Ja wederom iemand die daarna weer wat anders is gaan doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Eenskijken het volgende:
dan maak ik 'm maarwie had de lapo?
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:58 schreef tong80 het volgende:
Posten jullie Jan's ergenissen hier. Ik kijk naar PSV.
quote:
Dat zeg ik.quote:
Ichigoquote:
dit gaat volledig fout zo Dj_Day-Vquote:
Mijn god dat interviewquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Gaat Joost Eerdmans de vaste huisgast worden?
Nee, Rob Stenders.quote:
Nee die ene DJ komt. Stenders!quote:
Slordig inderdaad.quote:
Hij zei toch dat hij en de redactie er in waren gestonken. Wat moet hij anders nog zeggen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef RobertVH het volgende:
Matthijs gaat er makkelijk aan voorbij dat hij op landelijke TV nep twitter accounts van de premier quote en voor waar verkondigd![]()
Zolang links hem toch alleen maar afzeikt kan ik hem op zich wel begrijpen. Wat heeft hij er mee te winnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef tong80 het volgende:
Toch typisch dat Wilders niet open staat voor algemene journalistiek.
Komt alleen op TV bij z'n rechtse maatjes.
Hij probeert zijn afgang klein te houden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef RobertVH het volgende:
Matthijs gaat er makkelijk aan voorbij dat hij op landelijke TV nep twitter accounts van de premier quote en voor waar verkondigd![]()
zelfde publiek als bzvquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
All you need is love..moet dat echt ook nog in DWDD
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Linksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zolang links hem toch alleen maar afzeikt kan ik hem op zich wel begrijpen. Wat heeft hij er mee te winnen?
Dat kon wel eens het nieuwe Boer Zoekt Vrouw bij DWDD worden de rest van 2011.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
Matthijs is sympathiek maar bedrijft toch geen 'algemene' journalistiek?quote:
"moet je kijken wat Rutte er van vindt!11!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij zei toch dat hij en de redactie er in waren gestonken. Wat moet hij anders nog zeggen?
Waarom zit 'Bij ons in de PC' er dan als vaste tafelgast ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Matthijs is sympathiek maar bedrijft toch geen 'algemene' journalistiek?
Vrindjes van vroegâh. Net als de spin-dok-tor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zit 'Bij ons in de PC' er dan als vaste tafelgast ?
Idemquote:
Jurgen Raayman kon ook tegen links bashen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrindjes van vroegâh. Net als de spin-dok-tor.
Manolev nog gezien gisteren ?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Idem
Alleen het zal wel over gisteren gaan.
Hopelijk over Van der Zee en Van den Boog
dat is 1 minuutjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manolev nog gezien gisteren ?
Nou dan
Dat super-nerd verhaal weer, bij DWHN was het al niet grappig, maar in het Engels werd het waar mogelijk nog slechterquote:
Ik niet. En nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind het wel een goede cartoon.
en maandag de boeren en Yvonnequote:
Hij wist iig niet meer welke.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij zat die Eerdmans gewoon te liegen. Hij heeft nooit een show van Van 't Hek gezien
gezever over links rechts altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrindjes van vroegâh. Net als de spin-dok-tor.
Brinkie zat ook te liegen, met zijn zogenaamde angst dat het nu niet meer lukt met die show.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Volgens mij zat die Eerdmans gewoon te liegen. Hij heeft nooit een show van Van 't Hek gezien
Jazeker wel, DWHN en The Daily Show heeft ie meer dan goed gedaan.quote:
Je basht er zelf aardig op los vriend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:24 schreef Eenskijken het volgende:
youp van het hekdie droeftoeter kan alleen maar op iedereen bashen, zelf denkt ie dat iedereen om hem moet lachen. NEE Kerel je bent zelf ook niet leuk.
ik ga niet bij een publiek programma zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je basht er zelf aardig op los vriend.
Je zit wel je mening te verkondigen op een openbaar forum. Hoezo denk je dat wij jouw mening interessant vinden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ga niet bij een publiek programma zitten
Bij Hoevelaken linksaf!quote:
Klopt, eigenlijk is het gewoon een naaistreek van MAX...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef alors het volgende:
Wat Sjek zei dacht ik ook meteenJe hebt eigenlijk geen keus
Diederik Samsomquote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef Modus het volgende:
Cohen maakt woensdagavond zijn aftreden bekend, meende net iemand op Radio 1.
Ik neem aan dat Sap dat zo wel doet.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
Jort Kelder heeft het niet over de afgang van rechts in het verkiezingsdebat
Mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Wat is-ie toch heerlijk gewoon he?
Mongol!
Volgens Geert is Jort links.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:40 schreef tong80 het volgende:
Noemen ze de VARA links.
Laten ze Jort Kelder aan het woord.
Eat your heart out Geert
Niks mis met leuk doen met gehandicapten als de camera draait, maar ik heb inderdaad niet zo veel met Cohen. Sorry.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef tong80 het volgende:
Heeft rechts niks mee. Neem het je niet kwalijk.
Hij probeerde tenminste nog enige vorm van inhoud in het debat te brengen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Pechtold is inderdaad mister Saaimans.
Die schijnt de ballen uit je zak te zuigen bij een first date.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Die blondine is trouwens best wel lekker
Gisteren de laatste keer.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wanneer stopt vrouw zoekt boer? Moet dit nou elke week in DWDD?
Krijgen we niet alle hoogtepunten, terugblikken, 1 maand later etc?quote:
Iddquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Cynix ® het volgende:
Femke kan alleen al de boerenstand op peil houden.
Matthijs begon erover, toen was het ineens liefde i.p.v. seks.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Het valt mij nog mee dat Jan niet over de seks is begonenn
Overal. Zelfs in haar lege ladekastjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze al geneukt.
Dat willen we allemaal weten.
En hou je erbuiten Yvonne Jaspers. Straks heb ik nazorg nodig.
Dat zei ze niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
Yvon vond Lucky niet zo grappig. Ik wel.
O, wat dan?quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Hier nog die rolstoel op de trambaan
ik ook, best wel een heldquote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Bleker vaak wel grappig. Lekker kortaf en zo.
Dat sommige boeren het er lastig mee hadden en dat ze dat wel begreep, en dat er drie man op de redactie rond liepen om de boeren hierbij te helpen.quote:
Komt er ook één achter zeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over Yvon Jaspers. Het is geen kuthoer maar
een ordinaire slet.
Moet je op '3' blijven drukken bij dit filmpje.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Holland sport is leuker. Dus ik blijf nog even.quote:
Stoephoer beter ?quote:
Neequote:
Wat heeft zij jou in de weg gelegd, elke week met je gescheld op Yvon Jaspers.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef tong80 het volgende:
Stoephoer beter ?
Maar dat postte ik al eerder.
Te veel trottoirs. Wat begrijp je niet aan stoephoer ?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heeft zij jou in de weg gelegd
Ik snap niet wat hier aan te lachen is, die man kon zomaar met zijn achterhoofd op de tegels terechtkomen met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Bleker vaak wel grappig. Lekker kortaf en zo.
Ja maar dat is dus niet gebeurd (anders zenden ze het niet uit, denk ik?)quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier aan te lachen is, die man kon zomaar met zijn achterhoofd op de tegels terechtkomen met alle gevolgen van dien![]()
Der isder 1 die een fuck krijgt: zijn bitchquote:
Van mij mogen ze hem nú al aan een boom binden en achterlaten. En ik hou van dieren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag De Hond wel gewoon met zijn 65 met pensioen. Ik gun hem hem die 2 extra jaartjes rust!.
Rode nesten daar hoor, in Groningen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Het CDA krijgt alleen nog stemmen in Staphorst en Oude Pekela. En van een handvol boeren.
Yep, maar iederéén is 30x beter dan Brinkman.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:46 schreef themole het volgende:
De Jager is idd dertig keer beter dan Brinkman.
De polonaise lopen is gewoon not done bij de grachtengordel elite.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs de VARA lijkt afstand te nemen van Cohen.
Ze heeft het geprobeerdquote:
CDA is een rattenploeg op dit moment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Claudia denkt weer te weten wat christelijk is
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is Frank Lammers altijd dronken...
wat een malaise die polonaisequote:
Idd krijg foute gedachtes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:07 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben die gasten de microfoon zowat IN hun mond? Een paar cm ervan af is meer dan goed hoor?
Altijd dezelfde kut rock...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ah, weer een bandje met een onverstaanbare zanger.
nee man, als je zulke mooie krullen hebt, mag je van mij een lok hebbenquote:
En dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef Modus het volgende:
Zo die hebben goed naar Franz Ferdinand geluisterd....
Eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
nee man, als je zulke mooie krullen hebt, mag je van mij een lok hebben
lekker lekker lekkerquote:
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |