Ze liep daarna anders wel te klagen hoor. Die was na het uitbraken van alle cliché's pislink. 'life is too short' was nog de ergste. En juist die gebruiken ze bij de aftitelingquote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef elkravo het volgende:
[..]
Susan nam het klasse op... ze is bedonderd voor het oog van de camera ... maar laat zich niet kennen... alleen maar respect voor..
Aan je avatar te zien weet je ook wel dat Amerikanen nu eenmaal zo zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze liep daarna anders wel te klagen hoor. Die was na het uitbraken van alle cliché's pislink. 'life is too short' was nog de ergste. En juist die gebruiken ze bij de aftiteling
Tuurlijk, maar ik kan er in Amerikaanse programma's net iets beter tegenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien weet je ook wel dat Amerikanen nu eenmaal zo zijn.
Ze zag een camera en dacht: hier komt mijn moment.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef Breekfast het volgende:
Wat zat Heidy nu opeens hypocriet boos te zijn? Ze heeft zelf toch ook hele tijd met Richard gebelt?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
maar waarom anitaFrank nou aan het huilen was is mij nog een raadsel..
Vooral Femkequote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Terreros85 het volgende:
Femke en José zaten wel verliefd naar elkaar te kijken bij de geboorte van dat kalf.
nee anita is mij onduidelijk, frank is wel duidelijk, want die weet het gewoon niet meerquote:
Dan kan Carlo Boszhard Richard wel spelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Blossom86 het volgende:
Maar ik wil duidelijke uitleg, en een reconstructie!!
Volgens mij nog omdat Frank had laten blijken vorige week dat ze geen kans maakt als ze niet meteen bij hem kan intrekken en haar studie afmaakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
maar waarom anita nou aan het huilen was is mij nog een raadsel..
We hebben bijna geen 1-op-1 momenten gezien tussen Femke en Gijsbert. Die zullen ze er wel uitgeknipt hebben om het een beetje spannend te houden. Denk dat het er anders te dik bovenop had gelegen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik heb de klik tussen gijsbert en femke ook gemist, leuke montage.
Jose had het er continu over en was er redelijk onzeker over..... Femke liep door de keuken alsof ze er al jaren woont.
Yep. Marita is ook verschrikkelijk. Die doet aan glaasjedraaien en heeft droomvangers in dr huis. Zo'n type is het.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Blossom86 het volgende:
Ohja en zien jullie ook dat Ksenia zich doodergert aan Marita?
Arcee, het gaat toch elk seizoen zo?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef Arcee het volgende:
Moeten ze nou aan het einde van de logeerpartijtjes nog iemand wegsturen? Zal wel niet, want dan maken ze hun uiteindelijke keuze al, maar zo klonk het bij het commentaar bij Frank.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Terreros85 het volgende:
Femke en José zaten wel verliefd naar elkaar te kijken bij de geboorte van dat kalf.
Hahaha ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Marita is ook verschrikkelijk. Die doet aan glaasjedraaien en heeft droomvangers in dr huis. Zo'n type is het.
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
maar waarom anita nou aan het huilen was is mij nog een raadsel..
En ze kan zo genieten van een kopje koffie 's ochtend. En ze vraagt aan Marcel of hij ook van lekker eten houdt. En meer van die open deuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Marita is ook verschrikkelijk. Die doet aan glaasjedraaien en heeft droomvangers in dr huis. Zo'n type is het.
Ja, dat was het volgens mij ook. Daarom is ze, denk ik, ook blijven liggen en niet opgestaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.
dat doe ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Blossom86 het volgende:
Ohja en zien jullie ook dat Ksenia zich doodergert aan Marita?
Zet camera's op de mensen in je omgeving. En je omgeving zit opeens vol met rare mensen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Taartjeh het volgende:
Marcel wat een ' miezerige vent '
Frank huile balk.
Annemarie is een Glazig wijf.
Rare mensen daar in dat boer zoekt vrouw ...
Geen idee, ik kijk dit seizoen voor het eerst.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Arcee, het gaat toch elk seizoen zo?
Ja vind die Richard ook zo'n rare stem hebben niet om aan te horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zet camera's op de mensen in je omgeving. En je omgeving zit opeens vol met rare mensen.
Ja, gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Marita: "Vind je dat fijn, Marcel, als je thuiskomt na een lange dag werken en dat het eten dan klaarstaat?"
Nee dat vind ie niet fijn, Marita. Hij wil het persoonlijk in elkaar flansen, zodat ie weet dat er geen enge heksendranken in zitten. GodskolereWat een vrouw
Ja, maar dat huilen ging niet over dat laatste, toch? Ze zei dat ze er 's avonds in bed nog over had liggen denken, terwijl dat in die stal 's morgens was.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.
Hoe zou dat gaan als ze seks hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Marita: "Vind je dat fijn, Marcel, als je thuiskomt na een lange dag werken en dat het eten dan klaarstaat?"
Nee dat vind ie niet fijn, Marita. Hij wil het persoonlijk in elkaar flansen, zodat ie weet dat er geen enge heksendranken in zitten. GodskolereWat een vrouw
Ja gewoon alles.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
"Vind je dat fijn, Marcel, dat je mijn mondje mag vullen met je godenzaad?"quote:
ja dat vond ik ook wel erg tof, goede oplossing toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef FrankRicard het volgende:
Gijsbert is een held, met zijn binnenbarbecue. Dat schiet een stuk beter op dan dat kutgourmetten met veel te kleine stukken vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |