abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92544679
Trui snuggies zijn de uitvinding van de eeuw! Het zijn dekentjes met armen, dat niemand er eerder op was gekomen verbaast me.

Jullie bestellen allemaal leuke dingetjes, ik krijg alleen maar studieboeken binnen.

http://www.etsy.com/listi(...)fe-lulik?ref=pr_shop Zo hee deze lijkt op de zebra van christel, maar diegene komt uit israel dus dat kan niet. Maar vond t wel grappig dat het zo op elkaar kan lijken. En hij lijkt niet precies, t hoofdje is dunner enzo, maar toch best wel op t eerste gezicht.

Ben ik trouwens de enige die zich de hele dag(en dan ook echt de heule dag) kan vermaken op etsy/flickr en zich dan heel zielig gaat voelen omdat ik zelf niet van die mooie dingen kan maken?

Edit: OMG zie pas nu dat het een giraf is...geen zebra _O-
Edit2: maar een giraf met strepen is toch raar?
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:54:22 #77
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_92546572
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb al wel es wat bij Dealextreme gekocht (DS-spullies) en dat duurde ook wel 3-4 weken hoor... Maar ja, het is wel lekker el cheapo :@
die 4 weken zijn volgens mij allang om, maar zeker weten doe ik 't niet.

en whoopdidoo, ik weet wat snuggies zijn, maar ik vind ze nogal ehm... stom! :P
in de haak.
pi_92549443
Ik ben ook van de dekens op de bank maar die snuggle, ik weet t niet of me dat nou zou bevallen.
Ik ben gelukkig geslaagd voor catania 179 in utrecht vandaag, bij modilaine hebben ze nu nog 5 bolletjes voor de liefhebber. Zag het ook nog bij de kettingkast op de site staan, en zij staan ook op de beurs in haarlemmermeer dit weekend, mocht iemand daar nog wat aan hebben. Wel 2.25 per bol helaas.
pi_92550923
Jeetje, wat gaat het hier weer snel! En wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt. _O_

Kirsten, wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt! Welke wol is dat?

Trui, wat zijn je bloemenkransjes mooi geworden zeg! Ik krijg er helemaal een lentegevoel van. 8-)

Ik ben de adapter van mijn geheugenkaartje kwijt |:( , maar ga proberen een dezer dagen wat fotootjes te uploaden. :)

Ik kwam door Whoops link deze tegen op etsy:

Is 'ie niet lief!? O+
pi_92552068
Ik heb al jaren iets wat op een deken met armen lijkt :') alleen trek je niet andersom aan en sluit je het geheel met drukknopen aan de voorzijde(het is dus eigenlijk gewoon een platte deken met drukknopen op de goede plekken). Zoiets dus, veel makkelijker dan die andere want hier kun je gewoon in rondlopen. :P
Ik had al een snuggle/snuggie of hoe ze allemaal ook mogen heten voordat men erachter kwam dat mouwen in een deken wel eens handig kon zijn. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_92552802
@knitwit haha die is leuk zeg, hoe komen ze er op he :)

@trovey dat lijkt mij nou ook fijner inderdaad.
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:55:51 #82
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_92554272
Iets snuggie achtigs, nee fraai vind ik ze niet maar het kan hier behoorlijk koud worden. Zie me dat toch eerder van fleece maken omdat het anders nogal zwaar kan zijn. Is ook sneller klaar - iets haken waar ik maanden aan bezig ben wat ik niet eens mooi vind? Nee dat komt nooit af.

SPOILER: training
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92555763
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben ook van de dekens op de bank maar die snuggle, ik weet t niet of me dat nou zou bevallen.
Ik ben gelukkig geslaagd voor catania 179 in utrecht vandaag, bij modilaine hebben ze nu nog 5 bolletjes voor de liefhebber. Zag het ook nog bij de kettingkast op de site staan, en zij staan ook op de beurs in haarlemmermeer dit weekend, mocht iemand daar nog wat aan hebben. Wel 2.25 per bol helaas.
Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.
Maar toch vind ik het stom dat ze 179 ingeruild hebben voor 249, gold. }:| Had liever die 249 eruit, maar ja :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:27:50 #84
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92558174
haha ik zie het nut van snuggies wel in, lijkt me ook wel heerlijk want bij een dekentje moet je altjd je armen eruit halen als je iets wil doen (haken ofzo), maar die TellSell reclames :'( daarom vind ik ze stom :P

hmm 3 weken wachten op magneetjes ga ik echt neit doen....ga maar eens opzoek naar andere winkels (onhandig: wil wat winkels hier in debuur tproberen, maar in het weekend ben ik meestal bij m'n ouders/vriend en doordeweeks te laat thuis)

moet vandaag eerst hard werken en wil daarna nog hard haken :D dus ga maar lekker niet vroeg naar bed ;)
pi_92558356
Ik heb magneetjes bij de hobbydoos besteld, EsseEi :)

Vandaag nog even verder voor de swap :P
pi_92558657
Mn beertjes hebben eindelijk neusjes! Zal kijken of ik morgen een foto kan maken misschien.
En mn zebra heeft 2 armen, dus schiet ook weer een beetje op.

http://www.ravelry.com/pa(...)d-is-angry-amigurumi nog mensen die een angry bird willen maken? Al kijkt dees niet zo boos.
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:41:00 #87
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_92558755
Hier de beloofde WIP-fotootjes van de african flower soccerball.

Ik had beter eerst alle hexa- en pentagonnen kunnen maken en vervolgens eens het patroon goed bestuderen. Nu zag ik halverwege niet meer hoe dit ooit een bal moest gaan worden. na 100x tellen en kijken en vergelijken ben ik nu op de goede weg en hij wordt grooooooot. Ik heb nog een paar kussentjes liggen waar ik niet mee doe. Ik ga de vulling daarvan hiervoor gebruiken. Eerst ga ik nog van een oud, zwart t-shirt de armen enzo dichtnaaien, die vul ik met de vulling van die kussentjes en dat gaat in de bal.

Oh en als je je afvraagt waarom de bal niet mooi rond is: ik ben nog niet klaar, alleen even voor de show wat bollen ingedaan:

Oh en Whoop hier heb ik vandaag een studieboek EN haakgerelateerde post gekregen (veiligheidsoogjes van de 6060-shop, nu even vlug een feedback achterlaten).

Als ik het echt heel erg koud heb trek ik gewoon m'n badjas/kamerjas aan (=van fleece), net zo goed (en net zo lelijk :D ).
klerkje
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:41:45 #88
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_92558793
Oh, wat een vrolijke kleuren O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_92558912
Leuk spiegelei! Wel een gedoe lijkt me. En ik moet ook nog op oogjes jacht.

Hebben jullie nog wat over voor het helpwhoopaanpatroontjesfonds? http://www.ravelry.com/pa(...)---amigurumi-pattern Kiek dan O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:45:28 #90
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92558979
hihi whoop er is ook genoeg gratisch hoor ;)
Spiegelei je bal wordt tof en vrolijk! :D:D

en ik ga maar eens inkopen doen bij hobbydoos denk ik :@ (magneetjes, meer haaknaalden, oogjes ;))
pi_92559410
Ja weet ik en ze worden toch nooit zo leuk bij mij dus volkomen verspilling van geld, maar soms O+ Het geld staat ook zo lekker op je bank he :P

Toch gaat het zo vaak mis bij het gezichtje, ben ik de enige die dat heeft?
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:02:07 #92
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_92559751
Nee, ik heb dat ook. Gezichtjes zelf maken is moeilijk.
Ik houd het daarom graag zo simpel mogelijk (less is more!). Enkel 2 oogjes met een naar voren knikkend kopje geven al vlug het "aahhh wat schattig effect!".
klerkje
pi_92566736
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.
Maar toch vind ik het stom dat ze 179 ingeruild hebben voor 249, gold. }:| Had liever die 249 eruit, maar ja :P
Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.

Overigens vanochtend de winkel in Sneek gemaild die eerder jin dit topic werd genoemd, voor het geval ik niet zou slagen, gevraagd hoeveel bollen zij nog hadden maar heb nog geen reactie gehad. Eerder deze week in Scherpenzeel ook nog naar de kleur gevraagd maar daar was ie op en zij heeft toen nog de groothandel gebeld, die had ze ook niet meer.

Ik hoop dat je nog ergens kan slagen Herfstblad!
pi_92570744
Heeft een van jullie toevallig een patroon van pannelappen met delftsblauw :P je zou mij er erg blij mee maken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92571115
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef KarinvdB het volgende:

[..]

Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.

Overigens vanochtend de winkel in Sneek gemaild die eerder jin dit topic werd genoemd, voor het geval ik niet zou slagen, gevraagd hoeveel bollen zij nog hadden maar heb nog geen reactie gehad. Eerder deze week in Scherpenzeel ook nog naar de kleur gevraagd maar daar was ie op en zij heeft toen nog de groothandel gebeld, die had ze ook niet meer.

Ik hoop dat je nog ergens kan slagen Herfstblad!
Ik overweeg om hem online te bestellen, maar geen zin in pakketkosten, zegmaar. Vind dat altijd zo zonde van het geld. Maar nu heb ik reiskosten, ook zonde :') .

Nou ja, ik vind 249 op zich wel oke, maar 179 is mooier. Maar ja, we kunnen er niets aandoen, vrees ik. 8)7
pi_92571218
ik leer vrijdag dan eidnelijk haken :D O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 9 februari 2011 @ 23:03:02 #97
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_92571935
Jeej morgen nog 1 bolletje haken (of ik denk eigenlijk 75% van het bolletje ;)) en dan is de shawl af :D (naja draadjes afwerken)
Dacht dat het me allemaal niet ging lukken deze week, maar ziet er naar uit van wel :D
stress kip enzo

Kirsten kan je niet gewoon wat op ravelry zoeken en dan met blauw en wit maken??
pi_92574553
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef Mirjam het volgende:
ik leer vrijdag dan eidnelijk haken :D O+
*O* *O*
En nu ook nog de letters op het toetsenbord in de juiste volgorde in je post leren zetten. :+ :+ ;)
(ja, ik ben erg flauw vanavond :P )
Ik heb te weinig wol om mijn bijpassende sjaaltje bij de vingerloze handschoenen zo te maken als ik wil...gaat dus creatief met restjes worden. :')
Optimist tot in de kist
pi_92574692
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
.

Ben ik trouwens de enige die zich de hele dag(en dan ook echt de heule dag) kan vermaken op etsy/flickr en zich dan heel zielig gaat voelen omdat ik zelf niet van die mooie dingen kan maken?

Nee :@ maar hier is het meestal nachtwerk. :')
Optimist tot in de kist
pi_92575734
@herfstblad zit jij niet in de buurt van Tilburg? Ik heb zelf catania gezien bij Ricken's in Alphen en ik zie nu dat ze ook in Tilburg zitten. Misschien een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')