abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 00:11:00 #1
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_104147517

(FOK!user, I'm gonna teach you how to live. I'm Barney, we met when I was walking out of your sisters bedroom. Lesson one: watch this awesome series! It will change your life. True story.)
/

How I Met Your Mother is een comedyserie die in Amerika op maandag wordt uitgezonden door CBS en in Nederland iedere werkdag door RTL 5. De serie gaat over Ted die in 2030 aan zijn kinderen vertelt hoe hij hun moeder heeft ontmoet. Die flashbacks beginnen in 2005, als beginnend architect Ted samenwoont met Marshall en bevriend is met diens vriendin Lily, womanizer Barney en nieuwsreporter Robin.

(Lesson two: get to know these people. They're awesome!)
/

Haaaaaave you met Ted? Ted Mosby, architect. Het centrale karakter van de serie. Hij is op zoek naar de liefde van zijn leven en acht zich klaar voor het huisje-boompje-beestje-verhaal. Ted denkt te veel na, verbetert constant anderen, is erg romantisch maar probeert ook alles te plannen. Hij krijgt een zoon en een dochter, maar wie de moeder is...

Suit up! It's Barney, wait for it, Stinson. Deze womanizer gaat de deur niet uit zonder pak. Verdient bakken met geld, maar waarmee, dat weet niemand. Heeft diverse date-theorieën ontwikkeld, maar weigert zich vooralsnog te settelen.

Robin Scherbatsky, Teds eerste love-interest in de serie. Ze lijkt perfect voor hem, maar al snel leren we dat ze niet de moeder is. Wel blijft ze hangen in New York en maakt ze al snel deel uit van de vriendengroep. Droomt van een carrière als topverslaggeefster, maar moet het vooralsnog doen met een baantje als presentatrice van een ochtendshow.

Marshall Eriksen. Ook wel bekend als 'the kid'. Laat je niet vastlullen door deze oud-student Rechten, want dan ben je 'lawyered'. Na financiële problemen en het wegzetten van enkele principes werkt hij nu voor Goliath National Bank, hetzelfde bedrijf als waar Barney werkt. Is al sinds zijn studietijd hartstikke gek op Lily, zijn vrouw.

Lily Aldrin, vrouw van Marshall. Ze werkt als lerares op een basisschool en deinst er ook niet voor terug om haar vrienden, en met name Ted, soms de les te lezen. Maar Lily bedoelt het altijd goed. Ook al lopen dingen daardoor soms niet zoals ze zouden moeten...

(Lesson three: check out these links. They're legendary!)
/

TV.com
Engelse Wikipedia
IMDb.com
CBS site met Barneys blog
How I Met Your Mother Blog
Nederlands How I Met Your Mother Blog
How I Met Your Mother seizoen één op dvd

[me=Vorige] topics *[/me]
How I Met Your Mother
How I Met Your Mother VS#2 This topic is gonna be legendary!
How I Met Your Mother VS#3 | Suit up for this new topic!
How I Met Your Mother VS#4 | 25 september , WAIT FOR IT!
How I Met Your Mother VS#5 - Happy slapsgiving
How I Met Your Mother VS#6 - Wait for it, true story ;(
How I Met Your Mother VS#7 | Happy Not A Father's Day
How I Met Your Mother (VS) #8 - Wait for it...
How I Met Your Mother (VS) #9 - Waiting for the goat
How I Met Your Mother VS#10: My life would never be the same
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...
How I Met Your Mother VS#12: What up?
How I Met Your Mother VS#13 :Legendary!
How I Met Your Mother VS#14: How to pick a tie...
How I Met Your Mother VS#15: Double dates.....
How I Met Your Mother VS#16: TANTRUM!
How I Met Your Mother VS#17: It... is... ON!
How I Met Your Mother VS#18: Girls Vs. Suits
How I Met Your Mother VS#19: The naked man is back
Hoiw I Met Your Mother VS#20: Ik ken 't hele programma niet

De OP is hier te vinden!

Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer :D
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 9 november 2011 @ 00:29:49 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104148098
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt. |:(
Ten percent faster with a sturdier frame
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 9 november 2011 @ 00:48:19 #3
176766 zoem
zoemt
pi_104148600
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft ;)
Ik was het topic kwijt in MyAT.

Kan een modje dit aub fixen? :)

@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
  woensdag 9 november 2011 @ 01:46:01 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_104149824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:48 schreef zoem het volgende:
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft ;)
Ik was het topic kwijt in MyAT.

Kan een modje dit aub fixen? :)

@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
Bij TBBT ben ik bij seizoen 4, dat is tot nog toe echt 100x beter dan HIMYM nu is.

Maar ook deze aflevering was gewoon een aaneenschakeling van over-the-top grappen. Die beer, dat "let's panic", Marshall die bezeten raakt en Barney heel graag wil slappen, allemaal gebaseerd op lukrake krankzinnige eigenschappen die de personages plots ineens lijken te hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_104149844
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep. En ik denk dat Robin gewoon kort haar niet staat. Ze moet het weer langer laten groeien :).
pi_104149873
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep
Dat vond ik juist wel vet, er zit toch een maand of 2 tussen opnames/airdate, dus dat zou nooit kunnen.
pi_104149895
Ik weet dat het nooit kan, maar dan liever helemaal niet. Met sommige andere recente gebeurtenissen doen ze het wel real-time :). Dat is veel toffer.
  woensdag 9 november 2011 @ 02:16:09 #8
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_104150173
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door tochmaarwel op 09-11-2011 02:16:28 (Robin heet natuurlijk geen Roin.) ]
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_104150377
Ja. Robin & Barney O+ . Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
pi_104150800
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Robin & Barney O+ . Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_104151471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is! *O*
Dat was echt ontzettend lame :{.
  woensdag 9 november 2011 @ 08:46:10 #12
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104151515
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
When all else fails, you always have delusion.
pi_104152416
Ik was hem ook kwijt :P

Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
  woensdag 9 november 2011 @ 09:38:02 #14
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_104152569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef Mirel het volgende:
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
Ik ook niet :(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_104152835
Ja, ja. Laten we daar niet dit hele topic mee vervuilen.
  woensdag 9 november 2011 @ 11:50:15 #16
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_104155928
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 06:55 schreef franklop het volgende:

[..]

ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Ging dat niet slechts om daten, wat later zou gebeuren en dus ook pas later in het seizoen gebeurde.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:50:40 #17
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_104170944
Fail TS :')
Deathlift or Die.
pi_104174252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef loezzzje het volgende:
Ik was hem ook kwijt :P

Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
Klopt die uit die winkel, daar zouden ze nog op terug komen.
pi_104188734
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt. |:(
Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
pi_104197279
met het risico dat het al aan bod is gekomen in een eerder topic...

weet iemand of je in nederland ergens de duckie tie kan kopen / bestellen? ik heb hem tot nu toe alleen kunnen vinden op zazzle.com, maar daar is een creditcard voor nodig en omdat hij van ver moet komen is het wat duur.. :)
pi_104212170
Paar jaar geleden had ik een meisje in de klas die leek op Robin :o O+ O+
  maandag 14 november 2011 @ 21:58:17 #22
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_104375364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 00:21 schreef DUK het volgende:

[..]

Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
Het is zeker niet beter op geworden, al blijf ik het toch kijken met de hoop dat het weer goed wordt.
pi_104382448
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?

Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.

Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
pi_104383043
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?

Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.

Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.
Sommige personages zijn gewoon te irritant voor woorden geworden.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:49:35 #25
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104386254
Toffe ep. Grappig, sandwiches, tijd, en tijd stil bij Barney moment was wel sick
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')