@Under_score: dat noemen de 'oudgedienden' die verrekte emotionele achtbaan. 't Gekke is idd dat als je je wat minder voelt je daarvoor ineens een heleboel vrijkaartjes lijkt te krijgen. Je gaat er achter komen....het duurt een uurtje of iets meer en daarna gaat t weer wat beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Under_Score het volgende:
waarom moet ik er de laatste tijd gvd zo vaak aan denken. net nu ik het niet kan gebruiken.
Het leven is gewoon niet eerlijk. Hoe sneller je leert dat te accepteren, hoe beter het voor je is. En wanneer stop je hier nu eens mee?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nogmaals, er is vandaag niets meer gebeurd, maar het zit me dwars hoe het allemaal loopt. Waarom kan het niet gewoon eens op een eerlijke manier lopen, waar iedereen krijgt wat ie verdient.
Vaak heb ik het eerste deel van de week vaker dipjes en tegen het weekend aan gaat alles goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef Under_Score het volgende:
ik dacht dat ik het helemaal losgelaten had, dus waarom het nu ineens terug komt verbaasd me enormmischien omdat ze met een nieuw iemand gaat, mischien omdat het bij mij in de liefde niet wil vlotten.
inderdaad net alsof je je niet gelukkig mag voelen. en je kan het niet forceren helaas.
Nee , jij laat je aan het lijntje houden door een vriendschap te forceren, en steeds teleurgesteld te zijn als je torenhoge verwachtingen niet uitkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.
En dat heb ik doorgelezen en houdt me ook al enkele uren bezig
Pleasssssseeeeeeeeeeee, lees nou toch eensquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , jij laat je aan het lijntje houden door een vriendschap te forceren, en steeds teleurgesteld te zijn als je torenhoge verwachtingen niet uitkomen.
Ik mag trouwens hopen dat je geen drama hebt lopen maken over het niet antwoorden van een smsje over je gebroken arm, want sorry dan maak je zelf meer problemen.
Jij benadeeld jezelf steeds door allerlei verwachtingen die niet meer van toepassing zijn. Je kan haar wel steeds de schuld geven maar zij dwingt je niet die smsjes te sturen, en zij reageert hoe zij wil , niet hoe je verwacht.
Je bent een slachtoffer van je eigen verwachtingen niet meer niet minder.
Het is misschien hard om te horen maar je zal toch echt eens moeten leren verwachtingen los te laten.
Daar heb je natuurlijk wel een goed punt. Ik wil me gewoon onafhankelijk van haar kunnen maken. Dus vriendschap kunnen hebben, en gaat het wat minder met de vriendschap, prima, dan neem je ff afstand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:07 schreef Under_Score het volgende:
omdat het altijd handig is een vangnet te hebben mocht plan A mislukken.
Het is inderdaad waar: zolang ik haar die toestemming blijf geven is het grotendeels ook mijn schuld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , dat kan maar je blijft ook maar jezelf in hetzelfde cirkeltje te draaien , want het blijft nog steeds verwachtingen die jezelf wijsmaakt, en als het niet uitkomt dan zit je weer in hetzelfde schuitje.
Hier heb je zelf de hand in, niet zij. Als dat al steeds blijft gebeuren , dan kan je wel steeds haar de schuld geven, maar jij geeft haar die macht , jij blijft het steeds opzoeken en bent dan teleurgesteld als het weer anders loopt terwijl je al weet dat het zo gaat lopen.
Je kan er ook voor te kiezen niets meer te verwachten en gewoon je eigen ding te doen want je hangt echt alles aan haar, maar jij laat het zelf toe .
Je zal toch echt je eigen gedrag moeten veranderen en niet haar gedrag , want je kan een ander niet veranderen wel jezelf.
She just likes the attention!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is inderdaad waar: zolang ik haar die toestemming blijf geven is het grotendeels ook mijn schuld.
Nogmaals, ik moet inderdaad harder gaan werken aan het onafhankelijk zijn van haar gedrag.
Daar hebben zowel jij, als goofy, als Under_Score en de rest van dit topic eigenlijk wel gelijk in.
Ben ook niet boos op iemand in dit topic. Sorry als dat wel zo overkwam, maar ik voelde me niet begrepen en dat kan soms erg frustrerend zijn. Zeker op de wat moeilijkere momenten als deze.
Nogmaals excuses.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef H6-4ever het volgende:
Kan me er ook eenigzins in verplaatsen neo....ik zit nu ook met dit probleem; vriendschap en het zogenaamd contact wat daar bij hoort, dat geeft mij (on)bewust ergens toch weer wat hoop, ookal is het niet veel maar veroorzaakt wel het gevoel waardoor ik niet verder kan! Dus "vriendschap' werkt bij mij gewoon niet NU, om onafhankelijk te worden....
Dankjullie, jullie hebben ook wel gelijk...quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef CeeZee het volgende:
Ik kan me ook wel vinden in Neo, want net als hij wil ik ook graag iets van vriendschap behouden.
Het verschil is alleen, dat ik niks meer van hem verwacht dan wat ik ook daadwerkelijk krijg. Hij hoeft me namelijk geen aandacht te geven en hij is me niks verschuldigd, dus als hij iets laat horen vind ik dat alleen maar fijn, omdat hij dat dan ook doet omdat hij echt vrienden wil blijven
Misschien moet je je verwachtigen wat aanpassen, je weet nu dat ze zich toch niet aan haar beloftes houd, dus reken en hoop daar dan ook niet te veel op.. Want dit kun je, voor je eigen best wil, niet lang meer volhouden..
En jij hebt misschien nog wel het meeste gelijk... Wil ik wel bij een meisje zijn die me zo rot behandelt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
She just likes the attention!!!
Je wilt het zelf nog niet horen, dat weet ik zeker.
Maar bedenk je nou eens, ze vertoont dit gedrag WILLENS EN WETENS. Ze is niet gek! Ze doet het met een reden, een achterliggende gedachte.
Wees een vent, en bedenk je, dat als ze je echt leuk vindt, ze maar al te graag bij je is, toenadering zoekt. That' s what love is all about...
Je moet toch zelf ook alleen maar een meid om je heen willen, die GRAAG bij je is, niet waarvoor je alle zeilen bij moet zetten om bij hoge uitzondering een keertje mee te MOGEN afspreken?
Deze meid heeft duidelijk geen behoefte aan dagelijks contact met jou, maar vindt het heerlijk om te weten dat jij dit wel wilt/ met haar bezig bent..
Wanneer de stilte haar echter te lang duurt / ze het idee krijgt dat je van haar weg aan het ''drijven'' bent, dan zegt ze weer wat leuks..
En daar is neo weer, met zijn afspreken, praten, elkaar zien en zelfs voor seks, als ze daar even zin in heeft. Maar vervolgens denkt ze : oke nu ben ik er wel weer even klaar mee, dag neo..
Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat je jezelf dit als weldenkend mens laat overkomen! Ik heb ook nog een paar weekjes achter mijn ex aangezeten, maar dan op een subtiele manier. Nooit wanhopig gevraagd wat er nu aan de hand is dit dat. Toen ik merkte dat ze niets van zich liet horen ( of alleen wanneer ze er zelf ook behoefte aan had ) , ben ik er meteen mee gekapt. Komop man je hebt zelf ook waarde!
En ja, ik loop nog steeds in dit topic, omdat ik het zelf soms nog onbegrijpelijk vind hoe alles is gelopen. Maar over een ding hoef ik me niet kut te voelen: ik heb niet als een wanhopige aan haar voeten geleden. En mijn ex had daarnaast ook genoeg klasse om mij niet terug te fluiten als ik dreigde mijn ''eigen leven'' te gaan lijden...
Woow, dat is echt wat ik voel. Ik vind het raar hoe het is gegaan, maar heb me niet als een idioot gedragen (tegen over hem danquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
En ja, ik loop nog steeds in dit topic, omdat ik het zelf soms nog onbegrijpelijk vind hoe alles is gelopen. Maar over een ding hoef ik me niet kut te voelen: ik heb niet als een wanhopige aan haar voeten geleden. En mijn ex had daarnaast ook genoeg klasse om mij niet terug te fluiten als ik dreigde mijn ''eigen leven'' te gaan lijden...
Nee maar ik heb niet echt de neiging gehad om nog maar iets van me te laten horen... Ik wil het eens echt laten afhangen van haar en ondervinden wat ik echt voor haar beteken. Verwachtingen laat ik steeds meer varen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef goofy_goober het volgende:
Die smiley geeft de indicatie dat het niet serieus was bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |