Hahaha mooie benaming SummerBreeze.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:40 schreef SummerBreeze het volgende:
En de deken is nu maar gewoon omgedoopt tot tweepersoonsbankhangdekenspreigeval...
Oh, dat meot ik even onthouden, aangezien dat best in mijn buurt is.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:44 schreef KarinvdB het volgende:
In Amersfoort op de Langestraat bij hobby voordeel (volgens mij voormalig euroland) ook phildar cotton 3 voor 2 euro en phildar acryl voor 1 euro.
..
Beetje gek wel ja. Ik sta er in mijn omgeving ook wel om bekend graag groot te beginnen en veel hooi op mijn vork te nemen. Ik heb vaak een beetje inspiratie-issues. En nu ik met iets groots (eigenlijk wel iets te groot voor een eerste project) bezig ben, hoef ik voorlopig even niet na te denken wat ik zal gaan maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 07:39 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh, dat meot ik even onthouden, aangezien dat best in mijn buurt is.
Wat een dekens worden er gemaakt, en die van 2.40mWoman, are you insane??? hihi, nee echt heel tof, wat een werk, maar het wordt natuurlijk wel heel gaaf als ie af is!
Lyssa, je draak!Ooit, ooit ga ik die ook nog eens maken...
Ik heb gisteravond toevallig eens geklokt hoe lang ik met 1 toer bezig ben: 2 uurtjes, dus als ik inderdaad door wil gaan tot een stuk of 200 toeren (op die manier lijkt hij mooi vierkant te gaan worden), gaat er in totaal 400 uur in die deken zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:35 schreef antartica het volgende:
Ziet er goed uit summerbreeze, 1 toer duurt zeker best langik deed eerst een halfuur over een toer bij mijn dekentje van 150 breed.. en nu heb ik mijn snelheid al opgehoogd naar een kwartier
![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:00 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gisteravond toevallig eens geklokt hoe lang ik met 1 toer bezig ben: 2 uurtjes, dus als ik inderdaad door wil gaan tot een stuk of 200 toeren (op die manier lijkt hij mooi vierkant te gaan worden), gaat er in totaal 400 uur in die deken zitten.
Pff, nu ik het zo opschrijf zie ik pas hoe veel dat eigenlijk is...
Die twee uur gaat straks nog wel wat sneller worden denk ik. De deken bestaat volledig uit stokjes, geen moeilijk patroontje of wat dan ook. Ik haak ook behoorlijk los, dus ik kan inmiddels al bijna zonder kijken de juiste plaatsing voor de volgende steek bepalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:02 schreef trui het volgende:
oja wel nog even die deken van summerbreeze, wat vreselijk, 2 uur doen over 1 baan.![]()
![]()
hopelijk komt daar nog een klein beetje verbetering in naarmate je vordert. maar aiaiai, wat een lap! wel een lekker lange termijn project inderdaad.
Dat heb ik gisteravond voor mijn vestje gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, maar dat soort dingen moet je ook echt niet uitrekenen... neet als hoeveel draad er wel niet in gaat zitten (kilometers!!!!)
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Hoe krijgen jullie die snaveltjes voor elkaar? Ik heb zitten pielen gisteren, maar er kwam niets presenteerbaars uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |