Hahaha ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Marita is ook verschrikkelijk. Die doet aan glaasjedraaien en heeft droomvangers in dr huis. Zo'n type is het.
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef IV_Xample het volgende:
maar waarom anita nou aan het huilen was is mij nog een raadsel..
En ze kan zo genieten van een kopje koffie 's ochtend. En ze vraagt aan Marcel of hij ook van lekker eten houdt. En meer van die open deuren.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Marita is ook verschrikkelijk. Die doet aan glaasjedraaien en heeft droomvangers in dr huis. Zo'n type is het.
Ja, dat was het volgens mij ook. Daarom is ze, denk ik, ook blijven liggen en niet opgestaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.
dat doe ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Blossom86 het volgende:
Ohja en zien jullie ook dat Ksenia zich doodergert aan Marita?
Zet camera's op de mensen in je omgeving. En je omgeving zit opeens vol met rare mensen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Taartjeh het volgende:
Marcel wat een ' miezerige vent '
Frank huile balk.
Annemarie is een Glazig wijf.
Rare mensen daar in dat boer zoekt vrouw ...
Geen idee, ik kijk dit seizoen voor het eerst.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Arcee, het gaat toch elk seizoen zo?
Ja vind die Richard ook zo'n rare stem hebben niet om aan te horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zet camera's op de mensen in je omgeving. En je omgeving zit opeens vol met rare mensen.
Ja, gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Marita: "Vind je dat fijn, Marcel, als je thuiskomt na een lange dag werken en dat het eten dan klaarstaat?"
Nee dat vind ie niet fijn, Marita. Hij wil het persoonlijk in elkaar flansen, zodat ie weet dat er geen enge heksendranken in zitten. GodskolereWat een vrouw
Ja, maar dat huilen ging niet over dat laatste, toch? Ze zei dat ze er 's avonds in bed nog over had liggen denken, terwijl dat in die stal 's morgens was.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Viking84 het volgende:
Omdat ze, zoals gezegd werd, idd weet dat ze een achterstand heeft en/of omdat ze zag hoe gezellig Frank het met Judith had. Ze moet zich nogal het vijfde wiel aan de wagen hebben gevoeld toen ze in de stal kwam.
Hoe zou dat gaan als ze seks hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Marita: "Vind je dat fijn, Marcel, als je thuiskomt na een lange dag werken en dat het eten dan klaarstaat?"
Nee dat vind ie niet fijn, Marita. Hij wil het persoonlijk in elkaar flansen, zodat ie weet dat er geen enge heksendranken in zitten. GodskolereWat een vrouw
Ja gewoon alles.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
"Vind je dat fijn, Marcel, dat je mijn mondje mag vullen met je godenzaad?"quote:
ja dat vond ik ook wel erg tof, goede oplossing toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef FrankRicard het volgende:
Gijsbert is een held, met zijn binnenbarbecue. Dat schiet een stuk beter op dan dat kutgourmetten met veel te kleine stukken vlees.
Die tenenkrommende gesprekken daar.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef SonicVolcano het volgende:
De boeren moeten kiezen uit de 2 overgebleven dames en heren en met de persoon die overblijft gaan ze op vakantiequote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk dit seizoen voor het eerst.Vandaar mijn vraag dus.
En tegen Ksenia zoiets van. 'Oh wij houden allebei van hetzelfde eten!! Hahah! Ja van lekker eten.'quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tenenkrommende gesprekken daar.![]()
"Wat ga jij dan doen, Marcel? Ja, ik ga toekijken hoe jullie het werk doen. Hahahaha, oh dat vind je wel leuk, he."
!!!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:
Richard wordt naar mijn weten onterecht afgemaakt. Ik heb het idee dat die wijven een gemeen spelletje hebben gespeeld waar vooral hij het slachtoffer van is geworden. En die annemiek maar zogenaamd voor haar imago weg van het boerderijtje zijn.
Het had pas goed geweest als ze zou zeggen: "mooi, wij gaan vanavond neuken"
Ik mis een beetje de gesprekken van marcel met kinderen. Zou hij ze nog willen?
