Wat is dit voor geouwehoer... eerst met twee maten meten en dan niet reageren. Kom er nou eens voor uit manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:09 schreef Mainport het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel een antwoord van de verantwoordelijke, want ik vind het erg schraal
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:10 schreef Mainport het volgende:
Je begrijpt toch wel met wie je te maken hebt. Ik geef niet op voordat ik antwoord heb... zit er soms stront in je hoofd?
Is goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:28 schreef Mike het volgende:
Ik ben niet zo voor het rommelen in de openingspost die niet van jezelf is, dus het lijkt me beter om dan daarmee bij deel 2 te beginnen.
Vraag ik dat nog wel ff net voor ie vol is, is wel zo handig voor de volgersquote:Net zoals het maken van een reeks.
Ik heb de suggestie van de topicopener overgenomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:14 schreef Stefan het volgende:
[US] Entourage #11: The End
WIl iemand de titel even veranderen in: Helemaal het einde
Tnx voor degene die t gedaan heeft!quote:Op maandag 19 september 2011 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan iemand ajb [NL] voor deze topictitel zetten? [NL] Jersey shore
Leuk, zodat niemand weet welk nummer het nou precies isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
Vast een steun post voor de romeinse cijfers
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Leuk, zodat niemand weet welk nummer het nou precies is
Het is niet eens echte traditie want de eerste topics waren ook gewoon met normale cijfers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef picodealion het volgende:
Steun voor normale cijfers, zodat het nummer vanzelf doortelt en het gewoon leesbaar is voor mensen.
Serieus, afgezien van het imo slechte argument 'traditie', wat is het nut van Romeinse cijfers?
Alleen bij een nieuw topic gaan mensen ff kijken hoe het ook alweer zat en hoe je het 1 hoger kan maken, als je het zomaar voorbij ziet komen weet niemand precies hoeveel het is, zonder daar even de tijd voor te nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.
Helpt FOK! je ook nog een beetje met een stukje opvoeding.
Een typische win-win
Wat een lulkoek. Ik moet het elke keer opnieuw opzoeken, en ik heb ook helemaal geen behoefte het te leren. Open maar een topic 'leer hier romeins tellen' als je fokkers wat wil leren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.
Helpt FOK! je ook nog een beetje met een stukje opvoeding.
Een typische win-win
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 04:19 schreef Mainport het volgende:
Haha wat een discussie, zoek een leven. Of schrijf iets interessants in dat topic... dat zie ik de laatste tijd veel te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |