Hoax!quote:Op zondag 4 september 2011 21:16 schreef Razor21 het volgende:
George W. Bush vertelt zijn eigen verhaal en begint met het moment dat hij op 9 september 2001 aan het joggen was. Hierna brengt hij een bezoek aan een school. Tijdens het voorlezen krijgt George W. Bush voor het eerst te horen dat Amerika op dat moment wordt aangevallen.
Slordig foutje van me die datum.quote:
Vanaf z'n puberteit al.quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef Breekfast het volgende:
Blijkt dus dat hij een oorlog met Irak toen al in zijn hoofd had.
quote:Voor het eerst herleeft burgemeester Rudy Giuliani op televisie de dag dat zijn stad werd aangevallen. 11 september 2001 was een dag die de wereld voorgoed veranderde. Toen hij het slechte nieuws tijdens een vergadering om 8.00 uur 's ochtends te horen kreeg, had hij de keuze om het van veraf te coördineren of naar het centrum van New York te gaan. De beslissingen die hij zou maken in de komende 12 uur zouden tal van levens redden. Terwijl de wereld in shock meekeek, moest hij in actie komen. Omgeven door slachtoffers, chaos en verwoestingen, toonde hij voorbeeldige kwaliteiten van leiderschap. Burgemeester Giuliani gaf leiding aan reddingsmedewerkers, verzamelde zijn team en gaf hoop aan miljoenen mensen. In een stad ondergedompeld in rouw, stond één man sterk. Dit is zijn verhaal.
Die heb ik een paar weken geleden toevallig al gezien is zeker de moeite waard.quote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef Darklight het volgende:
Vanavond het volgende deel
GIULIANI: COMMANDING 9/11
[..]
Vanavond vertelt de burgemeester van New York zijn verhaal.quote:Op maandag 5 september 2011 12:55 schreef Five_Horizons het volgende:
Om 21:00 (als toevoeging)
Ik heb het gisteren gemist, helaas. Even zoeken of het deze week nog eens komt.
Ik ook. Zeker de moeite waard. Een betere documentaire dan die van Bush.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef pietjansma het volgende:
[..]
Die heb ik een paar weken geleden toevallig al gezien is zeker de moeite waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |