abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93143657
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef eenzameman het volgende:

[..]

Nou we zijn net uiteen (paar weekjes) dus tijd zal het gaan leren. Moeten eerst nog zorgen dat huis enzo verkocht gaat worden, dan nieuwe stek gaan vinden...

Ik zie er huizenhoog tegenop, vooral ook omdat we niet echt de beste vrienden meer zijn op dit moment.
Dat is nog vers zeg...sterkte!
pi_93143983
Dank je wel...laten we maar het beste hopen. Heb in ieder geval al veel aan dit topic :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:52:06 #228
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93151496
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:54 schreef Natalie78 het volgende:
Loslaten...is zo moeilijk. Maar als je het eenmaal hebt gedaan...vrijheid. Helaas ben ik er wel achter gekomen dat het niet iets is dat je (helemaal) zelf in de hand hebt. It takes time!
Daar kan ik het niet anders dan eens mee zijn. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93162416
Loslaten is inderdaad moeilijk. M'n ex en ik drammen nu al bijna een jaar om elkaar heen. Dan wil zij niet en ik wel. Dan wil zij wel maar ik niet. Gister heb ik haar toch maar verteld dat het op dit moment niet meer wat gaat worden maar begin nu alweer te twijfelen :S.

Ga de komende tijd maar eens lekker werken en studeren en m'n gedachten op een rijtje zetten.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:45:00 #230
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93162720
Ik zou het niet eens volhouden. Wat dat betreft ben ik daar vrij resoluut in. Of we proberen het, of je flikkert maar een eind op en laat me met rust, om het in klare taal te zeggen.
pi_93165503
Zit in de knoop met mezelf...
Goed, zoals jullie gisteren weten heb ik gisteren m'n schouder uit de kom weten te helpen met judo... zwaar kut, veel pijn en zal de komende dagen nog wel blijven.
Dus ik haar erover gesmst... geen reactie. Oh ze zal wel slapen. Ik weet dat haar telefoon haar wekker is en dat ze 's ochtends sowieso die sms zou moeten lezen...
Ik werd na een nacht van pijn en ellende wakker en kijk op m'n foon: geen reactie... werd intussen lichtelijk geirriteerd.
Om 16u vanmiddag smste ik nog eens: is er iets ofzo?
Zij: nee, maar ik lag al op bed <toekomstig vriendje> ligt met 40 graden ziek op bed en moest om 6u opstaan voor stage. Ben nogal druk...
Ik: okeej, kom je nog eens op msn? Kunnen we bijpraten over vanalles. Succes met alles en beterschap aan <dinges>
Geen reactie...

Kan ik toch wel kwaad om worden, want ze zegt altijd tegen mij (en de rest van onze gedeelde vriendengroep) dat we zo super belangrijk voor haar zijn en dat we altijd voor haar klaarstaan. Ze zegt zelfs dat ik dr beste vriend ooit ben, maar als ik met een schouder uit de kom sms, dan is een smsje teveel moeite om ff te reageren :{

Ik heb gedacht aan: fuck you, zoek t maar uit
Maar ik denk dat ik mezelf daar alleen maar mee heb. Ik ga al gauw spijt krijgen en zij zal er totaal niet wakker van liggen...
"als ze er niet wakker van ligt is ze de vriendschap ook niet waard"
True, maar wie weet doet het dr wel wat... en tenslotte ben ik degene die toch weer spijt krijgt en naderhand weer sorry gaat zeggen.

Tot zover mijn ingewikkelde verhaaltje.

edit: in b4 boze kritiek op mijn aanpak
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93165849
Tja Neo... Het is al zo vaak gezegd : ze is je niks (meer) verschuldigd, dus ook geen sms omdat je je schouder uit de kom hebt. Spijtig, het is niet anders.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:53:07 #233
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93165911
Lastig he, realiseren dat je niet meer op #1 staat bij haar?
pi_93165922
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Octagon het volgende:
Tja Neo... Het is al zo vaak gezegd : ze is je niks (meer) verschuldigd, dus ook geen sms omdat je je schouder uit de kom hebt. Spijtig, het is niet anders.
Nouja, dat heb ik an sich wel geaccepteerd, maar dat ze wel steeds blijft zeggen dat ik zoveel voor dr beteken.
Ze is zelfs een keer emotioneel geworden uit besef wat ik voor d'r beteken...
En dat ze vervolgens zo ongeinteresseerd gaat doen, dat zit me dwars.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93165988
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:53 schreef goofy_goober het volgende:
Lastig he, realiseren dat je niet meer op #1 staat bij haar?
Ninja edit, je kwam aardiger over voor je edit, expres? Lees mijn comment hierboven.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 22 februari 2011 @ 19:56:19 #236
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93166105
Ninja Edit indeed. ;)

Laat het eens tot je doordringen dat je alleen nog wat betekent voor haar zodra het haar uitkomt. Is toch zo helder als glas?
pi_93166370
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:56 schreef goofy_goober het volgende:
Ninja Edit indeed. ;)

Laat het eens tot je doordringen dat je alleen nog wat betekent voor haar zodra het haar uitkomt. Is toch zo helder als glas?
Dat is me duidelijk, maar daarom niet minder fijn ofzo. Weet gewoon niet wat ik moet. Als dit doorgaat, maak ik mezelf kwaad, keer op keer... Als ik haar 'dump' dan krijg ik gegarandeerd spijt en ga naderhand met excuses rondstrooien.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:05:17 #238
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93166597
Of je negeert haar verder en laat haar het initiatief tot contact nemen? Zo lastig is het niet; je maakt het voornamelijk jezelf lastig door verwachtingen te stellen waar zij niet aan kan/wil voldoen.
pi_93166611
Gewoon even doorzetten, de eerste tijd zal dat moeilijk zijn maar daarna ga jij ook wel in zien dat je beter af zonder haar bent.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:13:01 #240
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93166995
Ik heb het al een paar keer gezegd in deze reeks, maar ik vraag me nog steeds af waarom die vriendschap zo geforceerd in stand moet worden gehouden, terwijl keer op keer blijkt dat het niet op de korte termijn zal gaan werken. Laat het lekker varen joh, als je echt zoveel voor haar betekent als dat ze beweert dan zou een paar maanden geen contact geen enkel probleem moeten zijn.

Of ben je soms bang dat ze beseft dat ze jou eigenlijk helemaal niet meer nodig heeft en dat je je daarom zo opdringt in haar leven en vast blijft houden aan dingen die er, van haar kant, niet meer zijn? Kies lekker voor jezelf en laat die meid gaan, anders zit je hier over een jaar nog met dezelfde verhalen.
pi_93167357
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:13 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb het al een paar keer gezegd in deze reeks, maar ik vraag me nog steeds af waarom die vriendschap zo geforceerd in stand moet worden gehouden, terwijl keer op keer blijkt dat het niet op de korte termijn zal gaan werken. Laat het lekker varen joh, als je echt zoveel voor haar betekent als dat ze beweert dan zou een paar maanden geen contact geen enkel probleem moeten zijn.

Of ben je soms bang dat ze beseft dat ze jou eigenlijk helemaal niet meer nodig heeft en dat je je daarom zo opdringt in haar leven en vast blijft houden aan dingen die er, van haar kant, niet meer zijn? Kies lekker voor jezelf en laat die meid gaan, anders zit je hier over een jaar nog met dezelfde verhalen.
Eerlijk gezegd wel ja...Daarbij kennen we elkaar al ruim 8 jaar waarvan we 2 keer een relatie van een jaar hebben gehad. Dan raak je toch wel behoorlijk gehecht aan elkaar. Nouja, ik wel aan haar iig.

edit: en zeg nou zelf... als je beste vriend je smst dat z'n schouder naar de klote is, dan ga je toch op z'n minst ff vragen hoe het dan met 'm is, of niet?
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:23:54 #242
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93167634
Tja, heel cliché, maar that's life. Mensen komen en gaan. Vasthouden aan iets wat er niet meer is en keer op keer teleurgesteld worden kost veel energie. Dan kun je die energie beter steken in andere dingen die wel de moeite waard zijn, want een vriendschap die van één kant komt is duidelijk een 'dead end'. Ik zou het maar accepteren, des te sneller je verder kunt.

Edit: je bent niet haar vriend. Zelfs niet haar beste.
pi_93167871
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wel ja...Daarbij kennen we elkaar al ruim 8 jaar waarvan we 2 keer een relatie van een jaar hebben gehad. Dan raak je toch wel behoorlijk gehecht aan elkaar. Nouja, ik wel aan haar iig.

edit: en zeg nou zelf... als je beste vriend je smst dat z'n schouder naar de klote is, dan ga je toch op z'n minst ff vragen hoe het dan met 'm is, of niet?
Weet je soms zijn vriendschappen voor een bepaalde tijd en ontgroei je elkaar. Je wilt zo graag een plek in haar leven hebben, dat je het forceert. Laat het gewoon eens los onderneem geen pogingen meer, als ze contact wil neemt ze dat wel op zo niet ook goed.
Het punt blijft wel dit zij is verder gegaan jij niet, je kan niet verwachten dat iemand haar leven stillegt voor jou. Jij legt het stil voor haar en je verwijt haar eigenlijk alleen maar dat zei dat niet doet voor jou.
Als je uberhaupt al een vriendschap wil hebben is dat geen goede basis voor een vriendschap. Haar leven draait niet meer om jou en het word eens tijd dat je dat goed tot je door laat dringen.
pi_93167923
Net wat goofy zegt. Je bent alleen een vriend als het haar uitkomt. Je bent voor haar veel aantrekkelijker als je laat zien dat je zonder haar verder gaat en niet meer op haar zit te wachten. (en helemaal als dit ook zo is) Wat dat betreft praat ik uit ervaring.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:42:20 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93168721
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Weet je soms zijn vriendschappen voor een bepaalde tijd en ontgroei je elkaar. Je wilt zo graag een plek in haar leven hebben, dat je het forceert. Laat het gewoon eens los onderneem geen pogingen meer, als ze contact wil neemt ze dat wel op zo niet ook goed.
Het punt blijft wel dit zij is verder gegaan jij niet, je kan niet verwachten dat iemand haar leven stillegt voor jou. Jij legt het stil voor haar en je verwijt haar eigenlijk alleen maar dat zei dat niet doet voor jou.
Als je uberhaupt al een vriendschap wil hebben is dat geen goede basis voor een vriendschap. Haar leven draait niet meer om jou en het word eens tijd dat je dat goed tot je door laat dringen.
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! ^O^
pi_93169282
Hmm :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93174649
Ik snap heel goed dat je baalt Neo.. Maar idd, de bal ligt nu bij haar en ik denk dat je dat voor nu even moet accepteren. Als zij contact wil dan laat ze dat vanzelf wel weten en zo niet dat weet je dat je haar ook geen aandacht meer hoeft te geven, want die verdiend ze dan niet (ook niet als gewone vriendin).

Loslaten is moeilijk, maar soms wel het enige juiste..
pi_93187753
Damn heyy...

Gisteren dus die dag maastricht gehad, ''de stad vol herinneringen aan weekendje weg/ex, vorig jaar precies rond deze tijd''..
Ik moest echt de hele bittere pil slikken. Was een personeelsuitje, en heb al ''onze'' plekjes gezien. Langs het hotel gelopen waar we sliepen, en savonds kwam nog het ergste: mijn baas had leuk gereserveerd in dat fucking zelfde restaurant als waar ik met haar had gegeten O-)

Aan het begin kon ik nog heel goed relativeren en bedacht ik me gewoon weer dat mijn ex en ik totaal niet goed bij elkaar pasten, dat we een leuke tijd hebben gehad en dat ik heus ooit wel weer zoiets met een ander mee zal maken..
Maar daarna kwamen in een keer alle klotegevoelens. Dat ze op een bepaalde dag gewoon een ommekeer heeft gehad van 100 %. Kreeg nooit meer een nieuwe kans, had totaal geen behoefte meer aan contact, heeft alweer een nieuwe vriend.. Ik ben gewoon niets meer voor haar terwijl ik nog heel veel verdriet om haar heb...

Gisteren bij thuiskomst ( ja stom stom) haar valentijnskaart weer eens onder het stof vandaan gehaald. Daar stond echt in dat ze nog nooit zoveel om iemand heeft gegeven, dat ze zich zeker en veilig bij me voelde etc... De tranen kwamen gewoon weer toen ik wel MOESt beseffen dat dit voor haar kennelijk niet zoveel voorstelt om tegen iemand te zeggen. Want als dit echt gemeend was, dat had ze me die tweede kans gegeven...
Fuck zeg :(

Momenteel heb ik gewoon even helemaal nergens zin in.. Dat stomme studentenleven wat me eerst nog kon opvrolijken heb ik nu even helemaal geen zin in. Doe mij maar weer lekker burgerlijk met een vriendinnetje...

Op het moment zijn er maar 2 gedachten die me nog enigszinds op kunnen vrolijken : everything that doesn't kill you makes you stronger, en een hele slechte: Als ze destijds op me is gevallen zonder me goed te kennen, kan ze misschien in de toekomst weer op me vallen als ze ziet dat ik veranderd ben...

[ Bericht 6% gewijzigd door JiggyJ op 23-02-2011 08:51:04 ]
pi_93187908
Ik heb weinig ervaring JiggyJ dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dit te zeggen. Maar mijns inziens hang je teveel vast aan haar. Je moet echt door met je leven, en onder ogen zien dat zij niet de juiste persoon is geweest die bij je past.
Geniet lekker van je leven; er komt wel iemand dit wel bij je past, die je ook gaat waarderen.

En dit:

quote:
Als ze destijds op me is gevallen zonder me goed te kennen, kan ze misschien in de toekomst weer op me vallen als ze ziet dat ik veranderd ben...
ergeet dat aub. Waarom zou je ten aanzien van haar moeten veranderen uberhaupt? Ze heeft een andere keuze gemaakt, en die keuze ben jij niet.
pi_93188031
@ JiggyJ

Je kan niet zeggen dat ze niet meende wat ze toen op die kaart schreef.
Waarschijnlijk dacht ze op dat moment echt dat jullie goed bij elkaar paste en dat ze bij je wilde blijven.. Maar gevoelens kunnen veranderen.. Dat ze nu niet meer van je houd betekent echt niet dat ze dat nooit gedaan heeft.
Jij houd nu nog van haar, maar over een tijdje word dat ook minder, ga je ook van iemand anders houden, maar dat betekend dan toch ook niet dat je nooit van je ex gehouden hebt en dat je in die relatie gelogen hebt.. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')