wil iemand even naar het nieuwe gezeur in het ER topic kijken?
Expeditie RobinsonDie Musti heeft al met zoveel mensen gezeik gehad, nu is ze weer bezig en heeft ze mij uitgekozen. Ik heb geprobeerd om het via DM verder te bespreken maar die moet ik volgens haar post "maar voor me houden" ofzo. Ik zou haar eigenlijk moeten negeren maar als je ziet wat voor hysterische en rare posts ze op me afvuurt dan ga ik er toch op in. Nog vreemder is dat ik haar in deze reeks regelmatig heb lopen verdedigen tegen andere users om de boel te sussen. Het zal wel, zou fijn zijn als het een keer ophoudt.
Het seizoen van ER is namelijk afgelopen en ER is in meerdere landen te zien. Buiten Europa heeft het een andere naam. In Amerika heet het dus Survivor. Daar zijn 23 seizoenen van te bekijken op youtube dus zo raar is het toch niet dat dat af en toe langs komt en dat mensen elkaar nu op dingen wijzen. Iemand anders gaf mij ook een tip voor een programma dat op ER lijkt. Buiten dat kon ze het ook gewoon normaal vragen.
Als ik fout zit dan zal ik niet moeilijk doen, maar dit is gewoon irritant. Als we het daar niet over programma's mogen hebben die gewoon hetzelfde zijn maar in een ander land zijn opgenomen, dan hoor ik dat ook graag. Het originele Survivor topic is namelijk niet zo actief. Neemt niet weg dat iemand dat gewoon even normaal kan vragen of aangeven.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+