abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93330676
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!

Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?

En in mijn geval knap, tsja vind je precies knap? Ik kan best goed een masker opzetten, maar nu ik thuis weet ik het even niet meer. Of het gaat me helpen het goed te verwerken zo, of ik ga het alleen maar nog vreemder vinden dat ze me nooit meer terug wil...

Het wordt voor mij wel heel belangrijk dat ik deze soap na bijna 11 maanden eindelijk eens af kan sluiten. Het beinvloedt nog steeds mijn dagelijks leven in negatieve zin...

Ik weet niet of ik er goed of fout aan heb gedaan door vandaag mee te gaan, al had ik eigenlijk ook niet echt een keuze. Juist het feit dat het zo vertrouwd was meteen weer, maakt voor mij ook dat ''nieuwe'' meisjes opeens weer een stuk ''enger'' lijken...

K weet waar ik op dit moment behoefte aan heb, en dat is aan een meid waarmee het klikt, die moeite voor mij doet. Dit keer zal zij, in tegenstelling tot mijn ex, daar ook moeite voor terug kunnen verwachten. Dat is 1 ding waar ik vandaag WEL achter ben gekomen: Ik wil heel graag een nieuwe relatie, denk dat ik voor het eerst in mijn leven maar eens een beetje op zoek ga...Jammer alleen dat ik echt niet weet waar ik moet zoeken..

Afgelope dagen zoals gezegd weer veel ge - smst met die 2 meiden, maar ik zie momenteel vooral hun nadelen. HEt moeilijke is echter: Waar trek ik de lijn wat betreft of ik haar aan het vergelijken ben met mijn ex, of dat het gewoon iemand is die gewoon niet bij me past...
pi_93331517
Ik denk dat je altijd vergelijkt, ook al wil je dat niet..

En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten :P

Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:04:39 #28
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93335756
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!

Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 26 februari 2011 @ 01:31:10 #29
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93336541
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:

En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten :P

Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar ;)
ja, je hebt wel gelijk :)

[ Bericht 16% gewijzigd door Under_Score op 26-02-2011 19:45:52 ]
pi_93345956
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:

Je hebt gelijk, maar het probleem is altijd dat ik alles wat ik had / ooit was heel erg romantiseer, en de toekomst daardoor als ''eng/ minder leuk'' zie als het verleden...

Ik heb nu weer even zo'n bui na gisteren met mijn ex. Had vanmorgen weer even dat ''gevoel'' dat ik had toen ik met haar was, als in mijn verbeelding was ik bijna in de auto gestapt en naar haar toegereden.
Over het algemeen is gisteren denk ik goed geweest dat we de dag samen met elkaar op zijn getrokken. Ze is niet langer een soort film in mijn hoofd maar ''gewoon'' mijn ex, waar ik leuk even mee kan praten als ik haar zie...

Het haar tegenkomen zal ook niet langer angstgevoelens met zich meebrengen of ongemakkelijke situaties voortbrengen, maar zal nu een stuk luchtiger zijn..

Toch raar, we hebben gisteren super veel gelachen samen, dat je het als 2 mensen die het leuk hebben samen, elkaar toch haast nooit meer gaat zien. Gisteren was een gelegenheid die zich eenmaal voordoet, misschien duurt het wel weer maanden voordat ik haar ubarhaupt spreek. Dat steekt me nog wel...

Ze haalde me gisteren op om naar dat feest te gaan, en moest zelf nog even thuis wat ophalen, vervolgens moesten we even een uurtje wachten op iemand. Had verwacht nooit meer bij haar binnen te komen, en toen ik binnen kwam voelde het echt als een soort van holy ground waar ik op liep.. Toch raar om te beseffen dat ik daar ooit met open armen ontvangen werd en daar dagelijks over de vloer kwam...
pi_93346655
Fuck... grote, slechte veranderingen vinden plaats...
Ben eens benieuwd hoe dit gaat lopen :X
Grote, grote kutzooi

*zucht*
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:05:06 #32
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93346822
Wat nu dan?
pi_93353287
hehe hij bedoelt: Wat nou weer?
pi_93354392
Sorry dat ik zoveel post hier, maar heb het gewoon weer even moeilijk en moet het even ergens neerzetten...

Na een zware eerste 2 maanden sinds het uitging, ging het eigenlijk 7 maanden lang goed, steeds beter en ik was weer blij en had weer zin in alles. Zelfs toen mijn ex 8 weken geleden een nieuwe vriend kreeg.
2 Weken geleden echter werd ik wakker met weer dat kutgevoel, en het is niet weggegaan sindsdien. Het lijkt wel alsof het een voorteken was voor die avond die ik gisteren gehad heb...

Wisselende gevoelens daarover, maar ik bedacht me net dat toen we gister in de auto terug zaten, ik dacht bij elke kilometer dat we dichter bij huis, en dus het afscheid kwamen, dat ik dacht: ik wou dat we nog de hele nacht in deze auto moesten doorrijden.
Na al die tijd wil ik nog steeds geen afscheid van haar nemen..

Ik voel me lusteloos, heb er geen vertrouwen in dat de toekomst weer een mooie liefde voor me zal brengen. Dit terwijl ik in de afgelopen maanden juist kriebels in mn buik kreeg, en een energykick wanneer ik me bedacht dat de wereld open voor me ligt vol leuke meiden...

Is er please iemand hier die kan bevestigen dat een 2e/3e/4e etc etc relatie net zo goed en vertrouwd kan voelen als je eerste ?:P
pi_93354844
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Male23 het volgende:
hehe hij bedoelt: Wat nou weer?
Met zo'n reacties heb ik geen zin meer om nog iets kwijt te kunnen hier. Als ik dit al lees zullen de reacties op m'n verhaal alleen maar kut zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93355017
Maar misschien is het wel handig om ook de redenen voor je gevoelens neer te zetten, met het bericht dat jij typte kun je alleen maar gissen naar wat er gebeurd is verder niet...
pi_93355357
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef JiggyJ het volgende:
Maar misschien is het wel handig om ook de redenen voor je gevoelens neer te zetten, met het bericht dat jij typte kun je alleen maar gissen naar wat er gebeurd is verder niet...
Ik zat op m'n werk toen ik dit postte. Had maar eventjes pauze en heb daarom geen verslag gedaan. Maar als er al lacherig gedaan wordt, voordat ik post, dan verwacht ik straks alleen maar nog stommere reacties... en daar sta ik nu niet voor open.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93357523
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:
Sorry dat ik zoveel post hier, maar heb het gewoon weer even moeilijk en moet het even ergens neerzetten...
Da's nu iets wat je hier (in dit draadje) volgens mij niet moet doen : je verontschuldigen dat je hier een bericht achterlaat ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:Is er please iemand hier die kan bevestigen dat een 2e/3e/4e etc etc relatie net zo goed en vertrouwd kan voelen als je eerste ?:P
Natuurlijk kan dat ! Da's het positieve aan relaties.
(ik hoop dat je het volgende wat ik ga neerpennen in het juiste perspectief kan zien) Zo'n 2e/3e/4e etc etc relatie kan niet zo goed foutlopen, en je kan net zo goed opnieuw gekwetst worden...

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het al in het andere topic gepost maar de namen kunnen wel weg in de OP..
Hey Joyce.... 'Long' time no see, hoe gaat'ie ?
pi_93357582
ik ben wel oprecht benieuwd naar wat er voor een ontwikkeling heeft plaatsgevonden.
pi_93358649
Thanx octagon, die bevestiging heb ik op het moment echt ff nodig..

Vooral na de dag gisteren samen met mijn ex na elkaar maanden niet gesproken te hebben, en dat het na 5 minuten weer lachen gieren brullen was maakt dat andere meiden weer zo anders lijken als haar. Daardoor vind ik het weer moeilijk mezelf te vertellen dat ik ook ooit met een ander dat soort dingen zal beleven...

Moet me trouwens ook beseffen dat het heus wel een beetje ''gespeeld'' luchtig doen was aan het begin. Als je bijna een jaar een relatie hebt gehad, en het gaat uit en daarna spreek je elkaar nooit meer face to face, maar door omstandigheden kom je 10 maanden later weer in de situatie dat je een half dagje samen eropuit moet, dat is natuurlijk niet 1,2,3 de normaalste situatie in de wereld, kan me niet voorstellen dat zij dit anders voelde...

@ Neo : Ik ben ook oprecht geinteresseerd in wat er gebeurd is overigens..
pi_93359168
Haay Octagon!!

Toch goed dat ik hier nog meelurk ;)!
Met mij gaat het echt prima! Hoe is het met jou?
Gaat het goed?

Neo, ik denk dat die reacties vooral zo zijn omdat je een half verhaal post.. Zij konden niet ruiken dat jij aan het werk was he :) dus ik denk echt daar er hier wel mensen zijn die geinteresseerd zijn :) Neem aan dat het niet positief is omdat je bang bent voor de reacties?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:25:34 #42
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93360049
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef undissputed het volgende:
ik ben wel oprecht benieuwd naar wat er voor een ontwikkeling heeft plaatsgevonden.
Ik gok dat het te maken heeft met die ex van zijn ex.

Ging jij je ex niet met rust laten trouwens? Wordt dat niet vermoeiend: de hele tijd in cirkeltjes blijven draaien?

[ Bericht 18% gewijzigd door goofy_goober op 26-02-2011 19:30:52 ]
pi_93360423
Goed, dan maak ik het verhaal af...

Nadat ze zoveel beloftes had verbroken (dat ze geen relatie aan zou gaan binnen een jaar, zeker niet met hem. Dat ik niet bang hoefde te zijn dat ik allerlei berichten over haar sexleven zou lezen op facebook. Dat we samen naar Pinkpop zouden gaan en vrienden zouden blijven) heb ik hier en daar commentaar gegeven op die beloftes... ik wou verhaal halen en uitleg waarom ze dit steeds doet.
Soms was zo'n reactie van mij impulsiever dan de andere keer, maar zij breekt een belofte tegenover mij.

Anyway, gisteren had ik ook weer gesmst wat een bepaald bericht op facebook voor moet stellen (betreffende haar seksuele activiteiten). Vandaag smste ik mijn excuses voor mijn impulsieve sms en ik vroeg of alles weer in orde was.
Enkele uren later kreeg ik dit terug:
quote:
Beste Rens, ik heb er n tijdje over nagedacht voordat ik zou reageren, De fequentie waarmee jij me belt en smst is teveel naar mijn smaak en dat vind ik erg vervelend. We zijn al 8 jaar bevriend maar het gaat de laatste tijd bergafwaarts. Ik ben nog steeds van mening dat je niet moet kiezen tussen vrienden, maar dit kan zo niet langer. Je gedraag je niet meer als een vriend, maar een jaloerse, obsessieve ex. Door jou wil ik niet op het matje geroepen worden voor elke uitspraak, facebook status, etc. die jou in het verkeerde keelgat schiet. Ik wil hierbij onze 8-jarige vriendschap beëindigen.. Jammer, maar het gaat niets worden. Neem aub geen contact meer met me op. Vaarwel.
Ik heb haar, ondanks haar laatste zin, toch nog terug gesmst:
quote:
Ik krijg geen waarschuwing? Je verbreekt zonder een goed gesprek een vriendschap van 8 jaar. Luister, ik heb inderdaad een beetje raar gedaan, maar dit kan anders en beter opgelost worden. Ik wil best grotere afstand van je doen, maar waarom gelijk alles verbreken? Ik wil je vragen om een laatste kans wat betreft deze vriendschap. In feite heb je daar niets aan verloren. Ik wil mezelf bewijzen. Laten we geen 2e keer 2007 herleven... Dat heeft me veel pijn gedaan. Zeg me wat je van me verwacht en ik zal het waarmaken, dat beloof ik.
Zoals jullie lezen, ga ik ondanks alles nog steeds vol door de knieën om alles goed te laten gaan... Zoals je verwacht heb ik hierop niets meer teruggekregen.

Het is gewoon niet eerlijk... Ik heb sinds het uit is zoveel voor dr gedaan. Zij heeft verdriet gehad van de break-up en IK heb d'r daarvoor getroost. Ik heb nog een etentje voor ons betaald. Ben tig keer daarheen gereden om af te spreken en te praten over onze vriendschap. Ik heb d'r financieel nog heel vaak gesteund en ik heb het altijd met veel liefde gedaan...
En omdat ik een paar keer boos heb gesmst en een keer boos heb opgebeld word ik keihard aan de kant gezet...

Ik weet dat jullie dit aan zagen komen, en ik geef ook zeker toe dat jullie gelijk hebben.
Ik heb me echt vreselijk in haar vergist en op een plaats gezet, ver boven haar werkelijke plaats. Dat is mijn fout. Ik heb haar onterecht te vaak verdedigd en altijd maar geprobeerd om alles goed te laten gaan. Ik ben altijd voorstander geweest van een rustige aanpak, proberen te praten en er zo uit te komen... Maar het mocht niet.

Ik weet dat ik nu allerlei reacties om me af zal krijgen, maar ik wil niets horen van 'zie je nou wel, eigen schuld, heb ik je altijd al verteld blablabla'. Ik WEET dat het zo is. Laat die bevestiging alsjeblieft weg.

Ik heb echt een uur zitten janken, puur om het onrecht, de valse hoop, de valse woorden van haar, die ze me al die tijd heeft aangedaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:44:45 #44
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93360870
Wat ben je toch ook een Calimero. Het obsessieve gedrag wat ik hier de laatste tijd van jou heb gezien verwoordt zij prima in haar bericht. Het is niet haar schuld dat ze geen contact meer wil maar dat van jezelf, want je bent vaak genoeg gewaarschuwd hier voor je gedrag en naar wat zoiets kan leiden en zie hier het resultaat. En dat terwijl je twee dagen geleden nog riep dat je afstand zou doen van haar. Zie je nou echt niet in dat je al dat onrecht waar je het over hebt zelf hebt veroorzaakt?
pi_93360950
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef goofy_goober het volgende:
Wat ben je toch ook een Calimero. Het obsessieve gedrag wat ik hier de laatste tijd van jou heb gezien verwoordt zij prima in haar bericht. Het is niet haar schuld dat ze geen contact meer wil maar dat van jezelf, want je bent vaak genoeg gewaarschuwd hier voor je gedrag en naar wat zoiets kan leiden en zie hier het resultaat.
Gelukkig weet jij hoe de vriendschapsrelatie verder ging. Ik heb zoveel meer voor haar gedaan dan jij weet... en als ik dan enkele berichten stuur die haar met haar neus in haar leugens duwen en dat IK daar de dupe van moet worden, dan is dat gewoon niet terecht.

Hou gewoon je bek eens, ongevoelig figuur. Verdiep je eens in iemands emoties voordat je met je politiek correcte gezeik komt.

Het is mij wel duidelijk dat jij mij gewoon niet moet en me keer op keer onderuit wilt halen, zonder enig begrip of notie van wat emoties met iemand kunnen doen. Flikker dan gewoon op. Je woorden zijn geen opbouwende kritiek maar gewoon puur om mij af te zeiken.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93361018
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?

En in mijn geval knap, tsja vind je precies knap? Ik kan best goed een masker opzetten, maar nu ik thuis weet ik het even niet meer. Of het gaat me helpen het goed te verwerken zo, of ik ga het alleen maar nog vreemder vinden dat ze me nooit meer terug wil...

Het wordt voor mij wel heel belangrijk dat ik deze soap na bijna 11 maanden eindelijk eens af kan sluiten. Het beinvloedt nog steeds mijn dagelijks leven in negatieve zin...

Ik weet niet of ik er goed of fout aan heb gedaan door vandaag mee te gaan, al had ik eigenlijk ook niet echt een keuze. Juist het feit dat het zo vertrouwd was meteen weer, maakt voor mij ook dat ''nieuwe'' meisjes opeens weer een stuk ''enger'' lijken...

K weet waar ik op dit moment behoefte aan heb, en dat is aan een meid waarmee het klikt, die moeite voor mij doet. Dit keer zal zij, in tegenstelling tot mijn ex, daar ook moeite voor terug kunnen verwachten. Dat is 1 ding waar ik vandaag WEL achter ben gekomen: Ik wil heel graag een nieuwe relatie, denk dat ik voor het eerst in mijn leven maar eens een beetje op zoek ga...Jammer alleen dat ik echt niet weet waar ik moet zoeken..

Afgelope dagen zoals gezegd weer veel ge - smst met die 2 meiden, maar ik zie momenteel vooral hun nadelen. HEt moeilijke is echter: Waar trek ik de lijn wat betreft of ik haar aan het vergelijken ben met mijn ex, of dat het gewoon iemand is die gewoon niet bij me past...
Puur omdat ik van haar hou ben ik bij haar gebleven. We hadden plannen gemaakt voor de toekomst en wilde dat niet opgeven.

Als je open staat voor een nieuwe relatie ben je op de goede weg. En misschien, dat ga ik ook proberen, zou je is een een meid moeten opzoeken waar je normaal gesproken niets mee zou beginnen. Wellicht kom je er achter dat het toch wel je type kan zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rodeo_88 op 26-02-2011 19:57:37 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:48:36 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93361028
Meer heb ik niet te zeggen, Neo. Absurd dat zij überhaupt beloftes naar jou toe doet en nog absurder dat je denkt verhaal te kunnen halen bij haar. Zij is jou geen enkele verantwoording schuldig.
Niet meer actief op Fok!
pi_93361078
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Meer heb ik niet te zeggen, Neo. Absurd dat zij überhaupt beloftes naar jou toe doet en nog absurder dat je denkt verhaal te kunnen halen bij haar. Zij is jou geen enkele verantwoording schuldig.
Je moet uitgaan van een vriendschap. In een vriendschap lieg je gewoon niet naar elkaar. Dat doe jij ook niet naar jouw vrienden of vriendinnen.
Doe je dat wel, dan komen zij ook verhaal halen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93361149
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.
Daar dacht ik destijds aan, maar je hebt gelijk. Het is onzin. Het grootste voordeel nu is dat ik geen last meer heb van haar sores.
pi_93361256
@Neo:
Het probleem is gewoon dat jij alleen wilt horen wat jij wilt horen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')