Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
Doe zelf je best dan om het op te vijzelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
Inderdaad. Mensen die dat nu nog niet doorhebbenquote:Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegen het zijn van extreem rechts![]()
Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
Mwah ik denk dat het wel meevalt met de extreemrechtsen op FOK! ik denk dat de hardste schreeuwers over 5-10 jaar weer volop vanaf de linkerkant domme dingen staan te roepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was
Ik heb pas sinds vorig jaar een account dat je het even weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.
Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dit.
Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?
Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.
Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten.Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
Een leraar op de middelbare school. Niet tijdens de les.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitsprakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
Kan je het punt wat je probeert te maken misschien ook wat minder omslachtig duidelijk maken? Anders interpreteer ik je nog verkeerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
Dat. Maar dan ook voor de PVV. En die vrijheid zie JIJ weer liever niet. Je bent net zo'n enge rat als Wilders zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
Goed plan. Waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?
Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Waar ben je bang voor?
prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?
Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
De islam is dan ook een nogal venijnige religie, dat snap je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.
Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ...
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
misschien omdat hij ambtenaar is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad.Meten met 2 maten noemt men dat.
Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien omdat hij ambtenaar is?
het was dan ook een misschien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou en? Dat is Wilders zelf toch ook?
Dat hij aan een universiteit verbonden is, vind ik veel ernstiger.
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef El_Matador het volgende:
Dat hij aan een universiteit verbonden is, vind ik veel ernstiger.
Die vent heeft de boel goed in de smiezen. Deze knaap schijnt er niet zoveel van te begrijpen. Vreemd gevoel voor humor ook. En een laffe hond. Zeg dan gewoon dat je het meent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou en? Dat was Hans Jansen toch ook?
Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vent heeft de boel goed in de smiezen.
Wie noem jij hier links?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:52 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij bezwijkt niet onder linkse groepsdruk.
Alleen daarom is hij al bewonderenswaardig.
Argumenten heb je niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
[ afbeelding ]
Dat doet ieder niet links type bij jou.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die vent maakt zichzelf alleen maar belachelijk.
[ afbeelding ]
Dat had-ie wel geloof ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Jansen een aanstelling bij een universiteit heeft.
Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door iets van 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.quote:
En daarom is het geheel rechtvaardig om op te roepen om PVV-ers dood te schieten uit naam van de beschaving.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat nog net niet nee.
Maar alles wat je daarnaast kan zeggen over links of moslims, heeft hij wel gezegd.
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:55 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Hij vertelde laatst nog is bij P&W dat hij op een bijeenkomst door 20 mede hoogleraren werd geïntimideerd.
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).
Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.
Inderdaad, onder de mainstream linkse idioten wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als arabist hoor je positief over de islam te zijn.
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het zou wel fijn zijn als je niet al te vooringenomen bent - of je nu links of rechts bent.
That pretty much sums it all up. We`re done here peoplequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.
Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mede-hoogleraren? Hans Jansen is niet eens gepromoveerd (en ik heb een donkerbruin vermoeden waarom niet).
Gelukkig is lang niet elke moslim zoals Mohammedquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap die Özcan Akyol niet helemaal. Dit past toch juist in z'n straatje zou je zeggen.
Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere conclusie mogelijk als je als Westerling de koran bekijkt. Een fascistisch intolerant onaardig ophitsend slecht geschreven kutboek.
Ah, bijzonder hoogleraar. Dat verklaart een en ander.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij is bijzonder hoogleraar geweest bij de UU.
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt. Net als zo'n beetje ieder ander heilig boek.
Bijbel ook. Je punt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De andere boeken zijn ook niet veel soeps, maar de koran spant wel de kroon. Denkt een kookboek, wetboek en wetenschappelijke verklaring te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |