Dat is nog vers zeg...sterkte!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef eenzameman het volgende:
[..]
Nou we zijn net uiteen (paar weekjes) dus tijd zal het gaan leren. Moeten eerst nog zorgen dat huis enzo verkocht gaat worden, dan nieuwe stek gaan vinden...
Ik zie er huizenhoog tegenop, vooral ook omdat we niet echt de beste vrienden meer zijn op dit moment.
Daar kan ik het niet anders dan eens mee zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Natalie78 het volgende:
Loslaten...is zo moeilijk. Maar als je het eenmaal hebt gedaan...vrijheid. Helaas ben ik er wel achter gekomen dat het niet iets is dat je (helemaal) zelf in de hand hebt. It takes time!
Nouja, dat heb ik an sich wel geaccepteerd, maar dat ze wel steeds blijft zeggen dat ik zoveel voor dr beteken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Octagon het volgende:
Tja Neo... Het is al zo vaak gezegd : ze is je niks (meer) verschuldigd, dus ook geen sms omdat je je schouder uit de kom hebt. Spijtig, het is niet anders.
Ninja edit, je kwam aardiger over voor je edit, expres? Lees mijn comment hierboven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef goofy_goober het volgende:
Lastig he, realiseren dat je niet meer op #1 staat bij haar?
Dat is me duidelijk, maar daarom niet minder fijn ofzo. Weet gewoon niet wat ik moet. Als dit doorgaat, maak ik mezelf kwaad, keer op keer... Als ik haar 'dump' dan krijg ik gegarandeerd spijt en ga naderhand met excuses rondstrooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
Ninja Edit indeed.
Laat het eens tot je doordringen dat je alleen nog wat betekent voor haar zodra het haar uitkomt. Is toch zo helder als glas?
Eerlijk gezegd wel ja...Daarbij kennen we elkaar al ruim 8 jaar waarvan we 2 keer een relatie van een jaar hebben gehad. Dan raak je toch wel behoorlijk gehecht aan elkaar. Nouja, ik wel aan haar iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd in deze reeks, maar ik vraag me nog steeds af waarom die vriendschap zo geforceerd in stand moet worden gehouden, terwijl keer op keer blijkt dat het niet op de korte termijn zal gaan werken. Laat het lekker varen joh, als je echt zoveel voor haar betekent als dat ze beweert dan zou een paar maanden geen contact geen enkel probleem moeten zijn.
Of ben je soms bang dat ze beseft dat ze jou eigenlijk helemaal niet meer nodig heeft en dat je je daarom zo opdringt in haar leven en vast blijft houden aan dingen die er, van haar kant, niet meer zijn? Kies lekker voor jezelf en laat die meid gaan, anders zit je hier over een jaar nog met dezelfde verhalen.
Weet je soms zijn vriendschappen voor een bepaalde tijd en ontgroei je elkaar. Je wilt zo graag een plek in haar leven hebben, dat je het forceert. Laat het gewoon eens los onderneem geen pogingen meer, als ze contact wil neemt ze dat wel op zo niet ook goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja...Daarbij kennen we elkaar al ruim 8 jaar waarvan we 2 keer een relatie van een jaar hebben gehad. Dan raak je toch wel behoorlijk gehecht aan elkaar. Nouja, ik wel aan haar iig.
edit: en zeg nou zelf... als je beste vriend je smst dat z'n schouder naar de klote is, dan ga je toch op z'n minst ff vragen hoe het dan met 'm is, of niet?
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet je soms zijn vriendschappen voor een bepaalde tijd en ontgroei je elkaar. Je wilt zo graag een plek in haar leven hebben, dat je het forceert. Laat het gewoon eens los onderneem geen pogingen meer, als ze contact wil neemt ze dat wel op zo niet ook goed.
Het punt blijft wel dit zij is verder gegaan jij niet, je kan niet verwachten dat iemand haar leven stillegt voor jou. Jij legt het stil voor haar en je verwijt haar eigenlijk alleen maar dat zei dat niet doet voor jou.
Als je uberhaupt al een vriendschap wil hebben is dat geen goede basis voor een vriendschap. Haar leven draait niet meer om jou en het word eens tijd dat je dat goed tot je door laat dringen.
ergeet dat aub. Waarom zou je ten aanzien van haar moeten veranderen uberhaupt? Ze heeft een andere keuze gemaakt, en die keuze ben jij niet.quote:Als ze destijds op me is gevallen zonder me goed te kennen, kan ze misschien in de toekomst weer op me vallen als ze ziet dat ik veranderd ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |