telkens weer komt weet ik niet, maar zij worden aangesproken door de ene na de andere meid, en dat mondt altijd uit in zoenen of seks, en dan sta ik daar weer een beetje in mn eentje...
Dit terwijl ik qua uiterlijk toch op zijn minst gezegd absoluut niet onderdoe voor beiden...

Tsja hoe kan dit nu in 9 vd 10 gevallen toch weer het geval zijn ga je je dan afvragen... Vertelde mezelf maar dat het wel zal komen doordat ik waarschijnlijk een hele gesloten houding heb, komt er echt nog geen minuut later een meid meid naar je toe die zegt dat je zo' n lieve spontane uitstraling hebt...

Tsja dan weet je toch ook even niet meer waar je het zoeken moet...
Weet heus wel waar het probleem zit, heb toch een aantal meiden op me af gehad vanacht maar ik weet het balletje gewoon niet aan het rollen te krijgen...

Voorheen deed dit me niets, en dacht ik gewoon steevast ik ben leuk en knap genoeg, het ligt gewoon aan mijn eigen onzekerheid dat ik zo weinig succes heb met de dames maar sinds het uit is ging het me toch wel behoorlijk veel pijn doen,..
Vooral als je weerr eens alleen naar huid fietst en je bedenkt dat je ex nu lekker met haar vriend in bed ligt...

Erg pijnlijk voor mij en dit blijft gewoon kut, maar ik probeer me maar vadt te houden aan de gedachte dat er op dit moment ergens een meisje rondloopt dat ooit stapelgek op me zal worden... Let's hope so...
pi_93723215
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd :(
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..

Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk :P
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..

Hoop dat ik daar snel overheen ben :P

Genoeg gezeurd, nu weer verder carnavallen!
Gister achter de bar gestaan dus alleen maar wat geflirt met jongens, maar vanavond ga ik er wel even kijken of ik nog weet hoe versieren moet ;)

(En het is nu 2 jaar geleden dat ik mijn ex ontmoette met carnaval.. Alleen ga ik daar niet aan denken)
  zondag 6 maart 2011 @ 13:41:19 #241
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93724422
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:04 schreef CeeZee het volgende:
Vervelend heh, dat je toch altijd weer alleen in bed eindigd :(
Daarnaast kan ik er op het moment nog van uit gaan dat hij dat ook doet, dus het is niet zo dat ik me kut voel omdat hij wel iemand heeft.. Maar dat zal op den duur natuurlijk wel komen..

Het is gewoon dat ik 'iemand' wil. Nouja niet gewoon iemand.. Wel een leuk en speciaal iemand natuurlijk :P
Maar ik wil me niet meer alleen hoeven te voelen.
Verder gaat het namelijk prima met me, ik heb het leuk met mijn vrienden, op school en werk gaat het ook prima, ik kan mezelf ook goed vermaken als ik alleen thuis ben.. Maar soms dan steekt het even.. Het idee dat je eigenlijk toch maar alleen bent..
pfff, ja dat heb ik ook. alleen heeft mijn ex waarschijnlijk alweer een nieuwe vriend en dat steekt wel een beetje. maar de afgelopen paar weken had ik leuk oogcontact met wat meisjes en ik baal er een beetje van dat ik gisteren niet uit ben gegaan om er werk van te maken. :O -O-
pi_93756626
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.

Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.

Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
pi_93759438
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..

Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93759457
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef Mr.Myst het volgende:
Carnaval dag drie. Weer alleen geëindigd, al kan ik niet zeggen dat ik m'n best gedaan heb voor een ander. Het kutte is dat ik m'n ex twee tot drie keer tegen kom, elke avond. Hoewel ik weet dat het over is, bevordert het m'n stemming niet. Weet ook niet hoe ik dat beter zou kunnen maken. Kan ze namelijk niet ontlopen, of ik zou de carnaval over moeten slaan. Maar dat is ook niet de bedoeling. Het blijft gewoon kut, hoe je het ook wendt of keert. Doorgaan... Dat doe ik wel, maar makkelijk is anders.

Het 'verwijt' wat ik van goede bekenden en familie wel vaak heb gekregen is: Je bent te gevoelig.

Dat is ook zo, maar dat verander je niet zo makkelijk... Dat is geen kwestie van niet willen...
Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid. :D
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93759480
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gisteravond geen carnaval gevierd en bij mn pa wat films gekeken.
Vannacht gedroomd dat ik en mn ex samen gingen uiteten en naderhand in bed belanden en uiteindelijk seks hebben...
Op dat moment werd ik wakker.
Mn pa is nu naar zn werk, mn broertje slaapt nog en ik zit alleen beneden te denken aan haar. Zit op de plke waar zij zat en mis haar eigenlijk heel erg, na alles wat ze me gedaan heeft..

Over een half uur rij ik naar mn vrienden en gaan we naar centerparks waar ik al maanden op verheug. Maar jullie zien me dus over een week weer :)
Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?

Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93763189
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Zolang je maar lekker veel lol hebt gehad. Je ex tegen komen is alitjd ff zuur.
Ik denk niet dat er zo iets bestaat als 'te gevoelig'. Als je echt van iemand hebt gehouden, doet het je gewoon meer. Dat is niet erg maar het moet wel sluiten. Je moet het op een gegeven moment wel af sluiten. Zodat je verder kan met je leven. Vrijheid = Blijheid. :D
Eens :P

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:46 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Kloteee. Die dromen over je ex. Ik heb dat ook, laatste paar dagen wat erger omdat ik weer beetje contact met haar heb. Hoe ga je zoiets tegen?

Veel plezier in Center Parcs! Geniet ervan. Cya in a week!
Die dromen ga je niet tegen..
Hoe goed je ook bezig bent, je onderbewustzijn is toch nog een beetje met je ex bezig en dat uit zich dan in je dromen.. Erg kut helaas, vooral zodra je wakker bent..

Gister een leuke avond gehad met mijn vrienden :)
Maar miste wel iemand om die kleffe smartlappen tegen te blèren.. Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.

Vanavond weer met een groter groepje dus dat word wel leuk!
Ik zie alleen vanmiddag eerst mijn ex nog.. Kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd :X

Iedereen nog een fijne carnaval!
pi_93764042
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?

@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!

Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??

Yea have fun!
pi_93767783
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef CeeZee het volgende:

Zie je allemaal verliefde stelletjes en ik zit dan maar aan 'hem' te denken, terwijl ik weet dat hij bij dat zelfde liedje niet meer aan mij denkt.. Ugh.. Ik moet ophouden met zou denken en gewoon lol maken.

Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
pi_93769269
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ken dat wel, was op een leuk feestje afgelopen zaterdag, maar een paar single vrienden hadden afgezegd dus ik ben gegaan met een bevriend stelletje. Maar ik voelde me toch wel een beetje het vijfde wiel aan de wagen, het drukte de pret toch enigszins. Ik heb me nog niet eerder zo 'single' gevoeld, heel ongemakkelijk.
Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer :)
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!

Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
pi_93770628
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat is erg zuur inderdaad. Even doorbijten en weer verder. Het komt wel weer :)
Daardoor voelde jij je op een negatieve manier single. Het kan ook heel erg positief zijn eh!

Ik geniet er van, ook al ben ik nog niet helemaal over m'n ex heen.
Het was niet zozeer dat ik mijn ex miste, maar meer dat ik me ongemakkelijk voelde omdat niemand die ik kende daar ook als single was. Dat stelletje was natuurlijk vooral met elkaar bezig, dus dan voel je je wel een beetje alleen.

Maar dat kan inderdaad ook positief zijn, ik wen er wel aan :)
pi_93771188
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?

@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!

Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??

Yea have fun!
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat' :P
En dat was niet mijn bedoelding..

En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen ;)
pi_93772519
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat' :P
En dat was niet mijn bedoelding..

En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen ;)
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!

Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
pi_93783047
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!

Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
Gefaald.

Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.

Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten! :D
  maandag 7 maart 2011 @ 20:29:15 #254
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93785320
Ajoh, driemaal is scheepsrecht, probeer het nog een keer :D
[/quote]
pi_93803632
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Gefaald.

Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.

Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.

Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:46:55 #256
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93804478
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch is dat een beetje vreemd eigenlijk. Ik bedoel, ze heeft mij bedonderd en als ik haar nu nog zie dan laat ik haar ook te makkelijk toe omdat er nog gevoelens zijn.

Maar iets zegt mij dat als ik mij echt los van haar heb gemaakt, dat ik mij dan vooral zal storen aan hoe ze met mij omging en wat ze mij heeft aangedaan en dat ik dan echt geen zin meer heb om haar nog eens te zien ofzo. 8 jaar of niet.. ik zou geen zin hebben om mij weer zo kwetsbaar te moeten voelen.

Anyhoo.. ik hoop dat punt ergens te bereiken. Het wordt al makkelijker voor mij om niets meer van me te laten horen als ze er niet is. De nachten dat ik alleen ben, worden rustiger :)
There is a long line down from heaven.
pi_93804817
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Gefaald.

Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.

Je ex maakt toch nog altijd iets in je los. Dat vertrouwde gevoel, dat fijne gevoel. Het voelt super op het moment maar daarna zit je opnieuw met een kut gevoel. Ik vraag me af hoe zoiets vol te houden is..
pi_93806415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?

Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.

Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.

Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.

Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
pi_93808423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.

Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.

Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.

Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.

Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.

Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
pi_93809746
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.

Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.

Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.

Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:25:04 #261
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810155
bah, raar gedroomd toenstraks. -O-
pi_93810256
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.

Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
Dat had ik me ook al voorgenomen. Als ze erom vraagt, zeg ik het haar gewoon. Dan zien we wel of ze nog wilt dat ik blijf slapen.

Ja, dat heb ik dus ook gedaan. Nu lekker veel te doen, uitgaan, feestjes en contact met meisjes waarbij het contact tijdens m'n relatie altijd beperkt was. Heerlijk om zonder rem erop te kunnen doen wat ik wil.

Oef, jij zit nog met dat huis gebeure :( dat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef Under_Score het volgende:
bah, raar gedroomd toenstraks. -O-
Wat dan?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:42:26 #263
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810698
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

Wat dan?
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
pi_93810770
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Under_Score het volgende:

[..]

over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:52:06 #265
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810996
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.

ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.

maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom -O-
pi_93811002
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

Oef, jij zit nog met dat huis gebeure :( dat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?

Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij in :) Geen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.

Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel :)
pi_93811839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij in :) Geen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.

Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel :)
Juist, dat is beter zeg :D woont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.

ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.

maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom -O-
Back to reality.. yea raar rot gevoel. Zal vandaag en morgen nog wel even door je kop schieten maar als ik jou was zou ik me er niet al te druk over maken. Gaat wel weer over.

Ja, misschien dat het toch te maken heeft met dat ze je geen pijn wilt doen, ik weet het niet. Misschien kan je het aan haar vragen..?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:19:21 #268
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93811899
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.

mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
pi_93811904
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Juist, dat is beter zeg :D woont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.

Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen :P
pi_93812098
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Under_Score het volgende:
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.

mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen :P
Haha ja, weetje. Ze is nu je ex. Haar probleem inderdaad. Ze is jouw zorg niet meer. Althans, zo zie ik het.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:33:41 #271
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93812390
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.

mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.

ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
pi_93812763
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Under_Score het volgende:

[..]

mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.

ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
Ik snap je. Gezeur wordt je gek van.
Is het misschien een bekende van je en ontloopt ze je daarom?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:52:28 #273
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93812994
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
pi_93813270
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Under_Score het volgende:
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
Ze moet gewoon niet zo raar doen, mjah ach. Dat heb je met exen.
Het loslaten van je ex is echt een kunst..!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:04:09 #275
176114 Under_Score
Sarcastische lul
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:26:28 #276
336046 PlaceboEffect
Verwachtingseffect 150%
pi_93814166
Ik heb een vraag voor degene die al over hen ex heen zijn.

Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?

Zit ik ernaast?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:46:45 #277
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93814935
bij mij net andersom. hou niet meer van dr, maar moet nog wel vaak aan dr denken.
pi_93814978
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:

Ondanks dat je er overheen bent, betekend dat ook direct dat je niet meer van die persoon houd?
Je hoort vaak "Uit het zicht is uit het hart.". Maar... ik zie mezelf uiteindelijk wel over deze situatie heen komen, maar niet stoppen van haar te houden?

Zit ik ernaast?
Ik houd nog van mijn ex. Zij ook van mij, ze zei dat 'ze het niet leuk vond om mij te verlaten, omdat ze dan iemand van wie ze houdt pijn doet'.

Maar goed, wij waren al vele jaren bij elkaar en dan is het houden van natuurlijk anders dan nog smoorverliefd zijn. Ik houd van haar dat ik het beste met haar voor heb. Zij houdt van mij dat ze mij niet in de put wenst te zien. Maar de verplichtingen naar elkaar zijn wel gestopt, dus we doppen wel onze eigen boontjes. Het ligt ook aan op welke voet je uit elkaar bent gegaan. Bij ons was geen sprake van ruzie, alleen maar van het ontbreken van wederzijds (sexueel) verlangen. Dan houd je nog steeds van elkaar, maar meer zoals heel goede vrienden ook van elkaar houden.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:49:30 #279
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_93817307
Meld zich :

Zaterdagnacht belde mijn ex huilend op ze wilde praten en ze miste me ontzettend en ze had het zo moeilijk.

Helaas moet ik elke dag langs haar huis (we wonen vlak bij elkaar) en zie dat de auto van haar ex er al voor de tweede dag staat. De gordijnen zitten potdicht dus 1+1=2 dacht ik zo.

Verdomme, bel me dan ook niet.

Ik lurk al een tijdje mee en ik moet zeggen het loslaten van je ex (of je ex die je niet loslaat) is inderdaad een hele kunst.
pi_93817372
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:26 schreef PlaceboEffect het volgende:

Zit ik ernaast?
Hmm ik vind dit een lastige vraag!

Ik heb ook heel lang gezegd dat ik nog van haar houd, heb er inmiddels al een tijdje niet meer aan gedacht of dit nog steeds zo is, maar door deze post van jou ben ik er weer eens over gaan nadenken, en het antwoord weet ik eigenlijk niet...
Als ik me bedenk hoe ze tegen me deed toen het aan was, dan krijg ik nog altijd een warm gevoel, en bedenk ik me wat een lieve meid het toch is/was..
Maar als ik vervolgens weer inzie hoe rigoreus haar omslag was toen het uitging, niet zozeer naar doen maar gewoon totaal geen interesse/gevoel meer tonen dan vind ik het heel lastig om hier een duidelijk oordeel over te vellen...

Mocht het ''houden van'' er nog zijn, dan is het in ieder geval een heel stuk minder geworden.. Denk dat het er ook veel mee te maken heeft of je de dumper of de gedumpte bent. Ikzelf ben de laatste, en je wordt in zo'n geval toch wel gekwetst... Als iemand dan ook nog eens doet tegen je alsof je nooit iets voor haar betekend hebt, dan kan het eigenlijk bijna niet anders dan dat je gevoel op den duur verdwijnt...
Denk dat het er ook heel erg mee te maken heeft hoe de verstandhouding is nadat het uitgaat. Die tussen mij en mijn ex is niet goed en niet slecht, eigenlijk helemaal niets. Ik vind dat nog steeds wel eens jammer, waarom nooit eens een ''vind ik leuk'je'' op facebook oid, je hebt toch een jaar lief en leed gedeeld, blijft iets waar ik niet bijkan maargoed...

Verder nog even terugkomend op mijn post van zaterdagnacht... Het is inderdaad vervelend als je (zoals ik) onzeker bent over de reden waarom het soms af en toe niet wil lukken met de meiden...
Het feit dat mijn ex alweer een nieuwe vriend heeft steekt me niet zozeer in de zin dat ze mij heeft ''verruild'' voor een ander, maar meer dat ik denk: wat heeft zij toch dat ze nu al aan haar 8e vriend begint terwijl zij mijn enige tot nu toe ooit is? Mis ik iets dat zij wel heeft, ben ik gewoon verlegen?
Ik wil eigenlijk gewoon weten ik welke categorie ik mezelf kan plaatsen. Het maakt me nog niet eens zo zeer uit (wel beetje natuurlijk ) of deze nu laag of hoog is, maar gewoon dat ik iets meer zekerheid heb over hoe ik nu lig bij de vrouwen zou toch fijn zijn...

Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ? :P Herkenbaar?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:54:59 #281
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_93817495
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Soms lijkt het echt weken niet te lukken, en soms komen er in 1 weekend echt bij wijze van spreken 3 100 % fotomodellen op me af dat ik denk hmm kennelijk ben ik toch wel leuk..
Als ik dan de week daarop weer als enige zonder meid sta dan denk ik echt waar ligt het nu toch aan ? :P Herkenbaar?
Zeer herkenbaar, maar er is op iemand tegenkomen ook geen enkele vorm van logica los te laten.
pi_93817735
Ik denk dat het 'houden van' na een relatie heel erg verschilt per persoon en per relatie. Als je relatie lang heeft mogen duren, is het denk ik erg lastig om dat 'houden van' zomaar overboord te gooien en verder te gaan. Als je relatie kort duurde maar ontzettend intiem is geweest, is het denk ik ook erg moeilijk.

Mijn ex heeft mij bijna twee maanden geleden geditched maar ik hou nog steeds van haar. Niet als eerst natuurlijk, omdat ze me behoorlijk heeft gekwetst maar het zit er nog wel en dat zal nog wel eventjes duren voordat dat volledig weg is. Ik wil haar nog een keer zien, ik wil nog een keer bij haar zijn etc..

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Verder nog even terugkomend op mijn post van zaterdagnacht... Het is inderdaad vervelend als je (zoals ik) onzeker bent over de reden waarom het soms af en toe niet wil lukken met de meiden...
Het feit dat mijn ex alweer een nieuwe vriend heeft steekt me niet zozeer in de zin dat ze mij heeft ''verruild'' voor een ander, maar meer dat ik denk: wat heeft zij toch dat ze nu al aan haar 8e vriend begint terwijl zij mijn enige tot nu toe ooit is? Mis ik iets dat zij wel heeft, ben ik gewoon verlegen?
Ik wil eigenlijk gewoon weten ik welke categorie ik mezelf kan plaatsen. Het maakt me nog niet eens zo zeer uit (wel beetje natuurlijk ) of deze nu laag of hoog is, maar gewoon dat ik iets meer zekerheid heb over hoe ik nu lig bij de vrouwen zou toch fijn zijn...

Ja dat is erg klote. Bij mij was het zo dat tijdens de relatie waren er meerdere meisjes die wel geïnteresseerd waren en wel 'iets' met me wilde doen. Nu het uit is, valt het ietwat tegen. Is het dan toch een soort van zelfvertrouwen wat je dan wel uitstraalt en nu je (sinds kort) single bent toch niet?
pi_93818398
Vind het zo moeilijk om de oorzaak niet duidelijk te weten...

Bij mij heef alles op dit gebied 2 kanten... Als ik me bedenk hoeveel ik tot nu toe in mijn leven met meisjes heb gedaan in de meer concrete zin als zoenen/sex/langdurig sms-contact, dan is mijn ''vrouwengeschiedenis'' vergeleken met mijn vrienden toch wel het minst interessant, en dit terwijl ik mijzelf toch wel als een van de knappere van mijn vriendengroep beschouw ( wil niet arrogant overkomen oid :* )...
Maar anderzijds zat ik laatst eens tussen mijn facebookvrienden te kijken, en het viel me op dat zo'n 80 % van de meiden daartussen ooit wel eens een hint aan me gegeven heeft...

Toch vraag ik me af, wat doe ik dan in godsnaam fout? Ik ben misschien niet de gladste prater, maar ben ook geen autist, ben misschien niet altijd even zeker over mezelf bij meisjes, maar valt dit dan zo erg op dat het dergelijke invloed heeft?
Kijk, in principe is een beetje verschil in populariteit bij de meiden niet zo erg, dat zul je altijd hebben. Maar waarom is het verschil tussen mijn en ''de rest'' zo groot?

Ik was sowiezo al laat vergeleken met mijn vrienden qua zoenen en seks etc, maar als ik me bedenk is het enige dat mijn ''affiniteit met vrouwen'' nog enigszinds kan redden, de relatie met mijn ex. Als ik die niet had gehad, dan had ik in principe helemaal geen geschiedenis met vrouwen gehad...

Het komt bij mij regelmatig voor dat ik soms wekenlang geen persoonlijk contact ( op ''flirt'' gebied'' ) heb met een meid, en dan opeens in 1 week tijd van 3 lekkere meiden te horen krijg dat ze niet snappen waarom ik geen vriendin heb...
Ik vind het nog niet eens zozeer een probleem om uiteinderlijk uit te vinden dat ik wellicht tot de niet zo populaire gasten val onder de dames, maar het is juist het verschil aan imput van buitenaf die ik telkens ervaar als onzeker-makend/..
pi_93822351
Je hebt wel geschiedenis met vrouwen dus dat scheeldt, je bent geen 'ouwe' vrijgezel daarbij moet je niet nadenken over dat je zonder je ex geen geschiedenis zo hebben gehad, want dat weet je niet want je had een relatie...daarbij heb je ervaring op gedaan (en bedoel niet alleen sex :p) en daar kan je in de toekomst veel mee....wat je fout doet, ja dat is een goeie...ik kan uit mijn ervaring wel vertellen, toen ik in een relatie zat het gevoel had dat ik beter in de markt lag en idd nu ik weer vrijgezel ben merk ik dat ook, je bent ineens minder interessant, ik denk dat het te maken heeft met hard to get...toen was het een beetje voor de grap slap lullen met vrouwen, want ik had immers een mooie vriendin thuis, nu zoek je er mischien wel gelijk wat achter en dat valt op denk ik...je gaat er (onderbewust) anders op in...ik denk dat je eerst moet accepteren dat je vrijgezel bent en voor 200% daar vrede mee moet hebben, zeg tegen jezelf ik ben geen vrouw nodig blijf komende jaren vrijgezel...dan ben je al aantrekkelijker want zeg nou zelf, wat vindt jij? Een meid die hard to get is of een iet wat wanhopig opzoek typje? Ik denk zelf echt dat dat er mee te maken heeft.....
pi_93823649
Goeie post H6, maar weet je wat bij mij nu het irritante is,
Ik kan me in principe in elke zin van je post vinden, maar ook tegen alles in je post weer een argument verzinnen wat het zou kunnen ontkrachten :D

In mijn relatie was ik inderdaad echt totaal niet ( echt 0,0 % ) bezig met hoe ik in de markt lag... Het maakte me ook echt geen donder uit allemaal. Was ik uit en praatte ik met een meid dacht ik er inderdaad niet verder bij door, en al was ik met 8 vrienden uit die allemaal stonden te kleffen in de kroeg maakte het me nog niets uit want ik had immers een meisje thuis zitten...

Moet wel zeggen, dat ik blij ben dat ik nu in ieder geval relatie- ervaring heb inderdaad. En, al is het voor mij op een nogal pijnlijke manier geeindigd, ik had deze ervaring liever wel dan dat ik er nog zo voorstond als ca. anderhalf jaar geleden...
Toch is er wel ''iets'' met mij... Mijn vrienden zijn allemaal nogal ''snelle'' jongens, en veel mensen denken op de een of andere manier ook van mij dat ik de ene na de andere meid regel, al praat ik nooit op zo'n manier oid...
Toch heb ik pas 2 jaar geleden voor het eerst gezoend, in mijn hele leven met 2 meisjes sex gehad etc... Ik schaam me er totaal niet voor, maar iets is op dat gebied anders aan mij maar ik weet niet met zekerheid wat, en dat vind ik irritant...

En over dat laatste, meiden zoeken inderdaad geen onzeker typ. Maar als ik iets juist NIET ben in mijn gedrag naar meiden toe is het wanhopig, juist eerder afstandelijk en hard to get...
Begin me alleen wel een beetje af te vragen waar de grens tussen hard to get en niet bereikbaar ligt... Op welke hints moet ik wel en niet ingaan, zet ik mezelf niet buitenspel door bijvoorbeeld niet op oogcontact in te gaan, of zijn er veel meer mensen die dit niet doen?
pi_93826701
Ja zoals eerder gezegd herken ik ook veel van jou!!.ben ook geen held met vrouwen en nooit geweest, hoe oud ben je? En tja moet mijzelf ook herpakken na mijn break...kan mij alleen heel goed herinneren voordat ik mijn eerste relatie kreeg op mijn 22ste ik er keihard aan had gewerkt om ook eindelijk eens een vriendin te willen hebben...ik ging sporten en mijn zelfvertouwen enorm opkrikken, en werkelijk ik had binnen een paar maand gewoon keus tussen de vrouwen, moet ook zeggen dat ik er ook echt open voor stond toen...bij mij was het onzekerheid en nu mischien weer :s maar het kan wel, daar ben ik van overtuigd...

Wou nog even wat kwijt, een maat van mij heeft zoveel ellende gehad met zijn vorige relatie (9jaar) dat het hem allemaal geen bal meer kan schelen, nooit een relatie meer zegt hij....hij zet zich zelf gewoon voor aap in een disco/kroeg interesseert hem allemaal niks....maar zovaak hij zichzelf voor lul zet, zo vaak neemt hij ook een meid mee naar huis!
pi_93829208
Waarmee je dus in principe suggereert dat wanneer je een '' ik heb maling aan wat mensen van me vinden'' - houding hebt, je een stuk zelfverzekerder en dus aantrekkelijker over komt? Zit opzich wat in natuurlijk...

De sportfase etc, heb het allemaal gekend, helpt ook goed inderdaad..
Ik zou echter nu graag wat meer zelfvertrouwen putten uit vrouwelijke aandacht, gewoon eens een onverwacht ( openings ) sms'je van iemand, een Facebook berichtje oid, maargoed ik moet me ook beseffen dat je krijgt wat je geeft: Ik stel me ook behoorlijk afstandelijk op, en als ik me bedenk met hoeveel meisjes ik momenteel zo'n ''goede'' band heb om berichtjes mee te gaan sturen, dat zijn er verdomd weinig, en diegene waarmee ik dit wel heb zijn de wat lelijkere types omdat ik me daar wel op mn gemak bij voel :D
Ikzelf ken ook zat leuke meisjes, maar het zou best raar zijn om die opeens out of the blue te gaan sms'en facebooken, hiervoor zul je toch eerst i.r.l ff met ze gekletst moeten hebben ( vind ik dan)..., anders kom je namelijk WEL wanhopig over... En juist op dat gebied moet ik iets soepeler worden...

En die ''leuke'' meisjes denken uiteraard op dezelfde manier, een jongen waar ze niet echt iets mee te delen/bespreken hebben zullen ze ook niet zo gauw een berichtje sturen. Als je irl. echter in hun aanwezigheid lekker spontaan bent, zul je eerder merken dat je nog eens iets van ze hoort dan dat je stil en stoicijns voor om je heen zit te kijken, dit merk ik ook als ik weer eens met mn dronken kop een verhaal heb staan lullen tegen ze..
Dat moet ik alleen nuchter ook nog ff leren :P
pi_93836612
Het is opeens weer druk hier, haha :P

Wooow. Ik denk dat ik echt vooruitgang boek.
Hij was gister hier en we hadden dus seks en ik voelde me een kwartiertje kut toen ie weg was, toen kwamen mijn vrienden en ging ik carnavallen.. En ik had een geweldige avond!
En ik kwam een ontzettende leuke banaan tegen ;)
We smsen nu een beetje en ik kon echt met hem lachen (en we hebben ook gezoend)!
Niet dat ik me hier nu meteen op wil storten, maar het doet me echt goed :D

Ik las hier ergens dat iemand zei dat hij niet meer de behoefte had op contact op te nemen met zijn ex.. En dat begin ik nu ook te merken.. Ik heb niet telkens de neiging om te smsen ofzo, ik leer steeds beter zonder hem te leven :D

Dat neemt niet weg dat het gister met hem wel even fijn was (en dat terug denken aan mooie momenten toch wel moeilijk blijft), maar het was gisteravond zonder hem ook top! Ik ben echt vrolijk vandaag!

(en ontzettend lomp want op mijn werk heb ik van alles omgegooid en gesloopt, maar mijn humeur kan niet stuk ;))
pi_93841543
Cezee ik vind het gewoon frustrerend om te lezen dat je kennelijk zelf niet doorhebt hoe je bezig bent!

Natuurlijk vind je het prima zo.. Hoe kun je je ex nu in godsnaam missen als je gisteravond seks met hem hebt gehad? Het loslaten is dus nog niet eens begonnen, dus hoe kun je dan de pijn voelen?

De relatie van een van mijn beste vrienden en zijn vriendin ging een half jaar geleden uit, zij maakte het uit nadat hij was vreemdgegaan...
De dagen die daaropvolgde zag ik hem helemaal " kapot"... Zij was boos, wilde geen contact, waardoor hij kapot van verdriet niets meer wou...Zegde af voor uitgaan, zat op school wezenloos voor zich uit te staren etc etc, ik dacht nou dit gaat wat worden zo...

Tot een week later, toen hij helemaal vrolijk opbelde of ik zin had mee naar de kroeg te gaan... Ik, wetebde hoe voorspelbaar dat soort situaties kunnen zijn wist de reden van die vrolijkheid natuurlijk al, en dat werd die avond in de kroeg door hem bevestigd: Zijn ex was niet meer boos, en wilde wel weer wat afspreken...
Zo is dat verder gegaan tot op de dag van vandaag, zij wil hem niet terug, maar ze zien elkaar zo' n 4 x in de week..

Als het moet haalt hij haar midden in de nacht op aan de andere kant van het
land, hij koopt dure laarzen voor haar, gaan samen dagjes weg, uiteten en binnenkort mag hij zelfs met haar en ouders mee op vakantie, maar aan is het niet, en guess what::: Hij vindt het niet eens erg, vindt het prima zo...

NATUURLIJK vindt hij het prima zo, iemand waarvan je houdt heb je gewoon nog in je leven ( zien elkaar minstens zoveel als tijdens de relatie) hij mag weer naar andere meisjes kijken, maar nu, ookal is het 6 maanden uit, als zijn ex een andere jongen krijgt, of eindelijk eens haar fucking verantwoordelijkheid gaat nemen, en zich gedraagt zoals je je als ex hoort te gedragen( want heb van haar beste vriendin gehoord dat zij hem niet meer terugwil, hij heeft natuurlijk nog 100% vertrouwen), dan gaat ze afstand nemen, en dan moet het hele proces van verwerken, 6 maanden na dato, nog van
voor af aan beginnen...

Ik heb er veel moeite mee gehad dat mijn ex zoveel afstand van me heeft genomen, maar nu bijna een jaar later ben ik haar op mijn blote knieen dankbaar dat ze mij mn eigen leven heeft laten heroppakken, terwijl ze alle kans had mij net zo te misbruiken als die ex van mijn vriend doet, namelijk puur om de leegte op te vullen, valse hoop te geven, terwijl je weet dat het nooit meer goed zal komen terwijk de ander daar vurig op hoopt...
pi_93842343
Heftig verhaal zeg...hoop dat je maat ook een keer zijn ogen open doet, maar goed liefde maakt blind hè.......
En tja ceezee, hij komt natuurlijk alleen voor de seks, maar als jij daar vrede mee hebt......alleen lijkt het mij dan heel erg moeilijk om hem los te laten idd..denk ook niet dat banaan dat zal waarderen ;) maar goed ik ben de laatste die zegt wat je wel of niet moet doen...en gaan met die banaan!!!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:25:24 #291
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93842344
bluh, ik moet er niet eens aan denken, sex met mn ex. :o schat van een meid verder maar nee, die tijd hebben we gehad.
pi_93842525
Ik mis het wel, maar zo erna gesloopt zijn (letterlijk en figuurlijk ;)) dat ik weer van voor af aan moet beginnen met verwerken...dus nee niet voor alleen de seks.....
pi_93842591
Edit
pi_93842654
Edit
pi_93843718
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef JiggyJ het volgende:
Cezee ik vind het gewoon frustrerend om te lezen dat je kennelijk zelf niet doorhebt hoe je bezig bent!

Natuurlijk vind je het prima zo.. Hoe kun je je ex nu in godsnaam missen als je gisteravond seks met hem hebt gehad? Het loslaten is dus nog niet eens begonnen, dus hoe kun je dan de pijn voelen?

De relatie van een van mijn beste vrienden en zijn vriendin ging een half jaar geleden uit, zij maakte het uit nadat hij was vreemdgegaan...
De dagen die daaropvolgde zag ik hem helemaal " kapot"... Zij was boos, wilde geen contact, waardoor hij kapot van verdriet niets meer wou...Zegde af voor uitgaan, zat op school wezenloos voor zich uit te staren etc etc, ik dacht nou dit gaat wat worden zo...

Tot een week later, toen hij helemaal vrolijk opbelde of ik zin had mee naar de kroeg te gaan... Ik, wetebde hoe voorspelbaar dat soort situaties kunnen zijn wist de reden van die vrolijkheid natuurlijk al, en dat werd die avond in de kroeg door hem bevestigd: Zijn ex was niet meer boos, en wilde wel weer wat afspreken...
Zo is dat verder gegaan tot op de dag van vandaag, zij wil hem niet terug, maar ze zien elkaar zo' n 4 x in de week..

Als het moet haalt hij haar midden in de nacht op aan de andere kant van het
land, hij koopt dure laarzen voor haar, gaan samen dagjes weg, uiteten en binnenkort mag hij zelfs met haar en ouders mee op vakantie, maar aan is het niet, en guess what::: Hij vindt het niet eens erg, vindt het prima zo...

NATUURLIJK vindt hij het prima zo, iemand waarvan je houdt heb je gewoon nog in je leven ( zien elkaar minstens zoveel als tijdens de relatie) hij mag weer naar andere meisjes kijken, maar nu, ookal is het 6 maanden uit, als zijn ex een andere jongen krijgt, of eindelijk eens haar fucking verantwoordelijkheid gaat nemen, en zich gedraagt zoals je je als ex hoort te gedragen( want heb van haar beste vriendin gehoord dat zij hem niet meer terugwil, hij heeft natuurlijk nog 100% vertrouwen), dan gaat ze afstand nemen, en dan moet het hele proces van verwerken, 6 maanden na dato, nog van
voor af aan beginnen...

Ik heb er veel moeite mee gehad dat mijn ex zoveel afstand van me heeft genomen, maar nu bijna een jaar later ben ik haar op mijn blote knieen dankbaar dat ze mij mn eigen leven heeft laten heroppakken, terwijl ze alle kans had mij net zo te misbruiken als die ex van mijn vriend doet, namelijk puur om de leegte op te vullen, valse hoop te geven, terwijl je weet dat het nooit meer goed zal komen terwijk de ander daar vurig op hoopt...
hmm, wat komt me dit bekend voor..

stiekem lees ik nog steeds mee

Edit: heb t enorm naar mn zin hier in center parks, maar nu lig ik hier in een tweepersoons bed, denkend aan het feit dat ze oorspronkelijk mee zou gaan en nu naast me had gelegen.. op dit soort momenten baal ik toch wel ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-03-2011 00:09:47 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93845097
Jiggy, je kan niet zeggen dat ik mijn ex niet mis..
Denk je dat ik hem na 2 maanden niet mis, omdat ik hem toevallig gister heb gezien?
Een paar uurtjes met hem wegen niet op tegen die weken alleen hoor :P

Cold turkey werkt voor mij niet zoals het voor jou heeft gewerkt (dat weet ik uit ervaring).. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en tempo, maar dat betekend niet dat ik niet bezig ben met verwerken.

Ik kan namelijk oprecht zeggen dat ik gelukkig ben, er zijn nog genoeg leuke dingen naast mijn ex over gebleven. Daar komt bij dat ik heb geaccepteerd dat het niks meer wordt en ik hou ook niet meer van hem zoals ik deed, dus ik denk dat ik al een heel eind ben..
En als jij daar anders over denkt, omdat ik hem nog wel eens zie (2 keer in 2 maanden, dus niet 4x per week zoals jouw vrienden), dan mag dat, maar voor mij werkt dit 'beetje bij beetje afkicken' beter.. Ik merk namelijk dat er steeds meer afstand ontstaat, op een normale, natuurlijke, niet pijnlijke manier en daar kan ik beter mee omgaan dan met 'opeens niks meer' (dan zou ik me pas echt waardeloos voelen).

Er is alleen nog steeds lichamelijke aantrekkingskracht en ik heb ook mijn behoeftes (ik heb er net zo veel plezier aan als hij hoor :P), dus ga ik de 'fout' in. En het probleem is dat ik niet hoef te stoppen met hem af en toe zien (Het is dan gewoon gezellig en het belet me niet in mijn eigen dingen). Maar ook dit zal, net zoals het contact, steeds minder worden, want ook hier krijg ik steeds minder behoefte aan.

En nee, banaan zal het niet leuk vinden als ik nog met een ex rotzooi, maar ik ken hem dan ook pas 1 avond. En ja, ik wil graag iets met hem afspreken. En ja, als dat goed voelt dan is het voor mij ook duidelijk, ik ben namelijk niet van plan iets moois te laten lopen vanwege een ex. Ik heb namelijk de fout eerder gemaakt om een ex bijna voorrang te geven en dat laat ik niet meer gebeuren. Dus mocht zich iets serieus aandringen dan moet en wil ik wel stoppen en dan zal ik dat ook zeker doen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door CeeZee op 09-03-2011 00:46:03 ]
pi_93849649
Ik vind het echt knap van jullie dat jullie contact maken met "nieuwe mogelijkheden".

Ben met carnaval ook op stap geweest. Lekker gevierd enzo maar echt contact met meisjes maken lukt me gewoon niet. En het is niet dat ik verlegen ben ofzo, maar de durf om met een vreemd iemand te praten heb ik niet. Ik zou niet weten waarover ik moet praten :@
En ik sta er wel open voor.

En dan nog een vraag: wanneer zou ik moeten zeggen dat ik al een kind heb en dat m'n relatie nog niet heel lang gedaan is?
pi_93849942
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:33 schreef CeeZee het volgende:
Jiggy, je kan niet zeggen dat ik mijn ex niet mis..
Denk je dat ik hem na 2 maanden niet mis, omdat ik hem toevallig gister heb gezien?
Een paar uurtjes met hem wegen niet op tegen die weken alleen hoor :P

Cold turkey werkt voor mij niet zoals het voor jou heeft gewerkt (dat weet ik uit ervaring).. Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier en tempo, maar dat betekend niet dat ik niet bezig ben met verwerken.

Ik kan namelijk oprecht zeggen dat ik gelukkig ben, er zijn nog genoeg leuke dingen naast mijn ex over gebleven. Daar komt bij dat ik heb geaccepteerd dat het niks meer wordt en ik hou ook niet meer van hem zoals ik deed, dus ik denk dat ik al een heel eind ben..
En als jij daar anders over denkt, omdat ik hem nog wel eens zie (2 keer in 2 maanden, dus niet 4x per week zoals jouw vrienden), dan mag dat, maar voor mij werkt dit 'beetje bij beetje afkicken' beter.. Ik merk namelijk dat er steeds meer afstand ontstaat, op een normale, natuurlijke, niet pijnlijke manier en daar kan ik beter mee omgaan dan met 'opeens niks meer' (dan zou ik me pas echt waardeloos voelen).

Er is alleen nog steeds lichamelijke aantrekkingskracht en ik heb ook mijn behoeftes (ik heb er net zo veel plezier aan als hij hoor :P), dus ga ik de 'fout' in. En het probleem is dat ik niet hoef te stoppen met hem af en toe zien (Het is dan gewoon gezellig en het belet me niet in mijn eigen dingen). Maar ook dit zal, net zoals het contact, steeds minder worden, want ook hier krijg ik steeds minder behoefte aan.

En nee, banaan zal het niet leuk vinden als ik nog met een ex rotzooi, maar ik ken hem dan ook pas 1 avond. En ja, ik wil graag iets met hem afspreken. En ja, als dat goed voelt dan is het voor mij ook duidelijk, ik ben namelijk niet van plan iets moois te laten lopen vanwege een ex. Ik heb namelijk de fout eerder gemaakt om een ex bijna voorrang te geven en dat laat ik niet meer gebeuren. Dus mocht zich iets serieus aandringen dan moet en wil ik wel stoppen en dan zal ik dat ook zeker doen :P
CeeZee, als ik je verhaal zo lees, lijkt het me echt te mooi om waard te zijn. Ik vind het knap van je hoe je er mee om gaat en zou willen dat het voor mij ook zo was. Heb je een soort van afspraak gemaakt met je ex? Of gebeurt het gewoon? Wel goed dat je gewoon verder gaat met je vrienden en nu dan Bananenman. Maar wat JiggyJ zegt is toch wel heel erg waar. Ik heb het zelf ervaren. Je komt pas écht los wanneer je elkaar tijden niet ziet. Misschien is dit beetje bij beetje afkicken ook wel een manier maar dan nog moet er een punt komen waarop jullie elkaar niet meer gaan zien. Hoe kan je uberhaupt een nieuwe relatie aangaan als je nog zo met je ex bezig bent? Eerst het één afsluiten voordat je klaar bent voor iets nieuws. Dat is mijn visie.

Dan nu het volgende. Gister ex gesmst dat ik sex met haar wil en zelfs wel een sexrelatie. In eerste instantie voor de gein, maar ze ging er serieus op in. Wel te horen gekregen dat ze een soort van bezig is met een ander. Dat deed welgeteld 15minuten ontzettende pijn.. toen besefte ik dat het vroeg of laat toch gaat gebeuren en ik zelf ook gewoon doe wat ik wil. We hebben dus eigenlijk niets over elkaar te zeggen. Gesprek ging verder en ben er nog bijna heen geweest gisteravond. Het is een ideale oplossing, want ik wil haar niet terug omdat dat niet gaat werken en omdat ik andere meisjes heel interessant vind. Zij wilt ook geen relatie maar wel af en toe (AND I QUOTE) een flinke beurt.

JiggyJ, ik verwacht dat jij gaat zeggen dat je dit niet verstandig vind. Gooi alles eruit wat je wil zeggen aub.

CeeZee, teach me svp :D
pi_93850191
Anderen kunnen wel zeggen dat het niet verstandig is, maar dat ligt toch echt helemaal aan de verstandhouding met je ex en dat kunnen anderen niet beoordelen.

Ik zou de mijne ook niet mijn bed uitschoppen, maar voor mij is de realiteit helaas dat ze me juist wel nog graag ziet, maar niet meer sexueel aangetrokken is tot mij :(
pi_93850401
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Anderen kunnen wel zeggen dat het niet verstandig is, maar dat ligt toch echt helemaal aan de verstandhouding met je ex en dat kunnen anderen niet beoordelen.

Ik zou de mijne ook niet mijn bed uitschoppen, maar voor mij is de realiteit helaas dat ze me juist wel nog graag ziet, maar niet meer sexueel aangetrokken is tot mij :(
Bij ons ligt het anders, er is van begin af aan (eerste keer zoenen) super sexuele aantrekkingskracht geweest. Gelijk nagels in mijn rug en bijten op m'n lip. Dat is het probleem niet. Ik ben alleen bang dat ik terug ga vallen..

Heeft je ex alweer een ander dan? Die haar van haar behoefte voorziet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')