RichardFrank wil vooral de weg van de minste weerstand, dus over een aantal jaar worden de kinderen vooral geestelijk gemarteld. Richard gaat zich ergeren aan judith omdat die niks voor haarzelf heeft behalve wat toekomstplannen wat ze zo graag wil. Maar ondertussen zitten ze met die kutkoters. Dan moet papa janken en slaan.
Ditmaal deed Femke helemaal niks bijzonders als anders. Vervelende kut is dat zeg.
Annemarie is een goede slavendrijver. Ik denk dat met een paar negers in huis in de 19e eeuw ze de gelukkigste vrouw op aarde was.
"Van dezelfde combinaties."quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
En tegen Ksenia zoiets van. 'Oh wij houden allebei van hetzelfde eten!! Hahah! Ja van lekker eten.'
En Ksenia daarna gelijk kattig dat ze de eieren te fijn prakte. En Marita "goh ja.. oh ja nouja.. dit kan ook, jij doet het op jouw manier, ik de mijne,ja, goh, beetje van jou en een beetje van mij..." zo nikszeggend geblaat allemaal.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
En tegen Ksenia zoiets van. 'Oh wij houden allebei van hetzelfde eten!! Hahah! Ja van lekker eten.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wat dat betreft past ze eigenlijk best bij SperMarcelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
En Ksenia daarna gelijk kattig dat ze de eieren te fijn prakte. En Marita "goh ja.. oh ja nouja.. dit kan ook, jij doet het op jouw manier, ik de mijne,ja, goh, beetje van jou en een beetje van mij..." zo nikszeggend geblaat allemaal.
Dank je.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Van dezelfde combinaties."Nog gefeliciteerd trouwens.
En aan die reisjes worden dan nog een stuk of 4 of 5 uitzendingen besteed?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef sheotah het volgende:
De boeren moeten kiezen uit de 2 overgebleven dames en heren en met de persoon die overblijft gaan ze op vakantie
Normaal niet, maar dit seizoen wordt alles zo uitgesmeerd. Ik denk dat dat komt vanwege te weinig materiaal, met dank aan Richard en zijn snelle beslissingenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
En aan die reisjes worden dan nog een stuk of 4 of 5 uitzendingen besteed?
Idd. Het eerste keuzemoment was eerst ook gewoon in 1 aflevering en nu in 3. Dus die citytrips zullen ook wel in minstens 2 afleveringen verspreid zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef sheotah het volgende:
[..]
Normaal niet, maar dit seizoen wordt alles zo uitgesmeerd. Ik denk dat dat komt vanwege te weinig materiaal, met dank aan Richard en zijn snelle beslissingen
Voor die reisjes gaan ze ook nog naar de familie/omgeving van de dame die ze gekozen hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
En aan die reisjes worden dan nog een stuk of 4 of 5 uitzendingen besteed?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Beach het volgende:
Zo weer teruggelezen enzo.
Even nadenken voordat ik mijn gedachten neerzet.
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef Beach het volgende:
Is er hier iemand die Marita wel leuk vind?
Wil je dit eerst ff checken voordat je je ongezouten mening neerplempt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je hoor!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Oh ja! Dat is ook zo!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Voor die reisjes gaan ze ook nog naar de familie/omgeving van de dame die ze gekozen hebben
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Blossom86 het volgende:
Marcel (zacht stemmetje, hoofd schuin): "Jaa... jaaa... kinderen... jaaa... jaaa... gezinnetje... jaa..."![]()
Dit checken? Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
Wil je dit eerst ff checken voordat je je ongezouten mening neerplempt.
Van mij mag je hoor!
Nou ja, zou het echt? Vorige week lag de nadruk behoorlijk op José.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Jojoke het volgende:
Gijsbert: Dat wordt dus Femke. Misschien ook wel een goede voor hem om de boel een beetje op orde te krijgen en schoon.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
"Emeautsie? Nee joh! Ik ga toch geen emeautsie laten zien!" *ogen schieten alle kanten op*
Dat pubergekwijl van Marita en Marcel is werkelijk niet te verdragen. Dat mens drijft zowat weg.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die tenenkrommende gesprekken daar.![]()
"Wat ga jij dan doen, Marcel? Ja, ik ga toekijken hoe jullie het werk doen. Hahahaha, oh dat vind je wel leuk, he."
!!!
Je zei: ik ga even nadenken voordat ik mijn gedachten hier post.quote:
Echt waar?! Dát wil terugzienquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Smikke het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die trillende lip van Frank toch wel functioneel vond. Mijn aversie jegens Frank is iets verminderd. Het gaat nog mijn vriend niet worden, hoor. Maar die heeft hij ook niet nodig met die 800 witte vriendinnen van hem. Geweldig komische mimiek en timing hebben die geiten. Hoe ze en masse stopten met kauwen toen Frank wegliep.
Herstel, 799 witte vriendinnen en Blacky.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dat pubergekwijl van Marita en Marcel is werkelijk niet te verdragen. Dat mens drijft zowat weg.
In dat opzicht is Ksenia wel het tegenovergestelde; een ijskonijn. Mooi complementair aan die uber-zeepzemel Marcel.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die trillende lip van Frank toch wel functioneel vond. Mijn aversie jegens Frank is iets verminderd. Het gaat nog mijn vriend niet worden, hoor. Maar die heeft hij ook niet nodig met die 800 witte vriendinnen van hem. Geweldig komische mimiek en timing hebben die geiten. Hoe ze en masse stopten met kauwen toen Frank wegliep.
Ooh zoquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Je zei: ik ga even nadenken voordat ik mijn gedachten hier post.
En vervolgens vraag je: Wat vinden jullie van Marita?
Ik dacht je hebt een heeeeel (lelijk) verhaal over Marita bedacht en checkt eerst ff bij ons wat wij van haar vinden, voordat je het gaat posten.
Snapje?
Er bleek inderdaad meer aan de hand en dat was kinnesinne tussen die twee dames. Yvon zei zoiets als: "Annemieke vond dat Heidy in de mails met Richard te ver was gegaan en daarop besloten ze elkaar te ontmoeten voor een boswandeling". Die twee hebben gewoon lopen bedelen om zijn aandacht.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:
Richard wordt naar mijn weten onterecht afgemaakt. Ik heb het idee dat die wijven een gemeen spelletje hebben gespeeld waar vooral hij het slachtoffer van is geworden. En die annemiek maar zogenaamd voor haar imago weg van het boerderijtje zijn.
Het had pas goed geweest als ze zou zeggen: "mooi, wij gaan vanavond neuken"
Ik ben wel benieuwd wat Heidy gedaan heeft, in die mails.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Er bleek inderdaad meer aan de hand en dat was kinnesinne tussen die twee dames. Yvon zei zoiets als: "Annemieke vond dat Heidy in de mails met Richard te ver was gegaan en daarop besloten ze elkaar te ontmoeten voor een boswandeling". Die twee hebben gewoon lopen bedelen om zijn aandacht.
Ahquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh zo
Nee dat was slechts eventjes tussendoor.
Dat eerste was meer nadenken over column achtig enzo. Even afwachten of Silenius al wat had gemaakt.
Yep. Misschien bang dat Richard nog iets zou zeggen over haar mails. Of gewoon boos.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Arcee het volgende:
Ging Heidy nou weg zonder nog iets tegen Richard te zeggen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat Heidy gedaan heeft, in die mails.
Zou het?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef sheotah het volgende:
Daarom was Heidi dus ook lekker snel weg, want stel je voor dat er over door gevraagd zou worden!
ja, en zonder iets tegen Annemieke en Soezen te zeggen...gewoon wegquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Arcee het volgende:
Ging Heidy nou weg zonder nog iets tegen Richard te zeggen?
Ja, inderdaadquote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
Voor die reisjes gaan ze ook nog naar de familie/omgeving van de dame die ze gekozen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |