abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91950243
quote:
door Martijn Koolhoven
Amsterdam - Een opmerkelijke oproep, gedaan via Twitter door blogger/schrijver Peter Breedveld van de Vrije Universiteit in Amsterdam, heeft tot grote commotie geleid. Hij schreef dat het maar beter is om alle PVV’ers dood te schieten.

PVV-leider Geert Wilders reageert verbijsterd. “Te walgelijk voor woorden”, zo reageert Wilders. “Die ambtenaar moet op staande voet worden ontslagen!”

“Het is ongelooflijk”, aldus kamerlid Hero Brinkman.

Breedveld, redacteur van de VU publiceert ook artikelen op zijn eigen linkse weblog ‘Frontaal Naakt’. Twee dagen geleden plaatste hij, naar aanleiding van de politieke discussie over het sturen van een politiemissie naar Afghanistan, een oproep met de mededeling dat de VN zijn troepen beter naar Nederland kan sturen om PVV’ers dood te schieten.

Op internet heeft de oproep tot een storm van protest geleid. Op frontaalnaakt.nl schreef ene ‘Vetklep’: “Toch vind ik grapjes over doodschieten niet zo geestig.

Als iemand dat soort jolijt heeft over een andere groep dan PVVers wordt er natuurlijk wel verontwaardigd gereageerd.”. En Erick vindt: “Wie heeft het adres van deze mafketel beloning gegarandeerd ,hij bedreigt mij en mijn vriendin wordt tijd om de handen te laten spreken op dit linkse tuig!! Wie helpt mij om aan het adres te komen van Peter Breedveld?” Özcan Akyol schreef: “Jezus. Wat een nazi die Breedveld!”. En weer een ander reageerde: “Schiet alle PVV`ers dood wat een idioot. Wilders roept toch ook niet schiet alle moslims dood,of schiet alle linksche Ubermenschen neer?

Op zijn weblog laat de VU-medewerker weten dat zijn oproep om PVV’ers dood te schieten “een grapje” was. “Het ging over het uitzenden van militairen naar Afghanistan, waar alweer bijna tien jaar Afghanen worden doodgeschoten in dienst van de vrijheid en democratie. Ik stelde vast dat we hier in Nederland onze eigen Taliban hebben, dat de VN eigenlijk beter troepen naar Nederland kan sturen om PVV’ers dood te schieten. Een harde grap, en volgens sommigen ongetwijfeld een smakeloze grap, maar een grap, niettemin, dat ziet een mongool”, aldus Breedveld.

Wilders doet geen aangifte omdat het “geen bedreiging in juridische zin” betreft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Breedveld is een held.

Dat rijmt ook nog eens.

Ik ben benieuwd of de Telegraaf mijn reactie ook opnemen in hun nieuwsbericht.
pi_91950360
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef Rambolin het volgende:
Breedveld is een held.
Dit.

Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_91950367
Schandalige tweet.
pi_91950438
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:07:39 #5
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_91950445
Wat een sukkel. Die is zn baan kwijt :')
Please Move The Deer Crossing Sign
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:08:33 #6
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_91950475
Het is dan ook gewoon dom om als linksmens politieke doodschietgrappen te maken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:09:02 #7
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_91950492
Hehe, dit serieus nemen. :')

Hebben die PVV-ers niks beters te doen?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:09:21 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91950504
Grappig hoe sommige zaken totaal uit hun verband gerukt worden. Dit valt wmb in dezelfde categorie als de opmerkingen over Femke Halsema in de column van Driek destijds.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_91950597
Ja, stel je eens voor dat je een bepaalde groep mensen over één kam scheert en nare dingen toewenst. Dat zijn natuurlijk dingen waarmee de PVV absoluut niet kan instemmen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:12:08 #11
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_91950613
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Dit.

Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Vuil links tuig :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:14:00 #13
136343 BasEnAad
pi_91950673
De grap is ongepast omdat er voor veel mensen een kern van waarheid in zit. Wens is de vader van de gedachte.

Ik heb al zo vaak mensen horen roepen: tis maar goed dat ze die Fortuyn afgeknald hebben. En soortgelijke opmerkingen over de PVV en Wilders.
pi_91950774
HELD!!!!!!!!!!!!! :Y
De enige echte.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:18:46 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91950838
Uiteraard geldt vrijheid van meningsuiting alleen als het gebruikt wordt om moslims / linksen te verketteren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:15 #16
136343 BasEnAad
pi_91950856
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uiteraard geldt vrijheid van meningsuiting alleen als het gebruikt wordt om moslims / linksen te verketteren.
Het is dus wél een mening en geen grap?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:19:33 #17
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91950868
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
Vrijheid van meningsuiting houdt echter op bij het oproepen tot geweld. En hoewel dit in de context misschien net daarbuiten valt, moeten mensen wat mij betreft wel op hun woorden letten. Ontslag zou van mij niet hoeven, maar een schorsing en een stevige waarschuwing zeker wel.

En nee, ik ben geen PVVer, ik ben zelfs fel tegen de PVV. Maar deze man gaat duidelijk tever.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91950869
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:19 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

:Y
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:21:03 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_91950923
quote:

[..]

Ook in / door middel van een grap kun je een mening uiten. En als je de verklaring van deze meneer leest, die ook in de OP wordt vermeld, zie je, dat hij hiermee een mening geeft over de missies in Afghanistan.
pi_91950936
quote:

[..]

Misschien moet je de definitie van "meningsuiting" eens opzoeken.
pi_91950947
Maar goed, deze man is columnist. Geen politicus die oproept tot het afhakken van "rode neuzen" b.v.
pi_91950968
Hoe wereldvreemd moet je wel niet zijn om zoiets op Twitter te zetten. :')
pi_91951008
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Hoe is dat anders dan in b.v. een krant ?
pi_91951016
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb al zo vaak mensen horen roepen: tis maar goed dat ze die Fortuyn afgeknald hebben.
Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_91951021
Grap of niet, smakeloos is het sowieso. Belachelijk dat mensen hier dit kunnen waarderen of deze man zelfs geweldig vinden :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:24:43 #26
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951052
wilders heeft toch aangegeven dat hij deze 'grap' niet gaat vervolgen? dat ze het niet bien vinden lijkt me een redelijke tegenreactie.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:24:44 #27
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_91951053
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Misschien moet je de definitie van "meningsuiting" eens opzoeken.
"Vrijheid van meningsuiting is de vrijheid van burgers om hun overtuigingen kenbaar te maken, zonder voor vervolging door de staat te hoeven vrezen."
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_91951054
Dat er nog linksen zijn die het voor deze vent opnemen :'). Het zijn overigens wel de linksen van wie ik het had verwacht. En maar blijven wijzen naar de PVV. Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen. Bah, eng volk :r
pi_91951063
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe is dat anders dan in b.v. een krant ?
Niet veel anders. Het gaat erom dat je op enorm veel gezeik kunt rekenen als je zoiets publiekelijk stelt. Of het nou in een column is of live op tv.
pi_91951082
quote:
En Erick vindt: “Wie heeft het adres van deze mafketel beloning gegarandeerd ,hij bedreigt mij en mijn vriendin wordt tijd om de handen te laten spreken op dit linkse tuig!! Wie helpt mij om aan het adres te komen van Peter Breedveld?”
Erick de extreemrechtse kut-PVV'er is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd, of wel soms?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:25:49 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_91951090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef StringsOfLife het volgende:
Och, ik ken Nederlandse politici die op Deense TV roepen dat ze 'tientallen miljoenen moslims' uit Europa willen deporteren. Lijkt me ook redelijk wereldvreemd als je weet dat er geen 'tientallen miljoenen'in Europa wonen.
pi_91951097
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Erick de extreemrechtse kut-PVV'er is ook niet helemaal goed bij zijn hoofd, of wel soms?
Klopt. En nu?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:26:12 #33
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91951108
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:25 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Nee, die is inderdaad ook niet helemaal lekker.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_91951237
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Dat er nog linksen zijn die het voor deze vent opnemen :'). Het zijn overigens wel de linksen van wie ik het had verwacht. En maar blijven wijzen naar de PVV. Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen. Bah, eng volk :r
Heb geduld. Over 48 uur krijgen we op Joop.nl te lezen dat Breedveld duizenden doodsbedreigingen heeft ontvangen van de PVV'ers die geen vlieg kwaad doen. :')
pi_91951287
Je zou toch zeggen dat deze linkse intellectueel beter zou moeten weten. Zulke 'grappen' werken alleen maar averechts.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:31:39 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951317
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Heb geduld. Over 48 uur krijgen we op Joop.nl te lezen dat Breedveld duizenden doodsbedreigingen heeft ontvangen van de PVV'ers die geen vlieg kwaad doen. :')
en wat is daar dan niet goed aan als je het lef hebt deze 'grap' leuk te vinden?
pi_91951342
Die Breedveld kent de definitie van grap kennelijk niet. Gewoon een laffe hond.

gevalletje, if you can't stand the heat..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:32:43 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_91951357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar ik heb in mijn (linkse) kennissen- en vriendenkring nog helemaal niemand gehoord die
a) blij was met de moord op Fortuyn
b) hoopt dat Wilders vermoord wordt

Vooral omdat beide zaken, behalve misdadig, ook contraproductief zijn en iedereen met meer politieke kennis dan een demente banaan ziet dat in. De moord op Fortuyn zorgde voor een grote winst voor de LPF (om nog maar te zwijgen over het verneuken van de verkiezing voor de Grootste Nederlander) en de moord op Wilders zou, gezien het intellectuele niveau van de gemiddelde PVV-kiezer, waarschijnlijk hetzelfde effect hebben.
pi_91951382
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:29 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst .... Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
pi_91951435
Ik vind het erg smakeloos en eigenlijk niet kunnen. Hij heeft wel mooi gebruikt gemaakt van de speling die hij heeft en zo niks strafbaars gedaan, maar het gaat mij echt te ver. Ik vind het trouwens altijd zo jammer dat je bij een uitspraak als deze al kan voorspellen hoe bepaalde mensen gaan reageren aan de hand van de politieke kleur van degene die de uitspraak doet. Zegt een linkse zoiets roept rechts dat het schandalig is en vindt links het helemaal top, zegt een rechtse zoiets is het precies andersom. :N

Edit: nog even dit, er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar grotendeels gaat het op.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:34:42 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_91951446
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Wie de bal kaatst .... Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
Precies. Wie de bal kaatst.... Waarom dan dat PVV-gejank hierover?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:35:46 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951487
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Precies. Wie de bal kaatst.... Waarom dan dat PVV-gejank hierover?
welk pvv gejank? het gejank dat wilders de man van de 'grap' niet gaat vervolgen?

of vind jij het raar dat wilders en cs die soort 'grappen' niet kan waarderen?
pi_91951502
quote:

[..]

Ik heb Wilders nooit horen zeggen dat het leger beter hier kan blijven om moslims af te knallen.
Dat heeft ie wel gezegd :D!!!

Niet in die bewoordingen, maar hij zei dat het leger beter in Gouda kan ingrijpen om knieschoten uit te delen aan Marokkanen!
pi_91951511
quote:
Ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar ik heb in mijn (linkse) kennissen- en vriendenkring nog helemaal niemand gehoord die
a) blij was met de moord op Fortuyn
b) hoopt dat Wilders vermoord wordt
Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn. Wist je dat de linkse radicale pro-asielzoekers bekend staan als de meest radicale / gevaarlijke groep van Nederland? Overigens kan ik hier uit sommige reacties ook wel eea afleiden.

quote:
gezien het intellectuele niveau van de gemiddelde PVV-kiezer, waarschijnlijk hetzelfde effect hebben.
Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV ageert.
pi_91951523
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik vind het erg smakeloos en eigenlijk niet kunnen. Hij heeft wel mooi gebruikt gemaakt van de speling die hij heeft en zo niks strafbaars gedaan, maar het gaat mij echt te ver. Ik vind het trouwens altijd zo jammer dat je bij een uitspraak als deze al kan voorspellen hoe bepaalde mensen gaan reageren aan de hand van de politieke kleur van degene die de uitspraak doet. Zegt een linkse zoiets roept rechts dat het schandalig is en vindt links het helemaal top, zegt een rechtse zoiets is het precies andersom. :N
Inderdaad. :') Dan is het volkomen terecht, want: actie - reactie. :')
pi_91951524
quote:

[..]

Dat heeft 'ie wel degelijk gezegd:
quote:
PVV: Leger inzetten tegen straatterreur Gouda

maandag 15 september 2008 08:44

PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken.

Bron: http://www.elsevier.nl/we(...)aatterreur-Gouda.htm
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:37:15 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951552
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Niet in die bewoordingen, maar hij zei dat het leger beter in Gouda kan ingrijpen om knieschoten uit te delen aan Marokkanen!
vreemd. nu zijn marokkanen die nooit naar de moskee gaan ineens moslims?
pi_91951558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

[..]

maar het heeft totaal geen verband met de column..
pi_91951578
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wat is daar dan niet goed aan als je het lef hebt deze 'grap' leuk te vinden?
Omdat het aantoont dat PVV'ers hypocrieten zijn die janken om dingen die ze zelf ook doen. :Y
pi_91951582
quote:

Nee nou haal je een heleboel zaken door elkaar. De knieschoten mochten op hooligans worden gegeven en het leger kon beter in Gouda worden ingezet om daar de orde te herstellen. Ben je overigens wel eens in de bewuste wijk in Gouda geweest? Daar zou best wat meer gezag mogen komen. Overigens zou het leger ook best wel eens in zo'n woonwagenkamp ff orde op zaken mogen stellen, daar niet van....
pi_91951584
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vreemd. nu zijn marokkanen die nooit naar de moskee gaan ineens moslims?
Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:38:22 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951606
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens Wilders en consorten wel. Want koeltoer enzo.
maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!
pi_91951612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

[..]

Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:39:02 #54
66444 Lord_Vetinari
pi_91951639
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn.
Oh, je doet een aanname? Je zei anders:

quote:
Maar het ondertussen niet erg vinden dat Fortuyn is vermoord en bij de dood van Wilders zouden ze ook in hun vuistje knijpen.
Dat klinkt wel een beetje definitiever, he?

quote:
[..]

Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV ageert.
Voorlopig heb ik in het dagelijks leven noch op FOK een PVV stemmer gezien, die het over één kam scheren inderdaad logenstraft.
pi_91951651
quote:

[..]

[..]

Dat staat er toch niet man. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:39:35 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951664
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Aanpakken betekent afknallen? Wat kan jij toch selectief slecht lezen zeg, bah!
ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.
pi_91951684
quote:

[..]

Ik ga niet met extreem-linkse mensen om maar in die hoek zullen er genoeg tussen hebben gezeten die maar wat blij ermee zijn. Wist je dat de linkse radicale pro-asielzoekers bekend staan als de meest radicale / gevaarlijke groep van Nederland? Overigens kan ik hier uit sommige reacties ook wel eea afleiden.
M.a.w. je lulde onzin en hebt niemand die uitspraken horen doen?
pi_91951689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet man. :')
Ach linkse vegetarier heeft wel vaker zand in zijn ogen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:40:01 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_91951690
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach, ze halen alles aan als het ze zo uitkomt. ook al is het zo krom als een hoepel. zo zijn die mensen nou eenmaal.
Het lijken soms net PVV'ers, he?
pi_91951702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar volgens links nederland niet. en zeker niet op fok!
Nee, maar "links Nederland" heeft dan ook nooit zoiets beweerd en kan wel dat onderscheid maken. :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:40:36 #61
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951716
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, maar "links Nederland" heeft dan ook nooit zoiets beweerd en kan wel dat onderscheid maken. :)
:')
pi_91951726
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Inderdaad. Radicaal linksen zijn net zo'n gezwel voor de samenleving als radicaal rechtsen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:41:28 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951752
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ja, helaas wel.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:41:48 #64
66444 Lord_Vetinari
pi_91951764
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Inderdaad. Radicaal linksen zijn net zo'n gezwel voor de samenleving als radicaal rechtsen.
Toch zie ik je de ene groep verketteren en de andere groep ophemelen. Waarom vind jij linksen wel een gezwel en rechtsen niet?
pi_91951775
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

M.a.w. je lulde onzin en hebt niemand die uitspraken horen doen?
Volkert mag dan wel alleen hebben gehandeld, in radicaal linkse kringen heeft hij zeker medestanders. Net alsof dat te ontkennen valt :')
pi_91951780
Weinig aanleiding om een links/rechts-discussie te voeren lijkt me. Een bepaald persoon heeft een hele achterlijke uitlating gedaan.. That's it.
pi_91951781
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Tja, wees dan een beetje consequent met dat soort semantische spelletjes.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:42:30 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Toch zie ik je de ene groep verketteren en de andere groep ophemelen. Waarom vind jij linksen wel een gezwel en rechtsen niet?
waar hemelt hij het op? je ziet dingen die er niet zijn volgens mij.
pi_91951817
Maar goed, niet dat ik voor het doodschieten van PVV'ers ben, maar er hoeft natuurlijk niet een nadelige werking vanuit te gaan.
pi_91951827
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waar hemel ik rechtsen op? Ik zeg toch net dat radicaal rechtsen ook een gezwel zijn? Kunnen jullie wel lezen of vinden jullie het gewoon leuk om dom over te komen?
pi_91951835
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Volkert mag dan wel alleen hebben gehandeld, in radicaal linkse kringen heeft hij zeker medestanders. Net alsof dat te ontkennen valt :')
quote:
Het zou je sieren als je niet over één kam scheert. Dat is namelijk precies de reden waarom jij tegen de PVV links ageert.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:43:16 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951837
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, wees dan een beetje consequent met dat soort semantische spelletjes.
het is geen semantisch spel. was het dat maar.
pi_91951847
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:40 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ach linkse vegetarier heeft wel vaker zand in zijn ogen.
Er staat:
PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken. (...) Het zou vooral gaan om Marokkaanse reljongeren.

Oftewel: het volk dat in Afghanistan de Taliban aan het afknallen was naar Gouda halen om hier Marokkanen aan te pakken. Lijkt me prima vergelijkbaar met de oproep van Breedveld.

Maar natuurlijk, in de ogen van de PVV-stemmer zijn het twee héél verschillende dingen en heeft Geert groot gelijk dat hij dat soort dingen roept en moet een 'linksert' als Peter Breedveld direct de gevangenis in voor zijn uitspraken.
pi_91951856
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Die verwijzing naar radicaal linksen was anders nergens te vinden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:43:58 #75
66444 Lord_Vetinari
pi_91951871
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef gelly het volgende:
Maar goed, niet dat ik voor het doodschieten van PVV'ers ben, maar er hoeft natuurlijk niet een nadelige werking vanuit te gaan.
Nee, nee:

Mocht het tot het doodschieten van PVV'ers komen, wat ik niet wil, dan hoeft daar bij voorbaat geen nadelige werking van uit te gaan.

pi_91951880
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Er staat:
PVV-leider Geert Wilders wil dat het leger wordt ingezet om overlast door straattuig tegen te gaan. De PVV'er wil desnoods soldaten uit Uruzgan terughalen om bijvoorbeeld de toestanden in Gouda aan te pakken. (...) Het zou vooral gaan om Marokkaanse reljongeren.

Oftewel: het volk dat in Afghanistan de Taliban aan het afknallen was naar Gouda halen om hier Marokkanen aan te pakken. Lijkt me prima vergelijkbaar met de oproep van Breedveld.

Maar natuurlijk, in de ogen van de PVV-stemmer zijn het twee héél verschillende dingen en heeft Geert groot gelijk dat hij dat soort dingen roept en moet een 'linksert' als Peter Breedveld direct de gevangenis in voor zijn uitspraken.
Ja, maar... als het om bontkraagjes gaat zijn dat soort uitspraken gerechtvaardigd!

pi_91951887
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Er staat:

Ten eerst ben ik geen PVV-stemmer en ten tweede staat er gewoon geen oproep tot het doodschieten van Marokkanen, alleen het aanpakken van. Derhalve niet vergelijkbaar. Jammer maar je poging faalt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:45:23 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91951930
quote:

haal die rode lap even uit je gezicht en lees de reactie van wilders eens.
pi_91951936
quote:

[..]

Er staat:

Begrijpend lezen gemist op de basisschool?
pi_91951953
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mocht het tot het doodschieten van PVV'ers komen, wat ik niet wil, dan hoeft daar bij voorbaat geen nadelige werking van uit te gaan.

Dit komt wel heel vaak van Links.. triest.. en dan als excuus het was maar een grapje..
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:46:00 #81
111528 Viajero
Who dares wins
pi_91951960
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:34 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Edit: nog even dit, er zijn uitzonderingen natuurlijk, maar grotendeels gaat het op.
QFT, helemaal mee eens.
pi_91951988
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dit komt wel heel vaak van Links.. triest.. en dan als excuus het was maar een grapje..
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:47:16 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_91951996
quote:

[..]

Zoek het woord 'parafrase' eens op en google dan even op de tekst maar dan met het woord 'rassenrellen'...
pi_91951997
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ach, ik hemel ook rechts radicalen op. Met sommige mensen valt gewoon niet in discussie te gaan :')
pi_91952013
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, nee:

Dit zijn dan wel weer 1 op 1 tokkie opmerkingen.
pi_91952016
quote:

[..]

Je mist de grap (en de bijbehorende hypocrisie van een bepaalde Venlonaar).
pi_91952028
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoek het woord 'parafrase' eens op en google dan even op de tekst maar dan met het woord 'rassenrellen'...
precies, geef er maar een mooie wending aan.. als excuus..
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:48:12 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_91952041
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

pi_91952045
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wilders is idd een tokkie.
pi_91952058
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

ik mis de 'grap' niet.. want het is geen grap..
pi_91952071
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:47 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Welke? De hypocrisie dat hij geen aangifte doet? En jij mag mij even de grap uitleggen.
pi_91952090
Mijn God zeg. Dit zegt wel weer genoeg.
pi_91952098
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

De enige reden dat Wilders geen aangifte doet is omdat hij waarschijnlijk geen schijn van kans maakt bij een rechtszaak. Uit het nieuwsbericht: Wilders doet geen aangifte omdat het geen bedreiging in juridische zin betreft. Uit Wilders' geschiedenis van aangiften valt op te maken dat als het juridisch mogelijk is Wilders best bereid is om aangifte te doen tegen andersdenkenden.

Bovendien heeft hij opgeroepen tot het onmiddellijke ontslag van Breedveld.

Nogal hypocriet, nietwaar?
pi_91952100
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef gelly het volgende:
Mijn God zeg. Dit zegt wel weer genoeg.
Selectieve verontwaardiging ftw. *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:50:24 #95
66444 Lord_Vetinari
pi_91952132
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Welke? De hypocrisie dat hij geen aangifte doet? En jij mag mij even de grap uitleggen.
Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij
voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
Geert Wilders,HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_91952141
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

quote:
"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_91952154
Heer Vetinari was me voor.
pi_91952159
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

De enige reden dat Wilders geen aangifte doet is omdat hij waarschijnlijk geen schijn van kans maakt bij een rechtszaak. Uit het nieuwsbericht: Wilders doet geen aangifte omdat het geen bedreiging in juridische zin betreft. Uit Wilders' geschiedenis van aangiften valt op te maken dat als het juridisch mogelijk is Wilders best bereid is om aangifte te doen tegen andersdenkenden.

Bovendien heeft hij opgeroepen tot het onmiddellijke ontslag van Breedveld.

Nogal hypocriet, nietwaar?
Je gaat niet op in wat wij zeggen, namelijk dat dit voorval NIET te vergelijken valt met wat Wilders zei over "onze" soldaten. Ach, elke politicus is hypocriet. Zo ken ik ook nog wel een paar leuke bakken over mevrouw Halsema.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:51:11 #99
66444 Lord_Vetinari
pi_91952176
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef Sloggi het volgende:
Heer Vetinari was me voor.
9 seconden :P
pi_91952233
quote:
Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij
voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
Geert Wilders,HP/De Tijd, 6 februari 2004
Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken :')
pi_91952239
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

9 seconden :P
Waarvan akte.
pi_91952267
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken :')
Aparte wending. Ik volg je niet.
pi_91952307
quote:

[..]

_O-
pi_91952339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Je gaat niet op in wat wij zeggen, namelijk dat dit voorval NIET te vergelijken valt met wat Wilders zei over "onze" soldaten. Ach, elke politicus is hypocriet. Zo ken ik ook nog wel een paar leuke bakken over mevrouw Halsema.
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:54:11 #105
66444 Lord_Vetinari
pi_91952348
quote:

[..]

'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....
pi_91952375
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Aparte wending. Ik volg je niet.
De wending is dat je soms nogal snel een bepaald predikaat krijgt. Zo denken sommigen dat ik een Wilders stemmer of pro-Wilders ben.
pi_91952406
quote:

[..]

Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:55:48 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91952427
VU en "humor" :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91952474
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
Doe jij nou eens niet zo naïef! Je weet gewoon dat je het niet kan bewijzen maar toch wil je je gelijk halen. Wringt het jongen? Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren? Als je commentaar levert, doe het dan gefundeerd maar ga geen onzin lopen blaten.
pi_91952491
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Wilders is idd een tokkie.
Nee hoor zijn uitspraak was lang niet zo expliciet.

Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++ :')
pi_91952536
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++ :')
Oh, lekker belangrijk joh.
pi_91952566
quote:
'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....
Dat jij een selectieve lezer bent wist ik al langer. Misschien is het je ontgaan dat ik in vorige topics tegen het hoofddoekverbod in de bus ageerde en tegen de uitzetting van Sahar? Past echt bij de door jou zo graag gestereotypete rechtse xenofoob he?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:58:19 #113
66444 Lord_Vetinari
pi_91952575
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Leg eens het verschil uit, dan. Waarom is het niet willen van rassenrellen minder erg dan het niet willen van het doodschieten van PVV'ers?
pi_91952600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren?
Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.
pi_91952609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.
Het boeit mij ook niet wat jij van mij denkt.
pi_91952691
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.
:').

Goed als we zo gaan redeneren: rekening houdend met het feit dat Volkert uit linkse hoek kwam en gecombineerd met deze uitspraak verwacht ik dat Wilders binnen een maand door een linkserd wordt afgeknald. Ligt een beetje in de lijn van jouw redenatievermogen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:03:55 #117
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_91952850
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BasEnAad het volgende:
De grap is ongepast omdat er voor veel mensen een kern van waarheid in zit.
LOL wut?
pi_91952926
Jesus, wat voor 'n discussie is dit?! Iemand roept op bij wijze van grap om PVV'ers dood te schieten en mensen hier vinden dat heldhaftig? Is dat soms ook een grap?
pi_91952977
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus, wat voor 'n discussie is dit?! Iemand roept op bij wijze van grap om PVV'ers dood te schieten en mensen hier vinden dat heldhaftig? Is dat soms ook een grap?
Als het over de PVV gaat mag alles gezegd worden, soms nog ergere dingen dan dat zij ooit over moslims hebben gezegd. Tot zover het "sociale" denken.
pi_91953105
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:12:04 #121
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953242
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
pi_91953247
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
pi_91953283
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
Doe zelf je best dan om het op te vijzelen.

quote:
Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
Inderdaad. Mensen die dat nu nog niet doorhebben :'). Wilders is een sluwer politicus dan de domme persoon die sommigen achter hem zien. En hoe meer men hem onderschat en tegenwerkt, hoe groter hij wordt. Politici leren nog steeds niks van het verleden en schijnen maar niet in te zien waarom hij nou kennelijk zo kan groeien (en dat is niet omdat 30% van de Nederlanders "racistisch" is).
pi_91953293
Meine Gute.

Breedveld links? Waaaaaaahahahahaha! Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegens het zijn van extreem rechts _O-

Breedveld, je weet wel, die altijd Nekschot op z'n site publiceerde, toen je voor Nekschotjes op fok nog een standaardban kreeg - en overigens ook niemand ook van Nekschot gehoord had.
Breedveld, een van de eerste uitgesproken, en altijd met naam & toenaam, felle criticasters van Islamuitwassen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91953415
Kan niet door de beugel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:16:31 #126
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953442
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegen het zijn van extreem rechts _O-
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren? :o
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
pi_91953493
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_91953714
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:25:07 #129
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953861
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was :')
Mwah ik denk dat het wel meevalt met de extreemrechtsen op FOK! ik denk dat de hardste schreeuwers over 5-10 jaar weer volop vanaf de linkerkant domme dingen staan te roepen.

quote:
Ik heb pas sinds vorig jaar een account dat je het even weet. ;)
pi_91954131
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Dit.

Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.

Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten. :{ Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 27-01-2011 19:41:16 ]
pi_91954208
quote:
Een harde grap, en volgens sommigen ongetwijfeld een smakeloze grap, maar een grap, niettemin, dat ziet een mongool, aldus Breedveld.
Deze meneer is in ieder geval niet van het tact _O-.
pi_91954249
quote:
Wilders doet geen aangifte omdat het “geen bedreiging in juridische zin” betreft.
Had hem er wel voor aangezien om ook dit weer op te blazen trouwens. Valt mee.
pi_91954468
quote:
En weer een ander reageerde: “Schiet alle PVV`ers dood wat een idioot. Wilders roept toch ook niet schiet alle moslims dood,of schiet alle linksche Ubermenschen neer?

Dat nog net niet nee.
Maar alles wat je daarnaast kan zeggen over links of moslims, heeft hij wel gezegd.
pi_91955248
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?

Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.

Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten. :{ Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
pi_91956436
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:18:34 #136
136343 BasEnAad
pi_91956538
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Een leraar op de middelbare school. Niet tijdens de les.
pi_91956822
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:21:36 #138
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91960070
quote:
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken O-)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_91961082
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je het punt wat je probeert te maken misschien ook wat minder omslachtig duidelijk maken? Anders interpreteer ik je nog verkeerd.
pi_91961166
Ik heb de PVV een hoop rare dingen horen zeggen, maar nog nooit dat een groep mensen maar dood geschoten moet worden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:38:04 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91961202
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken O-)
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:43:10 #142
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_91961593
Rare stemmingmakerij en onnozele opmerking(en). Als PVV/Wilders zoiets over allochtonen had geroepen, was het land te klein geweest. Ook raar dat zoveel mensen hier de bewuste schrijver/Twitteraar het label 'held' opplakken. En nee, ik ben absoluut niet rechts en geen PVV-stemmer! ;)
Smell the flowers while you can....
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:26:46 #143
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91964598
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?

Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
*O* *O* *O*
pi_91964776
quote:
Dat. Maar dan ook voor de PVV. En die vrijheid zie JIJ weer liever niet. Je bent net zo'n enge rat als Wilders zelf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91964860
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?

Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
Goed plan. Waar ben je bang voor? :?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 27 januari 2011 @ 22:32:23 #146
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91964991
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed plan. Waar ben je bang voor? :?
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.

Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ... :s)
*O* *O* *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:33:07 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91965031
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
pi_91965119
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.

Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ... :s)
De islam is dan ook een nogal venijnige religie, dat snap je? :D

Maar omdat de PVV iets doet, hoef jij het nog niet te doen. 8)7

_O_ Freedom 4 all! _O_

pi_91965227
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad. :') Meten met 2 maten noemt men dat.
pi_91965232

donderdag 27 januari 2011 @ 22:39:23 #151
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91965422
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad. :') Meten met 2 maten noemt men dat.
misschien omdat hij ambtenaar is?
pi_91965871
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien omdat hij ambtenaar is?
Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?

Dat hij aan een universiteit verbonden is, vind ik veel ernstiger. :o

donderdag 27 januari 2011 @ 22:47:11 #153
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91965906
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?

het was dan ook een misschien. :)
pi_91965944
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:50:25 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91966088
ik ben vooral benieuwd wat de vu gaat doen :)
pi_91966124
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die vent heeft de boel goed in de smiezen. Deze knaap schijnt er niet zoveel van te begrijpen. Vreemd gevoel voor humor ook. En een laffe hond. Zeg dan gewoon dat je het meent.

Links onderkruipsel. Door ons allen betaald. :r

pi_91966175
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:52:46 #158
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91966219
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.

Alleen daarom is hij al bewonderenswaardig.
pi_91966289
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die vent heeft de boel goed in de smiezen.
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.

pi_91966305
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.

Alleen daarom is hij al bewonderenswaardig.
Wie noem jij hier links?
pi_91966326
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Argumenten heb je niet.

donderdag 27 januari 2011 @ 22:54:46 #162
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91966339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat doet ieder niet links type bij jou.
pi_91966372
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat had-ie wel geloof ik. :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:55:47 #164
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91966389
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:54 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wie noem jij hier links?
Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door iets van 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.
pi_91966414
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat nog net niet nee.
Maar alles wat je daarnaast kan zeggen over links of moslims, heeft hij wel gezegd.
En daarom is het geheel rechtvaardig om op te roepen om PVV-ers dood te schieten uit naam van de beschaving.
pi_91966429
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 22:56:31 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:57:36 #167
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91966514
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.
pi_91966559
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.
pi_91966609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Inderdaad, onder de mainstream linkse idioten wel ja.

Terwijl de islam in niets (behalve de Amerikanenhaat dan) overeenkomt met links. Domme gelegenheidsvriendjes tegen de boze VS. :')

pi_91966664
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek. :Y

pi_91966895
Ik snap die Özcan Akyol niet helemaal. Dit past toch juist in z'n straatje zou je zeggen.
pi_91967025
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek. :Y
That pretty much sums it all up. We`re done here people :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:11:15 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_91967346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91967437
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die Özcan Akyol niet helemaal. Dit past toch juist in z'n straatje zou je zeggen.
Gelukkig is lang niet elke moslim zoals Mohammed ;) ^O^

pi_91967493
Meent hij dat?
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_91968285
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.
pi_91968308
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.
Ah, bijzonder hoogleraar. Dat verklaart een en ander.
pi_91968345
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn. _O-

pi_91968395
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn. _O-
Bijbel ook. Je punt?
pi_91968401
quote:

[..]

Vergeet ook niet een Middeleeuwse voorloper van de Kamasutra ;)
pi_91968498
quote:

[..]

Mwa, ik kan je ook wel wat aardige citaten uit het Oude Testament voorschotelen. Books don't kill people, people do, om met een leuk citaat aan de haal te gaan.
pi_91968584
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bijbel ook. Je punt?
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.

Gelukkig zijn er niet zoveel moslims net als die uit de koran. :D

donderdag 27 januari 2011 @ 23:36:46 #184
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_91969183
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bijbel ook. Je punt?
De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.

De bijbel is een gechiedenisboek de koran een instructie boek.
pi_91969346
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.

Niet zo liegen over de inhoud van de Koran. De Koran keurt alleen zelfverdediging goed. De Koran is dan ook superieur aan de aggressieve genocide goedkeurende bijbel.
pi_91969358
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.

quote:
En niet zoveel Joden als uit de bijbel. :D

Niveautje weer dit. :')
pi_91969455
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Berlitz het volgende:

[..]

De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.

De bijbel is een gechiedenisboek de koran een instructie boek.
Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2011 23:40:56 ]
pi_91969493
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.
PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt? :')

pi_91969510
Walgelijke mensen die de Koran onterecht beschuldigen terwijl ze met geen woord reppen over het boek van de joden:

quote:
The Talmud is Judaism's holiest book (actually a collection of books). Its authority takes precedence over the Old Testament in Judaism. Evidence of this may be found in the Talmud itself, Erubin 21b (Soncino edition): "My son, be more careful in the observance of the words of the Scribes than in the words of the Torah (Old Testament)."

Yebamoth 59b. A woman who had intercourse with a beast is eligible to marry a Jewish priest. A woman who has sex with a demon is also eligible to marry a Jewish priest <<>> bed time stories?

Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).

Yebamoth 63a. States that Adam had sexual intercourse with all the animals in the Garden of Eden.

Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.

Yebamoth 98a. All gentile children are animals.

Baba Mezia 59b. A rabbi debates God and defeats Him. God admits the rabbi won the debate.

"If a Jew be called upon to explain any part of the rabbinic books, he ought to give only a false explanation. Who ever will violate this order shall be put to death." -- Libbre David 37.

"Every goy (non Jew) who studies the Talmud and every Jew who helps him in it, ought to die.', --Sanhedryn, 59a, aboda Zora 8-6, Szagiga 13.

"To communicate anything to a goy about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the goyim knew what we teach about them they would kill us openly." -- Libbre David 37.

"A Jew may do to a non-Jewess what he can do. He may treat her as he treats a piece of meat." --Hadarine, 20, B; Schulchan 9ruch, Choszen Hamiszpat 348.
Zulke walgelijke dingen zul je NEVER NOOIT in de Koran vinden!
pi_91969605
Een groot basisverschil is al dat in de bijbel alcohol en andere drugs (een stonede Mozes) geaccepteerd worden. In de koran wordt het beschimpt. Zoals alles wat niet het zeer hoogstaande leven van epileptisch woestijnrovertje kon bekoren... :')

pi_91969770
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
Een groot basisverschil is al dat in de bijbel alcohol en andere drugs (een stonede Mozes) geaccepteerd worden. In de koran wordt het beschimpt. Zoals alles wat niet het zeer hoogstaande leven van epileptisch woestijnrovertje kon bekoren... :')
Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.

Hoe kun je God nou aanbidden terwijl je elke avond dronken bent? Het christendom is verworden tot een nepreligie, ze aanbidden een dode man op een kruis als hun God.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:47:05 #192
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91969898
Breedveld is een baas.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91969903
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt? :')
Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt. :) De bijbel wordt namelijk niet gezien als metaforisch sprookjesboek door christenen; integendeel. En die zogenaamde boodschap die de koran propageert zie ik ook niet terugkomen bij moslims. Uitzonderingen daargelaten.
pi_91970079
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt. :) De bijbel wordt namelijk niet gezien als metaforisch sprookjesboek door christenen; integendeel. En die zogenaamde boodschap die de koran propageert zie ik ook niet terugkomen bij moslims. Uitzonderingen daargelaten.
Daarom is er dus een onderscheid tussen de religie en de personen. De meeste moslims zijn erg braaf vergeleken met de fascistische terreur in dat kutboek van ze. Maar dat maakt ze nog niet bepaald tolerant. :') De gristenen zijn zendingsgericht, net als betwetertje Jezus.

pi_91970131
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.

Hoe kun je God nou aanbidden terwijl je elke avond dronken bent? Het christendom is verworden tot een nepreligie, ze aanbidden een dode man op een kruis als hun God.
Waarom zou het niet kunnen?
pi_91970188
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.
En dat van die dieren op de ark ook!

Alleen de dino's mochten niet mee.
pi_91970217
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:08:28 ]
pi_91970268
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:08:40 ]
pi_91970403
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:08:51 ]

pi_91970460
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah kijk, een moslimvriendje. Hoe voelt dat nou, van achteren genomen te worden door een ayatollah?
Zo'n stoere naam ook. Met vlassig snorretje, scooter en bontkraag, want er moet nog gratis getankt worden. _O-

pi_91970500
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:51 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Krijgen ongelovigen niet sowieso een eeuwige plek in de hel?

Als die bestond dan, hè.

[ Bericht 18% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:09:10 ]
pi_91970501
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Meine Gute.

Breedveld links? Waaaaaaahahahahaha! Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegens het zijn van extreem rechts _O-

Breedveld, je weet wel, die altijd Nekschot op z'n site publiceerde, toen je voor Nekschotjes op fok nog een standaardban kreeg - en overigens ook niemand ook van Nekschot gehoord had.
Breedveld, een van de eerste uitgesproken, en altijd met naam & toenaam, felle criticasters van Islamuitwassen.
Hij moest echter niet veel hebben van lucida. Wat een lol was dat.
I´m back.
pi_91970520
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:10:17 ]
pi_91970537
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n stoere naam ook. Met vlassig snorretje, scooter en bontkraag, want er moet nog gratis getankt worden. _O-
'Wollah, wat izzzzzzzzzzzz jouw probleem, tozzzzzzzzzzzzzz weet je, jij doet fockedop tegen mij over Koran, ik jou doodmaken, je weet!'
pi_91970552
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oeh, worden we persoonlijk? Heb ik je haatDonaldDuckie beledigd? Pfoe, nou ik ben bang hoor. _O-

En ik geloof niet in een hel en kan er dus nooit heengaan. :D :W
Dat je er niet in gelooft betekent natuurlijk niet dat je er niet heen kan gaan.
pi_91970576
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:10:46 (reageer niet) ]
pi_91970590
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat je er niet in gelooft betekent natuurlijk niet dat je er niet heen kan gaan.
Tuurlijk wel. Die hele fantasiewereld is door die schizofrenen zelf geschapen. Hoe kan ik daarin meegaan, als ik gezond ben en zij niet? :D

pi_91970614
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Rambolin het volgende:

Nee ik bedoel, je kan best God aanbidden terwijl je gedronken hebt.
Dus dat men volgens de Bijbel mag drinken is geen argument tegen de Bijbel of het geloof.

[ Bericht 45% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:11:09 ]
pi_91970627
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

'Wollah, wat izzzzzzzzzzzz jouw probleem, tozzzzzzzzzzzzzz weet je, jij doet fockedop tegen mij over Koran, ik jou doodmaken, je weet!'
Islam ies Vrede! O+

_O-

pi_91970647
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:

Ah kijk, een moslimvriendje. Hoe voelt dat nou, van achteren genomen te worden door een ayatollah?
Volgens mij ben jij door je priester van achteren genomen en in de war.
pi_91970760
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij door je priester van achteren genomen en in de war.
Ik heb geen priester en ik geloof niet in door de mens bedachte hogere wezens. Ik geloof in de Echte God. Een God die jouw God nietig doet lijken. Ik geloof in het Vliegende Spaghettimonster.
pi_91970764
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 09:13:30 ]
pi_91970771
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Die hele fantasiewereld is door die schizofrenen zelf geschapen. Hoe kan ik daarin meegaan, als ik gezond ben en zij niet? :D
Nou, mocht er een hel zijn, dan kan je er natuurlijk wel naartoe gaan. Dan is het niet relevant of je er wel of niet in gelooft. Als het er is, dan is het er. (Niet dat ik dat denk, maar om even op jouw argument in te gaan).

Mja, Rambolin is gewoon een malloot natuurlijk. Zoals veel gelovigen en hun heilige boekje.
pi_91970823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:

Krijgen ongelovigen niet sowieso een eeuwige plek in de hel?

Als die bestond dan, hè.
Als je het bestaan van God ontkent dan zul je idd branden in de hel. :)
pi_91970904
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je bent een gore leugenaar die liegt over de inhoud van de Koran. Misschien dat je indruk maakt op de PVV-rukkertjes, maar je idiote gelul maakt totaal geen indruk buiten dit forum.
Je moet zelf toch ook toegeven dat er best haatdragende teksen staan in de Koran? Die zou je fascistisch kunnen noemen. Niet dat het wat uitmaakt, want soortgelijke teksten kan men ook vinden in de Bijbel.
pi_91970906
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:01 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Welke hel? Het is zo jammer dat er niks is na de dood, zo kan ik je nooit laten merken dat ik gelijk had toen ik zei dat er na de dood niks meer is :)
pi_91970952
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, mocht er een hel zijn, dan kan je er natuurlijk wel naartoe gaan. Dan is het niet relevant of je er wel of niet in gelooft. Als het er is, dan is het er. (Niet dat ik dat denk, maar om even op jouw argument in te gaan).

Mja, Rambolin is gewoon een malloot natuurlijk. Zoals veel gelovigen en hun heilige boekje.
Die hel bestaat niet echt, alleen bij gelovigen. Net als zij geloven in 4000 jaar geleden geschapen leven terwijl we weten dat er al 2 miljard jaar leven is. _O-

Nog niets wat in een "heilig" boek stond is "heilig" of werkelijk waar gebleken. Leuk als historisch boekie, maar meer niet.

pi_91971002
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die hel bestaat niet echt, alleen bij gelovigen. Net als zij geloven in 4000 jaar geleden geschapen leven terwijl we weten dat er al 2 miljard jaar leven is. _O-

Nog niets wat in een "heilig" boek stond is "heilig" of werkelijk waar gebleken. Leuk als historisch boekie, maar meer niet.
Daar kom je dan ook pas achter als je dood bent natuurlijk. ;)
pi_91971032
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke hel? Het is zo jammer dat er niks is na de dood, zo kan ik je nooit laten merken dat ik gelijk had toen ik zei dat er na de dood niks meer is :)
Het zijn ook altijd ANDEREN die naar de Hel gaan, bij die religies he. Zo vredelievend ook. :')

Dat is het mooie van individualistisch atheisme, Daar val je niemand mee lastig. ^O^

pi_91971038
Branden doet toch geen pijn zonder lichaam. :6
pi_91971058
quote:

[..]

En agnosten dan? Zij ontkennen het bestaan van God niet, maar onderkennen het ook niet.
pi_91971070
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom is er dus een onderscheid tussen de religie en de personen.
Ah, we hebben weer iemand die niet gelooft maar wel vindt dat er wel bepaalde onomstotelijke dogma's zijn die je moet erkennen, voor je jezelf onder die religie mag scharen! :')_!

quote:
De meeste moslims zijn erg braaf vergeleken met de fascistische terreur in dat kutboek van ze. Maar dat maakt ze nog niet bepaald tolerant. :') De gristenen zijn zendingsgericht, net als betwetertje Jezus.
Dan laat je je wel erg eenzijdig informeren.
pi_91971085
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar kom je dan ook pas achter als je dood bent natuurlijk. ;)
Sja, dat zou toch vreemd zijn. Een god zou er toch belang bij moeten hebben dat "wij" leven zoals hij het bedoeld heeft, of niet? ;)

Maar ja, logisch nadenken is een vloek voor religies.

pi_91971102
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:03 schreef Rambolin het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Breedveld is een held.

Dat rijmt ook nog eens.

Ik ben benieuwd of de Telegraaf mijn reactie ook opnemen in hun nieuwsbericht.
Nee, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het is een misselijke grap. Prima om de PVV verbaal aan te vallen, maar dergelijke dreigementen uiten is extreem laag bij de grond. Bah.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_91971124
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het zijn ook altijd ANDEREN die naar de Hel gaan, bij die religies he. Zo vredelievend ook. :')

Dat is het mooie van individualistisch atheisme, Daar val je niemand mee lastig. ^O^
'People don`t kill People, Religion kills people'

^O^
pi_91971157
quote:
11s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:

Nee ik bedoel, je kan best God aanbidden terwijl je gedronken hebt.
Dus dat men volgens de Bijbel mag drinken is geen argument tegen de Bijbel of het geloof.
Nee dat kan niet. Misschien dat je de duivel kunt aanbidden als je dronken bent, maar God zeker niet. De bijbel is een corrupt boek en bevat duizenden fouten en contradicties.
pi_91971188
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, we hebben weer iemand die niet gelooft maar wel vindt dat er wel bepaalde onomstotelijke dogma's zijn die je moet erkennen, voor je jezelf onder die religie mag scharen. ! :')_!
:?

Ben je dronken? :?

quote:
Dan laat je je wel erg eenzijdig informeren.
Nee hoor. Religie is de ergste drugsverslaving. Alleen is islam heroine en coke en gristendom dan LSD en speed.

vrijdag 28 januari 2011 @ 00:07:19 #228
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91971241
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb geen priester en ik geloof niet in door de mens bedachte hogere wezens. Ik geloof in de Echte God. Een God die jouw God nietig doet lijken. Ik geloof in het Vliegende Spaghettimonster.
_O_ Ramen _O_
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_91971249
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Nee dat kan niet. Misschien dat je de duivel kunt aanbidden als je dronken bent, maar God zeker niet. De bijbel is een corrupt boek en bevat duizenden fouten en contradicties.
En dat vodje van jullie heeft de wijsheid in pacht? _O-

Ik wens je veel seks met veel verschillende vrouwen. :*

vrijdag 28 januari 2011 @ 00:08:26 #230
pi_91971299
quote:

[..]

Lekker warm ~:)
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_91971304
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet zelf toch ook toegeven dat er best haatdragende teksen staan in de Koran? Die zou je fascistisch kunnen noemen. Niet dat het wat uitmaakt, want soortgelijke teksten kan men ook vinden in de Bijbel.
Geef nu maar eerlijk toe dat je de Koran nooit hebt gelezen.
pi_91971305
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:06 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Als je aanneemt dat het drinken van alcohol geen zonde is (wat volgens de Bijbel ook niet zo is begrijp ik?), dan kan je wel God aanbidden terwijl je gedronken hebt. Moslims niet, omdat zij geloven dat het wel een zonde is.
pi_91971335
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Geef nu maar eerlijk toe dat je de Koran nooit hebt gelezen.
Ik heb inderdaad niet de hele Koran gelezen. De Bijbel ook niet.

Maar ik heb wel stukken gelezen die niet al te vredelievend waren. Ontken je dat dan?
pi_91971405
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je aanneemt dat het drinken van alcohol geen zonde is (wat volgens de Bijbel ook niet zo is begrijp ik?), dan kan je wel God aanbidden terwijl je gedronken hebt. Moslims niet, omdat zij geloven dat het wel een zonde is.
Gelukkig ken ik ook genoeg moslims die gewoon meedrinken of blowen. :D

pi_91971585
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Gelukkig ken ik ook genoeg moslims die gewoon meedrinken of blowen. :D
Ah, de afvalligen.
pi_91971780
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef -Strawberry- het volgende:

En agnosten dan? Zij ontkennen het bestaan van God niet, maar onderkennen het ook niet.
Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel. De christenen die Jezus als God aanbidden, of zeggen dat Jezus de zoon van God is gaan naar de hel. De joden en christenen die God geen andere partner toekennen en goede daden verrichten gaan naar de hemel, samen met de goede moslims. Hindoes die een koe aanbidden zullen branden in de hel. Samen met de agnosten, tenzij de agnosten een keer moeite gaan doen en op zoek gaan naar de religie van God. Je kunt niet geloven dat er een God bestaat, en geen religie hebben en naar de hemel gaan. Of kun jij soms je rijbewijs halen zonder rijlessen te nemen en een rijexamen af te leggen? Je gaat niet zo makkelijk naar de hemel. Je moet ervoor werken! De profeten zijn juist door God aangesteld om de mensen te leiden. Wie is jouw profeet? Wat is je religie? Wie aanbid je? Dat zijn vragen die je zult moeten beantwoorden alvorens je naar de hemel kunt gaan!
pi_91971862
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel.
Heerlijk, die vredelievende tolerantie! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_91971865
verkeerd topic. :').
sorry
I´m back.
pi_91971928
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:16 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Monotheïsten die het bestaan van één God erkennen gaan naar de hemel. De christenen die Jezus als God aanbidden, of zeggen dat Jezus de zoon van God is gaan naar de hel. De joden en christenen die God geen andere partner toekennen en goede daden verrichten gaan naar de hemel, samen met de goede moslims. Hindoes die een koe aanbidden zullen branden in de hel. Samen met de agnosten, tenzij de agnosten een keer moeite gaan doen en op zoek gaan naar de religie van God. Je kunt niet geloven dat er een God bestaat, en geen religie hebben en naar de hemel gaan. Of kun jij soms je rijbewijs halen zonder rijlessen te nemen en een rijexamen af te leggen? Je gaat niet zo makkelijk naar de hemel. Je moet ervoor werken! De profeten zijn juist door God aangesteld om de mensen te leiden. Wie is jouw profeet? Wat is je religie? Wie aanbid je? Dat zijn vragen die je zult moeten beantwoorden alvorens je naar de hemel kunt gaan!
Waarom verdient iemand die gewoon de pech heeft gehad nooit te zijn overtuigd van het geloof in een God als Allah, om naar de hel te gaan? Stel je hebt twee ouders die beide erg christelijk zijn volgens de Bijbel. Je woont in een christelijk land en gaat naar een christelijke school. Je bent christen en weet niet beter dan dat de Bijbel een heilig boek is. Waarom verdien je het dan naar de hel te gaan?

Als zo iemand in een moslimland was geboren, dan was hij/zij gewoon moslim geweest. Zo makkelijk gaat dat. En toch is er geen enkele middenweg, geen verzachtende omstandigheden en moet je eeuwig branden en lijden.

Seems unfair. En dit is slechts één voorbeeld natuurlijk. Wat vind jij hier van?
pi_91972085
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:04 schreef DrDentz het volgende:
Branden doet toch geen pijn zonder lichaam. :6
Je hebt wel een lichaam. En telkens als je verbrand bent, dan krijg je een nieuwe huid, zodat je opnieuw pijn kunt ondergaan!

When their skin is burnt up and singed, We shall give them a new coat that they may go on tasting the agony of punishment.
pi_91972152
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:22 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je hebt wel een lichaam. En telkens als je verbrand bent, dan krijg je een nieuwe huid, zodat je opnieuw pijn kunt ondergaan!

When their skin is burnt up and singed, We shall give them a new coat that they may go on tasting the agony of punishment.
Soort Groundhog Day eigenlijk, maar dan anders.
pi_91972170
quote:

[..]

De Vrede stroomt je tegemoet! O+

_O-

pi_91972180
quote:

[..]

Hoe kan dat lichaam in de hel komen als dat lichaam ligt begraven hier op aarde?
Of heb je dan ineens twee lichamen, een met en een zonder ziel?
pi_91972187
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Soort Groundhog Day eigenlijk, maar dan anders.
Precies, dat is de ECHTE hel, alles keer op keer meemaken!

pi_91972223
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan dat lichaam in de hel komen als dat lichaam ligt begraven hier op aarde?
Begraven? In 24.535 stukjes verspreid door de Londense metro! ;)

pi_91972261
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Begraven? In 24.535 stukjes verspreid door de Londense metro! ;)
Ik had het over mensen in de hel.
Die moslim komt in de hemel met zijn tientallen maagden, jeweettoch!
pi_91972336
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had het over mensen in de hel.
Die moslim komt in de hemel met zijn tientallen maagden, jeweettoch!
Oh ja, ff vergeten. Maar als die moslim nu een biertje heeft genuttigd alvorens Madrileense forensen naar de hel te sturen, wat dan? :?

pi_91972367
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad niet de hele Koran gelezen. De Bijbel ook niet.

Maar ik heb wel stukken gelezen die niet al te vredelievend waren. Ontken je dat dan?
De Koran is een zeer vredelievend boek. Het boek is alleen niet zo lief voor agressors. Dit kunnen zowel moslims als niet-moslims zijn.

Vind je Gandhi een vredelievende man? Hij had niets meer dan lof voor de profeet van de Islam.

The sayings of Muhammad are a treasure of wisdom, not only for Muslims but for all of mankind.
I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.

Dit komt goed uit, want zowel Mohammed en Jezus zijn islamitische profeten.

Gandhi houdt niet van christenen, omdat christenen niet de leer van Jezus volgen. Het zijn de moslims die de leer van Mohammed en Jezus volgen. ^O^
pi_91972414
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ja, ff vergeten. Maar als die moslim nu een biertje heeft genuttigd alvorens Madrileense forensen naar de hel te sturen, wat dan? :?
Dan had hij de Koran iets beter moeten bestuderen alvorens zichzelf naar de hel te blazen.
pi_91972420
Als Gandhi een vredelievende man was geweest, had ie dat kastensysteem van die IKEAnegers allang afgeschaft. :r

pi_91972460
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan had hij de Koran iets beter moeten bestuderen alvorens zichzelf naar de hel te blazen.
En al die 1 miljard moslims maar denken dat juist ZIJ het bij het juiste eind hebben... _O-

pi_91972534
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Rambolin het volgende:

[..]

De Koran is een zeer vredelievend boek. Het boek is alleen niet zo lief voor agressors. Dit kunnen zowel moslims als niet-moslims zijn.

Vind je Gandhi een vredelievende man? Hij had niets meer dan lof voor de profeet van de Islam.

The sayings of Muhammad are a treasure of wisdom, not only for Muslims but for all of mankind.
I like your Christ, I do not like your Christians. Your Christians are so unlike your Christ.

Dit komt goed uit, want zowel Mohammed en Jezus zijn islamitische profeten.

Gandhi houdt niet van christenen, omdat christenen niet de leer van Jezus volgen. Het zijn de moslims die de leer van Mohammed en Jezus volgen. ^O^
Vredelievend zijn maar tegelijkertijd ongelovigen of agressors de meest erge dingen laten ondergaan in de hel, dat gaat gewoon niet samen. Je moet wel iets heel ergs hebben gedaan wil je het verdienen om eeuwig, EEUWIG te branden en lijden in de hel.

Een geloof die vele goede mensen met het verkeerde (on)geloof daar naartoe stuurt is mijn liefde niet waardig.
pi_91972656
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vredelievend zijn maar tegelijkertijd ongelovigen of agressors de meest erge dingen laten ondergaan in de hel, dat gaat gewoon niet samen. Je moet wel iets heel ergs hebben gedaan wil je het verdienen om eeuwig, EEUWIG te branden en lijden in de hel.

Een geloof die vele goede mensen met het verkeerde (on)geloof daar naartoe stuurt is mijn liefde niet waardig.
Zeker niet als je daarbij ook op aarde nog dat soort dingen flikt. Alsof 3000 New Yorkers het verdienden om uit het leven weggeruk te worden... :N

pi_91972668
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alcohol was zelfs voor de moslims toegestaan, maar dat is later verboden.

[2:219] They ask you (O Muhammad ) concerning alcoholic drink and gambling. Say: "In them is a great sin, and (some) benefit for men, but the sin of them is greater than their benefit."

Je kunt God niet aanbidden terwijl je dronken bent. En zeker niet tijdens het gebed.

Waarom is alcohol verboden tijdens het rijden? Heb je wel eens die dronkelappen gezien op tv die niet normaal kunnen lopen bij een politiecontrole? Hoe ben je dan in staat om het gebed correct te verrichten terwijl je dronken bent?

FYI, de manier waarop moslims bidden, zo deed Jezus en alle andere profeten het ook!

Dat is de correcte manier van bidden en God aanbidden!
pi_91972714
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Alcohol was zelfs voor de moslims toegestaan, maar dat is later verboden.

[2:219] They ask you (O Muhammad ) concerning alcoholic drink and gambling. Say: "In them is a great sin, and (some) benefit for men, but the sin of them is greater than their benefit."

Je kunt God niet aanbidden terwijl je dronken bent. En zeker niet tijdens het gebed.

Waarom is alcohol verboden tijdens het rijden? Heb je wel eens die dronkelappen gezien op tv die niet normaal kunnen lopen bij een politiecontrole? Hoe ben je dan in staat om het gebed correct te verrichten terwijl je dronken bent?

FYI, de manier waarop moslims bidden, zo deed Jezus en alle andere profeten het ook!

Als je alcohol drinkt, hoef je niet meteen dronken te worden. Na één glas ben je nog behoorlijk nuchter hoor. En je mag met alcohol op achter het stuur nog rijden, tot op zekere hoogte.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:35:11 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91972741
al was er een god na mijn dood...

dan kom ik juist in het vredelievende gedeelte van zijn samenleving omdat ik kan uitleggen dat ik niet in de god geloofde die geschreven, geschapen en bedacht is door menselijke christenen en moslims. dé 2 monotheïstische religies die elke vorm van een eventuele god uitgebuit en misbruikt hebben om zieltjes te winnen, met als doel om met een groter aantal oorlog te kunnen voeren en dood en verderf te kunnen zaaien tegen mensen die anders denken.

ik vrees dat juist christenen en moslims het na hun dood erg moeilijk gaan krijgen vanwege hun onhebbelijkheid jegens niet- of andersgelovigen.

mocht er toch een soort van god zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 28-01-2011 00:42:27 ]
pi_91972817
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:33 schreef Rambolin het volgende:
Daarom hebben liberalen ook zo'n hekel aan religie. Niet om de religie zelf, maar om die ranzige intolerante betweterigheid en oeverloze bemoeienis die er van die waanzinnigen komt... :r

pi_91972928
Trouwens Rambolin, om even terug te komen op een ander topic van je:

Corrigerende verkrachting om lesbiennes te genezen

Vind je het niet een beetje hypocriet om te doen alsof christenen vol zitten met homohaat, terwijl tegelijkertijd homo´s of homoactivisten het ook niet bepaald makkelijk hebben in islamitische kringen? Ook daar worden homo's ten dood gebracht.

Waarom dan toch een topic openen en de christenen demoniseren om iets wat de moslims ook doen?
pi_91972953
quote:

Ja, want tijdens het bidden loop je ook kans om mensen met een enorm stuk metaal van 1000 kilo te raken.... die vergelijking slaat werkelijk nergens op.
pi_91972974
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom verdient iemand die gewoon de pech heeft gehad nooit te zijn overtuigd van het geloof in een God als Allah, om naar de hel te gaan? Stel je hebt twee ouders die beide erg christelijk zijn volgens de Bijbel. Je woont in een christelijk land en gaat naar een christelijke school. Je bent christen en weet niet beter dan dat de Bijbel een heilig boek is. Waarom verdien je het dan naar de hel te gaan?

Als zo iemand in een moslimland was geboren, dan was hij/zij gewoon moslim geweest. Zo makkelijk gaat dat. En toch is er geen enkele middenweg, geen verzachtende omstandigheden en moet je eeuwig branden en lijden.

Seems unfair. En dit is slechts één voorbeeld natuurlijk. Wat vind jij hier van?
Je gaat volgens de islam ook niet naar de hel als de boodschap van profeet Mohammed jou nooit heeft bereikt. Je zult voordat je naar de hemel gaat een paar simpele vragen moeten beantwoorden die zullen bevestigen of je gelooft in 1 God of niet.

Maar eenieder die dit topic leest is de lul, want je kunt niet meer zeggen "Ik heb nooit van de islam of Mohammed gehoord".

Nee dat heb je wel gedaan. En je zat de islam en de moslims en de profeet belachelijk te maken.

Als je nou op een onbewoond eiland leefde dan zou je niet gestraft worden door de barmhartige God. Maar nu wel, omdat jullie er bewust voor kiezen om God niet te aanbidden.
pi_91973073
Dus als iemand die toevallig moslim is tegen jou 'allah bestaat' zegt, ga je automatisch naar de hel.... kom op. Mensen een geloof opdringen op laste van eeuwig branden lijkt me eerder iets om voor naar de 'hel' te gaan.
pi_91973126
Maar dat zien mensen die volledig overtuigd zijn van een stuk tekst van ongeveer 2000 jaar oud natuurlijk niet in.
pi_91973183
Ontopic:

Poll: Alle PVV'ers doodschieten!
Goed plan!
Daar ben ik het helemaal mee oneens.
Nee, maar wel in de knieschijven.
Maakt mij niet uit.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_91973217
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen

Poll: Alle PVV'ers doodschieten!
Je hebt gestemd op: Daar ben ik het helemaal mee oneens.
pi_91973222
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zal niets van je lichaam meer overblijven wanneer je wordt begraven.

"Truly, to Allah we belong and truly, to Him we shall return.'' [Noble Quran 2:156]

"for dust you are and to dust you will return"

God heeft ons geschapen. En hij kan ons weer uit de dood doen verrijzen!
pi_91973257
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:46 schreef Rambolin het volgende:

[..]

"Truly, to Allah we belong and truly, to Him we shall return.'' [Noble Quran 2:156]

Cewl, dan ben ik undead.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:47:44 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91973269
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je gaat volgens de islam ook niet naar de hel als de boodschap van profeet Mohammed jou nooit heeft bereikt. Je zult voordat je naar de hemel gaat een paar simpele vragen moeten beantwoorden die zullen bevestigen of je gelooft in 1 God of niet.

Maar eenieder die dit topic leest is de lul, want je kunt niet meer zeggen "Ik heb nooit van de islam of Mohammed gehoord".

Nee dat heb je wel gedaan. En je zat de islam en de moslims en de profeet belachelijk te maken.

Als je nou op een onbewoond eiland leefde dan zou je niet gestraft worden door de barmhartige God. Maar nu wel, omdat jullie er bewust voor kiezen om God niet te aanbidden.
moslims mogen tegen niet-gelovigen zeggen dat ze hem of haar een ongeneeslijke ziekte toewensen. mag ik jou dat bij deze ook toewensen?

maar nee, ik geloof niet in religie. dus wens ik jou, vanuit humanistisch oogpunt heel veel plezier en dat je erg oud mag worden, zonder ziektes. ik heb medelijden met al jouw gekte. hoop dat je dat ooit eens gaat inzien, dan zal je een veel fijner mens worden.
pi_91973273
quote:
pi_91973280
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:39 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je snapt het punt niet wat ik probeerde te maken, jammer.
Als iemand met het christelijke geloof en de bijbel wordt geindoctrineerd, dan is de kans heel klein dat hij/zij nog tot het islamitische geloof zal komen. Is dat de schuld van die persoon? Nee. Want als hij/zij geboren was in een islamitisch land en geindoctrineerd was geweest met dat geloof, dan was er niets mis geweest.

Je kan niet verwachten van mensen dat zij de islam of het geloof in een god zullen aanvaarden als zij hun hele leven lang iets anders hebben gehoord. Want ik kan nou niet zeggen dat je zulke sterke argumenten hebt voor jouw geloof. Het overtuigt me niet.

Als ik naar de hel ga is dat de schuld van god en zijn gebrek aan overtuigingskracht en feitelijke kennis om mij tot het geloof te brengen. Als hij echt zou bestaan en als er bewijs zou zijn voor zijn bestaan, dan zal geen enkel persoon niet in hem geloven. Dat maakt het nou juist zo dubieus.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 28-01-2011 00:54:01 ]
pi_91973303
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je doet net alsof ik de stichter van de islam ben, en alsof de islam mijn eigendom is. :')

De islam is voor de gehele mensheid.

Jij kiest of je een moslim wordt of niet.

Doe je het wel, dan heb je een grote kans dat je naar de hemel gaat.

Anders zul je branden in de hel omdat je hebt geweigerd God te aanbidden.

Zo simpel is het. Ik ben niet degene die jou naar de hel zal sturen hoor.

God zegt in de Koran dat ie ons allemaal een vastgestelde tijd op aarde toewijst. Je mag je zoveel misdragen als je wilt. Maar wanneer je tijd komt, dan zul je dood gaan en wordt alles duidelijk.
pi_91973316
quote:

[..]

Mijn ouders hebben mij geschapen toen zij besloten een kind te nemen, niet God. Zelfs al zou hij de eerste mensen op aarde hebben geschapen, dan nog niet mij.
pi_91973336
Ik heb 'Goed plan!' gestemd. Gewoon, omdat het kan.
pi_91973366
Rambolin, stem jij ook eens eventjes in de poll.
pi_91973367
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb 'Goed plan!' gestemd. Gewoon, omdat het kan.
Wow! Jij bent lekker eigenzinnig en lekker gek!
pi_91973387
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:42 schreef havanagila het volgende:
Dus als iemand die toevallig moslim is tegen jou 'allah bestaat' zegt, ga je automatisch naar de hel.... kom op. Mensen een geloof opdringen op laste van eeuwig branden lijkt me eerder iets om voor naar de 'hel' te gaan.
Inderdaad. Alsof ook maar iemand bij zo'n opmerking zou denken:
"Wel verdraaid, je hebt gelijk. Ik bekeer mij tot de islam!"
pi_91973397
Mijn stem was volkomen serieus. Het boeit me echt niets als de halve mensheid uit zou sterven. Zolang het mijn dierbaren maar niet zijn, vind ik het best.+

pi_91973400
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:50 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

Wow! Jij bent lekker eigenzinnig en lekker gek!
Inclusief een pittig, kort kapsel. Lekker prettig gestoord!
pi_91973403
Tegen!
I´m back.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:51:46 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91973405
ik denk dat god zich in zijn graf omdraait vanwege de mensen die namens hem religie bedachten.
pi_91973412
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
Mijn stem was volkomen serieus. Het boeit me echt niets als de halve mensheid uit zou sterven. Zolang het mijn dierbaren maar niet zijn, vind ik het best.+
Misschien zijn jouw dierbaren wel stiekeme PVV'erts.
pi_91973470
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef El_Matador het volgende:
En dat daardoor jouw vader ook niet meer genezen kan worden van eventuele kanker en dat jouw oma enkel en alleen nog een zware last is voor de familie in de laatste jaren van haar leven boeit jou ook niet?
pi_91973475
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:52 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Misschien zijn jouw dierbaren wel stiekeme PVV'erts.
Dan merken ze er niks meer van, ze zijn dan immers dood. ;)

pi_91973506
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:53 schreef StringsOfLife het volgende:

[..]

En dat daardoor jouw vader ook niet meer genezen kan worden van eventuele kanker en dat jouw oma enkel en alleen nog een zware last is voor de familie in de laatste jaren van haar leven boeit jou ook niet?
Dan zijn er wel meer dingen om je druk over te maken. Nee, het kan me niet boeien.

pi_91973526
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je doet net alsof ik de stichter van de islam ben, en alsof de islam mijn eigendom is. :')

God zegt in de Koran dat ie ons allemaal een vastgestelde tijd op aarde toewijst. Je mag je zoveel misdragen als je wilt. Maar wanneer je tijd komt, dan zul je dood gaan en wordt alles duidelijk.
Zo had ik het niet bedoeld, maar jij hangt de islam aan dus daarom richt ik mijn argumenten tegen dat geloof richting jou en dan mag jij verklaren waarom het zo werkt en waarom je er dan alsnog in gelooft. Want ik begrijp het niet.
pi_91973562
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inclusief een pittig, kort kapsel. Lekker prettig gestoord!
Het maakt ook niet zoveel meer uit in deze samenleving; zolang je maar een kaal kutje hebt.
pi_91973601
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
al was er een god na mijn dood...

dan kom ik juist in het vredelievende gedeelte van zijn samenleving omdat ik kan uitleggen dat ik niet in de god geloofde die geschreven, geschapen en bedacht is door menselijke christenen en moslims. dé 2 monotheïstische religies die elke vorm van een eventuele god uitgebuit en misbruikt hebben om zieltjes te winnen, met als doel om met een groter aantal oorlog te kunnen voeren en dood en verderf te kunnen zaaien tegen mensen die anders denken.

ik vrees dat juist christenen en moslims het na hun dood erg moeilijk gaan krijgen vanwege hun onhebbelijkheid jegens niet- of andersgelovigen.

mocht er toch een soort van god zijn...
Dat zie je dan verkeerd. Je beoordeelt de islam aan de hand van moslims. Dat is fout nummer 1.

Je familie, vrienden, geld etc. zullen van geen nut zijn na je dood behalve je religie en je daden! Al zou je de hele aarde bezitten, het zal je geen goed doen na je dood en jou een plekje in de hemel bezorgen.

Je kunt niet je eigen religie gaan verzinnen en denken dat je naar de hemel gaat, terwijl de islam bestaat en je het net als ieder ander kunt gaan onderzoeken of het de waarheid is of niet!

1 ding is zeker, datgene wat jij hebt geschreven zal je niet naar de hemel gaan brengen, want dat heb je gewoon zelf verzonnen.
pi_91973726
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Trouwens Rambolin, om even terug te komen op een ander topic van je:

Corrigerende verkrachting om lesbiennes te genezen

Vind je het niet een beetje hypocriet om te doen alsof christenen vol zitten met homohaat, terwijl tegelijkertijd homo´s of homoactivisten het ook niet bepaald makkelijk hebben in islamitische kringen? Ook daar worden homo's ten dood gebracht.

Waarom dan toch een topic openen en de christenen demoniseren om iets wat de moslims ook doen?
Ik vind het vooral hypocriet van de christenen die net doen alsof de islam de enige religie is die intolerant is jegens homo's. Het enige wat ik met mijn topic wil aantonen is dat het christendom net zo goed intolerant is jegens homo's. Met mijn topic wil ik de onwetenden onderwijzen, want de subjectieve media zullen dat onwetende tuig niet onderwijzen ;) omdat ze een anti-islam agenda hebben.
pi_91973735
Rambolin, als jij in een christelijk gezin was geboren en elke zondag van de week in de kerk bijbelverhaaltjes had moeten/mogen voorlezen, je hele leven lang alleen maar omringd was geweest door andere christenen, en net zo veel had geweten van de islam als ik, dan was ook jij nooit tot jouw huidige geloof gekomen en rechtstreeks naar de hel gegaan.

Terecht? Ik vind van niet. Je zou geen goeie aanleiding hebben gehad om je te bekeren tot het juiste geloof.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:02:14 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91973769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:48 schreef Rambolin het volgende:

[..]

gekkie. dat zei god niet. dat zei een mens. of sterker nog een epileptische soldaat met een foute kinderwens (religieus avant la lettre) genaamd muhammed. en omdat hij niet kon schrijven en lezen werd dat gedicteerd aan zijn volgelingen. die de nieuwe macht wel lekker vonden en er lekker van konden leven...
pi_91973777
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:00 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Ik vind het vooral hypocriet van de christenen die net doen alsof de islam de enige religie is die intolerant is jegens homo's. Het enige wat ik met mijn topic wil aantonen is dat het christendom net zo goed intolerant is jegens homo's. Met mijn topic wil ik de onwetenden onderwijzen, want de subjectieve media zullen dat onwetende tuig niet onderwijzen ;) omdat ze een anti-islam agenda hebben.
Ik denk dat het bij de meeste mensen wel bekend is dat streng gelovigen, van welke religie dan ook, vaak niet tolerant zijn tegen homoseksuelen.
pi_91973853
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:57 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. Je beoordeelt de islam aan de hand van moslims. Dat is fout nummer 1.

Je familie, vrienden, geld etc. zullen van geen nut zijn na je dood behalve je religie en je daden! Al zou je de hele aarde bezitten, het zal je geen goed doen na je dood en jou een plekje in de hemel bezorgen.

Je kunt niet je eigen religie gaan verzinnen en denken dat je naar de hemel gaat, terwijl de islam bestaat en je het net als ieder ander kunt gaan onderzoeken of het de waarheid is of niet!

1 ding is zeker, datgene wat jij hebt geschreven zal je niet naar de hemel gaan brengen, want dat heb je gewoon zelf verzonnen.
Er is geen bewijs voor het feit dat de islam niet net zo hard verzonnen is als welk ander geloof dan ook.
pi_91973948
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Rambolin, als jij in een christelijk gezin was geboren en elke zondag van de week in de kerk bijbelverhaaltjes had moeten/mogen voorlezen, je hele leven lang alleen maar omringd bent geweest door andere christenen, en net zo veel weet van de islam als ik, omdat je er bepaalde dingen van hebt gelezen, dan was ook jij nooit tot jouw huidige geloof gekomen en rechtstreeks naar de hel gegaan.

Terecht? In vind van niet. Je zou geen goeie aanleiding hebben gehad om je te bekeren tot het juiste geloof.
Dan verdien je het om eeuwig te branden. Want je kunt met een paar simpele muisklikken de islam onderzoeken maar dat doe je niet. Vele christenen hebben al de stap naar de islam gemaakt. Waarom kunnen zij het dan niet doen?

Waarom ben ik als moslim wel in staat om het christendom te onderzoeken en kan ik concluderen dat het een belachelijk geloof is?

Download het programma Paltalk.com, bezoek Social Issues category en ga naar een Islam vs Christianity voicechat room, kijk zelf maar hoe de christenen en moslims in debat gaan met elkaar, en hoe de moslims de christenen met verzen uit de bijbel (!) vernederen. Wat doen de christenen wanneer ze het niet kunnen winnen van de moslims? Ze rennen weg of beginnen te schelden! Ik heb ditzelfde tafereel al honderden keren meegemaakt!

Dit is genoeg bewijs voor mij dat de islam superieur is aan het christendom.

Je hebt 't oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
pi_91973996
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dan verdien je het om eeuwig te branden. Want je kunt met een paar simpele muisklikken de islam onderzoeken maar dat doe je niet. Vele christenen hebben al de stap naar de islam gemaakt. Waarom kunnen zij het dan niet doen?

Waarom ben ik als moslim wel in staat om het christendom te onderzoeken en kan ik concluderen dat het een belachelijk geloof is?

Download het programma Paltalk.com, bezoek Social Issues category en ga naar een Islam vs Christianity voicechat room, kijk zelf maar hoe de christenen en moslims in debat gaan met elkaar, en hoe de moslims de christenen met verzen uit de bijbel (!) vernederen. Wat doen de christenen wanneer ze het niet kunnen winnen van de moslims? Ze rennen weg of beginnen te schelden! Ik heb ditzelfde tafereel al honderden keren meegemaakt!

Je hebt oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
Een soort waanzinnig tripreport van religieuze gekken die elkaar met onlogische bullshit om de oren slaan? Neuh, geen zin in. ;)

pi_91974024
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gekkie. dat zei god niet. dat zei een mens. of sterker nog een epileptische soldaat met een foute kinderwens (religieus avant la lettre) genaamd muhammed. en omdat hij niet kon schrijven en lezen werd dat gedicteerd aan zijn volgelingen. die de nieuwe macht wel lekker vonden en er lekker van konden leven...
Zoalshetis, alles wat je typt/zegt zal later tegen je worden gebruikt. Je begaat een grote zonde door de laatste profeet van God te beledigen.
pi_91974030
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Je hebt oude en nieuwe testament. De islam is het laatste testament!
Dikgedrukte > omdat er geen aanleiding toe is!
En niet iedereen die de islam onderzoekt zal automatisch dat geloof gaan aanhangen. Zoveel zaken binnen het geloof zijn afhankelijk van interpretatie. Iemand die de islam onderzoekt kan ook concluderen dat het een belachelijk geloof is. Die persoon bekijkt het door zijn of haar opvoeding en levenservaring gewoon door heel andere ogen dan jij.

En al zou je bewijs hebben dat de islam superieur is aan het christendom, dan nog overtuigt dat mij niet van de waarheid van de koran en/of het bestaan van een god. Ik blijf bij mijn atheistische standpunt.
pi_91974053
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Zoalshetis, alles wat je typt/zegt zal later tegen je worden gebruikt. Je begaat een grote zonde door de laatste profeet van God te beledigen.
Zoalshetis zal branden in de hel! Allahoe akbar.
pi_91974076
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Dan stuurt die genocidale freak maar een leger woestijnrovers op ons af. Knappe jongen. :*

pi_91974094
Het 'probleem' ligt dan ook in het feit dat sommige moslims nogal opdringerig zijn, to say the least. Niet dat bepaalde christenen dat niet zijn, maar die zullen je niet meteen stenigen.
pi_91974107
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Zoalshetis zal branden in de hel! Allahoe akbar.
}) <- wacht hem op
pi_91974147
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef Rambolin het volgende:

[..]

}) <- wacht hem op
Het is nog niet te laat voor hem om zijn zonden in te zien en zich te bekeren tot de Waarheid.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:14:30 #301
pi_91974158
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef havanagila het volgende:
Het 'probleem' ligt dan ook in het feit dat sommige moslims nogal opdringerig zijn, to say the least. Niet dat bepaalde christenen dat niet zijn, maar die zullen je niet meteen stenigen.
Nee, ze bedenken gewoon een wet en sturen de politie op je af.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:15:15 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91974181
ahhh toch wel redelijk apart dat een discussie over een tweet over doodschieten van PVVers toch een islam probleem is..

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 28-01-2011 08:33:46 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')