ik denk niet dat je je in dit geval schuldig hoeft te voelen... zij heeft jou lopen naaien, dus die paar dingen die jij misch wel of nie gedaan hebben maken dan ook niet meer uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat was voor haar bezoek aan Aruba ook al aan de gang.
Plus het feit dat ik haar had vergeven voor het feit dat ze dat deed... in feite heb je dan niet meer het recht om alsnog kut te gaan doen.
Nee, ik wil haar niet vrijpleiten van alle schulden, maar ik wil wel mans genoeg zijn om alle fouten die IK maakte ook op me te nemen.
Ja, ik ookquote:
Voordat wij uit elkaar gingen was het even een maandje lastig, toen zijn we allebei iets van 6 of 7 kilo afgevallen. Ik eet nu weer goed maar ben 's avonds nu maar weinig thuis. Geen kans meer om zakken chips leeg te eten enzo dus ik ben nog maar weinig aangekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was ook afgevallen, hoeveel precies weet ik niet meer. Maar toen stopte ik met roken en nu zitten die kilo's er weer aan.
Oh, ben je er zo één...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Huilen en dan nog jezelf een echte man durven te noemen...
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:46 schreef PlaceboEffect het volgende:
Ik denk dat ik een heel zielig gezicht geweest ben een week of 2-3 nog nadat het uit was.
Antwoorden als "Ja, kan wel." "de hele dag![]()
Stoer doen bij je vrienden maar dan 's avonds in bed piekeren en zelfs huilen. ( ja echte mannen huilen ook, en komen dus niet alleen maar voor de seks)
Het afvallen gaat zelfs nu nog door. Ben er niet ontevreden mee. Maar de leegte in mij....daar ben ik wel ontevreden over
*Noteert* Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom heb ik hierbij de beelden van Forgetting Sarah Marshall bij dat die op vakantie is haar zijn ex in kamer naast hem heeft . En hij heel hard hysterisch gaat huilen zodat allen hotelgasten hem horen.
Trouwens is een goede tip om te kijken als in break up zit , die film is hilarisch
ik denk dat je de scharrel eerlijk kan vertellen dat je de tijd met haar echt geweldig vind en ook graag met haar verder wil. maar dat je op dit moment nog even wat tijd nodig hebt, als ze echt van je houd zal ze hier vast en zeker begrip voor hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Ok,
Mijn verhaal. Ik weet niet precies wat ik wil bereiken door dit op het forum te zetten. Maar het is wel gewoon even lekker om het van je af te schrijven.
Mijn relatie is nu ongeveer een half jaar "over". We zijn financieel nog aan elkaar gebonden en kunnen nog goed met elkaar overweg. Ik ben 1 van de weinigen die haar door en door kent en haar begrijpt in bepaalde zaken. Bij problemen en vragen belt ze mij op en ik vind het fijn om haar te helpen. We wonen ver uit elkaar maar zien elkaar nog zo een 1 keer per 2 maanden. We slapen dan in 1 bed, liggen tegen elkaar aan. Alleen er is geen liefde, sex enz meer. Ik maak me zorgen als ik weet dat ze in een dip zit. We vinden het fijn om samen te zijn maar het gevoel van liefde is weg. We maken nog steeds ruzie op zijn tijd alleen niet meer zo heftig.
Eigenlijk zijn we 100% verkeerd bezig maar het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Ik heb ondertussen een "scharrel" (ik zie haar niet zo negatief als het woord scharrel klinkt) gehad en daar fijne "dingen" mee gedaan, ik heb het tijdens doen van de fijne dingen niet moeilijk gehad en heb ook niet aan mijn ex gedacht. Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Hoe doorbreken we dit ritme?
Dus nogmaals idd, het loslaten van een vertrouwde partner is zo verdomde moeilijk!!!!
Vind ik sowieso hier in R&P.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Baker_Boy het volgende:
Die scharrel heb ik eerlijk verteld hoe eea in elkaar steekt. Ik ga ook niet meer zo heel vaak naar mijn ex toe maar we bellen nog wel heel vaak. Ik weet dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan maar ja zoals de titel van dit topic al een beetje aangeeft, het is best een kunst, het loslaten van je ex...
btw, best uniek dat er op op en in dit topic zo serieus wordt gereageerd, dat is wel eens anders op FOK.
Je denkt dat, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Lijkt mij dat als je met je ex in 1 bed slaapt en tegen elkaar aan gaat liggen maar er geen liefde en sex bij komt kijken dat je er dan toch flink overheen bent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Baker_Boy het volgende:
Maar nu al een echte nieuwe relatie beginnen wil ik niet, ik denk toch dat ik haar daar nog ontzettend pijn mee doe en wil dat niet.
Sjeesh, wat naar. Sterkte!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
En alsof dit jaar nog niet erg genoeg kan: vandaag te horen gekregen dat mijn baan morgen per direct ophoudt. Geen contractverlenging...
Zit al niet helemaal lekker in m'n vel. M'n werk was een van die dingen waar ik me geen zorgen over hoefde te maken en dan krijg je dit.
Morgen eens een goed gesprek.
Sorry voor offtopic
Dankjequote:
Opzegtermijn? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef goofy_goober het volgende:
Heb je geen opzegtermijn? Of zat je er via een UZB?
On the positive side: heb je in ieder geval iets anders om je druk over te maken en mee bezig te houden.
Morgen ga ik inderdaad naar de directeur en ga verhaal halen en ze inderdaad duidelijk maken dat dit gewoon zeer asociaal is... Heb me totaal niet kunnen voorbereiden. Mijn afdelingsleider wist het zelfs pas sinds gisteren en al m'n collega's vinden het jammer. Ik had het daar echt super naar m'n zin en nu dit...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef goofy_goober het volgende:
Het is meestal wel netjes dat ze minstens een week van te voren aangeven of je contract wordt verlengd of niet. Een dag van te voren is gewoon kut en daar zou ik morgen zeker wat van zeggen dat ze niet netjes handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |