Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meerquote:Kelly Taylor - Jennie Garth
okquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meer
Deze ook. En Ivy moet er bij...quote:Harry Wilson - Rob Estes
Klopt. Een beetje homophobic ofzoquote:
Ivey en Teddy erbij gezetquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..]
Deze ook. En Ivy moet er bij...
Dat werd ook niet echt aangekondigd. Was gewoon dat ze zeiden dat hun nichtje die dag zou komen. Maar ik denk niet dat ze al een paar afleveringen van te voren speciaal gaan zeggen : Oh Annie, Dixon, jullie nichtje komt over een paar weken/maanden hier. Hoe ze het nu deden was voor mij voldoendequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat nichtje was er ook zo maar ineens. Heb ik gemist dat er aangekondigd werd dat ze zou komen of ging het echt zo snel
Ianquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het vriendje van Teddy wiens naam ik goddomme nooit kan onthouden leuk
Nou ja de volgorde was ook een beetje vaag. Er was nog niets over bekend en toen zei Annie ineens tegen Charlie dat ze niet kon meeten omdat ze met haar nichtje op stap moest. Het leek een beetje een smoes en dat het nichtje helemaal niet zou komen. Zo kwam het tenminste op mij over....quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat werd ook niet echt aangekondigd. Was gewoon dat ze zeiden dat hun nichtje die dag zou komen. Maar ik denk niet dat ze al een paar afleveringen van te voren speciaal gaan zeggen : Oh Annie, Dixon, jullie nichtje komt over een paar weken/maanden hier. Hoe ze het nu deden was voor mij voldoende
Ja, echt hè!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Ladylicious het volgende:
Dat nichtje leek overigens ziek veel op Jennie Garth maar dan een aantal decennia jonger..
Wat een gelijkenis ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Hmm dat was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt... damn lijkt wel heel erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat DNA van Kelly Taylor is opvangen en dat dat nichtje een soort van Alien kloon is. En dat de vader van Dixon en Annie dan verliefd wordt op zijn eigen nichtje, omdat hij Kelly in haar ziet. Zoiets. Dat denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Of het is gewoon de geheim gehouden dochter van Kelly die nu wraak komt nemen op Deb omdat die in de weg heeft gestaan tussen de liefde van haar en pa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat DNA van Kelly Taylor is opvangen en dat dat nichtje een soort van Alien kloon is. En dat de vader van Dixon en Annie dan verliefd wordt op zijn eigen nichtje, omdat hij Kelly in haar ziet. Zoiets. Dat denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Vond ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Was weer een aardige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 15:30:00 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |