Haaknaald 15quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef antartica het volgende:
even een vraagje, ik wil dit haakpatroon maken, maar ik lees nu in de op dat er verschillen zitten tussen de benamingen in de U.K en US maar ik kan niet zien of dit patroon nou engels of amerikaans is? jullie?
http://www.ravelry.com/patterns/library/the-black-hole-cowl
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:02 schreef mijsje het volgende:
dank je wel
beterschap in ieder geval!
edit:oeps...
Ik doe ook allerlei kleine overzichtelijk dingetjes tussendoor met de deken en bankhoes als lange afstandproject.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:48 schreef antartica het volgende:
Ik ga het met haaknaald 8 doen en een ander wolletje, dus ik moet het aantal steken nog even aanpassen op mijn 'maat'maar het lijkt me wel lekker snel even een projectje tussendoor, soms wordt ik hopeloos van die deken...
OMG!!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef trovey het volgende:
Op zoek naar gratis patronen kwam ik deze tegen en ik wilde het toch even met jullie delen![]()
http://www.redheart.com/free-patterns/everyone-can-snuggle
![]()
Thanksquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
Knoopjes kom je wel vaker tegen best irritant.
Heel leuk vanmiddag een patroontje uitgeprint, niets gedaan.![]()
Even offtopic voor lijnloos, die foto's van minke met katten
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:14 schreef trovey het volgende:
Op zoek naar gratis patronen kwam ik deze tegen en ik wilde het toch even met jullie delen![]()
http://www.redheart.com/free-patterns/everyone-can-snuggle
![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:43 schreef Spiegelei het volgende:
Muck, wat een kunstig motiefje heeft je vestje, heel mooi. Heb je het patroon uit een boek?
Jij hebt toch ook eens de bolero gemaakt uit Happy Hooker of was dat iemand anders?
En dat was ik ookquote:Oh nog een vraagje aan ik weet niet meer wie: Iemand gaf hier de tip van Dealextreme voor magneetjes. Die heb ik daar dus besteld (met nog een shitload aan ander spul,bedankt je bij deze nog voor die link
), maar hoelang duurt dat zo ongeveer voordat je het in huis hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo eens kijken of de hobbywinkel hier nog Catania nummer 179 heeft. Hoop het.
ik heb ze ook nog steeds niet binnen, belachelijk! maar wel geruststellend te lezen dat ik niet de enige ben. het is maar goed dat ik inmiddels andere traktaties gemaakt heb, want die moesten vandaag uitgedeeld worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 12:03 schreef Muck het volgende:
De Chinezen zitten midden in de viering van het nieuwjaar, dus het duurt wat langer dan normaal helaas.
die 4 weken zijn volgens mij allang om, maar zeker weten doe ik 't niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb al wel es wat bij Dealextreme gekocht (DS-spullies) en dat duurde ook wel 3-4 weken hoor... Maar ja, het is wel lekker el cheapo
SPOILER: trainingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:02 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben ook van de dekens op de bank maar die snuggle, ik weet t niet of me dat nou zou bevallen.
Ik ben gelukkig geslaagd voor catania 179 in utrecht vandaag, bij modilaine hebben ze nu nog 5 bolletjes voor de liefhebber. Zag het ook nog bij de kettingkast op de site staan, en zij staan ook op de beurs in haarlemmermeer dit weekend, mocht iemand daar nog wat aan hebben. Wel 2.25 per bol helaas.
Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ik overweeg om daar ook nog heen te gaan. Mijn hobbywinkel had ze niet meer. Wel de nieuwe kleuren. Zitten ook best mooie bij.
Maar toch vind ik het stom dat ze 179 ingeruild hebben voor 249, gold.Had liever die 249 eruit, maar ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg om hem online te bestellen, maar geen zin in pakketkosten, zegmaar. Vind dat altijd zo zonde van het geld. Maar nu heb ik reiskosten, ook zondequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:50 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Ja ik vind gold ook niet erg fraai en zeker geen vervanging voor 179, was ook erg blij dat ik 'm nog heb gevonden. Ik moet zelf nog een paar andere kleurtjes hebben die modilaine niet had, als ik dan nog 179 tegen kom laat ik het hier we'll weten.
Overigens vanochtend de winkel in Sneek gemaild die eerder jin dit topic werd genoemd, voor het geval ik niet zou slagen, gevraagd hoeveel bollen zij nog hadden maar heb nog geen reactie gehad. Eerder deze week in Scherpenzeel ook nog naar de kleur gevraagd maar daar was ie op en zij heeft toen nog de groothandel gebeld, die had ze ook niet meer.
Ik hoop dat je nog ergens kan slagen Herfstblad!
quote:
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
.
Ben ik trouwens de enige die zich de hele dag(en dan ook echt de heule dag) kan vermaken op etsy/flickr en zich dan heel zielig gaat voelen omdat ik zelf niet van die mooie dingen kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |