Ga je vanavond ook driftig fluffen hier?quote:
Dat denk ik wel, niet helegaar zeker. Jij zou toch mee gaan, of heb ik dat weer in mijn eigen belevingswereldje bedacht. Pisces, wapperend en joelend in een bloemetjesjurk en rode laarsjes?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je vanavond ook driftig fluffen hier?![]()
Toen het misschien in Tilburg zou worden gehouden (leek me al sterk) had ik wel plannenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, niet helegaar zeker. Jij zou toch mee gaan, of heb ik dat weer in mijn eigen belevingswereldje bedacht. Pisces, wapperend en joelend in een bloemetjesjurk en rode laarsjes?
Ziek ben ik, ziek!
Joelen en wapperen... zonder rode laarsjesquote:Op zondag 30 januari 2011 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen het misschien in Tilburg zou worden gehouden (leek me al sterk) had ik wel plannen
Dit is veels te lang reizen.
En joelen en wapperen jawohl, rode laarsjes in geen miljoen jaar
Ziek? Heb je koorts? [ afbeelding ]
Ken uw ESF'ers, Tombo is van de rode laarsjesquote:Op zondag 30 januari 2011 17:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Joelen en wapperen... zonder rode laarsjesMijn imaginary Pisces, wat doe je?
Oops dat wordt afzienquote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Cee het volgende:
Oh nee, Yolanthe presenteert besef ik me nu pas.
Zijn jullie niet een beetje fashionably early?quote:
Hoe smaken de kroketten?quote:
Maar dat was ook écht lachen gieren brullen. Is het overigens in dezelfde studio als vorig jaar?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Evertjan het volgende:
denk dat het niet zo legendarische word als vorige jaar
Ik heb [NSF] Live #5 even teruggelezen om in de stemming te komenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:13 schreef alors het volgende:
Oooh leuk, jammer dat het niet zo hilarisch zal worden als vorig jaar. Tranen gelachen
Je zegt het, en ik heb het ook even teruggelezen en teruggekeken! Hilarisch werkelijk!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb [NSF] Live #5 even teruggelezen om in de stemming te komen![]()
Daar verheug ik me ook wel op... vond het al opvallend dat ze het ging presenteren want die band met alles wat Volendam is is toch wel ernstig vertroebeldquote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef purmernoord het volgende:
tis overigens een publiek geheim dat Yolanthe en Jan Dulles niet bepaald goeie vriendjes van elkaar zijn... Die heeft een bloedhekel aan dr.
Dus jullie vallen op?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef Peter het volgende:
De rest van het publiek is niet versierd!
21.20 pasquote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef lezzer het volgende:
hoe laat begint het? ik ben onderweg naar huis
http://www.songfestival.nl/quote:Vanavond kun je vanaf 21.15 uur live via deze site kijken naar het Nationaal Songfestival, waarin 3JS 5 liedjes ten gehore zal brengen. Tijdens het programma bepalen een jury en de kijkers thuis ieder voor vijftig procent met welk nummer 3JS Nederland vertegenwoordigt op het Eurovisie Songfestival in mei 2011 in Düsseldorf. Bekijk de promo van NSF 2011!
Ook via Twitter houden we je live op de hoogte van alle gebeurtenissen voor en achter de schermen. Meld je dus nu al aan via twitter.com/songfestival en mis geen minuut!
Bij mij staat die tekst er niet, ze zouden het toch niet geografisch hebben afgeschermd?? Dat alleen mensen in Nl kunnen kijken?quote:
Je moet een stuk naar beneden scrollenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bij mij staat die tekst er niet, ze zouden het toch niet geografisch hebben afgeschermd?? Dat alleen mensen in Nl kunnen kijken?
Ik wacht het nog wel even af, vorig jaar was het geen probleemquote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet een stuk naar beneden scrollenOh en als je niet in NL zit dan kan het nog wel eens problematisch worden ja....
Hier in Belgenland is die tekst gewoon te vinden. Je moet een heel stuk naar beneden scrollen op de beginpagina.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bij mij staat die tekst er niet, ze zouden het toch niet geografisch hebben afgeschermd?? Dat alleen mensen in Nl kunnen kijken?
Ben benieuwd hoe zij die gesprekjes dan gaat doen met de 3J'squote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef purmernoord het volgende:
tis overigens een publiek geheim dat Yolanthe en Jan Dulles niet bepaald goeie vriendjes van elkaar zijn... Die heeft een bloedhekel aan dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |