Wij ook. Dus.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Injetta het volgende:
Heb ik de diepgaande gesprekken van Annemarie nou gemist??????![]()
Die gaan gewoon raus jaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is een stiertje. Daar zijn ze meestal niet blij mee, die boeren.
Niet hier.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan we door over het songfestival??
Yolanthequote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
quote:
[LIVE] Nationaal Songfestival 2011quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Injetta het volgende:
Waar dan wel??quote:
Mwah, ik vond haar wel anders overkomen dan eerder. Veel minder een schichtig hertje.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Aventura het volgende:
Bij Annemarie na dag 6 weer geen enkele emotie gezien.
Anita beseft ook dat ze 'achterstand' heeft door haar studie denk ik...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
Waar moest Anita om huilen? Om dat ze te laat uit bed was ("Die luxe hadden wij niet":')) of om iets wat eerder speelde?
"Emeautsie? Nee joh! Ik ga toch geen emeautsie laten zien!" *ogen schieten alle kanten op*quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Aventura het volgende:
Bij Annemarie ook na dag 6 weer geen enkele emotie gezien.
Ik vond haar ook een beetje ontdooien. Zelfs spontaan lachen enzo. En op een gegeven moment had ze het geloof ik over karaktereigenschappen, dat betekent iig dat ze weet wat dat is.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar wel anders overkomen dan eerder. Veel minder een schichtig hertje.
Susan nam het klasse op... ze is bedonderd voor het oog van de camera ... maar laat zich niet kennen... alleen maar respect voor..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Terreros85 het volgende:
Wat is die Marita ook verschrikkelijk. Ze doet me denken aan mijn tante. Die is ook altijd positief/enthousiast/optimistisch. Heel vervelend. En die Soezen braakte ook alleen maar cliché's uit.
Nou, ze keek voor het eerst in de camera. Ook al een hele verbetering.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Aventura het volgende:
Bij Annemarie ook na dag 6 weer geen enkele emotie gezien.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar wel anders overkomen dan eerder. Veel minder een schichtig hertje.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Los van die bezeten werkdrift leek ze iets meer ontspannen.
Alhoewel ze wel weer die lasagna (of iets dergelijks) op die borden aan het kwakken was alsof de duivel op hun hielen zat..
Was flits van 1 seconde... kon het niet goed zien...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Was Heidy vertrokken zonder afscheid te nemen, zo leek het een beetje.
Susan vroeg aan Yvon, is Heidy al weg.
Iemand gezien wie er met Richard in de stal rondliep?
Ik hoor het haar zeggen!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
"Emeautsie? Nee joh! Ik ga toch geen emeautsie laten zien!" *ogen schieten alle kanten op*
Die Marita is inderdaad te blijerig... Alsof ik naar de EO-jongere dag kijk. Maar dat heb ik ook met Marcel...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:19 schreef Terreros85 het volgende:
Wat is die Marita ook verschrikkelijk. Ze doet me denken aan mijn tante. Die is ook altijd positief/enthousiast/optimistisch. Heel vervelend. En die Soezen braakte ook alleen maar cliché's uit.
Ze liep daarna anders wel te klagen hoor. Die was na het uitbraken van alle cliché's pislink. 'life is too short' was nog de ergste. En juist die gebruiken ze bij de aftitelingquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
Susan nam het klasse op... ze is bedonderd voor het oog van de camera ... maar laat zich niet kennen... alleen maar respect voor..
Aan je avatar te zien weet je ook wel dat Amerikanen nu eenmaal zo zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze liep daarna anders wel te klagen hoor. Die was na het uitbraken van alle cliché's pislink. 'life is too short' was nog de ergste. En juist die gebruiken ze bij de aftiteling
Tuurlijk, maar ik kan er in Amerikaanse programma's net iets beter tegenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien weet je ook wel dat Amerikanen nu eenmaal zo zijn.
Ze zag een camera en dacht: hier komt mijn moment.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Wat zat Heidy nu opeens hypocriet boos te zijn? Ze heeft zelf toch ook hele tijd met Richard gebelt?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
maar waarom anitaFrank nou aan het huilen was is mij nog een raadsel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |