SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef antartica het volgende:
aah was ook net bezig om nieuw topic te makendenk kijk ondertussen nog even of er al een nieuwe is voordat het me zoveel werk kost, maar weet nu in ieder geval hoe het moet!
Haha oops sorry! Ik had niet naar de tijd gekeken waarop de ander gesloten was, maar zag dat er nog geen nieuwe was en ik dacht 'ach laat ik er eens eentje maken!' En Gratz met je diplomaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om zelf ook nog iets bij te dragen:
de square-deken (jawel, het zijn er al 2 meer dan 2 weken geleden!)
En de pannelappen die ik in de tussentijd heb gemaakt als housewarming gift voor een vriendin:
[ Bericht 6% gewijzigd door kirsten. op 07-02-2011 18:44:05 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond maar dit deel van de swap afmaken
@kirsten Ik heb dat probleem met Imageshack.us ook ineens, dus ik upload foto's nu via tinypic.com![]()
Ik kan jouw foto's niet zien trouwens
edit: Ah, ik zie de foto van de pannenlap nu! Mooi en mooie kleuren!
HIP is leuk gevonden trouwens in de topictitel
[ Bericht 3% gewijzigd door Herfstblad op 07-02-2011 17:35:51 ]
mooie vierkantjes...quote:Op zondag 6 februari 2011 17:28 schreef Tan het volgende:
[..]
Mijn vierkantjes hebben tot nu toe nog verschillende kleuren, ik maak straks wel even een foto van wat ik tot nu toe heb.
Hier heb ik ze niet zien liggen vorige week helaasquote:Op maandag 7 februari 2011 19:57 schreef Eleofant het volgende:
Ik weet niet of er belangstellenden zijn, maar ik zag vanmiddag bij de euroland ook wat wol liggen. Bolletjes phildar cotton 2 geloof ik (voor 2 euro) en nog iets dikkere, ik dacht ook van phildar, voor 1 euro. Het was niet heel veel en ook maar een paar kleurtjes, maar misschien heeft iemand er wat aan.
De bloemetjes die ik voor de vorige swap voor Ilske heb gehaakt zijn snel, klein en simpel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
Spannend al dat geswap!
Kan me niet herinneren dat ik met mn gebroken enkel moeite had met lopen erna, ook niet na operatie een mn teen. Maar nu zijn het denk ik de banden nog, en misschien is het nog wat snel na een weekje? Ik ga mn best doen, al ben ik bang dat ik morgen amper kan lopen door de pijn aan mn andere voet(teen, lang verhaal)
Weet iemand hoe je een klein bloemetje kan haken? Wil mn beertjes iets opleuken namelijk. En ja zelf even zoeken is echt te veel werk
Zelf al wat gevonden: http://heidibearscreative(...)d-rose-tutorial.html maar die is eigenlijk nog een beetje te groot.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Whoopdidoo het volgende:
Oh Die zijn leuk en ook echt bloemig! Hoe maak je die? Of zie ik nu echt wat over het hoofd?
Laat maar
Dat wil ik best uitleggen hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef KarinvdB het volgende:
In Amersfoort op de Langestraat bij hobby voordeel (volgens mij voormalig euroland) ook phildar cotton 3 voor 2 euro en phildar acryl voor 1 euro.
Was begonnen om een applicatie 'muisje' van juf steek proberen op het oog na te proberen te maken maar bleef toch steken (haha). Misschien dan toch maar het patroontje kopen. Ben nu maar eerst eens begonnen aan een eendje.
@Lyssa ben trouwens wel stiekem benieuwd hoe je die lus bij jouw eendjes hebt gemaakt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:34 schreef SummerBreeze het volgende:
Uit frustratie maar even iets kleins gemaakt terwijl lief stond te komen vanavond, een hartje:[
Oeps, iets met Freudiaans enzoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef EsseEi het volgende:
[..]
sorry
klein kind enzo
Maar mooie deken in wording, wel heel breed inderdaad
en het hartje is ook leuk:D
en die wollies wil ik ook wel kopen ^^ maar ja...tijd
Hahaha mooie benaming SummerBreeze.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef SummerBreeze het volgende:
En de deken is nu maar gewoon omgedoopt tot tweepersoonsbankhangdekenspreigeval...
Oh, dat meot ik even onthouden, aangezien dat best in mijn buurt is.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef KarinvdB het volgende:
In Amersfoort op de Langestraat bij hobby voordeel (volgens mij voormalig euroland) ook phildar cotton 3 voor 2 euro en phildar acryl voor 1 euro.
..
Beetje gek wel ja. Ik sta er in mijn omgeving ook wel om bekend graag groot te beginnen en veel hooi op mijn vork te nemen. Ik heb vaak een beetje inspiratie-issues. En nu ik met iets groots (eigenlijk wel iets te groot voor een eerste project) bezig ben, hoef ik voorlopig even niet na te denken wat ik zal gaan maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:39 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh, dat meot ik even onthouden, aangezien dat best in mijn buurt is.
Wat een dekens worden er gemaakt, en die van 2.40mWoman, are you insane??? hihi, nee echt heel tof, wat een werk, maar het wordt natuurlijk wel heel gaaf als ie af is!
Lyssa, je draak!Ooit, ooit ga ik die ook nog eens maken...
Ik heb gisteravond toevallig eens geklokt hoe lang ik met 1 toer bezig ben: 2 uurtjes, dus als ik inderdaad door wil gaan tot een stuk of 200 toeren (op die manier lijkt hij mooi vierkant te gaan worden), gaat er in totaal 400 uur in die deken zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:35 schreef antartica het volgende:
Ziet er goed uit summerbreeze, 1 toer duurt zeker best langik deed eerst een halfuur over een toer bij mijn dekentje van 150 breed.. en nu heb ik mijn snelheid al opgehoogd naar een kwartier
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gisteravond toevallig eens geklokt hoe lang ik met 1 toer bezig ben: 2 uurtjes, dus als ik inderdaad door wil gaan tot een stuk of 200 toeren (op die manier lijkt hij mooi vierkant te gaan worden), gaat er in totaal 400 uur in die deken zitten.
Pff, nu ik het zo opschrijf zie ik pas hoe veel dat eigenlijk is...
Die twee uur gaat straks nog wel wat sneller worden denk ik. De deken bestaat volledig uit stokjes, geen moeilijk patroontje of wat dan ook. Ik haak ook behoorlijk los, dus ik kan inmiddels al bijna zonder kijken de juiste plaatsing voor de volgende steek bepalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef trui het volgende:
oja wel nog even die deken van summerbreeze, wat vreselijk, 2 uur doen over 1 baan.![]()
![]()
hopelijk komt daar nog een klein beetje verbetering in naarmate je vordert. maar aiaiai, wat een lap! wel een lekker lange termijn project inderdaad.
Dat heb ik gisteravond voor mijn vestje gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, maar dat soort dingen moet je ook echt niet uitrekenen... neet als hoeveel draad er wel niet in gaat zitten (kilometers!!!!)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe krijgen jullie die snaveltjes voor elkaar? Ik heb zitten pielen gisteren, maar er kwam niets presenteerbaars uit...
Haaknaald 15quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef antartica het volgende:
even een vraagje, ik wil dit haakpatroon maken, maar ik lees nu in de op dat er verschillen zitten tussen de benamingen in de U.K en US maar ik kan niet zien of dit patroon nou engels of amerikaans is? jullie?
http://www.ravelry.com/patterns/library/the-black-hole-cowl
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef mijsje het volgende:
dank je wel
beterschap in ieder geval!
edit:oeps...
Ik doe ook allerlei kleine overzichtelijk dingetjes tussendoor met de deken en bankhoes als lange afstandproject.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef antartica het volgende:
Ik ga het met haaknaald 8 doen en een ander wolletje, dus ik moet het aantal steken nog even aanpassen op mijn 'maat'maar het lijkt me wel lekker snel even een projectje tussendoor, soms wordt ik hopeloos van die deken...
OMG!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef trovey het volgende:
Op zoek naar gratis patronen kwam ik deze tegen en ik wilde het toch even met jullie delen![]()
http://www.redheart.com/free-patterns/everyone-can-snuggle
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Knoopjes kom je wel vaker tegen best irritant.
Heel leuk vanmiddag een patroontje uitgeprint, niets gedaan.![]()
Even offtopic voor lijnloos, die foto's van minke met katten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef trovey het volgende:
Op zoek naar gratis patronen kwam ik deze tegen en ik wilde het toch even met jullie delen![]()
http://www.redheart.com/free-patterns/everyone-can-snuggle
![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Spiegelei het volgende:
Muck, wat een kunstig motiefje heeft je vestje, heel mooi. Heb je het patroon uit een boek?
Jij hebt toch ook eens de bolero gemaakt uit Happy Hooker of was dat iemand anders?
En dat was ik ookquote:Oh nog een vraagje aan ik weet niet meer wie: Iemand gaf hier de tip van Dealextreme voor magneetjes. Die heb ik daar dus besteld (met nog een shitload aan ander spul,bedankt je bij deze nog voor die link
), maar hoelang duurt dat zo ongeveer voordat je het in huis hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eens kijken of de hobbywinkel hier nog Catania nummer 179 heeft. Hoop het.
ik heb ze ook nog steeds niet binnen, belachelijk! maar wel geruststellend te lezen dat ik niet de enige ben. het is maar goed dat ik inmiddels andere traktaties gemaakt heb, want die moesten vandaag uitgedeeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
De Chinezen zitten midden in de viering van het nieuwjaar, dus het duurt wat langer dan normaal helaas.
die 4 weken zijn volgens mij allang om, maar zeker weten doe ik 't niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb al wel es wat bij Dealextreme gekocht (DS-spullies) en dat duurde ook wel 3-4 weken hoor... Maar ja, het is wel lekker el cheapo
SPOILER: trainingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben ook van de dekens op de bank maar die snuggle, ik weet t niet of me dat nou zou bevallen.
Ik ben gelukkig geslaagd voor catania 179 in utrecht vandaag, bij modilaine hebben ze nu nog 5 bolletjes voor de liefhebber. Zag het ook nog bij de kettingkast op de site staan, en zij staan ook op de beurs in haarlemmermeer dit weekend, mocht iemand daar nog wat aan hebben. Wel 2.25 per bol helaas.
Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.
Maar toch vind ik het stom dat ze 179 ingeruild hebben voor 249, gold.Had liever die 249 eruit, maar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg om hem online te bestellen, maar geen zin in pakketkosten, zegmaar. Vind dat altijd zo zonde van het geld. Maar nu heb ik reiskosten, ook zondequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.
Overigens vanochtend de winkel in Sneek gemaild die eerder jin dit topic werd genoemd, voor het geval ik niet zou slagen, gevraagd hoeveel bollen zij nog hadden maar heb nog geen reactie gehad. Eerder deze week in Scherpenzeel ook nog naar de kleur gevraagd maar daar was ie op en zij heeft toen nog de groothandel gebeld, die had ze ook niet meer.
Ik hoop dat je nog ergens kan slagen Herfstblad!
quote:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
.
Ben ik trouwens de enige die zich de hele dag(en dan ook echt de heule dag) kan vermaken op etsy/flickr en zich dan heel zielig gaat voelen omdat ik zelf niet van die mooie dingen kan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |