Idd, oprotten, oprotten, of oprottenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mubarak weet echt wel wat zijn mogelijkheden zijn, daar heeft ie Obama niet voor nodig.
Gofferquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Bartholomaeus het volgende:
Goede TT
Je kan trouwens de speech op radio 1 beluisteren
ja, leuk... Ik luister geen Radio 1... Mis ik dus mijn vertaalsterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GofferNja, ik heb toch belooft om vertaling vanaf twitter hierheen te posten, dus ik lees wel mee ipv luisteren.
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De knop "Volg topic" is nog niet doorgedrongen tot jouw ISP?
Nou als zijn statement is dat ie belooft zich niet opnieuw verkiesbaar te stellen, een nieuwe regering samenstelt en belooft meer met de oppositie te praten maar dat daarmee wat hem betreft de kous af is, dan is het volk uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, oprotten, oprotten, of oprotten
Waarom zouden ze 'm nog dichtgooien als hij gaat aftreden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef smollie2 het volgende:
NRC Live: Reuters meldt dat de Verenigde Staten diplomatiek, militair en economische maatregelen neemt als het Suez-kanaal geblokkeerd wordt. Het kanaal is van essentieel belang, het voorkomt dat schepen tussen de noordelijke Atlantische Oceaan en de Indische Oceaan om Afrika heen moeten varen
Waarom / door wie zou dat gaan gebeuren dan? Mubarak heeft er niets aan en het lijkt me niet dat de oppositie dit kan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef smollie2 het volgende:
NRC Live: Reuters meldt dat de Verenigde Staten diplomatiek, militair en economische maatregelen neemt als het Suez-kanaal geblokkeerd wordt. Het kanaal is van essentieel belang, het voorkomt dat schepen tussen de noordelijke Atlantische Oceaan en de Indische Oceaan om Afrika heen moeten varen
Ja, hey, ik ga gewoon braaf vertalingen hier plaatsen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ja, leuk... Ik luister geen Radio 1... Mis ik dus mijn vertaalster
Dat & dat je van me houdt, niets meerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey, ik ga gewoon braaf vertalingen hier plaatsen hoorWat wil je nou?
![]()
Ik vind alleen vertalingen ook al prima.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat & dat je van me houdt, niets meer![]()
![]()
Dat eerste lukt, dat laatste nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat & dat je van me houdt, niets meer![]()
![]()
Om te beginnen een foto, een 25-jarig lekker ding kan ik er best bijhebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, hey, ik ga gewoon braaf vertalingen hier plaatsen hoorWat wil je nou?
![]()
Denk dat het niet meer of minder is dan hun belangen veilig stellen. Dit is beter dan dat ze Moebie blijven steunen (zoals Israël).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 'm nog dichtgooien als hij gaat aftreden?
Speelt er toch iets anders?
Over 10 jaar:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:40 schreef BrandX het volgende:
ik had gvd om half 10 mijn bed in gewild
nu zal ik minimaal tot 11 uur wakker zijn
morgen weer een dag gapen op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |