Een 3D-printer met menselijke huidcellen in plaats van inkt kan in de toekomst direct nieuwe huid printen op brandwondenslachtoffers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef RaymanNL het volgende:
OMG. Geniaal. Heb je meer linkjesIk wil mezelf 3Dafdrukken.
Ik ken ze ook al een tijd, maar ik maakte dit topic naar aanleiding van DWDDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef MASD het volgende:
Waarom de plotselinge aandacht ervoor? Ze bestaan naar mijn weten al jaren. Waarom opeens nu de interesse?
Ben benieuwd wat materialen kostenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef wiebelstront het volgende:
als ik zo'n makerbot had, zou ik er de hele dag mee spelen. wat een cool ding!
Kunnen ze dan ook een real doll maken die echt kan praten en koken? Ik wil mijn eigen Britneyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Een 3D-printer met menselijke huidcellen in plaats van inkt kan in de toekomst direct nieuwe huid printen op brandwondenslachtoffers.
http://www.kijk.nl/nieuws(...)huid-op-brandwonden/
Het begin is er al.
Omdat het hele 3D-printen-verhaal ineens in een rap tempo dichterbij komt voor de consument. De printer kan zichzelf nu grotendeels vermenigvuldigen en zo hebben veel meer mensen toegang tot zo'n ding, waardoor er meer mensen aan kunnen gaan ontwikkelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef MASD het volgende:
Waarom de plotselinge aandacht ervoor? Ze bestaan naar mijn weten al jaren. Waarom opeens nu de interesse?
Heb je foto's?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben er thuis eentje staan, mijn vriend zijn uit de hand gelopen hobby.
[..]
Omdat het hele 3D-printen-verhaal ineens in een rap tempo dichterbij komt voor de consument. De printer kan zichzelf nu grotendeels vermenigvuldigen en zo hebben veel meer mensen toegang tot zo'n ding, waardoor er meer mensen aan kunnen gaan ontwikkelen.
Yep, en de temperatuur verschilt per materiaalsoort, soort kop die je gebruikt en hoe je alles in elkaar hebt gezetquote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dus je stelt zaken als temperatuur in?
Ik heb zelf sinds oktober vorig jaar een RepRap Mendel, en ben er erg enthousiast over! Na ongeveer 2 maanden in de avonduurtjes bezig te zijn geweest, kon ik op 2 januari mijn eerste object printen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft ze zelf gezien? Doet iemand hier er wat mee? Wat denken jullie er van? Wat zou jij als eerste printen? Waar ligt de toekomst?
Ja hoiquote:Op zondag 27 februari 2011 16:46 schreef Burdie het volgende:
Ik zal aan mijn vriend vragen of hij wat foto's kan plaatsen, ik weet niet waar hij ze heeft verstopt.
Je stelt best wel veel in.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Dus je stelt zaken als temperatuur in?
Diverse modellen, diverse eigenschappen, diverse kwaliteit, dus diverse prijzen :-)quote:Op maandag 28 februari 2011 11:10 schreef PiRANiA het volgende:
Wow. Lache zeg.
Wat benje kwijt aan een printer? En de materialen om mee te printen?
Dat hooghartige knurftje is na jaren onder zijn steen vandaan gekropen, zag een oud filmpje van zo'n ding, en wilde toch stoer en nieuw doen oid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:31 schreef MASD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT.
De school waar ik zat wilde een combinatie van 3d scanner en 3d printer kopen.
Helaas zat is het nooit gelukt qua budget.
En ja, dan zouden ze dus een 3D kopieer apparaat hebben![]()
Wat voor bestanden kan je aanleveren voor zo'n printer?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:29 schreef webspider het volgende:
Ik heb zelf sinds oktober vorig jaar een RepRap Mendel, en ben er erg enthousiast over! Na ongeveer 2 maanden in de avonduurtjes bezig te zijn geweest, kon ik op 2 januari mijn eerste object printen!
Drie soorten bestanden:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Wat voor bestanden kan je aanleveren voor zo'n printer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |