Ik ook, vond het al zo'n raar topicquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik zat net wel even Turks Fruit weer te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De lekkerste scenes zijn al geweestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook even naar Turks Fruit. Tich keer gezien maar blijft mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zodra je dat oerwoud in die films hebt gezien, vraag je je af waar GroenLinks over klaagt. In die tijd was er gewoon sprake van overbebossing, daar moet nodig wat aan gebeuren!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
Denk je om je gulpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaar dat GL er toen nog niet wasquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Zodra je dat oerwoud in die films hebt gezien, vraag je je af waar GroenLinks overklaagt. In die tijd was er gewoon sprake van overbebossing!
quote:
Ik krijg even een mental image van Femke Halsema met overbossingquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat GL er toen nog niet wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu wordt die bebossing zomaar weggehaald bij iedereenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ach... we hadden het over bebossing in Turks fruit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik aan Femke denk, denk ik alleen maarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:41 schreef elixer het volgende:
[..]
Ik krijg even een mental image van Femke Halsema met overbossingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je de film verder maar kijken, geen haar meer te zien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
Ik ben ineens gigantisch voor ontbossingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Zeemeerman was er niet eens opquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Heerlijjk ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei ik ook niet. Ik vergeleek hem met de zeemeerman. Maar vond het wel best zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:47 schreef Zapper het volgende:
[..]
De Zeemeerman was er niet eens opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop