abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93223370
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Under_Score het volgende:
waarom moet ik er de laatste tijd gvd zo vaak aan denken. net nu ik het niet kan gebruiken. :(
@Under_score: dat noemen de 'oudgedienden' die verrekte emotionele achtbaan. 't Gekke is idd dat als je je wat minder voelt je daarvoor ineens een heleboel vrijkaartjes lijkt te krijgen. Je gaat er achter komen....het duurt een uurtje of iets meer en daarna gaat t weer wat beter ;)
(probleem is alleen dat het meerdere keren per dag kan optreden, ja hoor....en daar ga je weer!)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:40:25 #277
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93223739
mjah, had al zoiets verwacht. maar altijd net als ik op het punt sta iets leuks te gaan doen.

ach ja, waait wel weer over.
pi_93224477
Heb dat ook een beetje, net als het weer goed lijkt te gaan..komt het opzetten, het is net alsof je je niet goed mag voelen..Pieken en dalen, ups en downs, achtbaan...So true :{
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:52:02 #279
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93224598
ik dacht dat ik het helemaal losgelaten had, dus waarom het nu ineens terug komt verbaasd me enorm :? mischien omdat ze met een nieuw iemand gaat, mischien omdat het bij mij in de liefde niet wil vlotten.

inderdaad net alsof je je niet gelukkig mag voelen. en je kan het niet forceren helaas.
pi_93228786
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nogmaals, er is vandaag niets meer gebeurd, maar het zit me dwars hoe het allemaal loopt. Waarom kan het niet gewoon eens op een eerlijke manier lopen, waar iedereen krijgt wat ie verdient.
Het leven is gewoon niet eerlijk. Hoe sneller je leert dat te accepteren, hoe beter het voor je is. En wanneer stop je hier nu eens mee?
pi_93228810
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef Under_Score het volgende:
ik dacht dat ik het helemaal losgelaten had, dus waarom het nu ineens terug komt verbaasd me enorm :? mischien omdat ze met een nieuw iemand gaat, mischien omdat het bij mij in de liefde niet wil vlotten.

inderdaad net alsof je je niet gelukkig mag voelen. en je kan het niet forceren helaas.
Vaak heb ik het eerste deel van de week vaker dipjes en tegen het weekend aan gaat alles goed :')
Gelukkig dit weekend weer lekker volgepland zodat ik met m'n kop niet zo met haar bezig ben.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93229223
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.
En dat heb ik doorgelezen en houdt me ook al enkele uren bezig
Nee , jij laat je aan het lijntje houden door een vriendschap te forceren, en steeds teleurgesteld te zijn als je torenhoge verwachtingen niet uitkomen.
Ik mag trouwens hopen dat je geen drama hebt lopen maken over het niet antwoorden van een smsje over je gebroken arm, want sorry dan maak je zelf meer problemen.
Jij benadeeld jezelf steeds door allerlei verwachtingen die niet meer van toepassing zijn. Je kan haar wel steeds de schuld geven maar zij dwingt je niet die smsjes te sturen, en zij reageert hoe zij wil , niet hoe je verwacht.
Je bent een slachtoffer van je eigen verwachtingen niet meer niet minder.
Het is misschien hard om te horen maar je zal toch echt eens moeten leren verwachtingen los te laten.
pi_93229813
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee , jij laat je aan het lijntje houden door een vriendschap te forceren, en steeds teleurgesteld te zijn als je torenhoge verwachtingen niet uitkomen.
Ik mag trouwens hopen dat je geen drama hebt lopen maken over het niet antwoorden van een smsje over je gebroken arm, want sorry dan maak je zelf meer problemen.
Jij benadeeld jezelf steeds door allerlei verwachtingen die niet meer van toepassing zijn. Je kan haar wel steeds de schuld geven maar zij dwingt je niet die smsjes te sturen, en zij reageert hoe zij wil , niet hoe je verwacht.
Je bent een slachtoffer van je eigen verwachtingen niet meer niet minder.
Het is misschien hard om te horen maar je zal toch echt eens moeten leren verwachtingen los te laten.
Pleasssssseeeeeeeeeeee, lees nou toch eens :'(
Het gaat er om dat ze steeds zegt dat ik oh zo belangrijk voor haar ben. Nou, als ze dat zo benadrukt dan geloof ik dat.
Als ik dat geloof, dan ga je er van uit dat het zo is, maar als ze vervolgens niet laat merken dat het zo is dan komen er vraagtekens.
En dat is het hele punt: ze zegt A, ze laat B zien... En dan is ze kwaad als ik vraag waarom ze B laat zien terwijl ze A zegt.

Het gaat mij even niet om het feit dat ik vriendschap wil forceren... dat had voor mij niet gehoeven, maar zij creeert steeds opnieuw het gevoel dat ik zo dicht bij d'r moet blijven. En als ik dichtbij kom dan teleporteert ze 10 meter naar achteren.

Haar gedrag is gewoon merkwaardig, dat is alles waar ik gewoon m'n ei over kwijt wil ;( kan dat... alsjeblieft?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:07:26 #284
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93229934
omdat het altijd handig is een vangnet te hebben mocht plan A mislukken.
pi_93230156
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Under_Score het volgende:
omdat het altijd handig is een vangnet te hebben mocht plan A mislukken.
Daar heb je natuurlijk wel een goed punt. Ik wil me gewoon onafhankelijk van haar kunnen maken. Dus vriendschap kunnen hebben, en gaat het wat minder met de vriendschap, prima, dan neem je ff afstand.

Maar sowieso heb ik dingen bij mezelf gemerkt die volgens mij niet helemaal normaal zijn (wat is normaal?). Dingen die bij mij anders werken dan bij de meesten. Want sommige dingen die ik hier post worden niet alleen hier vreemd bekeken, maar ook irl. Dat gaat je toch aan het denken zetten :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93230203
Ja , dat kan maar je blijft ook maar jezelf in hetzelfde cirkeltje te draaien , want het blijft nog steeds verwachtingen die jezelf wijsmaakt, en als het niet uitkomt dan zit je weer in hetzelfde schuitje.
Hier heb je zelf de hand in, niet zij. Als dat al steeds blijft gebeuren , dan kan je wel steeds haar de schuld geven, maar jij geeft haar die macht , jij blijft het steeds opzoeken en bent dan teleurgesteld als het weer anders loopt terwijl je al weet dat het zo gaat lopen.

Je kan er ook voor te kiezen niets meer te verwachten en gewoon je eigen ding te doen want je hangt echt alles aan haar, maar jij laat het zelf toe .
Je zal toch echt je eigen gedrag moeten veranderen en niet haar gedrag , want je kan een ander niet veranderen wel jezelf.
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:12:21 #287
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93230263
ik heb door de jaren heen nog geen 'normale' mensen leren kennen :)
denk ook niet dat die bestaan. ieder heeft wel zo zijn ding.
pi_93230751
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , dat kan maar je blijft ook maar jezelf in hetzelfde cirkeltje te draaien , want het blijft nog steeds verwachtingen die jezelf wijsmaakt, en als het niet uitkomt dan zit je weer in hetzelfde schuitje.
Hier heb je zelf de hand in, niet zij. Als dat al steeds blijft gebeuren , dan kan je wel steeds haar de schuld geven, maar jij geeft haar die macht , jij blijft het steeds opzoeken en bent dan teleurgesteld als het weer anders loopt terwijl je al weet dat het zo gaat lopen.

Je kan er ook voor te kiezen niets meer te verwachten en gewoon je eigen ding te doen want je hangt echt alles aan haar, maar jij laat het zelf toe .
Je zal toch echt je eigen gedrag moeten veranderen en niet haar gedrag , want je kan een ander niet veranderen wel jezelf.
Het is inderdaad waar: zolang ik haar die toestemming blijf geven is het grotendeels ook mijn schuld.
Nogmaals, ik moet inderdaad harder gaan werken aan het onafhankelijk zijn van haar gedrag.
Daar hebben zowel jij, als goofy, als Under_Score en de rest van dit topic eigenlijk wel gelijk in.

Ben ook niet boos op iemand in dit topic. Sorry als dat wel zo overkwam, maar ik voelde me niet begrepen en dat kan soms erg frustrerend zijn. Zeker op de wat moeilijkere momenten als deze.
Nogmaals excuses.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93231497
Kan me er ook eenigzins in verplaatsen neo....ik zit nu ook met dit probleem; vriendschap en het zogenaamd contact wat daar bij hoort, dat geeft mij (on)bewust ergens toch weer wat hoop, ookal is het niet veel maar veroorzaakt wel het gevoel waardoor ik niet verder kan! Dus "vriendschap' werkt bij mij gewoon niet NU, om onafhankelijk te worden....
pi_93232314
Ik kan me ook wel vinden in Neo, want net als hij wil ik ook graag iets van vriendschap behouden.

Het verschil is alleen, dat ik niks meer van hem verwacht dan wat ik ook daadwerkelijk krijg. Hij hoeft me namelijk geen aandacht te geven en hij is me niks verschuldigd, dus als hij iets laat horen vind ik dat alleen maar fijn, omdat hij dat dan ook doet omdat hij echt vrienden wil blijven ;)

Misschien moet je je verwachtigen wat aanpassen, je weet nu dat ze zich toch niet aan haar beloftes houd, dus reken en hoop daar dan ook niet te veel op.. Want dit kun je, voor je eigen best wil, niet lang meer volhouden..
pi_93234041
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het is inderdaad waar: zolang ik haar die toestemming blijf geven is het grotendeels ook mijn schuld.
Nogmaals, ik moet inderdaad harder gaan werken aan het onafhankelijk zijn van haar gedrag.
Daar hebben zowel jij, als goofy, als Under_Score en de rest van dit topic eigenlijk wel gelijk in.

Ben ook niet boos op iemand in dit topic. Sorry als dat wel zo overkwam, maar ik voelde me niet begrepen en dat kan soms erg frustrerend zijn. Zeker op de wat moeilijkere momenten als deze.
Nogmaals excuses.
She just likes the attention!!!
Je wilt het zelf nog niet horen, dat weet ik zeker.
Maar bedenk je nou eens, ze vertoont dit gedrag WILLENS EN WETENS. Ze is niet gek! Ze doet het met een reden, een achterliggende gedachte.
Wees een vent, en bedenk je, dat als ze je echt leuk vindt, ze maar al te graag bij je is, toenadering zoekt. That' s what love is all about...
Je moet toch zelf ook alleen maar een meid om je heen willen, die GRAAG bij je is, niet waarvoor je alle zeilen bij moet zetten om bij hoge uitzondering een keertje mee te MOGEN afspreken?
Deze meid heeft duidelijk geen behoefte aan dagelijks contact met jou, maar vindt het heerlijk om te weten dat jij dit wel wilt/ met haar bezig bent..
Wanneer de stilte haar echter te lang duurt / ze het idee krijgt dat je van haar weg aan het ''drijven'' bent, dan zegt ze weer wat leuks..

En daar is neo weer, met zijn afspreken, praten, elkaar zien en zelfs voor seks, als ze daar even zin in heeft. Maar vervolgens denkt ze : oke nu ben ik er wel weer even klaar mee, dag neo..

Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat je jezelf dit als weldenkend mens laat overkomen! Ik heb ook nog een paar weekjes achter mijn ex aangezeten, maar dan op een subtiele manier. Nooit wanhopig gevraagd wat er nu aan de hand is dit dat. Toen ik merkte dat ze niets van zich liet horen ( of alleen wanneer ze er zelf ook behoefte aan had ) , ben ik er meteen mee gekapt. Komop man je hebt zelf ook waarde!

En ja, ik loop nog steeds in dit topic, omdat ik het zelf soms nog onbegrijpelijk vind hoe alles is gelopen. Maar over een ding hoef ik me niet kut te voelen: ik heb niet als een wanhopige aan haar voeten geleden. En mijn ex had daarnaast ook genoeg klasse om mij niet terug te fluiten als ik dreigde mijn ''eigen leven'' te gaan lijden...
pi_93234787
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef H6-4ever het volgende:
Kan me er ook eenigzins in verplaatsen neo....ik zit nu ook met dit probleem; vriendschap en het zogenaamd contact wat daar bij hoort, dat geeft mij (on)bewust ergens toch weer wat hoop, ookal is het niet veel maar veroorzaakt wel het gevoel waardoor ik niet verder kan! Dus "vriendschap' werkt bij mij gewoon niet NU, om onafhankelijk te worden....
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef CeeZee het volgende:
Ik kan me ook wel vinden in Neo, want net als hij wil ik ook graag iets van vriendschap behouden.

Het verschil is alleen, dat ik niks meer van hem verwacht dan wat ik ook daadwerkelijk krijg. Hij hoeft me namelijk geen aandacht te geven en hij is me niks verschuldigd, dus als hij iets laat horen vind ik dat alleen maar fijn, omdat hij dat dan ook doet omdat hij echt vrienden wil blijven ;)

Misschien moet je je verwachtigen wat aanpassen, je weet nu dat ze zich toch niet aan haar beloftes houd, dus reken en hoop daar dan ook niet te veel op.. Want dit kun je, voor je eigen best wil, niet lang meer volhouden..
Dankjullie, jullie hebben ook wel gelijk...
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

She just likes the attention!!!
Je wilt het zelf nog niet horen, dat weet ik zeker.
Maar bedenk je nou eens, ze vertoont dit gedrag WILLENS EN WETENS. Ze is niet gek! Ze doet het met een reden, een achterliggende gedachte.
Wees een vent, en bedenk je, dat als ze je echt leuk vindt, ze maar al te graag bij je is, toenadering zoekt. That' s what love is all about...
Je moet toch zelf ook alleen maar een meid om je heen willen, die GRAAG bij je is, niet waarvoor je alle zeilen bij moet zetten om bij hoge uitzondering een keertje mee te MOGEN afspreken?
Deze meid heeft duidelijk geen behoefte aan dagelijks contact met jou, maar vindt het heerlijk om te weten dat jij dit wel wilt/ met haar bezig bent..
Wanneer de stilte haar echter te lang duurt / ze het idee krijgt dat je van haar weg aan het ''drijven'' bent, dan zegt ze weer wat leuks..

En daar is neo weer, met zijn afspreken, praten, elkaar zien en zelfs voor seks, als ze daar even zin in heeft. Maar vervolgens denkt ze : oke nu ben ik er wel weer even klaar mee, dag neo..

Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat je jezelf dit als weldenkend mens laat overkomen! Ik heb ook nog een paar weekjes achter mijn ex aangezeten, maar dan op een subtiele manier. Nooit wanhopig gevraagd wat er nu aan de hand is dit dat. Toen ik merkte dat ze niets van zich liet horen ( of alleen wanneer ze er zelf ook behoefte aan had ) , ben ik er meteen mee gekapt. Komop man je hebt zelf ook waarde!

En ja, ik loop nog steeds in dit topic, omdat ik het zelf soms nog onbegrijpelijk vind hoe alles is gelopen. Maar over een ding hoef ik me niet kut te voelen: ik heb niet als een wanhopige aan haar voeten geleden. En mijn ex had daarnaast ook genoeg klasse om mij niet terug te fluiten als ik dreigde mijn ''eigen leven'' te gaan lijden...
En jij hebt misschien nog wel het meeste gelijk... Wil ik wel bij een meisje zijn die me zo rot behandelt?
Hmm, ik had laatst in bed ook een heel helder moment en toen spookte dit ook door m'n kop. Had niet gedacht dat ze dit ooit bij me zou doen, maar het begint er wel steeds meer op te lijken.
Achja, ik blijf van m'n foon af voorlopig. Ik merk wel als ze iets te melden heeft. Van mijn kant hoeft ze niets meer te verwachten... ik heb écht veel voor d'r gedaan.

Stiekem hoop ik dat ze dit leest en eens tot inzicht komt wat het allemaal met me doet. Maarja, dat zal wel niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93235649
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Woow, dat is echt wat ik voel. Ik vind het raar hoe het is gegaan, maar heb me niet als een idioot gedragen (tegen over hem dan :P) en ik ga verder met mijn leven (idd fijn dat sommige exen je in je waarde laten). Bedankt, dit is even bevestiging dat ik het goed doe ;)
pi_93235979
Bij mij heeft mijn ex in EEN dag een 100 % ommekeer gemaakt. De ene dag was ik nog haar alles, het super vriendje waar ze zo trots op was, en nooit bij weg zou gaan. De volgende dag maakte ze het uit, en leek nooit meer behoefte aan wat voor contact dan ook te hebben...
Ze noemde het ''de druppel'' die de emmer deed overlopen. Helaas voor haar, heb ik voor mezelf bevestigd: die situatie gaat niet samen. Als de emmer over is gelopen die ene dag, betekent dit dat de emmer de dag daarvoor al BIJNA vol was, en kon ik dus nooit meer toen nog dat super vriendje zijn, conclusie: gelogen over gevoelens...

Zoiets doet pijn, heel veel pijn. Het is zo ongeveer de meest klote situatie hoe zoiets kan lopen, imo zelfs nog vervelender dan met ruzie uit elkaar gaan en elkaar nog een beetje ''naplagen''. Maar 1 situatie lijkt me nog vervelender, en dat is de jouwe...

Wanneer je ''gedumpt'' wordt, maar je ex niet zo sterk / zo zelfzuchtig is dat ze toch jouw aandacht wil behouden ten behoeve van haar eigen ego. Want begrijp 1 ding: dingen die je denkt dat je ex nooit zal doen, doen ze heel gemakkelijk nadat het uit is...

Neem nu maar van mij aan, ik weet inmiddels wel aardig hoe dit soort dingen werken denk ik... Ik weet ook bijna zeker dat jij diep van binnen denkt: Ja verwerken, wat ze hier ook zeggen, wat ik mezelf ook duidelijk probeer te maken, ze hoeft me maar een vinger te geven, en ik neem de hele hand. Hopelijk krijgen we dan weer een relatie, komt alles goed, en verdwijn ik als sneeuw voor de zon uit dit topic alsof ik er nooit gepost heb...
99 % kans dat dit nooit gaat gebeuren, en nu voel jij ( door het contact) nog een binding met je ex, waardoor het jou niet uitmaakt dat je zo aan haar voeten ligt.

Maar wat als ze straks 100 % maling aan je heeft? Je helemaal laat vallen, nooit meer van zich laat horen. Pas dan ga je je met verloop van tijd kut voelen, dan ga je pas denken : Damn, wat heb ik mezelf verlaagd tegenover haar. En daar kan je ook aardig ziek over voelen! Probeer dat voor te zijn en laat het gaan..
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:20:54 #295
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_93237396
Ik vraag me af waarom hij de laatste tijd weer zo veel in mijn hoofd zit. Betrap mezelf erop dat ik alweer aan het janken ben. ;( Hij was jarig vandaag, helpt ook niet.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_93260939
In het vorige topic heb ik gepost over hoe ik en mijn ex uit elkaar gingen en dat het allemaal redelijk goed ging....En het gaat nog steeds erg goed. Mijn voornemen om sociale contacten aan te halen met mensen die ik te weinig heb gesproken de afgelopen jaren gaat goed, ik heb veel te doen en spreek veel mensen die ik eigenlijk nog niet zo goed kende. Op sommige vlakken merk ik nog wel dat ik snel in mijn eigen comfort zone blijf zitten maar ik probeer daar wel buiten te treden.

Ik kan wel wennen aan single zijn, denk ik. Het gemis van de persoon die mijn ex is wordt steeds minder, eigenlijk blijft het enige knagende gemis de sex. Dat slijt hopelijk ook wel, of ik vind ook een neukertje, net als zij.

Over dat neukertje gesproken, we kunnen allemaal nog steeds goed door één deur, ik spreek hem ook afzonderlijk van haar en dan hebben we het leuk. Gisteren was ze nog bij mij over de vloer om te eten en om spullen uit te zoeken. Ik had verwacht dat haar dat misschien zwaar zou vallen, maar we hebben de grootste lol gehad om onze oude zaken die nog ergens in dozen waren weggestopt op te rakelen. We zijn daarna nog even bij vrienden een biertje wezen drinken en hebben een topavond gehad.

Ik verbaas me er zelf over dat we ook nu het een paar weken over is nog steeds geen ruzie of problemen hebben. Ik accepteer haar nieuwe leven en zij accepteert het dat ik haar spulletjes zo snel mogelijk ingepakt wil hebben zodat mijn huis ook echt alleen 'van mij' is. Ik kan haar ook makkelijker loslaten en heb geen behoefte meer aan dagelijks contact. Ik weet dat we elkaar nog graag zien op sociale happenings en we zullen nog wel eens samen een vorkje prikken. Ik zal haar ook helpen verhuizen en klussen in haar nieuwe woning. No hard feelings, en ik weet dat het gevoel om dat zo te houden absoluut wederzijds is.

Kortom: ik voel me goed, begin mijn leven weer aardig op de rit te krijgen en ben nieuwsgierig wat de toekomst zal brengen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:38:11 #297
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93266531
En Neo, je ex al ge-sms't? ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93277742
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:38 schreef goofy_goober het volgende:
En Neo, je ex al ge-sms't? ;)
Stop met haten.
Nee, niet gesmst. Ook geen behoefte aan. Ben kwaad.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:40:11 #299
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93282072
Die smiley geeft de indicatie dat het niet serieus was bedoeld. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93282223
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef goofy_goober het volgende:
Die smiley geeft de indicatie dat het niet serieus was bedoeld. :)
Nee maar ik heb niet echt de neiging gehad om nog maar iets van me te laten horen... Ik wil het eens echt laten afhangen van haar en ondervinden wat ik echt voor haar beteken. Verwachtingen laat ik steeds meer varen.
We'll see :)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')