quote:Op woensdag 9 november 2011 00:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond het wel leuk. Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Barney en de beer![]()
Dus Barney en Robin hebben misschien weer wat met elkaar. Maar we hebben nog geen aanwijzing wie de moeder is van Ted's kinderen.
Bij TBBT ben ik bij seizoen 4, dat is tot nog toe echt 100x beter dan HIMYM nu is.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:48 schreef zoem het volgende:
Jcdragon, volgende keer even opletten dat bij het openen van een nieuw deel de reeks intact blijft
Ik was het topic kwijt in MyAT.
Kan een modje dit aub fixen?
@tc03
Vind ik ook, al ging het in deze ep al iets beter. Ze raken vervallen in van die flauwe grappen. Het is niet alleen in himym, maar ook tbbt heeft er last van.
Dat vond ik juist wel vet, er zit toch een maand of 2 tussen opnames/airdate, dus dat zou nooit kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:48 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst nog wow Lily drinkt bier. En toen pas drong tot me door dat het een flashback was. Jammer dat ze zo die hurricane erin schrijven en niet gewoon toen het daadwerkelijk was gebeurd. Ookal was het misschien te kort daarvoor maar zo'n geforceerde flashback is gewoon niets. Verder wel een toffe ep
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zagquote:Op woensdag 9 november 2011 02:42 schreef Tegan het volgende:
Ja. Robin & Barney. Maar het verklaart niet dat Robin weer iets krijgt met die ene kerel van een paar seizoenen geleden.
Dat was echt ontzettend lamequote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef tochmaarwel het volgende:
Ik vond deze aflevering een stuk beter dan de laatste paar.
Heel fijn ook dat er eindelijk weer iets tussen Robin en Barney gebeurd is!
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef Mirel het volgende:
He ik werd niet automatisch ingeschreven voor dit topic
Ging dat niet slechts om daten, wat later zou gebeuren en dus ook pas later in het seizoen gebeurde.quote:Op woensdag 9 november 2011 06:55 schreef franklop het volgende:
[..]
ze zou toch ook trouwen met Don? Dat werd volgens mij letterlijk gezegd in de aflevering toen ze hem voor het eerst zag
Klopt die uit die winkel, daar zouden ze nog op terug komen.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:32 schreef loezzzje het volgende:
Ik was hem ook kwijt
Ik vond het leuk dat er weer iets gebeurde tussen Robin & Barney. Maar idd die man van vorig seizoen zou toch terug komen voor Robin?
Eens...quote:Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef TC03 het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte comedy is dit geworden. Alle grappen zijn gebaseerd op onverklaarbare krankzinnigheid van de karakters. Totaal geen subtiliteit. Dit probeert men te compenseren door witty verhaallijnen te schrijven, maar uiteindelijk zijn het gewoon slechte, onboeiende, niet-grappige verhaallijnen die toevallig niet chronologisch verteld worden. Om nog maar niet te beginnen over het feit hoe cheesy Lily en Marshal zijn en hoe dik dit er bovenop ligt.![]()
Het is zeker niet beter op geworden, al blijf ik het toch kijken met de hoop dat het weer goed wordt.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:21 schreef DUK het volgende:
[..]
Eens...
Erg jammer dit. Niveau van deze serie is zo verschrikkelijk gedaald. Te pijnlijk gewoon...
Niks mis met sitcoms, maar als het niet grappig meer is dan is dat nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Gut, is het weer hip om op een serie te haten?
Ik vind het nog steeds leuk, en kan ook wel waarderen dat er nog steeds de typische continuïteit in de serie zit: slutty pumpkin, slap bet, de ducky tie, Barney's obsessie met Lilly's tieten, etc.
Het is een sitcom mensen. Loop dan ook niet te bitchen dat je veel sitcom-regels terug ziet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |