abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93771188
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef Mc.Chicken het volgende:
Ik word wel gek van die dromen. Soms voelt het zoo ongelofelijk goed maar dan als ik wakker word voel ik opnieuw die leegte. Dan wil ik haar smse en zeggen dat ik haar wil zien. Is dat nou wel zo verstandig? Ze wilt dat ik bij haar kom slapen maar ik weet dat ze ook wel 'dat' wilt.
Ik wil dat ook wel, maar heb zelf sinds het uit is al wat avontuurtjes gehad met anderen. Is dit dan iets wat je moet vertellen?

@CeeZee
Goedzo! Lekker veel lol hebben en zoveel mogelijk vergeten. Boeiend dat hij niet meer aan je denkt tijdens dat nummer. Jij bent toch veel cooler! En zodra je er weer open voor staat, gaat er een heel leuk iemand voor je verschijnen!

Ehm, hoezo "kijken of we dit keer wel gezellig kunnen praten zonder dat er wat gebeurd"??

Yea have fun!
Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat' :P
En dat was niet mijn bedoelding..

En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen ;)
pi_93772519
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:15 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Omdat wij de vorige keer eindigde met 'dat' :P
En dat was niet mijn bedoelding..

En ik hoop dat er snel weer een leuk iemand verschijnt.. Niet perse voor een relatie, maar gewoon om mijn aandacht op te kunnen richten. Ik wil weer over iemand anders kunnen dromen ;)
Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!

Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93783047
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ohjah.. dan moet je de volgende keer sterk zijn!

Die komt er vast wel weer.. ik had tijdens mijn relatie al 'last' van dromen over een ander meisje. Best erg maar kon er echt niets aan doen.
Gefaald.

Op de een of andere manier voelt het toch weer goed als ie bij me is..
Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.

Gelukkig zijn mijn vrienden zo hier en dan gaan we feesten! :D
  maandag 7 maart 2011 @ 20:29:15 #254
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_93785320
Ajoh, driemaal is scheepsrecht, probeer het nog een keer :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_93803632
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Gefaald.

Het is gewoon gezellig en vertrouwd. Maar nu ie weg is blijft er wel weer een leegte achter.
Dit is niet iets wat ik kan blijven doen, dus ik kan er maar beter meteen mee stoppen.

Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.

Maar goed ik kan nu gelukkig wel met hem door 1 deur :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:46:55 #256
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93804478
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Toch is dat een beetje vreemd eigenlijk. Ik bedoel, ze heeft mij bedonderd en als ik haar nu nog zie dan laat ik haar ook te makkelijk toe omdat er nog gevoelens zijn.

Maar iets zegt mij dat als ik mij echt los van haar heb gemaakt, dat ik mij dan vooral zal storen aan hoe ze met mij omging en wat ze mij heeft aangedaan en dat ik dan echt geen zin meer heb om haar nog eens te zien ofzo. 8 jaar of niet.. ik zou geen zin hebben om mij weer zo kwetsbaar te moeten voelen.

Anyhoo.. ik hoop dat punt ergens te bereiken. Het wordt al makkelijker voor mij om niets meer van me te laten horen als ze er niet is. De nachten dat ik alleen ben, worden rustiger :)
There is a long line down from heaven.
pi_93804817
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef CeeZee het volgende:

[..]

Gefaald.

Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 07:23 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is ook precies te reden waarom ik bang ben om mijn ex weer te zien. Hoe vertrouwd gaat dat voelen en wat maakt dat los.
Heb nu sinds een paar dagen weer contact. En dat gaat in principe goed. Behalve dat ik me weer kwetsbaarder ga voelen.
Nu wilt hij over een tijdje (2 maanden) weer eens hier kwam winkelen, en of ik dat mee zou willen.. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen zeg maar..
Ook omdat ik nu vrij emotioneel ben door het contact.

Je ex maakt toch nog altijd iets in je los. Dat vertrouwde gevoel, dat fijne gevoel. Het voelt super op het moment maar daarna zit je opnieuw met een kut gevoel. Ik vraag me af hoe zoiets vol te houden is..
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_93806415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dat gebeurt.. zeker in het begin ben je nog extra zwak voor dit soort momenten. Ik ga ook nog een keer terug naar m'n ex. Misschien om een leuke nacht te hebben, misschien om het goed af te sluiten. Even een vraagje aan jullie.. : Ik heb nadat het uit was kort een avontuurtje gehad met een ander meisje. Is dat dan iets wat ik moet vertellen voordat er (weer) iets gebeurd?

Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.

Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.

Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.

Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
pi_93808423
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze is toch je ex? De mijne vertelt me ook niet alles, ook al zijn we nog goede vrienden. Mijn andere vrienden vertellen me ook niet alles, alleen als het toevallig ter sprake komt.

Kortom: maak er geen geheim van, maar ga het ook niet direct vertellen.

Over mijn ex en vriendschap gesproken: het werkt nog steeds en dat verbaast me soms nog wel. Ik kan nu na ruim een maand mijn ex al helemaal 'los' van mij zien, merk dat ze het leuk vindt om met mij dingen te doen en vice versa. Maar ik voel geenszins de aanvechting om steeds maar contact te zoeken. Het helpt dat ze mij niet meer aantrekkelijk genoeg vindt om sex mee te hebben, daarmee kan ik die mogelijkheid makkelijk uit mijn hoofd zetten. We zien elkaar nu één tot twee keer in de week, meestal in een sociale setting met andere vrienden. Meer heb ik ook geen behoefte aan, ik heb nu voldoende andere sociale contacten om elke dag de mogelijkheid te hebben om iets leuks te doen. Ik slaap ook als een roosje en eet goed. Eigenlijk is het na 6 jaar weer terug naar mijn leven zoals ik die als 19-jarige nog had.

Ik ben blij dat het zo makkelijk van mij afglijdt. Ik denk wel dat het een kwestie van instelling is en hard werken om niet in een 'zwart gat' te vallen.
Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.

Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.

Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
pi_93809746
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Dus als ze erom vraagt moet ik het wel eerlijk vertellen..? Ook al is dat iets wat ze eigenlijk echt niet wilt weten.

Erg knap van je..natuurlijk is het nog leuk om dingetjes met elkaar te doen. Maar je gaat er echt goed mee om en dat terwijl jullie elkaar 2 keer per week zien.. ik zie mijn ex gemiddeld eens in de twee weken en dan heb ik er nog moeite mee. Zwart gat heb ik in gezeten na m'n eerste break-up. Dat nooit meer, is het ten eerste niet waard en ten tweede zonde van je waardevolle tijd.

Goed bezig Mystikvm. Ging het bij allen maar zo gemakkelijk.
Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.

Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:25:04 #261
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810155
bah, raar gedroomd toenstraks. -O-
pi_93810256
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom zou je gaan liegen? Wellicht wil ze het niet weten, maar als ze jou op de man af vraagt dan ga je toch geen leugens vertellen? Die aap komt misschien wel een andere keer uit de mouw.

Over dat zwarte gat: ik voelde hem wel aankomen toen we het uitmaakten. Maar ik wilde niet in een isolement raken en gaan zitten kniezen, dus ik heb direct contact en aansluiting gezocht met vrienden en mensen die ik wel beter wilde leren kennen maar waar ik geen tijd voor had in de relatie. Dat werkt enorm therapeutisch omdat je dan je verhaal kwijt kan en toch leuke dingen kan blijven doen. Ik heb ook direct veel mensen bij mij thuis uitgenodigd om zo snel mogelijk van het idee af te komen dat het 'ons huis' is. Ik denk dat het heeft gewerkt.
Dat had ik me ook al voorgenomen. Als ze erom vraagt, zeg ik het haar gewoon. Dan zien we wel of ze nog wilt dat ik blijf slapen.

Ja, dat heb ik dus ook gedaan. Nu lekker veel te doen, uitgaan, feestjes en contact met meisjes waarbij het contact tijdens m'n relatie altijd beperkt was. Heerlijk om zonder rem erop te kunnen doen wat ik wil.

Oef, jij zit nog met dat huis gebeure :( dat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:25 schreef Under_Score het volgende:
bah, raar gedroomd toenstraks. -O-
Wat dan?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:42:26 #263
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810698
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

Wat dan?
over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
pi_93810770
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Under_Score het volgende:

[..]

over ruzie met mn ex over hoe ze me nu ontwijkt, en dat ze me probeerde jaloers te maken door heel overdreven te zoenen enzo met een andere jongen.
Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:52:06 #265
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93810996
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:44 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Wat een klote droom zeg.. klinkt eerder als een nachtmerrie. Heeft ze een ander dan?
Anders proberen zo snel mogelijk te vergeten?
ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.

ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.

maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom -O-
pi_93811002
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:28 schreef Mc.Chicken het volgende:

Oef, jij zit nog met dat huis gebeure :( dat is wel een extra factor. Ik woonde nog niet samen gelukkig. Is zij weg gegaan?

Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij in :) Geen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.

Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel :)
pi_93811839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het huis alleen gekocht, zij woonde er alleen maar bij in :) Geen financiële rompslomp enzo. Zij is dus weggegaan.

Laatst wat spulletjes samen uitgezocht, meeste van haar staat nu in dozen te wachten tot zij een huisje heeft gevonden. Vind het wel prima zo, ik houd alle inboedel :)
Juist, dat is beter zeg :D woont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 12:52 schreef Under_Score het volgende:

[..]

ja waarschijnlijk wel. ik zie dr tenminste vaak samen met iemand. en dat is ook niet erg, ze is nl vrij om te doen wat ze wil en na een jaar is het niet meer dan logisch dat ze een nieuwe vriend heeft. maar waarom zo geheimzinnig doen? alsof ze bang is ofzo of mij geen 'pijn' wil doen.

ik vind het eerder een belediging en het toont aan dat ze mij niet heeft begrepen in de jaren dat we samen waren. ik vind het gewoon jammer dat het zo moet gaan.

maar ja, wel raar wakker worden na zo'n droom -O-
Back to reality.. yea raar rot gevoel. Zal vandaag en morgen nog wel even door je kop schieten maar als ik jou was zou ik me er niet al te druk over maken. Gaat wel weer over.

Ja, misschien dat het toch te maken heeft met dat ze je geen pijn wilt doen, ik weet het niet. Misschien kan je het aan haar vragen..?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:19:21 #268
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93811899
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.

mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
pi_93811904
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Juist, dat is beter zeg :D woont ze weer even terug bij d'r ouders? Maakt het voor jou wel een stuk makkelijker. Kan je gewoon lekker verder.

Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen :P
pi_93812098
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Under_Score het volgende:
ja ik zou het dr wel vragen, maar ze is zelden tot nooit meer online.

mischien dat ik haar met uitgaan nog tegenkom ofzo
Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep, zij zit zolang bij haar moeder. Op een luchtbed, maar dat is haar eigen probleem. Ze had ook al een gewoon bed kunnen kopen :P
Haha ja, weetje. Ze is nu je ex. Haar probleem inderdaad. Ze is jouw zorg niet meer. Althans, zo zie ik het.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:33:41 #271
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93812390
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Kan je haar niet een smsje sturen? Of even bellen? Clear the air. Ook voor jezelf.

mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.

ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
pi_93812763
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Under_Score het volgende:

[..]

mwah, ik ben het gezeur eigenlijk zat, heb geen zin in een confrontatie nu omdat ik te druk ben met mijn eigen leven. ik heb het gevoel dat zij er meer moeite mee heeft dan ik. bovendien heb ik in de tijd dat we samen waren al vaak genoeg aangegeven wat me wel en geen pijn doet en als ze dat al niet begrepen heeft is een gesprek nu nutteloos.

ik heb er geen moeite mee dat ze mogelijk een nieuwe vriend heeft, ik vind het alleen jammer dat ze er tegenover mij zo geheimzinnig over doet. maar ze heeft geen verplichtingen tegenover me dus ze moet het ook zelf weten. als ik een nieuwe vriendin heb ga ik er in ieder geval niet geheimzinnig mee om en ik ga ook geen rare strapatsen uithalen om mn ex te ontlopen ofzo.
Ik snap je. Gezeur wordt je gek van.
Is het misschien een bekende van je en ontloopt ze je daarom?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:52:28 #273
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93812994
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
pi_93813270
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:52 schreef Under_Score het volgende:
wat ik zo gezien heb wel. maar goed, haar keuze.
Ze moet gewoon niet zo raar doen, mjah ach. Dat heb je met exen.
Het loslaten van je ex is echt een kunst..!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:04:09 #275
176114 Under_Score
Sarcastische lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')