misschien omdat hij ambtenaar is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad.Meten met 2 maten noemt men dat.
Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat hij ambtenaar is?
het was dan ook een misschien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?
Dat hij aan een universiteit verbonden is, vind ik veel ernstiger.
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
Dat hij aan een universiteit verbonden is, vind ik veel ernstiger.
Die vent heeft de boel goed in de smiezen. Deze knaap schijnt er niet zoveel van te begrijpen. Vreemd gevoel voor humor ook. En een laffe hond. Zeg dan gewoon dat je het meent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?
Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vent heeft de boel goed in de smiezen.
Wie noem jij hier links?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.
Alleen daarom is hij al bewonderenswaardig.
Argumenten heb je niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
[ afbeelding ]
Dat doet ieder niet links type bij jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
[ afbeelding ]
Dat had-ie wel geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door iets van 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.quote:
En daarom is het geheel rechtvaardig om op te roepen om PVV-ers dood te schieten uit naam van de beschaving.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat nog net niet nee.
Maar alles wat je daarnaast kan zeggen over links of moslims, heeft hij wel gezegd.
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).
Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.
Inderdaad, onder de mainstream linkse idioten wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.
That pretty much sums it all up. We`re done here peoplequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.
Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).
Gelukkig is lang niet elke moslim zoals Mohammedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die Özcan Akyol niet helemaal. Dit past toch juist in z'n straatje zou je zeggen.
Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.
Ah, bijzonder hoogleraar. Dat verklaart een en ander.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.
Bijbel ook. Je punt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.
Vergeet ook niet een Middeleeuwse voorloper van de Kamasutraquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.
Mwa, ik kan je ook wel wat aardige citaten uit het Oude Testament voorschotelen. Books don't kill people, people do, om met een leuk citaat aan de haal te gaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.quote:
De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.quote:
Niet zo liegen over de inhoud van de Koran. De Koran keurt alleen zelfverdediging goed. De Koran is dan ook superieur aan de aggressieve genocide goedkeurende bijbel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.
Gelukkig zijn er niet zoveel moslims net als die uit de koran.
Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bijbel is een metaforisch sprookjesboek. De koran heeft een andere boodschap; kill and destroy.
En niet zoveel Joden als uit de bijbel.quote:Gelukkig zijn er niet zoveel moslims net als die uit de koran.
Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De bijbel en de koran zijn niet met elkaar te vergelijken.
De bijbel is een gechiedenisboek de koran een instructie boek.
PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Namens wie spreek je nu? De 2 constateringen die je hier doet worden in ieder geval niet door het leeuwendeel van de betreffende gelovigen gedeeld, dus je maakt me nieuwsgierig.
Zulke walgelijke dingen zul je NEVER NOOIT in de Koran vinden!quote:The Talmud is Judaism's holiest book (actually a collection of books). Its authority takes precedence over the Old Testament in Judaism. Evidence of this may be found in the Talmud itself, Erubin 21b (Soncino edition): "My son, be more careful in the observance of the words of the Scribes than in the words of the Torah (Old Testament)."
Yebamoth 59b. A woman who had intercourse with a beast is eligible to marry a Jewish priest. A woman who has sex with a demon is also eligible to marry a Jewish priest <<>> bed time stories?
Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).
Yebamoth 63a. States that Adam had sexual intercourse with all the animals in the Garden of Eden.
Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.
Yebamoth 98a. All gentile children are animals.
Baba Mezia 59b. A rabbi debates God and defeats Him. God admits the rabbi won the debate.
"If a Jew be called upon to explain any part of the rabbinic books, he ought to give only a false explanation. Who ever will violate this order shall be put to death." -- Libbre David 37.
"Every goy (non Jew) who studies the Talmud and every Jew who helps him in it, ought to die.', --Sanhedryn, 59a, aboda Zora 8-6, Szagiga 13.
"To communicate anything to a goy about our religious relations would be equal to the killing of all Jews, for if the goyim knew what we teach about them they would kill us openly." -- Libbre David 37.
"A Jew may do to a non-Jewess what he can do. He may treat her as he treats a piece of meat." --Hadarine, 20, B; Schulchan 9ruch, Choszen Hamiszpat 348.
Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
Een groot basisverschil is al dat in de bijbel alcohol en andere drugs (een stonede Mozes) geaccepteerd worden. In de koran wordt het beschimpt. Zoals alles wat niet het zeer hoogstaande leven van epileptisch woestijnrovertje kon bekoren...
Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
PVV'ers vinden hun verkiezingsprogramma ook niet inconsequent, wat is je punt?
Daarom is er dus een onderscheid tussen de religie en de personen. De meeste moslims zijn erg braaf vergeleken met de fascistische terreur in dat kutboek van ze. Maar dat maakt ze nog niet bepaald tolerant.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je bewering dat de koran de kroon spant alleen klopt als je appels met peren vergelijkt.De bijbel wordt namelijk niet gezien als metaforisch sprookjesboek door christenen; integendeel. En die zogenaamde boodschap die de koran propageert zie ik ook niet terugkomen bij moslims. Uitzonderingen daargelaten.
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Daarom is de bijbel ook een corrupt boekje dat niet afkomstig is van God.
Hoe kun je God nou aanbidden terwijl je elke avond dronken bent? Het christendom is verworden tot een nepreligie, ze aanbidden een dode man op een kruis als hun God.
En dat van die dieren op de ark ook!quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat gedoe met Mozes die de zee deed splijten is natuurlijk waargebeurd.
Zo'n stoere naam ook. Met vlassig snorretje, scooter en bontkraag, want er moet nog gratis getankt worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah kijk, een moslimvriendje. Hoe voelt dat nou, van achteren genomen te worden door een ayatollah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |