quote:Pretty Little Liars
Rosewood is a perfect little town. So quiet and pristine, you'd never guess it holds so many secrets. Some of the ugliest ones belong to the prettiest girls in town -- Aria, Spencer, Hanna and Emily, four estranged friends whose darkest secrets are about to unravel.
One year ago, Alison, the Queen Bee of their group, disappeared and the girls swore they'd never tell what really happened that night. They thought their secrets would bond them together, but just the opposite is true. Then again, who's to say what the truth is in Rosewood. It seems everyone in town is lying about something.
Now, as the mystery surrounding Alison's disappearance resurfaces, the girls begin getting messages from "A," saying – and threatening – things only Alison would know. But it couldn't be Alison. Could it? Whoever it is, they seem to know all the girls' secrets, and seem to be watching their every move. The girls are friends again, but will they be there for each other if their dark secrets come to light?
WTF is er met m'n emo gebeurdquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Aflevering numero 5 staat online jeeej
Idd, wtf, en dat einde ook echtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik vraag me echt af hoe het afloopt, vandaag weer zo'n wtf. En ik vind dat mr hot teacher niet moet zaniken.
Trouwens, heeft iemand de boeken gelezen?
Wil er aan beginnen maar irriteer me er dood aan dat ik nergens 8 dezelfde covers kan vinden..
Nee omdat er mij verteld werd van mensen die wel de boeken hebben dat 1 boek 2 afleveringen is, dus 8 boeken zou dan iets van 16 afleveringen zijn, en dat is nauwelijks 1 seizoen snap je, vandaar dat ik me af vroeg of dat die 8 engelse boeken het verhaal 'compleet' maakt, of dat er toch nog meer boeken zijn/zullen komen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:48 schreef Empathologica het volgende:
Als het engelse niet compleet was, zouden er geen 8 delen zijn ofzo
Nah, ik baal er van dat de 1e 3 boeken een close up van een gezicht als cover hebben en de laatste 5 boeken niet te vinden zijn met die kaft. En andesom.
Ik vind Toby ook wel leuk, misschien omdat het zo'n creep is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:01 schreef C-Politan het volgende:
Het begint eigenlijk best spannend te worden. Ik vind Toby leuk en ben echt benieuwd naar z'n achtergrond!
Het grappige vind ik dat het een 31 jarige is die Maya speeltquote:Op zondag 18 juli 2010 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind die maya niet mooi
echt zo'n ingevallen anorexia hoofdje
zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Jolx het volgende:
Vanmiddag gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's up to me now, turn on the bright lights..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef C-Politan het volgende:
[..]|Die Alex (tennisvriendje) vind ik ook totaal niet boeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because simple is bad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vraag ik me serieus elke aflevering af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:41 schreef Desii het volgende:
[...]
Tevens vraag ik me af of Jenna echt blind is, of net alsof doet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me serieus elke aflevering af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life you achieve what you thínk you deserve
LoL, jouw eerste zinquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:41 schreef Desii het volgende:
Leuke serie... hoop ook dat Toby nog leeft
Alle bewoners waarvan de naam met een "A" begint, vind ik verdacht qua het sturen van sms-jes
Het zou wel heel bizar zijn als Allison echt nog leeft, lijkt me logischer dat ze een dagboek had waarin alle geheimen van de 4 meiden vermeld staan en dat iemand Allions dagboek "gebruikt"
Voor de "oude geheimen" dan iig
Voor de rest ist een druk baasje want hij/zij houd ze alle 4 in de gaten.
Tevens vraag ik me af of Jenna echt blind is, of net alsof doet.
Hallo spoilers?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:17 schreef lientje146 het volgende:
ik denk dat toby wel dood gaat, want op imdb staat dat hij maar in 6 afleveringen speelt. en dat heeft het nu ook ongeveer zo'n beetje.
al vind ik het wel jammer als hij dood gaat![]()
Fijn dat je het even verklapt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:17 schreef lientje146 het volgende:
ik denk dat toby wel dood gaat, want op imdb staat dat hij maar in 6 afleveringen speelt. en dat heeft het nu ook ongeveer zo'n beetje.
al vind ik het wel jammer als hij dood gaat![]()
Je mag gewoon praten over een aflevering die al is uitgezonden hoor, hoewel dit natuurlijk een spoiler is met een andere reden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo spoilers?Er zijn ook mensen die het nog niet gezien hebben.
Ja maar ik heb het meer over de laatste aflevering, dat je kan praten over die daarvoor prima. Maar de laatste is nog van deze week.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je mag gewoon praten over een aflevering die al is uitgezonden hoor, hoewel dit natuurlijk een spoiler is met een andere reden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hallo spoilers?Er zijn ook mensen die het nog niet gezien hebben.
Ik heb het al gezien ik heb het meer over de andere mensen. Maar goed, rekening houden met andere doen ze tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:28 schreef Avey het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet in dit topic?
Eigen schuld.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien ik heb het meer over de andere mensen. Maar goed, rekening houden met andere doen ze tegenwoordig niet meer.
In bijna alle topics over series worden wel spoilers geplaatst.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatischAls je niet gespoiled wilt worden kijk je niet in dit soort topics, hoe moeilijk kan het zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |