Leuk, zodat niemand weet welk nummer het nou precies isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
Vast een steun post voor de romeinse cijfers
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Leuk, zodat niemand weet welk nummer het nou precies is
Het is niet eens echte traditie want de eerste topics waren ook gewoon met normale cijfers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef picodealion het volgende:
Steun voor normale cijfers, zodat het nummer vanzelf doortelt en het gewoon leesbaar is voor mensen.
Serieus, afgezien van het imo slechte argument 'traditie', wat is het nut van Romeinse cijfers?
Alleen bij een nieuw topic gaan mensen ff kijken hoe het ook alweer zat en hoe je het 1 hoger kan maken, als je het zomaar voorbij ziet komen weet niemand precies hoeveel het is, zonder daar even de tijd voor te nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.
Helpt FOK! je ook nog een beetje met een stukje opvoeding.
Een typische win-win
Wat een lulkoek. Ik moet het elke keer opnieuw opzoeken, en ik heb ook helemaal geen behoefte het te leren. Open maar een topic 'leer hier romeins tellen' als je fokkers wat wil leren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand? Genoeg mensen zoals elke keer weer blijkt.
Helpt FOK! je ook nog een beetje met een stukje opvoeding.
Een typische win-win
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 04:19 schreef Mainport het volgende:
Haha wat een discussie, zoek een leven. Of schrijf iets interessants in dat topic... dat zie ik de laatste tijd veel te weinig
Kennlijk niet gezien wat er verwijderd is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:14 schreef arucard het volgende:
Och, wat een scheldkanonnades inderdaad
In dat andere topic? Daarin werd ook niet gescholden. Of er moeten er meer zijn die ik niet heb gezien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kennlijk niet gezien wat er verwijderd is.
Dat zeg ik. Dat heb je niet gezien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:37 schreef arucard het volgende:
[..]
In dat andere topic? Daarin werd ook niet gescholden. Of er moeten er meer zijn die ik niet heb gezien.
Mag ik vragen wat het praktisch nut is van romeinse cijfers?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:08 schreef picodealion het volgende:
Geen idee of het ook invloed gaat hebben op de uitkomst, maar even de meningen polsen kan vast geen kwaad.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sorry foutje... ik dacht dat de finale tegelijk uitgezonden werd.
stom...
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wordt het in Belgie ook vandaag uitgezonden ?
Ik vraag me dat af omdat het normaal op Maandag is.
quote:
....quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat gaan me vlaamse vrienden niet leuk vinden op facebook.
Eens. Als hij het per ongeluk had gedaan kon het me geen moer schelen, maar hij deed gewoon moedwillig omdat hij tegen de regel is. Excuses uit hij gevolgd door een scheldwoord, onoprecht dus... Hij zit ook steeds maar te zeuren dat het mag omdat het al op tv is geweest. Wel hier in België is het nog niet op TV geweest en wij kunnen ook niet kijken via online gemist. Hij verwees mij ook fijntjes door naar Vlaamse fora... tof! Dacht dat FOK! voor iedereen was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef eight het volgende:
Kan iemand even kijken naar het gedrag van Dr.Mikey. Niet alleen heeft dat ettertje voor heel veel Fokkers de uitzending verpest (uitslag in TT is toch ban?) maar nu blijft hij pagina na pagina zichzelf herhalen dat het eigenlijk niet zijn schuld is.
Geen probleem, bedankt voor het opschonenquote:Op zondag 4 december 2011 10:47 schreef Mike het volgende:
De offtopic posts zijn verwijderd.
Wellicht loopt het Survivor topic niet zo hard, maar ik zou toch graag zien dat alles over Survivor gewoon in het Survivor-topic komt. In het ER-topic is het vrij offtopic en als je gaat posten in het Survivor-topic komen er vanzelf mensen die daar weer op reageren.
Behalve dan dat er donderdag in de TT staat terwijl het op dinsdag isquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laten we maar verder gaan in Ali B op volle toeren. Op donderdag NED-3 half 9., die loopt beter.
Is 't niet woensdag?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Behalve dan dat er donderdag in de TT staat terwijl het op dinsdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |