abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91952239
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

9 seconden :P
Waarvan akte.
pi_91952267
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken :')
Aparte wending. Ik volg je niet.
pi_91952307
quote:

[..]

Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken :')
_O-
pi_91952339
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Je gaat niet op in wat wij zeggen, namelijk dat dit voorval NIET te vergelijken valt met wat Wilders zei over "onze" soldaten. Ach, elke politicus is hypocriet. Zo ken ik ook nog wel een paar leuke bakken over mevrouw Halsema.
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:54:11 #105
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91952348
quote:

[..]

'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_91952375
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Aparte wending. Ik volg je niet.
De wending is dat je soms nogal snel een bepaald predikaat krijgt. Zo denken sommigen dat ik een Wilders stemmer of pro-Wilders ben.
pi_91952406
quote:

[..]

Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:55:48 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91952427
VU en "humor" :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91952474
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
Doe jij nou eens niet zo naïef! Je weet gewoon dat je het niet kan bewijzen maar toch wil je je gelijk halen. Wringt het jongen? Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren? Als je commentaar levert, doe het dan gefundeerd maar ga geen onzin lopen blaten.
pi_91952491
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Wilders is idd een tokkie.
Nee hoor zijn uitspraak was lang niet zo expliciet.

Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++ :')
pi_91952536
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++ :')
Oh, lekker belangrijk joh.
pi_91952566
quote:
'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....
Dat jij een selectieve lezer bent wist ik al langer. Misschien is het je ontgaan dat ik in vorige topics tegen het hoofddoekverbod in de bus ageerde en tegen de uitzetting van Sahar? Past echt bij de door jou zo graag gestereotypete rechtse xenofoob he?
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:58:19 #113
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_91952575
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Leg eens het verschil uit, dan. Waarom is het niet willen van rassenrellen minder erg dan het niet willen van het doodschieten van PVV'ers?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_91952600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren?
Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.
pi_91952609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.
Het boeit mij ook niet wat jij van mij denkt.
pi_91952691
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.
:').

Goed als we zo gaan redeneren: rekening houdend met het feit dat Volkert uit linkse hoek kwam en gecombineerd met deze uitspraak verwacht ik dat Wilders binnen een maand door een linkserd wordt afgeknald. Ligt een beetje in de lijn van jouw redenatievermogen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:03:55 #117
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_91952850
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BasEnAad het volgende:
De grap is ongepast omdat er voor veel mensen een kern van waarheid in zit.
LOL wut?
pi_91952926
Jesus, wat voor 'n discussie is dit?! Iemand roept op bij wijze van grap om PVV'ers dood te schieten en mensen hier vinden dat heldhaftig? Is dat soms ook een grap?
pi_91952977
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus, wat voor 'n discussie is dit?! Iemand roept op bij wijze van grap om PVV'ers dood te schieten en mensen hier vinden dat heldhaftig? Is dat soms ook een grap?
Als het over de PVV gaat mag alles gezegd worden, soms nog ergere dingen dan dat zij ooit over moslims hebben gezegd. Tot zover het "sociale" denken.
pi_91953105
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:12:04 #121
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953242
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
pi_91953247
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
pi_91953283
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
Doe zelf je best dan om het op te vijzelen.

quote:
Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
Inderdaad. Mensen die dat nu nog niet doorhebben :'). Wilders is een sluwer politicus dan de domme persoon die sommigen achter hem zien. En hoe meer men hem onderschat en tegenwerkt, hoe groter hij wordt. Politici leren nog steeds niks van het verleden en schijnen maar niet in te zien waarom hij nou kennelijk zo kan groeien (en dat is niet omdat 30% van de Nederlanders "racistisch" is).
pi_91953293
Meine Gute.

Breedveld links? Waaaaaaahahahahaha! Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegens het zijn van extreem rechts _O-

Breedveld, je weet wel, die altijd Nekschot op z'n site publiceerde, toen je voor Nekschotjes op fok nog een standaardban kreeg - en overigens ook niemand ook van Nekschot gehoord had.
Breedveld, een van de eerste uitgesproken, en altijd met naam & toenaam, felle criticasters van Islamuitwassen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91953415
Kan niet door de beugel.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:16:31 #126
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953442
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegen het zijn van extreem rechts _O-
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren? :o
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
pi_91953493
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was :')
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_91953714
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:25:07 #129
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_91953861
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was :')
Mwah ik denk dat het wel meevalt met de extreemrechtsen op FOK! ik denk dat de hardste schreeuwers over 5-10 jaar weer volop vanaf de linkerkant domme dingen staan te roepen.

quote:
Ik heb pas sinds vorig jaar een account dat je het even weet. ;)
pi_91954131
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:

[..]

Dit.

Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.

Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.

Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten. :{ Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 27-01-2011 19:41:16 ]
pi_91954208
quote:
Een harde grap, en volgens sommigen ongetwijfeld een smakeloze grap, maar een grap, niettemin, dat ziet een mongool, aldus Breedveld.
Deze meneer is in ieder geval niet van het tact _O-.
pi_91954249
quote:
Wilders doet geen aangifte omdat het “geen bedreiging in juridische zin” betreft.
Had hem er wel voor aangezien om ook dit weer op te blazen trouwens. Valt mee.
pi_91954468
quote:
En weer een ander reageerde: “Schiet alle PVV`ers dood wat een idioot. Wilders roept toch ook niet schiet alle moslims dood,of schiet alle linksche Ubermenschen neer?

Dat nog net niet nee.
Maar alles wat je daarnaast kan zeggen over links of moslims, heeft hij wel gezegd.
pi_91955248
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?

Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.

Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten. :{ Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
pi_91956436
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef sigme het volgende:

[..]

Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:18:34 #136
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_91956538
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Een leraar op de middelbare school. Niet tijdens de les.
pi_91956822
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:21:36 #138
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91960070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken O-)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_91961082
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Kan je het punt wat je probeert te maken misschien ook wat minder omslachtig duidelijk maken? Anders interpreteer ik je nog verkeerd.
pi_91961166
Ik heb de PVV een hoop rare dingen horen zeggen, maar nog nooit dat een groep mensen maar dood geschoten moet worden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:38:04 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91961202
quote:
13s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken O-)
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:43:10 #142
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_91961593
Rare stemmingmakerij en onnozele opmerking(en). Als PVV/Wilders zoiets over allochtonen had geroepen, was het land te klein geweest. Ook raar dat zoveel mensen hier de bewuste schrijver/Twitteraar het label 'held' opplakken. En nee, ik ben absoluut niet rechts en geen PVV-stemmer! ;)
Smell the flowers while you can....
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:26:46 #143
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91964598
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?

Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
*O* *O* *O*
pi_91964776
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
Dat. Maar dan ook voor de PVV. En die vrijheid zie JIJ weer liever niet. Je bent net zo'n enge rat als Wilders zelf.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_91964860
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?

Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
Goed plan. Waar ben je bang voor? :?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 27 januari 2011 @ 22:32:23 #146
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_91964991
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed plan. Waar ben je bang voor? :?
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.

Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ... :s)
*O* *O* *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:33:07 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91965031
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91965119
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.

Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ... :s)
De islam is dan ook een nogal venijnige religie, dat snap je? :D

Maar omdat de PVV iets doet, hoef jij het nog niet te doen. 8)7

_O_ Freedom 4 all! _O_

pi_91965227
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad. :') Meten met 2 maten noemt men dat.
pi_91965232

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')