Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!
Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Rodeo_88 het volgende:
Dat zou ik nou echt niet kunnen wat jij zojuist hebt gedaan...wel respect voor je!
Het is bij mij nu zo'n 7,5 week voorbij. Na bijna 3,5 jaar. Het ging gewoon niet meer... maar ik voel me nog elke dag klote. De laatste 1,5 jaar bestond de relatie voornamelijk uit leugens. Heb haar alles vergeven en stond verdomme altijd voor haar klaar. Ik trok het niet meer en werd steeds bozer op haar, omdat ze maar bleef liegen. Om de kleinste dingen....en toch gaf ze mij een trap... Op dit moment zou ik haar zelfs nog terug nemen als ze dat wilde, ook al heeft het geen toekomst. Dat realiseer ik me ook wel... maar toch
ja, je hebt wel gelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:
Ik denk dat je altijd vergelijkt, ook al wil je dat niet..
En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten
Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar
Je hebt gelijk, maar het probleem is altijd dat ik alles wat ik had / ooit was heel erg romantiseer, en de toekomst daardoor als ''eng/ minder leuk'' zie als het verleden...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef CeeZee het volgende:
Ik denk dat je altijd vergelijkt, ook al wil je dat niet..
En dat hoeft niet negatief te zijn, maar gewoon zodat je voor jezelf kan verduidelijken of het iets kan worden.
Sommige eigenschappen wil je namelijk niet meer terug zien.. Maar andere juist weer wel..
Dus het kan ook heel positief uitpakken om het voor jezelf op een rijtje te zetten
Je moet alleen niet roepen dat je ex beter/leuker/liever/etc is, want een relatie moet groeien.
Je kan niet een meisje wat je net kent vergelijken met je ex toen jullie al een jaar samen waren, dat is gewoon niet eerlijk voor haar
Met zo'n reacties heb ik geen zin meer om nog iets kwijt te kunnen hier. Als ik dit al lees zullen de reacties op m'n verhaal alleen maar kut zijn.quote:
Ik zat op m'n werk toen ik dit postte. Had maar eventjes pauze en heb daarom geen verslag gedaan. Maar als er al lacherig gedaan wordt, voordat ik post, dan verwacht ik straks alleen maar nog stommere reacties... en daar sta ik nu niet voor open.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:22 schreef JiggyJ het volgende:
Maar misschien is het wel handig om ook de redenen voor je gevoelens neer te zetten, met het bericht dat jij typte kun je alleen maar gissen naar wat er gebeurd is verder niet...
Da's nu iets wat je hier (in dit draadje) volgens mij niet moet doen : je verontschuldigen dat je hier een bericht achterlaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:
Sorry dat ik zoveel post hier, maar heb het gewoon weer even moeilijk en moet het even ergens neerzetten...
Natuurlijk kan dat ! Da's het positieve aan relaties.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef JiggyJ het volgende:Is er please iemand hier die kan bevestigen dat een 2e/3e/4e etc etc relatie net zo goed en vertrouwd kan voelen als je eerste ?:P
Hey Joyce.... 'Long' time no see, hoe gaat'ie ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Had het al in het andere topic gepost maar de namen kunnen wel weg in de OP..
Ik gok dat het te maken heeft met die ex van zijn ex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:20 schreef undissputed het volgende:
ik ben wel oprecht benieuwd naar wat er voor een ontwikkeling heeft plaatsgevonden.
Ik heb haar, ondanks haar laatste zin, toch nog terug gesmst:quote:Beste Rens, ik heb er n tijdje over nagedacht voordat ik zou reageren, De fequentie waarmee jij me belt en smst is teveel naar mijn smaak en dat vind ik erg vervelend. We zijn al 8 jaar bevriend maar het gaat de laatste tijd bergafwaarts. Ik ben nog steeds van mening dat je niet moet kiezen tussen vrienden, maar dit kan zo niet langer. Je gedraag je niet meer als een vriend, maar een jaloerse, obsessieve ex. Door jou wil ik niet op het matje geroepen worden voor elke uitspraak, facebook status, etc. die jou in het verkeerde keelgat schiet. Ik wil hierbij onze 8-jarige vriendschap beëindigen.. Jammer, maar het gaat niets worden. Neem aub geen contact meer met me op. Vaarwel.
Zoals jullie lezen, ga ik ondanks alles nog steeds vol door de knieën om alles goed te laten gaan... Zoals je verwacht heb ik hierop niets meer teruggekregen.quote:Ik krijg geen waarschuwing? Je verbreekt zonder een goed gesprek een vriendschap van 8 jaar. Luister, ik heb inderdaad een beetje raar gedaan, maar dit kan anders en beter opgelost worden. Ik wil best grotere afstand van je doen, maar waarom gelijk alles verbreken? Ik wil je vragen om een laatste kans wat betreft deze vriendschap. In feite heb je daar niets aan verloren. Ik wil mezelf bewijzen. Laten we geen 2e keer 2007 herleven... Dat heeft me veel pijn gedaan. Zeg me wat je van me verwacht en ik zal het waarmaken, dat beloof ik.
Gelukkig weet jij hoe de vriendschapsrelatie verder ging. Ik heb zoveel meer voor haar gedaan dan jij weet... en als ik dan enkele berichten stuur die haar met haar neus in haar leugens duwen en dat IK daar de dupe van moet worden, dan is dat gewoon niet terecht.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:44 schreef goofy_goober het volgende:
Wat ben je toch ook een Calimero. Het obsessieve gedrag wat ik hier de laatste tijd van jou heb gezien verwoordt zij prima in haar bericht. Het is niet haar schuld dat ze geen contact meer wil maar dat van jezelf, want je bent vaak genoeg gewaarschuwd hier voor je gedrag en naar wat zoiets kan leiden en zie hier het resultaat.
Puur omdat ik van haar hou ben ik bij haar gebleven. We hadden plannen gemaakt voor de toekomst en wilde dat niet opgeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ik vraag me in jouw geval af, niet vervelend bedoeld, maar puur uit interesse: Wat is dan hetgene dat je bij haar heeft gehouden ondanks haar leugens? Is dat gewoon de angst van het verlaten, bang voor het onbekende wat de toekomst zonder haar zal brengen?
En in mijn geval knap, tsja vind je precies knap? Ik kan best goed een masker opzetten, maar nu ik thuis weet ik het even niet meer. Of het gaat me helpen het goed te verwerken zo, of ik ga het alleen maar nog vreemder vinden dat ze me nooit meer terug wil...
Het wordt voor mij wel heel belangrijk dat ik deze soap na bijna 11 maanden eindelijk eens af kan sluiten. Het beinvloedt nog steeds mijn dagelijks leven in negatieve zin...
Ik weet niet of ik er goed of fout aan heb gedaan door vandaag mee te gaan, al had ik eigenlijk ook niet echt een keuze. Juist het feit dat het zo vertrouwd was meteen weer, maakt voor mij ook dat ''nieuwe'' meisjes opeens weer een stuk ''enger'' lijken...
K weet waar ik op dit moment behoefte aan heb, en dat is aan een meid waarmee het klikt, die moeite voor mij doet. Dit keer zal zij, in tegenstelling tot mijn ex, daar ook moeite voor terug kunnen verwachten. Dat is 1 ding waar ik vandaag WEL achter ben gekomen: Ik wil heel graag een nieuwe relatie, denk dat ik voor het eerst in mijn leven maar eens een beetje op zoek ga...Jammer alleen dat ik echt niet weet waar ik moet zoeken..
Afgelope dagen zoals gezegd weer veel ge - smst met die 2 meiden, maar ik zie momenteel vooral hun nadelen. HEt moeilijke is echter: Waar trek ik de lijn wat betreft of ik haar aan het vergelijken ben met mijn ex, of dat het gewoon iemand is die gewoon niet bij me past...
Je moet uitgaan van een vriendschap. In een vriendschap lieg je gewoon niet naar elkaar. Dat doe jij ook niet naar jouw vrienden of vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
Meer heb ik niet te zeggen, Neo. Absurd dat zij überhaupt beloftes naar jou toe doet en nog absurder dat je denkt verhaal te kunnen halen bij haar. Zij is jou geen enkele verantwoording schuldig.
Daar dacht ik destijds aan, maar je hebt gelijk. Het is onzin. Het grootste voordeel nu is dat ik geen last meer heb van haar sores.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:04 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, jij denkt natuurlijk: 'Een kloterelatie is altijd nog beter dan weer alleen zijn.'. Wat trouwens echt onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |