abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93188035
Mja je hebt wel gelijk hoor!
Maar het probleem is juist een beetje, dat ik in alles juist ben doorgegaan met mijn leven.
Het is al ruim 10 maanden uit, maar sindsdien ben ik : fanatiek gaan sporten, op kamers gegaan in amsterdam, veel opgetrokken met vrienden, nieuwe opleiding, hoogstens 1 keer in de 2 maanden contact ( en dan haar initiatief ) .... Veel meer kan ik imo. niet doen, ze blijft maar in mijn hoofd..

Voor een groot deel is het echter ook mijn ego dat heel erg meespeelt. Zij wou mij toen zo graag vooor een relatie, en opeens ''kiest ze niet meer voor mij''.. Dan denk ik ( onterecht ) toch vaak van: hoho, jij wou het zo graag, geef mij dan ook nog een 2e kans. Af en toe voel ik me net een voorwerp, dat opgepakt is toen het leuk leek en toen leek het niet zo leuk en toen gewoon weer weggegooid.. Dat is natuurlijk ook gewoon hoe het werkt, maar wel kut
pi_93188079
@ Ceezee : Tja, ergens heb je wel een punt. Maar waarom ik denk dat mijn ex ''gelogen'' heeft, is dat er, toen ze die kaart schreef, tot het moment waarop het uitging, niets is veranderd in mijn houding tov. haar.
Voorop staat, dat die houding niet goed was. Te weinig inzet van mij, te weinig laten zien dat ik om haar gaf etc etc...
Dit is eigenlijk vanaf maand 1 tot maand 9 zo geweest, en die kaart schreef ze ergens in het midden.. En sinds die tijd is er niets noemenswaardig veranderd. Ze had het zelf over ''de druppel die de emmer deed overlopen'' ... Ik kan me dat voorstellen, maar blijf erbij dat, als je zo'n kaart naar iemand schrijft en je meent het, geef dan op zijn minst een tweede kans...
Ik zie werkelijk bijna iedere relatie om mij heen die uitgaat, een tweede kans ontstaan. Het feit dat dit bij ons niet gebeurde is gewoon voor mij een bevestiging dat het voor haar allemaal niet veel voorstelde...
pi_93188327
Ik zou me niet kunnen voorstellen om nog een tweede kans te willen bij iemand die niet meer aan je vasthoudt: dat betekent dus eigenlijk dat ze jou, heel grof gezegd, niet meer ziet zitten.

Het is de tijd om een eerste kans bij iemand anders te beginnen.
pi_93188691
Nee daar was ik ook al achter dat ze me niet meer ziet zitten :*

Maargoed, dat is nu juist het nare aan alles. Veel mensen kunnen een relatie niet in eerste instantie beeindigen ( althans, niet in mijn omgeving ) , en komen na een breuk vaak weer, al is het maar kort, bij elkaar terug..
Nu weet ik ook wel, dat het vaak in zo'n 2e instantie ook niet werkt. Maar wat ik gewoon kut vind, is dat ik het kennelijk niet waard ben geweest om nog een 2e keer te proberen.
Ze heeft in een paar dagen tijd alle mogelijke afstand van me kunnen nemen, hetgeen betekent dat ze niet echt een binding met me had...
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:52:18 #255
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93188886
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef JiggyJ het volgende:
Op het moment zijn er maar 2 gedachten die me nog enigszinds op kunnen vrolijken : everything that doesn't kill you makes you stronger, en een hele slechte: Als ze destijds op me is gevallen zonder me goed te kennen, kan ze misschien in de toekomst weer op me vallen als ze ziet dat ik veranderd ben...
Tegen de tijd dat jij veranderd bent wil je haar niet eens meer terug. :Y
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93189131
Touche haha, sterk ;)

Dan heb ik toch nog wel 1 vraag aan mensen die al verder zijn met het verwerken...

Hoe kom je over dat ''laatste'' stukje heen?
Bij mij ligt het er denk ik aan dat ik best wel een ego heb, dat nu dus enorm gekrenkt is door mijn ex, maar ik voel me op elk vlak door haar voorbij gelopen/de ogen uitgestoken. ( terwijl dit helemaal niet echt een reeele gedachte is, ik heb net zoveel als haar).
Maar nogsteeds spelen er een aantal dingen rondom haar en haar nieuwe vriend. De laatste weken vermijd ik de dorpskroeg, omdat ik bang ben ze tegen te komen daar, terwijl ze er amper komen. Vorige week had ik een begrafenis van een dorpsgenoot, en ik merkte dat ik amper meer bezig was met die begrafenis, maar alleen maar met de ''angst'' in mijn hoofd zat om die twee samen tegen te komen...
Hoe kom je daar nu vanaf/hebben jullie dit ook gehad? Hoe zet je jezelf hier overheen..

Ik wil gewoon op het punt komen dat ik mezelf geen loser meer voel als ik weer eens hoor of zie dat zij een feestje oid heeft, en ik niet. Vooral omdat dit soort gedachten niet reeel zijn, en wanneer het andersom is en ik iets heb dat zij niet heeft, werkt dit niet mee in positieve zin...
Op deze manier kan ik gewoon niet meer 100 % gelukkig zijn...

[ Bericht 42% gewijzigd door JiggyJ op 23-02-2011 10:14:01 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:14:29 #257
189961 ex
aperture science
pi_93189338
Door iets te vinden wat je ego weer streelt.

* ex heeft ook een groot ego :P.

Yup, i'ts that simple.
The cake is a lie!
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:15:42 #258
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93189370
Lekker blijven sporten, dingen doen die je normaal niet zou doen met je ex... op een gegeven moment interesseert het je niet meer wat ze doet, waar ze is en met wie. En een nieuwe liefde helpt ook wel een beetje. ;)
pi_93190471
Met andere woorden, het enige dat me nog te doen staat is een nieuwe liefde vinden :P

Zit wel waarheid in, maar ik weet niet eens of ik momenteel wel zin heb om mezelf open te stellen voor een relatie...
Had sms - contact met 2 leuke meiden de afgelopen weken ( en 1 zelfs afgelopen maanden ) , maar dat is sinds vorige week ook over, en ik weet ook waarom. Ik hap niet, flirt niet terug, ben afstandelijk, geen gezellige gesprekspartner voor ze, omdat ik gewoon nog te onzeker ben/ te gesloten/ in mezelf gekeerd. Daarnaast heb ik niet een/twee/ drie maar vierdubbele bevestiging nodig of ze me echt wel leuk vindt...

Aan de andere kant merk ik gewoon dat ik het wel weer heel leuk zou vinden om een relatie te hebben. Vooral na zo'n dagje maastricht gisteren, de lente op komst, etc etc.. Het gevoel weer door iemand gewild te worden lijkt me heerlijk..
Alleen alle andere meiden lijken zo ''eng en vreemd'' vergeleken met mijn ''oude vertrouwde'' ex, die ik ook al 8 maanden niet meer spreek :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:59:45 #260
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93190702
Neuh, je moet ook pas aan een nieuwe relatie beginnen wanneer jij het gevoel hebt dat je klaar bent met de vorige. Maar een nieuwe relatie kan helpen om dat laatste beetje twijfel en onrustige gevoel weg te nemen.
pi_93191010
Hmm tjsa, qua gevoel voor haar ben ik er wel klaar mee, mis het hebben van EEN relatie, niet het hebben van een relatie met HAAR. Het enige dat ik er nog aan mis, was dat ze alles deed wat ik wou, dat lijkt me geen goede reden...
Alleen mijn gekrenkte ego heb ik nog last van, kan het nog altijd niet hebben dat ze me gewoon aan de kant heeft gezet, al was het nog zo terecht. Ze heeft me maandenlang laten zweven, het gevoel gegeven dat ik heel speciaal was. Ik heb dat hooghartig en arrogant opgenomen, en nu sta ik weer met beide beentjes op de grond...
pi_93202407
Begin haar strontzat te worden.
Wil haar eens aan de tand voelen maar mevrouw vindt dit gedoe irl afspreken niet waard.
En via de foon kan ik al raden wat het wordt: discussie komt op gang -> dag Rens *click*

Wacht maar, justice will prevail

edit: het besef begint wel langzaam te komen dat ik liever een kus zou krijgen van een ander meisje dan haar, omdat een kus van haar geen klote betekent. Elke dag kan anders zijn en dat begint me echt zwaar op de maag te liggen :r

[ Bericht 38% gewijzigd door Neo-Mullen op 23-02-2011 15:28:01 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93202543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef JiggyJ het volgende:
Had sms - contact met 2 leuke meiden de afgelopen weken ( en 1 zelfs afgelopen maanden ) , maar dat is sinds vorige week ook over, en ik weet ook waarom. Ik hap niet, flirt niet terug, ben afstandelijk, geen gezellige gesprekspartner voor ze, omdat ik gewoon nog te onzeker ben/ te gesloten/ in mezelf gekeerd. Daarnaast heb ik niet een/twee/ drie maar vierdubbele bevestiging nodig of ze me echt wel leuk vindt...
Ooooh dit is heeeeel herkenbaar. :X Wellicht uit zelfbescherming dat je automatisch zo reageert, niet meer gekwetst willen worden? Heel irritant...want van binnen wil je het wel, maar je blokkeert als het ware als iemand te dichtbij komt. :{w
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:44:03 #264
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93203654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin haar strontzat te worden.
Wil haar eens aan de tand voelen maar mevrouw vindt dit gedoe irl afspreken niet waard.
En via de foon kan ik al raden wat het wordt: discussie komt op gang -> dag Rens *click*

Wacht maar, justice will prevail

edit: het besef begint wel langzaam te komen dat ik liever een kus zou krijgen van een ander meisje dan haar, omdat een kus van haar geen klote betekent. Elke dag kan anders zijn en dat begint me echt zwaar op de maag te liggen :r
Edit: ninja edit :P

Dit begint een beetje stalkerig te worden. Negeer haar en laat haar eens met rust. Met uithoren schiet je geen moer op, haal dat bord eens weg voor je hoofd man. En lees dit advies ook nog eens door:

De kunst van het loslaten van je ex # 153

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 23-02-2011 15:49:39 ]
pi_93203815
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Of je negeert haar gewoon eens? Lijkt me veel beter. En lees dit ook nog eens door:

De kunst van het loslaten van je ex # 153
Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.
En dat heb ik doorgelezen en houdt me ook al enkele uren bezig.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:53:10 #266
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93204137
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.
En dat heb ik doorgelezen en houdt me ook al enkele uren bezig.
Nee. Jij duwt jezelf (maar al te graag heb ik het idee) steeds in die benadeelde positie.
pi_93204480
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Nee. Jij duwt jezelf (maar al te graag heb ik het idee) steeds in die benadeelde positie.
Nee want de ene keer zegt ze dit met volle overtuiging, en de volgende keer is het weer het tegenovergestelde.
Enige wat ik graag zou willen is:
1: opnieuw een relatie met haar beginnen
2: dat ze me net zo belangrijk laat voelen als ze steeds blijft beweren

Wat nu gaande is:
Dag 1: "Rens, je bent zo lief voor me, na alles wat ik je heb aangedaan blijf je me steunen... waar heb ik zo'n goede vriendschap aan verdiend?"
Dag 2 tm/8: hoor je niets van d'r
Dag 9: Ik vraag opheldering -> "Ik heb het druk, je moet jezelf niet zo opdringen en zo dramatiseren. Laat me gewoon eens met rust"

Komop man, je kunt wel per definitie tegen me zijn, maar je zou ook eens kunnen inzien dat haar gedrag gewoon op zn minst vaag is te noemen.
Maar door die klote roze bril kan ik geen afstand doen. Maar dat wil niet zeggen dat ik willens en wetens dit gedrag over me heen wil laten komen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:44:25 #268
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_93206736
Neo-mullen, let it go! Dit kost je teveel energie man, is niet goed voor je..
pi_93214690
Ik snap het ook niet hoor. Ik lees je berichten maar half maar de strekking is volledig duidelijk. Laat haar gaan, het begint een beetje triest te worden.
pi_93215847
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Male23 het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Ik lees je berichten maar half maar de strekking is volledig duidelijk. Laat haar gaan, het begint een beetje triest te worden.
Nogmaals, er is vandaag niets meer gebeurd, maar het zit me dwars hoe het allemaal loopt. Waarom kan het niet gewoon eens op een eerlijke manier lopen, waar iedereen krijgt wat ie verdient.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93217716
Zo ik ben opgelucht, ik had gisteravond eindelijk met mn ex gesproken aan de tel, alles wat mij dwars zat heb ik er uit gegooid .heb ook aangeven dat ik even geen contact meer wil om de boel zo een beetje los te laten, want ik heb niet echt het idee dat het nog goed gaat komen tussen ons
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:32:04 #272
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93218635
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

Komop man, je kunt wel per definitie tegen me zijn, maar je zou ook eens kunnen inzien dat haar gedrag gewoon op zn minst vaag is te noemen.
Ik ben niet degene die hier iets moet inzien hoor.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:13:29 #273
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93221676
waarom moet ik er de laatste tijd gvd zo vaak aan denken. net nu ik het niet kan gebruiken. :(
pi_93221832
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Under_Score het volgende:
waarom moet ik er de laatste tijd gvd zo vaak aan denken. net nu ik het niet kan gebruiken. :(
Waarschijnlijk juist omdat je in zwakkere momenten je meer tekenen van 'zwakte' toont.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:17:34 #275
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93221999
hoop dat dat het is, mwah. geen zin aan dit gezeik. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')