Aparte wending. Ik volg je niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Die uitspraak was ik geheel vergeten. Ik ben dan ook geen blinde Wilders-adept, wat sommigen hier schijnen te denken omdat ik wat rechtser denk. Over generalisaties gesproken
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:50 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Je gaat niet op in wat wij zeggen, namelijk dat dit voorval NIET te vergelijken valt met wat Wilders zei over "onze" soldaten. Ach, elke politicus is hypocriet. Zo ken ik ook nog wel een paar leuke bakken over mevrouw Halsema.
'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
De wending is dat je soms nogal snel een bepaald predikaat krijgt. Zo denken sommigen dat ik een Wilders stemmer of pro-Wilders ben.quote:
Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:52 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Doe jij nou eens niet zo naïef! Je weet gewoon dat je het niet kan bewijzen maar toch wil je je gelijk halen. Wringt het jongen? Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren? Als je commentaar levert, doe het dan gefundeerd maar ga geen onzin lopen blaten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
Nee hoor zijn uitspraak was lang niet zo expliciet.quote:
Oh, lekker belangrijk joh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hoor zijn uitspraak was lang niet zo expliciet.
Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++
Dat jij een selectieve lezer bent wist ik al langer. Misschien is het je ontgaan dat ik in vorige topics tegen het hoofddoekverbod in de bus ageerde en tegen de uitzetting van Sahar? Past echt bij de door jou zo graag gestereotypete rechtse xenofoob he?quote:'wat rechtser'.. Op die schaal was de uitbarsting van Krakatoa 'een hikje in de aardkorst' en de Tweede Wereldoorlog een 'tamelijk vrije uitwisseling van meningen'....
Leg eens het verschil uit, dan. Waarom is het niet willen van rassenrellen minder erg dan het niet willen van het doodschieten van PVV'ers?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hoor zijn uitspraak was lang niet zo expliciet.
Jullie opmerking is dus erger dan degene waar jullie zo van walgen. Hypocriet ++
Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:56 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat Wilders een "eerst schieten dan praten" tactiek daar in wilde voeren?
Het boeit mij ook niet wat jij van mij denkt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal weinigen boeien wie je bent of wat je denkt gok ik zo.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Rekening houdend met zijn uitspraken over o.a. het deporteren van moslims en hoe rassenrellen niet per se verkeerd zouden zijn? Ja.
LOL wut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:14 schreef BasEnAad het volgende:
De grap is ongepast omdat er voor veel mensen een kern van waarheid in zit.
Als het over de PVV gaat mag alles gezegd worden, soms nog ergere dingen dan dat zij ooit over moslims hebben gezegd. Tot zover het "sociale" denken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:05 schreef UncleDolan het volgende:
Jesus, wat voor 'n discussie is dit?! Iemand roept op bij wijze van grap om PVV'ers dood te schieten en mensen hier vinden dat heldhaftig? Is dat soms ook een grap?
Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:54 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Wat denk je dat Wilders voor opdracht voor de in Gouda in te zetten militairen in gedachten had? "Ga lekker theedrinken met die Marokkanen, jongens"? Doe nou eens niet zo naïef man.
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:09 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Ik snap dat een discussie nog wat te hoog voor jou is gegrepen.
Doe zelf je best dan om het op te vijzelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit niveau is het predikaat 'discussie' onwaardig.
Inderdaad. Mensen die dat nu nog niet doorhebbenquote:Niet overdrijven joh. Wilders had helemaal niks in gedachte. Dit soort uitspraken doen het gewoon goed bij zijn achterban. Daarom twittert hij ook vaak de meest simpel gedachte dingen over actuele onderwerpen.
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:13 schreef sigme het volgende:
Paar jaar geleden nog (onterecht, erkend) door Drugshond van fok geschopt wegen het zijn van extreem rechts![]()
Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Kan extreem rechts gedachtegoed hier een ban opleveren?
Dat valt me dan wel weer een beetje tegen moet ik zeggen.
Mwah ik denk dat het wel meevalt met de extreemrechtsen op FOK! ik denk dat de hardste schreeuwers over 5-10 jaar weer volop vanaf de linkerkant domme dingen staan te roepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:17 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel users overblijven op FOK! als dat waar was
Ik heb pas sinds vorig jaar een account dat je het even weet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers: Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.
Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dit.
Overigens, hieronder allemaal reacties van rechtsmenschen die dit schandalig vinden.
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom moet je rechts zijn om dit schandalig te vinden?
Als iemand zegt dat alle Marokkanen beter doodgeschoten kunnen worden ga je toch ook niet zo reageren? Doe dat dan ook niet als het gaat om stompzinnige PVVers, hoe stompzinnig ze ook zijn.
Al is context zeker belangrijk. Hij bedoelde het als een grap inderdaad.
Maar laat ik eens niet met twee maten meten.Ook in een grap kan een kern van waarheid zitten.
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Inderdaad. Taliban uitroeien omdat hun mening ons niet aanstaat is nou niet direct het beste argument voor doodschieten, nietwaar?
Een leraar op de middelbare school. Niet tijdens de les.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit eerder gehoord. Waar hoor je zoiets dan?
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Roeien wij de taliban uit voor hun mening dan?
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitsprakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
Kan je het punt wat je probeert te maken misschien ook wat minder omslachtig duidelijk maken? Anders interpreteer ik je nog verkeerd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, het kan niet echt zijn omdat ze Nederland bedreigen.. Of de V.S. Of de NAVO. Of eigenlijk iemand (afgezien van Afghanen die niet van Taliban houden).
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:21 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
idd, want durf eens een mening over de PVV te hebben! want die doen zelf namelijk nooooit rare uitspraken
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
pvv'ers doodschieten is tegenwoordig een mening hebben?
Dat. Maar dan ook voor de PVV. En die vrijheid zie JIJ weer liever niet. Je bent net zo'n enge rat als Wilders zelf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:07 schreef gelly het volgende:
Vrijheid van meningsuiting mensen ! Dat de PVV daar weer niks mee heeft is algemeen bekend. Dat is idd de poldertaliban. Zie ze ook roepen om het ontslag van deze man.
Goed plan. Waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?
Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan. Waar ben je bang voor?
prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
roepen dat ''hoofdoekjes gebouwen bussen niet meer imogen'' hoort ook bij een mening hebben?
Waarom roepen we niet allemaal lulkraak in het ronde, en noemen we het gewoon een ''mening''
De islam is dan ook een nogal venijnige religie, dat snap je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik ben voor niemand bang, ik vind het alleen een misselijke partij. Van alles roepen en iedereen beledigen, maar als ze zelf worden beledigt (oke doodschieten gaat té ver) meteen tissues pakken.
Het is niks anders dan een anti-islam partij, hebben ze wel andere standpunten dan de islam ...
Nee, als je roept om iemands ontslag heb je een hoge pet op van de vrijheid van meningsuiting inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
prima, maar zoals je waarschijnlijk hebt gelezen, vindt wilders het ook geen reden om aan te klagen. of om tissues te pakken. ook jij hebt nogal last van in de kramp schieten zodra het over de pvv gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |