quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
WTF is er met m'n emo gebeurdquote:foto Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Aflevering numero 5 staat online jeeej
Idd, wtf, en dat einde ook echtquote:foto Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het afloopt, vandaag weer zo'n wtf. En ik vind dat mr hot teacher niet moet zaniken.
Trouwens, heeft iemand de boeken gelezen?
Wil er aan beginnen maar irriteer me er dood aan dat ik nergens 8 dezelfde covers kan vinden..
Nee omdat er mij verteld werd van mensen die wel de boeken hebben dat 1 boek 2 afleveringen is, dus 8 boeken zou dan iets van 16 afleveringen zijn, en dat is nauwelijks 1 seizoen snap je, vandaar dat ik me af vroeg of dat die 8 engelse boeken het verhaal 'compleet' maakt, of dat er toch nog meer boeken zijn/zullen komen.quote:foto Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Als het engelse niet compleet was, zouden er geen 8 delen zijn ofzo
Nah, ik baal er van dat de 1e 3 boeken een close up van een gezicht als cover hebben en de laatste 5 boeken niet te vinden zijn met die kaft. En andesom.
Ik vind Toby ook wel leuk, misschien omdat het zo'n creep is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:01 schreef C-Politan het volgende:
Het begint eigenlijk best spannend te worden. Ik vind Toby leuk en ben echt benieuwd naar z'n achtergrond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop