Tegen de tijd dat jij veranderd bent wil je haar niet eens meer terug.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef JiggyJ het volgende:
Op het moment zijn er maar 2 gedachten die me nog enigszinds op kunnen vrolijken : everything that doesn't kill you makes you stronger, en een hele slechte: Als ze destijds op me is gevallen zonder me goed te kennen, kan ze misschien in de toekomst weer op me vallen als ze ziet dat ik veranderd ben...
Ooooh dit is heeeeel herkenbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef JiggyJ het volgende:
Had sms - contact met 2 leuke meiden de afgelopen weken ( en 1 zelfs afgelopen maanden ) , maar dat is sinds vorige week ook over, en ik weet ook waarom. Ik hap niet, flirt niet terug, ben afstandelijk, geen gezellige gesprekspartner voor ze, omdat ik gewoon nog te onzeker ben/ te gesloten/ in mezelf gekeerd. Daarnaast heb ik niet een/twee/ drie maar vierdubbele bevestiging nodig of ze me echt wel leuk vindt...
Edit: ninja editquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Begin haar strontzat te worden.
Wil haar eens aan de tand voelen maar mevrouw vindt dit gedoe irl afspreken niet waard.
En via de foon kan ik al raden wat het wordt: discussie komt op gang -> dag Rens *click*
Wacht maar, justice will prevail
edit: het besef begint wel langzaam te komen dat ik liever een kus zou krijgen van een ander meisje dan haar, omdat een kus van haar geen klote betekent. Elke dag kan anders zijn en dat begint me echt zwaar op de maag te liggen
Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Of je negeert haar gewoon eens? Lijkt me veel beter. En lees dit ook nog eens door:
De kunst van het loslaten van je ex # 153
Nee. Jij duwt jezelf (maar al te graag heb ik het idee) steeds in die benadeelde positie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik negeer d'r ook... deze frustratie komt gewoon voort uit het nadenken over hoe ze me eigenlijk aan het lijntje houdt en mij steeds in de benadeelde positie duwt.
En dat heb ik doorgelezen en houdt me ook al enkele uren bezig.
Nee want de ene keer zegt ze dit met volle overtuiging, en de volgende keer is het weer het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Nee. Jij duwt jezelf (maar al te graag heb ik het idee) steeds in die benadeelde positie.
Nogmaals, er is vandaag niets meer gebeurd, maar het zit me dwars hoe het allemaal loopt. Waarom kan het niet gewoon eens op een eerlijke manier lopen, waar iedereen krijgt wat ie verdient.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Male23 het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Ik lees je berichten maar half maar de strekking is volledig duidelijk. Laat haar gaan, het begint een beetje triest te worden.
Ik ben niet degene die hier iets moet inzien hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Komop man, je kunt wel per definitie tegen me zijn, maar je zou ook eens kunnen inzien dat haar gedrag gewoon op zn minst vaag is te noemen.
Waarschijnlijk juist omdat je in zwakkere momenten je meer tekenen van 'zwakte' toont.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Under_Score het volgende:
waarom moet ik er de laatste tijd gvd zo vaak aan denken. net nu ik het niet kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |